Weinig denk ik. Op maandag komt er nooit veel postquote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef Happy_postcrossing het volgende:
En ben benieuwd wat er straks in de brievenbus ligt..

Huh?quote:

Gelukkig ook geen eisende profielen, maar gewoon leuke
 Gelukkig ook geen eisende profielen, maar gewoon leuke  

De ontvanger heeft zo'n ontiegelijk lang adres (en ik een dusdanig beroerd handschrift) dat dit adres wel geprint móet worden.. Je zal het toch zelf maar elke keer ergens moeten invullen, dat past nooit op een stippellijntje of een hokjesformulier
 De ontvanger heeft zo'n ontiegelijk lang adres (en ik een dusdanig beroerd handschrift) dat dit adres wel geprint móet worden.. Je zal het toch zelf maar elke keer ergens moeten invullen, dat past nooit op een stippellijntje of een hokjesformulier  

+1quote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Lienzz het volgende:
vandaag geen hurray en een lege brievenbus

Knufje van ome Fles danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Lienzz het volgende:
vandaag geen hurray en een lege brievenbus

Toch weer 3 kaartjes! 2 officials en 1 RR uit Nederlandquote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig denk ik. Op maandag komt er nooit veel post

Lief! Een Kirdy! Die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:46 schreef Jum het volgende:
Ik kreeg gisteren een schattig kaartje van een Russisch meisje van 8.
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1552888
[ afbeelding ]
En ook al een reactie gehad van PC zelf: ik moest zelf even contact opnemen met de user met de vraag of tie account wil verwijderen. Nou hopen dat die persoon na 3 jaar nog zelfde email heeft.

Ze is ook net nieuw op postcrossing denk ik.
 Ze is ook net nieuw op postcrossing denk ik.  

Nu kan ik zelf lekker kaartjes naar de brievenbus brengen haha!
 Nu kan ik zelf lekker kaartjes naar de brievenbus brengen haha!

Gefeliciteerd! Woon je zo ver van een brievenbusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:
Ohja, en ik mag heel erg blij zijn want ik heb mijn rijbewijs!Nu kan ik zelf lekker kaartjes naar de brievenbus brengen haha!

Ligt er aan waar ik ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:49 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Woon je zo ver van een brievenbus
 Bij mijn moeder thuis zeker wel 3 km, bij m'n vader (dezelfde brievenbus) is dan 1,5 km. En bij m'n vriend thuis ongeveer 10 meter.
 Bij mijn moeder thuis zeker wel 3 km, bij m'n vader (dezelfde brievenbus) is dan 1,5 km. En bij m'n vriend thuis ongeveer 10 meter.  

Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:
Ohja, en ik mag heel erg blij zijn want ik heb mijn rijbewijs!Nu kan ik zelf lekker kaartjes naar de brievenbus brengen haha!

En misschien ook wel wat PC
 En misschien ook wel wat PC  

Of gewoon naar Duitsland zelf rijdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:

)
)

Gefeliciteerd!! Super.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:

Ik ben ook benieuwd, maar het lijkt wel of de postbode hier met de dag later komtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Tijd voor de post. Opschieten maar want ik verwacht best het eea vandaagEn misschien ook wel wat PC
 Of misschien ligt dat aan mij, haha
 Of misschien ligt dat aan mij, haha  

Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:
Ik kom niet meer bij van t lachen.quote:Unfourtunaly, card with roses are not present! =(, But there is a charming pipe.

Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:

Bij mij is de postbode de oom van mijn vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:44 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar het lijkt wel of de postbode hier met de dag later komtOf misschien ligt dat aan mij, haha
 het is normaal echt een kwal van een man. Maar toch verheug ik mij altijd om hem te zien.
 het is normaal echt een kwal van een man. Maar toch verheug ik mij altijd om hem te zien.   

Ben net naar het gemeente huis geweest dus ik kan hem denk ik aan het einde van de week wel ophalen... hoop ik....
  Ben net naar het gemeente huis geweest dus ik kan hem denk ik aan het einde van de week wel ophalen... hoop ik....

De laatste tijd vallen de kaartjes die ik naar Duitsland moet sturen nog erg mee! Nog maar 22,6%. Het was eerst meer dan 35%quote:

Als je in een leuke auto kan rijden dan geniet je wel. Ik wel tenminste. De auto stond al een jaar klaar op mij te wachten en nu mag ik eindelijk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:35 schreef Achtentachtig het volgende:
(Ik heb echt een hekel aan autorijden)

Linker alt + quote geeft meerdere quotes in één tekstvak.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Als je in een leuke auto kan rijden dan geniet je wel. Ik wel tenminste. De auto stond al een jaar klaar op mij te wachten en nu mag ik eindelijk!
------------------------------------
Ik moet echt meer berichten gaan quoten + schrijven in 1 ding. Ben nu een beetje aan het spammen.. sorry!!

Oh dankje! Dit word een stuk handiger! Ik deed altijd -als ik het deed- kopiëren en plakken. Wat leer ik veel vandaag. Ook al hoe je bij fotoboek ofzo moet komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Linker alt + quote geeft meerdere quotes in één tekstvak.

Israel is een nieuw land voor mij. De rest heb ik (volgens mij) al gehad.
 Israel is een nieuw land voor mij. De rest heb ik (volgens mij) al gehad. 

Als je met je muis over de icons hier rechts bovenaan de post gaat verschijnen er tekstvakjes met info en keuzeoptiesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oh dankje! Dit word een stuk handiger! Ik deed altijd -als ik het deed- kopiëren en plakken. Wat leer ik veel vandaag. Ook al hoe je bij fotoboek ofzo moet komen.

Ik had er afgelopen week een van een Rus en daar stond alleen Hello op. Meer nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst (het was kaartje 199, haha) een kaartje gehad zonder tekst
Heb een Hurray geschreven met de tekst; Bedankt voor je leuke tekst op het kaartje!

hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knufje van ome Fles dan [ afbeelding ]

daar hebben we dus niks aan hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef nallajja het volgende:
De site van gratisansichtkaarten is weer online.
Geen limiet meer in aantal setjes die weg gegeven worden. Wel een bijdrage van 4,95 in de verzendkosten.

Ik weet het. Eigenlijk is het nu geen gratisansichtkaarten meer maar viervijfennegentigansichtkaartenquote:

Brrrr....vliegen....quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:06 schreef Sokkepok het volgende:
Wauw, ik heb een kaart uit Australie gekregen en die heeft er 5 (!) dagen over gedaan!
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/AU-265470

Dat is echt heel snel!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:06 schreef Sokkepok het volgende:
Wauw, ik heb een kaart uit Australie gekregen en die heeft er 5 (!) dagen over gedaan!
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/AU-265470
 Ik had vandaag ook al zo'n snelle. 3 dagen vanuit Litouwen. Hierheen komen ze altijd vrij snel, maar als ik die kant opstuur lijkt het wel dagen/weken te duren! Verder is ook mijn kaart naar Duitsland geregistreerd
 Ik had vandaag ook al zo'n snelle. 3 dagen vanuit Litouwen. Hierheen komen ze altijd vrij snel, maar als ik die kant opstuur lijkt het wel dagen/weken te duren! Verder is ook mijn kaart naar Duitsland geregistreerd  

) in de bus, en morgen gaat er een naar Taipei City
 ) in de bus, en morgen gaat er een naar Taipei City  

Leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef nallajja het volgende:
Kaartje van een 11 jarig Duits jongentje. Hij is gek op starwars en heeft een.star wars tradecard bij gevoegd. Leuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |