Das toch koper?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
dat je buren 12,5 jaar getrouwd zijn en er meerdere mensen zijn die ze feliciteren met hun zilveren bruiloft op facebook
Wrommmmquote:37½ maanden
Ermahgerd die moet je Cif cadeau doen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe 2 jaar soms ook paardenhaar(verwerkt in Ikea balletjes
)
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef Mss het volgende:
Een leren huwelijksfeest. Kom maar op met die SM-kelder
Daar doe je het voor!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
en dan heb je zilver, goud, diamant en platina overleefd en wat krijg je dan?
Eiken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
en dan heb je zilver, goud, diamant en platina overleefd en wat krijg je dan?
Eiken.
Op 69 jaar. Het bleek lariks te zijn.quote:
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet. Niemand sterft aan aids.
Nee, maar je gaat niet dood aan aids. Je gaat wel dood aan de verkoudheid die je oploopt omdat de aids je afweersysteem heeft stilgelegd.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?
Nee; je verweersysteem dinges gaat kapoet en je gaat dood aan andere ziektes zoals longontsteking; griep etc etc...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je eeuwig wil leven, moet je aids krijgen?
Nou nie zo doenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat zou ik ook snel zeggen
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan toch geen aids krijgen zolang ik geen homoseks heb.
Dat is morantischquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?Kunnen we delen
Vorige week Christiane F. gezien. Dat was wel het eerste waar ik aan moest denken toen ik die film zagquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ergens besmette naalden optrommelen?Kunnen we delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |