PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik heb iets gemist over free packs?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die 2 van vannacht, maar komt me nu niet goed uit ze te openen, kan ze even nergens kwijt
Klopt, maar contracten enzo wil ik best even bewaren tot van het weekendquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist over free packs?Of is dit voor Season Ticket?
En ach, zit toch alleen maar prut in -> discard.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
Je kan ze wel een tijdje bewaren denk ik, in ieder geval wel tot volgende week. Volgens mij nog wel een stuk langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Was Einstein geen Duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Adolf HitlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.michael schumacherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is Formule 1 ook een sport ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Oostenrijkers zijn wannabe Duitsersquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
michael schumacher
of is Formule 1 ook een sport ?
En wel erg standaardquote:
Het is wel een Duits leraarquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Angela Merkel? Rudi Carel (toch een soort Duitserquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Zonder blaadjequote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Von Bismarck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneindig veel filosofen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Claudia Schiffer was toch ook Duits?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Die naam kwam ik al tegen. Actrice ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Zangeres en actrice geloof ik. Ik ga even zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die naam kwam ik al tegen. Actrice ofzo?
Dat is te simpel aldus school.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoezo mag het eigenlijk geen sporter zijn.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Maar speelde dat ook niet in Oostenrijk?
Dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoezo mag het eigenlijk geen sporter zijn.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaMaar hij is een Duitse Herder dus dat maakt dat weer goed dan
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.http://en.wikipedia.org/wiki/Klaus_Voormann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gespeeld met The Beatles, wereldberoemde album cover van Revolver gemaakte en was bassist van een eigen succesvolle band. Genoeg over te vertellen, en niet zo standaard.
Ik had ook gedacht dat ik er zo een aantal op zou noemen, maar valt tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Het feit dat we al lang moeten nadenken en alleen maar met een paar oorlogs schurken en overleden entertainers komen zegt wel wat over Duitsland.
Je vergeet Nena van 99 luftballonsquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Het feit dat we al lang moeten nadenken en alleen maar met een paar oorlogs schurken en overleden entertainers komen zegt wel wat over Duitsland.
Same. Verder dan een paar slagers uit het voetbal/dopers uit het wielrennen en wat schaatsers kom je niet snelquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat ik er zo een aantal op zou noemen, maar valt tegen
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Josef Sebastian Bach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek moet toch te doen zijn?![]()
* Johann.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Josef Sebastian Bach?
Muziek moet toch te doen zijn?
Waarom kies je dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Josef Sebastian Bach?
Muziek moet toch te doen zijn?
Doe het over Heinoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Same. Verder dan een paar slagers uit het voetbal/dopers uit het wielrennen en wat schaatsers kom je niet snel
Jep, en is ook lekker actueel. Vergeet dan vooral niet om religie compleet de grond in te boren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
Helmut Kohl. Was best een goede president, ten onder gegaan aan een schandaal. Valt ook wel wat over te zeggen. Of de Paus. Dat is toch ook een Duitser?
Of tegendraads het belang van het Vaticaan verdedigen. Afwijkende standpunten innemen zal gewaardeerd wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, en is ook lekker actueel. Vergeet dan vooral niet om religie compleet de grond in te boren.
Josef Mengelequote:
Gast krijgt hier de beste suggesties ooit en dan zegt hij niets. Ondankbaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En heb je nu al wat gekozen thorben
Keuze genoeg lijkt mij zo!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En heb je nu al wat gekozen thorben
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die bandquote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Gast krijgt hier de beste suggesties ooit en dan zegt hij niets. Ondankbaar.
En niet van Heinoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die band(look a like dan)
Trio is gay (loljarentachtig). Overigens was hij slechts de producer van Trio; hij speelde zelf in Manfred Mann:quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die band(look a like dan)
Neen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Arnold Schwarzneger ook geen Duitser?
Oostenrijk volgens mij!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Arnold Schwarzneger ook geen Duitser?
als je de Anschluss meerekent welquote:
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Nena, zoals pots al zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Medel heb ik helaas maar 3 keer in 4-1-2-1-2 kunnen kopen. Voor 14K en 15K. Goedkoopste BIN nu 19Kquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
Fanni al 3k gemiddeld gestegen in 1 nacht en hij zit zelfs nog in packs
Ja dat zei ik ook al dat het net The A-team wasquote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De vorige; The Walking Dead: A-team. Kansloze shoot-out op het einde.
wat ik vooral mooi vind, is dat veel mensen bij IF's niet op de formatie lijken te letten, pikte gister een 4-3-3 op voor 14k, terwijl ik op een 5atb werd outbidquote:Op maandag 25 februari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Medel heb ik helaas maar 3 keer in 4-1-2-1-2 kunnen kopen. Voor 14K en 15K. Goedkoopste BIN nu 19KOver een paar weken 30K, makkelijk.
Misschien maken die hem RWB.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat ik vooral mooi vind, is dat veel mensen bij IF's niet op de formatie lijken te letten, pikte gister een 4-3-3 op voor 14k, terwijl ik op een 5atb werd outbid
voor een RB
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg, zijn hier ook mensen die weten waar je volledige voetbalwedstrijden kan downloaden? Met heel wat geluk zelfs ook de Eredivisie?
Ja, PEC-Feyenoord en PEC-Twente. Voornamelijk de laatste, gezien Twente in de tweede helft werd weggetikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijn
www.sport-scene.net is ook een goede site?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijn
bij Fanni niet, maar over het algemeen heb je gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien maken die hem RWB.
Sowieso zijn er IF's waarbij 433 net zo duur is als een 343, gewoon omdat hij vaker voorkomt in 433.
Sport-scene is voornamelijk basketbal hoor, maar staan ook veel Europese wedstrijden op...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé, die twee wedstrijden staan blijkbaar op Youtube, maar de eerste helft van PEC-Feyenoord niet.
Ik zou wel een invite willen als het kan.
Moet je nagaan wat er was gebeurd als ze ook de laatste dag waren begonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:16 schreef DuTank het volgende:
Lekker hoor, een of ander klote vak gehaald, terwijl ik het de dag voor het tentamen al had opgegevenHad er een slecht gevoel over en moest voor dat vak nog een opdracht inleveren die mee zou tellen. Toch die opdracht maar gedaan, wel helemaal uitgevoerd, maar echt omdat het moest, dus geen extra moeite voor gedaan. Die twee cijfers bij elkaar moesten gemiddeld een 6 zijn en allebei boven de 5, en dat was gelukt
En ook nog een andere opdracht voldoende, waar ik de dag van tevoren aan begon, terwijl mensen in mijn werkgroep 'm al een week aan het stressen waren en leipe vragen stelden. Ik gewoon chillen en die mensen maar laten lullen. En dan falen sommigen van hun ook nog
Hoe gaat het met handelen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij Fanni niet, maar over het algemeen heb je gelijk
Echt dikke kneuzen, maar ja...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er was gebeurd als ze ook de laatste dag waren begonnen.
gaat wel, maar ik ga die fanni's even bewaren, ik had gister nog 20k over, nu 23kquote:
Echt bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt..niet dat PSV nou zoveel controle over de wedstrijd had als NL tegen Tsjechië, maar toch. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
De analyse van Taco van de Velde is wel goed. Echt zo'n rare wissel, op alle fronten onbegrijpelijk
Ik had er toen een paar voor 12k, dat was de normale prijs. Was in een week met TOTY of dat TOTW met Messi/Ronaldo denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
IF Konko heb ik ook in de goede tijd gekocht zie ik. 17k BIN toen, nu 25-30k
Ook toen zag Dick een middenveld compleet overlopen worden en de drang in te grijpen, terwijl dat opnieuw niet was. PSV leek de overwinning eruit te counteren. Staat er de 2de helft ineens niemand meer op rechts tegen die zwakke Nelomquote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt..niet dat PSV nou zoveel controle over de wedstrijd had als NL tegen Tsjechië, maar toch. Onbegrijpelijk.
Dat was een leuke tijd!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had er toen een paar voor 12k, dat was de normale prijs. Was in een week met TOTY of dat TOTW met Messi/Ronaldo denk ik
What the goatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
Die chemistry cup is toch pas net begonnen? Hij is in ieder geval nu al afgelopn
Verbaasde me er ook al over. Toch goed aan gedaan om die eerst proberen te winnen, voor die no coin cupquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
Die chemistry cup is toch pas net begonnen? Hij is in ieder geval nu al afgelopn
Heb ik helaas niet genoeg gebruik van kunnen maken i.v.m. weinig coins en bovengenoemd tentamenquote:
whutquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
FRIETquote:
de BMI's die vanochtend voor 250 op te pikken waren verkopen nu al voor 1400quote:Op maandag 25 februari 2013 16:52 schreef Toefjes het volgende:
De fitness kaartjes die vanochtend voor 250 op te pikken waren verkopen nu al voor 400
jij bent toch PS3?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:52 schreef Toefjes het volgende:
De fitness kaartjes die vanochtend voor 250 op te pikken waren verkopen nu al voor 400
ik kon ze vanochtend niet eens oppikken voor 350quote:
you're stupidquote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kon ze vanochtend niet eens oppikken voor 350
open bid, maar werd elke keer outbid...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're stupid![]()
de BIN of de open bid gebruikt ?
of luier worden. dan had je de bin wel gebruiktquote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
open bid, maar werd elke keer outbid...
had het gisteravond moeten doen.
ik heb geen team, dus dat maakt niet zo veel uit...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of luier worden. dan had je de bin wel gebruikthad je zo je consumable lijstje weer vol kunnen zetten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
open bid, maar werd elke keer outbid...
had het gisteravond moeten doen.
wat?quote:
haha.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik ga denk ik voor de grap Melo inform kopen
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik ga denk ik voor de grap Melo inform kopen
huh ? wat maakt het uit of je voor het kopen van consumables een team hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb geen team, dus dat maakt niet zo veel uit...
waren er niet meer vanochtend...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon BIN 250 intikken. Kaartjes kopen. Einde.
hij zal het nooit gaan snappen denk ik;)quote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon BIN 250 intikken. Kaartjes kopen. Einde.
ik heb daar echt op gezocht, zelfs voor 300bin niet te vinden bij mijquote:Op maandag 25 februari 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh ? wat maakt het uit of je voor het kopen van consumables een team hebt.
als jij vanmorgen gewoon had gezocht op 250 bin. had je zo 75 fitness kaartjes kunnen kopen. 5 uur later en je kunt ze kwijt voor 400.
ik om half 8quote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat is het ochtend bij jou ? ik heb ze gewoon om 11 uur opgepikt hoor. rijen vol.
Ze zijn er nu nog steeds hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waren er niet meer vanochtend...
Marchetti > Siriguquote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn cheap team omdat ik geen wellinton emenike wou.. wel net zo erg noob en dodelijk
nu lekker 200k geld vrij om te handelen
quote:De KNVB gaat de ruzie tussen spelers van PSV en Feyenoord in de catacomben van de Kuip hard afstraffen. "Ik verwacht puntenaftrek voor PSV en Feyenoord." Dat zegt Jan-Hermen de Bruijn, hoofdredacteur van Elf Voetbal op BNR.
marchetti is echt shit voor mijquote:
quote:
Ze zullen de rol die Immers en Verhoek op zich genomen hebben ook onderzoeken denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De Telegraaf zal ook wel weer een heksenjacht maken ja
bijna geen enkele krant op zich belicht een verhaal van alle kanten, maar als je alle kranten leest, kun je het verhaal best snappenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zullen de rol die Immers en Verhoek op zich genomen hebben ook onderzoeken denk ik.
Vidal voor Noccerinoquote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn cheap team omdat ik geen wellinton emenike wou.. wel net zo erg noob en dodelijk
nu lekker 200k geld vrij om te handelen
?quote:
Meer ontspannen.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet je doen als je 3 finales in korte tijd verliest waarvan 1 na penalties terwijl je ALLE kansen had?
Scorenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet je doen als je 3 finales in korte tijd verliest waarvan 1 na penalties terwijl je ALLE kansen had?
Een andere spits nemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een andere hobby zoeken, en daarnaast blijven traden.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een andere hobby zoeken, en daarnaast blijven traden.
Moet AZ woensdag?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef TBakkert het volgende:
Toefjes, wat denk jij van woensdag? Ik zie het niet hoopvol tegemoet, veel te weinig creativiteit voorin...
ik ga er zelfs heen...quote:
Oh, dacht altijd dat halve finales in maart of april waren. Deze wedstrijd komt te vroeg. We worden finaal afgeslacht denk ik.quote:
ik ben bang van wel, zeker na die tegenslag van gister...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dacht altijd dat halve finales in maart of april waren. Deze wedstrijd komt te vroeg. We worden finaal afgeslacht denk ik.
quote:
Ameobi? Die 1m90 trage neger met 2* skill op LM?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sinds ik UP Shaw en Ameobi in mijn Engelse bronze team heb gaat het niet meer zo goed als eerst. Met dat Noors/Koreaanse team win ik bijna alles maar net verloor ik dus ook de finale. Ik heb bijna alleen maar kansen gehad na mijn 1-1 in de 77e minuut maar zijn keeper hield alles tegen. En met penalties verlies ik altijd dus nu ook.
Wat dat betreft heb ik hetzelfde wat Ajax nu heeft.
het enige wat misschien wel goed zou zijn, is als Ajax weer wanhopig probeert het spel te maken. AZ KAN counteren, maar ze laten de tegenstander zich ingraven en krijgen dan zelf die counters tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]Vet dat je gaat. Alleen ben ik echt bang dat je na 45 minuten alweer naar huis wilt. Als je tegen NAC en Groningen niks kunt creeeren, dan kun je dat zeker tegen Ajax niet. Ajax is zelfs een angstgegner als AZ in goede doen is.
Is Viergever nog geschorst?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het enige wat misschien wel goed zou zijn, is als Ajax weer wanhopig probeert het spel te maken. AZ KAN counteren, maar ze laten de tegenstander zich ingraven en krijgen dan zelf die counters tegen
Maakt dat wat uit dan?quote:
Ik wilde hem even uittesten. Die 79 pace is niet heel slecht, 2* daarentegen wel.. dan is Weston duidelijk beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ameobi? Die 1m90 trage neger met 2* skill op LM?
ik weet niet of schorsingen ook in de beker meetellenquote:
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet of schorsingen ook in de beker meetellen
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet of schorsingen ook in de beker meetellen
dan is hij geschorst...quote:
Ja, wat die vette nou op RB moet,heb ik nooit iets van gesnapt. Johansson mag inderdaad zo langzaam aan eens gebracht wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan is hij geschorst...
alhoewel ik Lam niet eens zo slecht vond, maar Reijnen
Zou het geen idee zijn om Marcellis CB te zetten en Johansson gewoon RB. Marcellis mist toch snelheid en een goede vorozet
en Marcellis speelde bij PSV volgens mij ook gewoon CB, of niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wat die vette nou op RB moet,heb ik nooit iets van gesnapt. Johansson mag inderdaad zo langzaam aan eens gebracht worden
Iedere week toch wel een beetje hetzelfde toch, hangt ook van de gasten af..Nu het 3 kwartier is wordt het ook wel een beetje overkill.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
nou was weer een leuke aflevering the Talking Dead![]()
Ja, op die plek is hij in het Nederlands elftal gekomen. Martens is top als nummer 10, maar die moest vaak LW spelen dit seizoen. Gorter is een LM, maar hij moet LB spelen. Verbeek haalt zo absoluut niet het beste uit de groep.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Marcellis speelde bij PSV volgens mij ook gewoon CB, of niet?
Johansson is een groot talent, maar als je Marcellis boven hem verkiest, neemt dat toch wat vertrouwen weg lijkt me
Bedoeld hij niet dat de aflevering vooral gepraat was, en niet de talkshow die erna komt?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week toch wel een beetje hetzelfde toch, hangt ook van de gasten af..Nu het 3 kwartier is wordt het ook wel een beetje overkill.
Oh, dat kan ook, maar dat is wel lekker verwarrend aangezien die talkshow erna toch ook wel bekend isquote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bedoeld hij niet dat de aflevering vooral gepraat was, en niet de talkshow die erna komt?
ja, het vertrek van Poulsen en Holman is ook gewoon een gigantische aderlating geweest...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, op die plek is hij in het Nederlands elftal gekomen. Martens is top als nummer 10, maar die moest vaak LW spelen dit seizoen. Gorter is een LM, maar hij moet LB spelen. Verbeek haalt zo absoluut niet het beste uit de groep.
Kan het alleen maar meevallen. Ik moet zelf ook nog kijken. Tot nu toe helemaal niks met dit seizoen, iedere ep wel veel actie en toffe shit. Mag ook best een keer een trage aflevering dan zijn...dat is gewoon logisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lekker dan, ben ik 'm net aan het downloaden, lopen jullie het een beetje af te kraken.....![]()
volgende week gaat het los hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week toch wel een beetje hetzelfde toch, hangt ook van de gasten af..Nu het 3 kwartier is wordt het ook wel een beetje overkill.
(bijna) Iedereen die bij AZ weggaat faalt juist..quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, het vertrek van Poulsen en Holman is ook gewoon een gigantische aderlating geweest...
En zodra ze bij AZ weg zijn, beginnen ze vaak alleen maar beter te spelen
Nou, ik heb gisteren Sigthorsson gezien tegen Ado....quote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, het vertrek van Poulsen en Holman is ook gewoon een gigantische aderlating geweest...
En zodra ze bij AZ weg zijn, beginnen ze vaak alleen maar beter te spelen
El Hamdaoui doet het anders geweldig bij Fiorentinaquote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
(bijna) Iedereen die bij AZ weggaat faalt juist..
Ja, klopt.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan het alleen maar meevallen. Ik moet zelf ook nog kijken. Tot nu toe helemaal niks met dit seizoen, iedere ep wel veel actie en toffe shit. Mag ook best een keer een trage aflevering dan zijn...dat is gewoon logisch.
valt wel mee, El Hamdaoui is zogenaamd geflopt, maar hij was in 10/11 wel topscorer van Ajax met 14 goalsquote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft Verbeek ook gewoon verraden, die is niet gewoon weggegaan.quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 17:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ben bang dat ik ga afhaken met TWD, vorige EP was het einde nog wel leuk, beetje schieten etc. ±P
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dembele doet het ook niet onaardigquote:
Zijn rendement voor de winterstop was best prima, maar het team functioneerde voor geen meter met hem en hij zorgde voor veel problemen en speelde helemaal niet meer daarna. Dan ben je gewoon geflopt. Bij Fiorentina zit hij ook alleen op de bank. Hoe Rasmus Elm (en Wernbloom) het doet weet ik niet, maar als je dan kijkt naar de topspelers van AZ die verkocht werden of transfervrij weggingen dan blijkt gewoon dat ze gepiekt hebben in Alkmaar..quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
valt wel mee, El Hamdaoui is zogenaamd geflopt, maar hij was in 10/11 wel topscorer van Ajax met 14 goals
Dat heeft ook echt niks met een kapsalon te makenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt niks met een kapsalon te maken
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt niks met een kapsalon te maken
Naja wat is slecht..wel vaak in actie gekomen, maar amper goals/assists in ieder geval.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:54 schreef Zhano het volgende:
Doet Holman het echt zo slecht bij AV dan? Die hebben toch met zn alleen een rukseizoen?
hij werkt nog steeds als een volbloed paardquote:Op maandag 25 februari 2013 17:54 schreef Zhano het volgende:
Doet Holman het echt zo slecht bij AV dan? Die hebben toch met zn alleen een rukseizoen?
Ik vond Poulsen nou echt een broodmongool. Net als die gif van dat paard. Rende als een idioot naar voren, en gaf echt standaard een tyfus voorzet. Als de bal niet rechtstreeks over de achterlijn heen ging tenminste. En de rest moest maar steeds het gat opvullen dat hij achterliet.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij werkt nog steeds als een volbloed paard
Maar hij speelde zo goed samen met Poulsen, dat zal hij nu wel missen. Poulsen zelf doet het niet eens zo slecht bij Sampdoria.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij werkt nog steeds als een volbloed paard
Maar hij speelde zo goed samen met Poulsen, dat zal hij nu wel missen. Poulsen zelf doet het niet eens zo slecht bij Sampdoria.
kappen en draaien en dan per ongeluk scorenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Poulsen nou echt een broodmongool. Net als die gif van dat paard. Rende als een idioot naar voren, en gaf echt standaard een tyfus voorzet. Als de bal niet rechtstreeks over de achterlijn heen ging tenminste. En de rest moest maar steeds het gat opvullen dat hij achterliet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simon_Poulsenquote:
jammer dat het wel vaak effectief wasquote:Op maandag 25 februari 2013 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Poulsen nou echt een broodmongool. Net als die gif van dat paard. Rende als een idioot naar voren, en gaf echt standaard een tyfus voorzet. Als de bal niet rechtstreeks over de achterlijn heen ging tenminste. En de rest moest maar steeds het gat opvullen dat hij achterliet.
hahahahaquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Poulsen heeft sinds hij bij AZ is vertrokken welgeteld 93 minuten profvoetbal gespeeld (5 invalbeurten), maar hij doet het verder erg goed. Ga je vaak bij Sampdoria B kijken Thye?
Er staat toch Poulsen bij Sampdoria..en het gaat over oud AZ spelersquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simon_Poulsen
geen idee of hij speelt. Dacht dat je op die poulsen van ajax doelde
Ja weet ik, maar ik dacht dat jequote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er staat toch Poulsen bij Sampdoria..en het gaat over oud AZ spelers
Ik nam aan dat hij het wel goed deed, omdat Sampdoria het op de ranglijst niet verkeerd doet...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Poulsen heeft sinds hij bij AZ is vertrokken welgeteld 93 minuten profvoetbal gespeeld (5 invalbeurten), maar hij doet het verder erg goed. Ga je vaak bij Sampdoria B kijken Thye?
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij het wel goed deed, omdat Sampdoria het op de ranglijst niet verkeerd doet...
[..]
Ik nam aan dat hij het wel goed deed, omdat Sampdoria het op de ranglijst niet verkeerd doet...
dat gifquote:
? Hoeveel puntgave voorzetten hebben zijn mongloïde rushes langs de lijn opgeleverd dan? Weet nog een wedstrijd tegen VVV dat hij scoorde. Mede door dit soort acties moest Wernbloom altijd herstellend optreden en vaak geel incasseren.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat het wel vaak effectief was
Maar daar was Wernbloom ook eigenlijk voor, dus dat was niet zo'n probleem. Die automatismen waren de afgelopen 2 jaar gewoon goed, nu lopen ze allemaal als kip zonder kop op het veld rondquote:Op maandag 25 februari 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
? Hoeveel puntgave voorzetten hebben zijn mongloïde rushes langs de lijn opgeleverd dan? Weet nog een wedstrijd tegen VVV dat hij scoorde. Mede door dit soort acties moest Wernbloom altijd herstellend optreden en vaak geel incasseren.
ja, daar kan Robert nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een held
[..]
daarom hadden ze er alles aan moeten doen om Gouweleeuw in Januari te halen... maar wel alvast een extra spelmakertje erbijquote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Jullie hebben ook een stel slappe zakken rondlopen..van die gasten die je 9 op de 10 wedstrijden gewoon niet ziet terwijl ze juist in hun rol op moeten vallen. Beerens, Gudmundsson (die wel altijd goed inviel vroegah)..dat soort gasten. En Altidore eigenlijk ook. Die scoort in die paar wedstrijden die hij goed speelt genoeg om direct prima statistieken te hebben, maar meer dan de helft van de wedstrijden heb je er niks aan. Als je dat dan kan compenseren met een goede verdediging, maar jullie hebben Reijnen
We missen een type van Galen/ Wernbloom.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Jullie hebben ook een stel slappe zakken rondlopen..van die gasten die je 9 op de 10 wedstrijden gewoon niet ziet terwijl ze juist in hun rol op moeten vallen. Beerens, Gudmundsson (die wel altijd goed inviel vroegah)..dat soort gasten. En Altidore eigenlijk ook. Die scoort in die paar wedstrijden die hij goed speelt genoeg om direct prima statistieken te hebben, maar meer dan de helft van de wedstrijden heb je er niks aan. Als je dat dan kan compenseren met een goede verdediging, maar jullie hebben Reijnen
echt die beukers, Elm is fysiek sterk, maar hij doet er maar weinig meequote:Op maandag 25 februari 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We missen een type van Galen/ Wernbloom.
Overtoom is eigen jeugd, dus in die zin snap ik het wel, maar op de korte termijn hadden ze gewoon een verdediger/CDM moeten halen, want Overtoom zou toch wel willen aan het end van het seizoen...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Elm is ook echt een eitje, maar dat is Gouweleeuw eigenlijk ook. Jullie zouden meer aan Botteghin hebben denk ik. En jullie hadden ook meer aan Quansah gehad dan aan Overtoom.
Haha, wij mogen met FUT ook nooit spelers op 2 wedstrijden afrekenen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Elm is ook echt een eitje, maar dat is Gouweleeuw eigenlijk ook. Jullie zouden meer aan Botteghin hebben denk ik. En jullie hadden ook meer aan Quansah gehad dan aan Overtoom.
Heb het niet over zijn prestaties hoor, maar gewoon over de samenstelling van de selectiequote:Op maandag 25 februari 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wij mogen met FUT ook nooit spelers op 2 wedstrijden afrekenen.
Weet niet hoe Quansah met zijn contract zat hoor, maar Overtoom was mede door zijn aflopende contract een buitenkansje. Ik hoop wel dat Henriksen een leidende rol op het middenveld kan veroveren, dat kan nog wel een groeibriljantje blijken te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het niet over zijn prestaties hoor, maar gewoon over de samenstelling van de selectie
Briand lijkt me ook wel chill ja. Ik wil UP Lens eigenlijk ook nog proberenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef vandermar het volgende:
Fuck Milito, gewoon Briand en Remy voorin
[ afbeelding ]
Briand en Lens waren echt drama bij mijquote:Op maandag 25 februari 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Briand lijkt me ook wel chill ja. Ik wil UP Lens eigenlijk ook nog proberen
Menez kan ook btw.
Briand zat in mijn allereerste team, wat een baas ondanks zijn balcontrolequote:Op maandag 25 februari 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez kan ook btw.
Menez zijn IG stats zijn slechter dan die van Briandquote:Op maandag 25 februari 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez kan ook btw.
Pas op voor Mathijssen CVquote:Op maandag 25 februari 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez kan ook btw.
Nou..Menez heeft 4 star weak foot en 4 star skills tov 3/3 van Briand, wat al een gigantische pré is. High/Low is voor RW ook fijner dan de high/med van Briand.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Menez zijn IG stats zijn slechter dan die van Briand
Oh, nou dan toch lekker nietquote:Op maandag 25 februari 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..Menez heeft 4 star weak foot en 4 star skills tov 3/3 van Briand, wat al een gigantische pré is. High/Low is voor RW ook fijner dan de high/med van Briand.
Verder zijn de opgetelde stats van Briand idd hoger, maar het is maar wat je beter vind. Menez 81 ball control, Briand maar 60
Verder veel belangrijke stats in het voordeel van Menez..crossing, curve, dribbling, al zijn passing..Briand is alleen meer een spits, dus die wint met shot power, finishing en dat soort dingen, maar dat merk je eerder op RF dan RW.
Jij hebt toch coins zat?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je denkt dat je een goed team hebt bedacht maar dat je erachter komt dat je alleen zo'n keeper kan gebruikenhttp://www.futhead.com/fifa/squads/6421943/
Had je niet verwacht 15 te worden dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef TBakkert het volgende:
ik zit trouwens al 1 jaar en 21 dagen op dit forum, dat had ik nooit verwacht toen ik als 14-jarig jongetje hier voor het eerst postte
Wow man, dan ben je nu gewoon al 15quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef TBakkert het volgende:
ik zit trouwens al 1 jaar en 21 dagen op dit forum, dat had ik nooit verwacht toen ik als 14-jarig jongetje hier voor het eerst postte
nee, maar ik dacht niet dat ik autistisch was, man wat was ik naiefquote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je niet verwacht 15 te worden dan?
in juni 16, dan kan ik nog maar een maand legaal drinken, want in juli wordt het echt 18, volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow man, dan ben je nu gewoon al 15
Dat postte ik vanmiddag ja, maar niet vond het nodig te reageren. Eindelijk iemand die mijn mening deelt. Denken dat we met het hele land gaan dansen, zingen en muziek maken op hetzelfde momentquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoor dat we met heel Nederland een lied gaan zingen?Ze zien het volk echt als een stel mongooltjes volgens mij
Zit jij nou Boulevard te kijken?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoor dat we met heel Nederland een lied gaan zingen?Ze zien het volk echt als een stel mongooltjes volgens mij
ik ga dat dus mooi niet doenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag hadden we het te druk met Duitsers noemen... ook voor jou trouwensquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat postte ik vanmiddag ja, maar niet vond het nodig te reageren. Eindelijk iemand die mijn mening deelt. Denken dat we met het hele land gaan dansen, zingen en muziek maken op hetzelfde moment
Nooit. Hart van Nederland vroege editie. Moest wegzappen van Lingoquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij nou Boulevard te kijken?
haha neequote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Rebels mannetje ben je ookquote:
Ook klachtwaardig hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit. Hart van Nederland vroege editie. Moest wegzappen van Lingo
We zijn geen Koreanen. Ik ga me niet als een mongool gedragen voor een Koningquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
ik wil dat heel graag doen, maar dan wil ik wel een kusje van Lucil Werner van Lingo.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rebels mannetje ben je ook
Gewoon lekker inhaken en uit volle borst meezingen
Ze zoeken nog artiesten om het te schrijven. Ik gok de drie Fransen. Lange Frans, Frans Bauer en Frans Duits.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rebels mannetje ben je ook
Gewoon lekker inhaken en uit volle borst meezingen
Als koning Willem een echte baas is, laat hij iedereen oppakken die niet meezingtquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We zijn geen Koreanen. Ik ga me niet als een mongool gedragen voor een Koning
Koreanen is niet hetzelfde als Mongolen hoor. Dat scheelt nog zo'n 5000 km, hemelsbreed.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We zijn geen Koreanen. Ik ga me niet als een mongool gedragen voor een Koning
mensen die geen Willem hetenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als koning Willem een echte baas is, laat hij iedereen oppakken die niet meezingt
Kan je wel leuk doen, maar Fuszy schreef het niet met een hoofdletter en dus ging het niet om een volk dan wel inwoners van een land.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Koreanen is niet hetzelfde als Mongolen hoor. Dat scheelt nog zo'n 5000 km, hemelsbreed.
Alsof ik dat niet weet... wijsneusquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel leuk doen, maar Fuszy schreef het niet met een hoofdletter en dus ging het niet om een volk dan wel inwoners van een land.
KOM DAN JONGEquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet... wijsneus
Dat hebben we gistermiddag gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik gedraag me alleen als een mongool wanneer het aankomt op het gebied van liefde, voetbal of FUT. Verder niks
Dat was vol met wijsheid. Gistermiddag bedoelde ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hebben we gistermiddag gezien
dus?quote:
Feyenoordquote:
quote:
Ze hadden het 4 dagen eerder moeten oprichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |