SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
Whehehequote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
ja serieus, zo'n licht hoofd en zo'n zwaar gevoel. Dacht dat ik net door de gang aan het zwalken was toen ik de post ging halenquote:
ik heb hetquote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
Jij hebt geen seks in de winter?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
Rokjes, terras, bier, seks!
seks is niet seizoensgebonden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
In de winter geen seks dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt geen seks in de winter?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Lolquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In de winter geen seks dan?![]()
Bier welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier welAlthans, sommige bieren.
Gheghe, da's waarquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Deze man snapt het.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |