Hoe bedoel je? De kaart of afzender?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Staat er ook op de kaart hoe hij heet? Wordt nu nieuwsgierig
De kaartquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kaart of afzender?
La Tentation de saint Antoine, 1946
Huile sur toile
En de afzender kan ik niet lezen.
Ik heb 'm bij de Boekenvoordeel gekocht voor 2,49quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Nja niet alleen dat kruis maakt me uit maar helemaal.. volgens mij zijn het ook allemaal van die 'heilige' gebouwen.. Vind het gewoon een beetje een mehh kaart..
En waar kun je zo'n pons kopen?Dat vind ik namelijk ook véél mooier bij sommige kaarten.
agosquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1464430
Ik smelt helemaal weg hier, die blik awww![]()
Ik heb er ook ééntje van die serie gehad!quote:
Molletje =quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook ééntje van die serie gehad!![]()
[ afbeelding ]
Ja! Ik heb een keer een kaart gestuurd naar ene Nikki. Heel verhaaltje erop geschreven, want m'n zusje heet ook zo. En toen kreeg ik een paar weken later een kaartje van die Nikki. Dus ik dacht, wat raar, ik doe nooit aan swaps en schrijf m'n adres niet op kaartjes. Bleek ze m'n adres getrokken te hebben met haar tweede account! Zo grappig!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef Mokkels het volgende:
Is het trouwens bij iemand van jullie wel eens voorgekomen dat je wel eens een kaartje hebt gekregen/terug gestuurd naar iemand waarvan jijzelf al een kaartje had gekregen/gestuurd?
Ik hoop dat jullie het snappen, het is een wazig verhaal..
Tiep eens over danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:28 schreef Springtimelily het volgende:
een gedicht genaamd 'A Cat's Prayer'. Erg leuk en lief!
Haha, ik ook! Sta wat betreft verzonden-ontvangen 5 in de min...quote:
You lucky!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef Lienzz het volgende:
Jeujjj ik mag een kaartje sturen naar Slovenië met maar 709 users. Laatste tijd krijg ik alleen maar landen met maar weinig postcrossers (Hongkong-Zweden)
Same here. Duitsland, Duitsland en nog eens..quote:Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef nallajja het volgende:
[..]
You lucky!
Ik niet bijna altijd het standaard rijtje. Duitsland, finland, rusland, belarus.
Af en toe een leuk nieuw land ertussen.
dat heb ik ook, ik krijg heel veel kaarten uit Duitslandquote:Op zondag 3 maart 2013 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zal sowieso eens naar m'n stats te kijken van afgelopen maand. Ik heb 42 kaarten ontvangen, waarvan er 13 (!) uit Duitsland kwamen. Variantie, anyone...?
Vrees dat ze dat niet gaan aanpassen o.i.d...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Jum het volgende:
Grr, ik wilde mijn profielnaam op Postcrossing veranderen in dezelfde als hier. Is tie al in gebruik door een Japanner die al meer dan 3 jaar niet online is geweest!!!! Ga maar een berichtje sturen naar PC denk ik.
Het gedichtje op de kaart:quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef Springtimelily het volgende:
[..]
Het gedichtje op de kaart:
Now I lay me down to sleep,
I pray this cushy life to keep.
I pray for toys that look like mice,
And sofa cushions, soft and nice.
I pray for gourmet kitty snacks,
And someone nice to scratch my back,
For windowsills all warm and bright,
For shadows to explore at night.
I pray I’ll always stay real cool
And keep the secret feline rule
To NEVER tell a human that
The world is really ruled by CATS!
niet geschoten....quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef Achtentachtig het volgende:
V
[..]
Vrees dat ze dat niet gaan aanpassen o.i.d...
Ik vond hem ook heel erg tof!quote:
Bij mij ongeveer 20%. Zowel versturd als ontvangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef Achtentachtig het volgende:
Heb mijn stats ook even bekeken en inmiddels is ruim 30% van het totaal verzonden kaarten naar Duitsland gegaan..
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Haha, ik ook! Sta wat betreft verzonden-ontvangen 5 in de min...
Bij mij is Duitsland ook bij verzonden en ontvangen de nummer 1. Toevallig houd ik in Excel de percentages bij en dit is mijn top 5 van verzonden/ontvangenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef nallajja het volgende:
[..]
Bij mij ongeveer 20%. Zowel versturd als ontvangen.
Wel mijn land met de meeste verstuurde en ontvangen kaarten.
Bij postcrossing kun je dit ook zien hè. Bij stats dan heb je zo'n pannekoek diagramquote:Op zondag 3 maart 2013 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is Duitsland ook bij verzonden en ontvangen de nummer 1. Toevallig houd ik in Excel de percentages bij en dit is mijn top 5 van verzonden/ontvangen
Duitsland 13,53%
Verenigde Staten 10,99%
Rusland 9,30%
Polen 6,98%
Finland 6,98%
Wat me wel opvalt aan mijn stats (wat niet hier te zien is) dat ik uit Rusland 24 kaarten heb ontvangen, terwijl ik er "slechts 13 naar toe heb gestuurd (die zijn geregistreerd).
Cool!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef Springtimelily het volgende:
[..]
Het gedichtje op de kaart:
Now I lay me down to sleep,
I pray this cushy life to keep.
I pray for toys that look like mice,
And sofa cushions, soft and nice.
I pray for gourmet kitty snacks,
And someone nice to scratch my back,
For windowsills all warm and bright,
For shadows to explore at night.
I pray I’ll always stay real cool
And keep the secret feline rule
To NEVER tell a human that
The world is really ruled by CATS!
Oj a dat klopt, maar ik vind het zo overzichtelijkerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Bij postcrossing kun je dit ook zien hè. Bij stats dan heb je zo'n pannekoek diagramdaar kun je dan op klikken. Het is dan wel alleen met verzenden.
Iedereen staat in de min hierzo? Ik sta áltijd in de plus. Nu gelukkig nog maar eentje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |