PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik heb iets gemist over free packs?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die 2 van vannacht, maar komt me nu niet goed uit ze te openen, kan ze even nergens kwijt
Klopt, maar contracten enzo wil ik best even bewaren tot van het weekendquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist over free packs?Of is dit voor Season Ticket?
En ach, zit toch alleen maar prut in -> discard.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
Je kan ze wel een tijdje bewaren denk ik, in ieder geval wel tot volgende week. Volgens mij nog wel een stuk langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Was Einstein geen Duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Adolf HitlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.michael schumacherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is Formule 1 ook een sport ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Oostenrijkers zijn wannabe Duitsersquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
michael schumacher
of is Formule 1 ook een sport ?
En wel erg standaardquote:
Het is wel een Duits leraarquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Angela Merkel? Rudi Carel (toch een soort Duitserquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Zonder blaadjequote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Von Bismarck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneindig veel filosofen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Claudia Schiffer was toch ook Duits?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Die naam kwam ik al tegen. Actrice ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Zangeres en actrice geloof ik. Ik ga even zoekenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die naam kwam ik al tegen. Actrice ofzo?
Dat is te simpel aldus school.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoezo mag het eigenlijk geen sporter zijn.
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Maar speelde dat ook niet in Oostenrijk?
Dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoezo mag het eigenlijk geen sporter zijn.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaMaar hij is een Duitse Herder dus dat maakt dat weer goed dan
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.http://en.wikipedia.org/wiki/Klaus_Voormann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gespeeld met The Beatles, wereldberoemde album cover van Revolver gemaakte en was bassist van een eigen succesvolle band. Genoeg over te vertellen, en niet zo standaard.
Ik had ook gedacht dat ik er zo een aantal op zou noemen, maar valt tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Het feit dat we al lang moeten nadenken en alleen maar met een paar oorlogs schurken en overleden entertainers komen zegt wel wat over Duitsland.
Je vergeet Nena van 99 luftballonsquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Het feit dat we al lang moeten nadenken en alleen maar met een paar oorlogs schurken en overleden entertainers komen zegt wel wat over Duitsland.
Same. Verder dan een paar slagers uit het voetbal/dopers uit het wielrennen en wat schaatsers kom je niet snelquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat ik er zo een aantal op zou noemen, maar valt tegen
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Josef Sebastian Bach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek moet toch te doen zijn?![]()
* Johann.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Josef Sebastian Bach?
Muziek moet toch te doen zijn?
Waarom kies je dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Josef Sebastian Bach?
Muziek moet toch te doen zijn?
Doe het over Heinoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Same. Verder dan een paar slagers uit het voetbal/dopers uit het wielrennen en wat schaatsers kom je niet snel
Jep, en is ook lekker actueel. Vergeet dan vooral niet om religie compleet de grond in te boren.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
Helmut Kohl. Was best een goede president, ten onder gegaan aan een schandaal. Valt ook wel wat over te zeggen. Of de Paus. Dat is toch ook een Duitser?
Of tegendraads het belang van het Vaticaan verdedigen. Afwijkende standpunten innemen zal gewaardeerd wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, en is ook lekker actueel. Vergeet dan vooral niet om religie compleet de grond in te boren.
Josef Mengelequote:
Gast krijgt hier de beste suggesties ooit en dan zegt hij niets. Ondankbaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En heb je nu al wat gekozen thorben
Keuze genoeg lijkt mij zo!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En heb je nu al wat gekozen thorben
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die bandquote:Op maandag 25 februari 2013 15:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Gast krijgt hier de beste suggesties ooit en dan zegt hij niets. Ondankbaar.
En niet van Heinoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die band(look a like dan)
Trio is gay (loljarentachtig). Overigens was hij slechts de producer van Trio; hij speelde zelf in Manfred Mann:quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van het liedja DADADADADA van Trio, waar je muzikant bij zat. Sheldon Cooper zit in die band(look a like dan)
Neen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Arnold Schwarzneger ook geen Duitser?
Oostenrijk volgens mij!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Arnold Schwarzneger ook geen Duitser?
als je de Anschluss meerekent welquote:
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Nena, zoals pots al zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Medel heb ik helaas maar 3 keer in 4-1-2-1-2 kunnen kopen. Voor 14K en 15K. Goedkoopste BIN nu 19Kquote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
Fanni al 3k gemiddeld gestegen in 1 nacht en hij zit zelfs nog in packs
Ja dat zei ik ook al dat het net The A-team wasquote:Op maandag 25 februari 2013 16:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De vorige; The Walking Dead: A-team. Kansloze shoot-out op het einde.
wat ik vooral mooi vind, is dat veel mensen bij IF's niet op de formatie lijken te letten, pikte gister een 4-3-3 op voor 14k, terwijl ik op een 5atb werd outbidquote:Op maandag 25 februari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Medel heb ik helaas maar 3 keer in 4-1-2-1-2 kunnen kopen. Voor 14K en 15K. Goedkoopste BIN nu 19KOver een paar weken 30K, makkelijk.
Misschien maken die hem RWB.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat ik vooral mooi vind, is dat veel mensen bij IF's niet op de formatie lijken te letten, pikte gister een 4-3-3 op voor 14k, terwijl ik op een 5atb werd outbid
voor een RB
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg, zijn hier ook mensen die weten waar je volledige voetbalwedstrijden kan downloaden? Met heel wat geluk zelfs ook de Eredivisie?
Ja, PEC-Feyenoord en PEC-Twente. Voornamelijk de laatste, gezien Twente in de tweede helft werd weggetikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijn
www.sport-scene.net is ook een goede site?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zoek soms gewoon een torrent, maar wil je beweren dat er eredivisie wedstrijden de moeite van het terugkijken zijn
bij Fanni niet, maar over het algemeen heb je gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien maken die hem RWB.
Sowieso zijn er IF's waarbij 433 net zo duur is als een 343, gewoon omdat hij vaker voorkomt in 433.
Sport-scene is voornamelijk basketbal hoor, maar staan ook veel Europese wedstrijden op...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé, die twee wedstrijden staan blijkbaar op Youtube, maar de eerste helft van PEC-Feyenoord niet.
Ik zou wel een invite willen als het kan.
Moet je nagaan wat er was gebeurd als ze ook de laatste dag waren begonnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:16 schreef DuTank het volgende:
Lekker hoor, een of ander klote vak gehaald, terwijl ik het de dag voor het tentamen al had opgegevenHad er een slecht gevoel over en moest voor dat vak nog een opdracht inleveren die mee zou tellen. Toch die opdracht maar gedaan, wel helemaal uitgevoerd, maar echt omdat het moest, dus geen extra moeite voor gedaan. Die twee cijfers bij elkaar moesten gemiddeld een 6 zijn en allebei boven de 5, en dat was gelukt
En ook nog een andere opdracht voldoende, waar ik de dag van tevoren aan begon, terwijl mensen in mijn werkgroep 'm al een week aan het stressen waren en leipe vragen stelden. Ik gewoon chillen en die mensen maar laten lullen. En dan falen sommigen van hun ook nog
Hoe gaat het met handelen ?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij Fanni niet, maar over het algemeen heb je gelijk
Echt dikke kneuzen, maar ja...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er was gebeurd als ze ook de laatste dag waren begonnen.
gaat wel, maar ik ga die fanni's even bewaren, ik had gister nog 20k over, nu 23kquote:
Echt bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt..niet dat PSV nou zoveel controle over de wedstrijd had als NL tegen Tsjechië, maar toch. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
De analyse van Taco van de Velde is wel goed. Echt zo'n rare wissel, op alle fronten onbegrijpelijk
Ik had er toen een paar voor 12k, dat was de normale prijs. Was in een week met TOTY of dat TOTW met Messi/Ronaldo denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
IF Konko heb ik ook in de goede tijd gekocht zie ik. 17k BIN toen, nu 25-30k
Ook toen zag Dick een middenveld compleet overlopen worden en de drang in te grijpen, terwijl dat opnieuw niet was. PSV leek de overwinning eruit te counteren. Staat er de 2de helft ineens niemand meer op rechts tegen die zwakke Nelomquote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe de geschiedenis zich herhaalt..niet dat PSV nou zoveel controle over de wedstrijd had als NL tegen Tsjechië, maar toch. Onbegrijpelijk.
Dat was een leuke tijd!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had er toen een paar voor 12k, dat was de normale prijs. Was in een week met TOTY of dat TOTW met Messi/Ronaldo denk ik
What the goatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
Die chemistry cup is toch pas net begonnen? Hij is in ieder geval nu al afgelopn
Verbaasde me er ook al over. Toch goed aan gedaan om die eerst proberen te winnen, voor die no coin cupquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
Die chemistry cup is toch pas net begonnen? Hij is in ieder geval nu al afgelopn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |