Ja me baas ja... wel de achterwacht afschaffen maar er niks voor terugkomenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef StormS.A het volgende:
geen idee maar je hebt fijne collega's
Het blijft vrijwillig, zou wat zijn niet de lasten voor de baas maar wel de lusten. Het is wel de baas zijn probleem want het is zijn verantwoordelijkheid daar word hij namelijk goddelijk voor betaald.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Limburg82 het volgende:
4. Bij een wijziging in het arbeids- en rusttijdenpatroon ontvangt de werknemer schadeloosstelling voor reeds gedane uitgaven in verband met vrijetijdsbesteding.
Toevallig, had je net tickets voor een duur pretpark gekocht![]()
Je leidinggevende kan er verder ook weinig aan doen, die moet het probleem ook maar zien te tackelen.
Ja dat zei ik ook al maar dat vond hij niet belangrijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Limburg82 het volgende:
4. Bij een wijziging in het arbeids- en rusttijdenpatroon ontvangt de werknemer schadeloosstelling voor reeds gedane uitgaven in verband met vrijetijdsbesteding.
Toevallig, had je net tickets voor een duur pretpark gekocht![]()
Je leidinggevende kan er verder ook weinig aan doen, die moet het probleem ook maar zien te tackelen.
Waarom MOET hij een kinderloze collega aanwijzen dan? Het is niet dat je meer recht op weekend hebt omdat je toevallig kinderen hebt. Iemand zonder kinderen kan ook wel andere plannen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al maar dat vond hij niet belangrijk
maar de leidinggevende heeft zijn technische achterwacht wel behouden en hij kan anders ook werken....
En anders MOET hij dan een kinderloze collega aanwijzen... of collega waarvan men 100 % weet dat partner of samenwonende geen werk heeft in weekend
Dat vind ik idd ook een vorm van discriminatie.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Waarom MOET hij een kinderloze collega aanwijzen dan? Het is niet dat je meer recht op weekend hebt omdat je toevallig kinderen hebt. Iemand zonder kinderen kan ook wel andere plannen hebben.
Iedereen heeft gewoon recht om nee te zeggen en hoeft helemaal niet zeggen waarom, al zou je de hele dag willen masturberen. De baas moet van zijn probleem gewoon niet zijn werknemers zijn probleem maken.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Waarom MOET hij een kinderloze collega aanwijzen dan? Het is niet dat je meer recht op weekend hebt omdat je toevallig kinderen hebt. Iemand zonder kinderen kan ook wel andere plannen hebben.
Daar zeg ik ook niks van, ik vond het alleen nogal een rare opmerking van TS dat de baas dan iemand zonder kinderen moet aanwijzenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:46 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gewoon recht om nee te zeggen en hoeft helemaal niet zeggen waarom, al zou je de hele dag willen masturberen. De baas moet van zijn probleem gewoon niet zijn werknemers zijn probleem maken.
Yeah....dat is dus de échte instelling van werkende ouders. Iemand zonder kinderen moet het maar oplossen, want dat is de enige reden waarom je in een weekend niet zou kunnen. Krijg toch de tering.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef Ninedarts het volgende:
En anders MOET hij dan een kinderloze collega aanwijzen... of collega waarvan men 100 % weet dat partner of samenwonende geen werk heeft in weekend
Daar is qua collegialiteit een goed punt, prive situatie is geen argument.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeah....dat is dus de échte instelling van werkende ouders. Iemand zonder kinderen moet het maar oplossen, want dat is de enige reden waarom je in een weekend niet zou kunnen. Krijg toch de tering.
Ik ga iemand niet 20 jaar matsen omdat hij er zelf voor heeft gekozen om kinderen te nemen. Wat een kulargument is dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Daar is qua collegialiteit een goed punt, prive situatie is geen argument.
psstt...ik geef je gelijk en ik heb 2 kinderen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga iemand niet 20 jaar matsen omdat hij er zelf voor heeft gekozen om kinderen te nemen. Wat een kulargument is dat.
Als mijn vriendin werkt in weekend heb ik vrij, als ik moet werken heeft zij vrij... rooster passen we 3 maanden van te voren al aan...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yeah....dat is dus de échte instelling van werkende ouders. Iemand zonder kinderen moet het maar oplossen, want dat is de enige reden waarom je in een weekend niet zou kunnen. Krijg toch de tering.
Elk weldenkend mens vindt dat onzin.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:52 schreef Ninedarts het volgende:
en zei ook tegen hem: bel dat die collega's op die nu vrij hebben en vooral die collega's die geen kinderen hebben want dan heb je meer kans dat iemand ja zegt..
Hij vond dat onzin
Ik had 2 weekenden terug al hele weekend gewerkt en die andere collega die kinderloos is was ziek... en is ook niet matsen, want ik kon niet omdat vrouwlief al zou gaan werkenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga iemand niet 20 jaar matsen omdat hij er zelf voor heeft gekozen om kinderen te nemen. Wat een kulargument is dat.
Vervelend voor je. Soms moet je nou eenmaal werken als je collega's ziek zijn. Kinderen hebben geeft je niet meer recht dan een ander om af te haken.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Als mijn vriendin werkt in weekend heb ik vrij, als ik moet werken heeft zij vrij... rooster passen we 3 maanden van te voren al aan...
Ja dat is handig als je fulltime werkt.... baas kan gewoon naar me toe lopen en eisen..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:51 schreef Lalavy het volgende:
Zorg gewoon dat je ook onbereikbaar bent.
Nee hoor, zonder achterwacht systeem hoef je niet in te vallen voor zieken. Dan moet je baas maar personeel inhuren via uitzendbureau.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Soms moet je nou eenmaal werken als je collega's ziek zijn. Kinderen hebben geeft je niet meer recht dan een ander om af te haken.
Ja dat weet ik maar ik ga niet iemand zoeken die op mijn kind gaat passen, dat is van het zotte...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Soms moet je nou eenmaal werken als je collega's ziek zijn. Kinderen hebben geeft je niet meer recht dan een ander om af te haken.
Buiten het feit dat het 'lootsysteem' belachelijk is natuurlijk. Het ging me puur even om het feit dat TS denkt dat hij god is.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder achterwacht systeem hoef je niet in te vallen voor zieken. Dan moet je baas maar personeel inhuren via uitzendbureau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |