Das toch koper?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
dat je buren 12,5 jaar getrouwd zijn en er meerdere mensen zijn die ze feliciteren met hun zilveren bruiloft op facebook
Wrommmmquote:37½ maanden
Ermahgerd die moet je Cif cadeau doen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe 2 jaar soms ook paardenhaar(verwerkt in Ikea balletjes
)
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef Mss het volgende:
Een leren huwelijksfeest. Kom maar op met die SM-kelder
Daar doe je het voor!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
en dan heb je zilver, goud, diamant en platina overleefd en wat krijg je dan?
Eiken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
en dan heb je zilver, goud, diamant en platina overleefd en wat krijg je dan?
Eiken.
Op 69 jaar. Het bleek lariks te zijn.quote:
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet. Niemand sterft aan aids.
Nee, maar je gaat niet dood aan aids. Je gaat wel dood aan de verkoudheid die je oploopt omdat de aids je afweersysteem heeft stilgelegd.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?
Nee; je verweersysteem dinges gaat kapoet en je gaat dood aan andere ziektes zoals longontsteking; griep etc etc...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?
Nou nie zo doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat zou ik ook snel zeggen
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan toch geen aids krijgen zolang ik geen homoseks heb.
Dat is morantischquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?Kunnen we delen
Vorige week Christiane F. gezien. Dat was wel het eerste waar ik aan moest denken toen ik die film zagquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?Kunnen we delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tnx!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aluminiumquote:
Joahhhquote:Op maandag 25 februari 2013 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aluminium. Kun je er een hoedje van vouwen voor de jubileum dag
.
vlijtquote:Op maandag 25 februari 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Eens in de zoveel tijd heb ik iemand op fb die gewoon álle foute plaatjes in 1 keer deelt. Ik heb ze net geteld en ze postte er maar liefst 15 na elkaar![]()
Slimquote:Op maandag 25 februari 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toch maar gewoon pasta ipv ovenpasta. Scheelt velen kaas
sharing = caringquote:Op maandag 25 februari 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Eens in de zoveel tijd heb ik iemand op fb die gewoon álle foute plaatjes in 1 keer deelt. Ik heb ze net geteld en ze postte er maar liefst 15 na elkaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*pinkt traantje weg*No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
In principe hebben we 3x aardappels deze week. Ben heel benieuwd wat ervan terecht gaat komen omdat B er altijd onderuit probeert te komen omdat ie het eigenlijk niet zo lekker vindtquote:Op maandag 25 februari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog helemaal niks!
Ik denk iets met rijst ofzo.
Geen collega'squote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn collega zit weer aan de chips overigens....
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Even de mooiste er uit gepiktstil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*pinkt traantje weg*
Mooi.disclaimer
Achja zo is mijn broer ook, die heeft dit weekend 3 zakken chips op. M'n moeder en ik hadden zaterdag 2 zakken gehaald, en daar heeft ie er dus 1 van op, en nog een andere zak die we nog hadden. En dan ben ik beschaafd en neem een bakje chips. Ik word daar echt boos overquote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik word er wel moe van hoe vaak ie een zak chips hier opent![]()
"nee echt niet elke dag.... om de dag ongeveer"
Much beter idd
B.?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik word er wel moe van hoe vaak ie een zak chips hier opent![]()
"nee echt niet elke dag.... om de dag ongeveer"
Much beter idd
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Diconnected het volgende:
Wij eten vanavond bloemkool met aardappels, lekker prakken dus
In pricipe kun je het best aangeven denk ik, maar aan de andere kant kun je ook niet van iemand vragen om bepaalde dingen niet te eten omdat jij het vervelend vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
B.?
Kun je niet aangeven dat je daar last van hebt?
Ik vind dat dat moet kunnen
Ja ik ben er ook geen fan van, maar lang leve ketchupquote:
Nou, dat vind ik wel. Je kan collectief afspreken dat er niet aan het bureau gevreten wordt, en daar een aparte tafel voor reserveren. Ik moet er niet aan denken zeg, ik word al een beetje naar als er hier mensen een kop soep zitten te nassen naast me.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In pricipe kun je het best aangeven denk ik, maar aan de andere kant kun je ook niet van iemand vragen om bepaalde dingen niet te eten omdat jij het vervelend vindt.
Ik vind wel dat ie z'n chips zooi dan op z'n eigen bureau moet houden, want hij slingert het ook regelmatig op jouw bureau toch Priem?
Ik vind het vooral lastig omdat ik overdag gewoon netjes wil eten en 's avonds; na het eten.. Als ik dan nog 'trek' heb; laat ik het toe om iets van chips ofzo te pakken. Maar overdag wil ik dat niet en eik ook niet mee geconfronteerd wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Achja zo is mijn broer ook, die heeft dit weekend 3 zakken chips op. M'n moeder en ik hadden zaterdag 2 zakken gehaald, en daar heeft ie er dus 1 van op, en nog een andere zak die we nog hadden. En dan ben ik beschaafd en neem een bakje chips. Ik word daar echt boos over![]()
Maja goed moet ie zelf weten, straks zittie ook in obese als ie zo doorgaat.
Ja maar daar geeft ie dus niks om; want ik ben toch al een plankje en hij lacht het weg.. En op zich ben ik al blij dat ze de zak chips niet meer bij me neer leggen; maar net als vandaag ben ik mijn tussendoortje voor deze middag vergeten en dan vind ik het vooral vervelend omdat ik wéét dat ie de zak open heeft liggenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
B.?
Kun je niet aangeven dat je daar last van hebt?
Ik vind dat dat moet kunnen
Echt? Ik zou dat echt heel raar vinden, als ik aan mijn bureau niet even een appel kan eten tussendoor. Is ook niet zo productief, als ik voor alles wat ik wil eten ergens anders heen moet.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel. Je kan collectief afspreken dat er niet aan het bureau gevreten wordt, en daar een aparte tafel voor reserveren. Ik moet er niet aan denken zeg, ik word al een beetje naar als er hier mensen een kop soep zitten te nassen naast me.
Oh ja. Damnquote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig omdat ik overdag gewoon netjes wil eten en 's avonds; na het eten.. Als ik dan nog 'trek' heb; laat ik het toe om iets van chips ofzo te pakken. Maar overdag wil ik dat niet en eik ook niet mee geconfronteerd worden
[..]
Ja maar daar geeft ie dus niks om; want ik ben toch al een plankje en hij lacht het weg.. En op zich ben ik al blij dat ze de zak chips niet meer bij me neer leggen; maar net als vandaag ben ik mijn tussendoortje voor deze middag vergeten en dan vind ik het vooral vervelend omdat ik wéét dat ie de zak open heeft liggen
Nouja ik vind het ook voor hem vervelend omdat ie niet goed bezig is qua eten....... maar daar heb ik me uiteraard verder niet mee te bemoeien dus dan hou ik m'n mond ook maar
Roken is ook succesvol verbannen van de werkplek, dus ik zie zeker opties voor etenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Ik zou dat echt heel raar vinden, als ik aan mijn bureau niet even een appel kan eten tussendoor. Is ook niet zo productief, als ik voor alles wat ik wil eten ergens anders heen moet.
Mijn collega's snoepen wel tussendoor. Ik vraag hun om het uit mijn zicht te zetten en het mij niet aan te bieden. Daar houden ze rekening mee, meer kan ik dan niet vragen vind ik
WAT JE DOET ER KETCHUP BIJquote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geen fan van, maar lang leve ketchup
Och meiske toch.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Prakkenmama kiept er dan nog 2 liter jus overheen enzo
Roken vind ik dan nog wel wat anders, dat is ook gewoon smerig op de werkplek. En schadelijk voor de gezondheid, ook van degenen die er niet om gevraagd hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roken is ook succesvol verbannen van de werkplek, dus ik zie zeker opties voor eten
Naja, ik ben gewoon erg blij dat mijn collega's never ever chips of snoep eten hier
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lor is een yank, die doen nog ketchup door de koffie als het even kan.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lor is een yank, die doen nog ketchup door de koffie als het even kan.
Maar een zak chips? Dat vind ik evengoed smerig? En daar heb ik last van.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Roken vind ik dan nog wel wat anders, dat is ook gewoon smerig op de werkplek. En schadelijk voor de gezondheid, ook van degenen die er niet om gevraagd hebben.
Technisch gezien word jij er niet slechter van als ik hier een appel zit te kanen
Die smerige cup a soup geur GATTTTVERquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar een zak chips? Dat vind ik evengoed smerig? En daar heb ik last van.
Tsja, waar leg je de grens. Ik vind een appel of banaan geen probleem, maar er zijn ook mensen die jeuk krijgen van appelslobbergeluiden
Tja, ik weet het niet. Hier hebben we standaard een pot staan waar 5 maanden lang chocolade pepernoten in zitten. Ergens in de 3e maand begin ik me daaraan te storen omdat ik ze eigenlijk niet meer wil eten, dus dan moffel in de pot weg uit mijn zicht. Als iemand anders er dan een handje uit pakt, heb ik daar niet zo'n probleem mee, als ze die pot dan maar niet steeds voor mijn neus zetten als ik specifiek heb gemeld dat ik daar geen zin in heb. Beetje rekening houden met elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind chips en snoep gewoon niet op een werkplek horen. Persoonlijk.
Bij gefrituurde aardappels ermnermquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi heul niet overal ketchup doorheen, dat doet m'n broerik vind ketchup met aardappels lekker
Heb je 'm al eens verteld hoelang je daarvoor moet fietsen om te compenseren?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die smerige cup a soup geur GATTTTVERGelukkig eten m'n collega's die niet vaak
Overigens heb ik er geen problemen mee als ze een keer een koekje/snoep eten. Maar om de 2 dagen een zak chips![]()
En dan is dat een grote paprika xl zak he........
Ketchup met aardappels ook, of bedoel je aardappels met ketchup?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi heul niet overal ketchup doorheen, dat doet m'n broerik vind ketchup met aardappels lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |