abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123314019
Charles d'Orléans, ik weet niet wie dat is, maar het komt van de eerste pagina van La carte et le territoire.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mainport op 25-02-2013 05:08:47 ]
Graag op anoniem
pi_123314096
Ik heb maar wat cognac geleend van mijn huisgenoot, mijn wijn is alweer op
Graag op anoniem
pi_123314099
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Sinaasappel peer
Kiwi banaan
Graag op anoniem
pi_123314122
Als ik tegen mijn opa klaag over het leven zegt hij:

You're all brains, not enough cock and balls
Graag op anoniem
pi_123314180
Vannacht lekker zuipen, beetje Henry Miller lezen, beetje Oscars kijken, veel roken, Jackson Browne op repeat, morgen lekker koken, niet voor die sukkel van de cognac, maar twee lieve huisgenootjes en een geconflicteerde vriend van mij, dan dispuutsborreltje, eerstejaars keuren... mijn beste vriend zei tegen mij: waarom ga je niet aan de bar staan en heel hard lachen?

Dit heeft mijn broertje getekend, hij kan tenminste iets

Graag op anoniem
pi_123314255
GEdicht van de dag:

You’ve got to fuck a great many women-
beautiful women-
and write a few decent love poems.
And don’t worry about age
and/or freshly-arrived talents.

Just drink more beer,
more and more beer
and attend the racetrack at least once a
week
and win
if possible.

Learning to win is hard -
any slob can be a good loser.

And don’t forget your Brahms
and your Bach and your
beer.

Don’t overexercise.
Sleep until noon.

Avoid paying credit cards,
or paying for anything on
time.

Remember that there isn’t a piece of ass
in this world over $50
(in 1977.)

And if you have the ability to love,
love yourself first,
but always be aware of the possibility of
total defeat
whether the reason for that defeat
seems right or wrong-
an early taste of death is not necessarily
a bad thing.

Stay out of churches and bars and museums,
and like the spider be
patient-
time is everybody’s cross,
plus
exile
defeat
treachery

all that dross.

Stay with the beer.
Beer is continuous blood.
A continuous lover.

Get a large typewriter
and as the footsteps go up and down
outside your window
hit that thing
hit it hard
make it a heavyweight fight
make it the bull when he first charges in
and remember the old dogs
who fought so well:
Hemingway, Celine, Dostoevsky, Hamsun.

If you think they didn’t go crazy
in tiny rooms
just like you’re doing now
without women
without food
without hope

then you’re not ready.

Drink more beer.
there’s time.
And if there’s not,
that’s all right
too.
Graag op anoniem
pi_123314318
Ik kende Hamsun niet dus heb hem gegoogled

Het outsidermotief blijft terugkeren. Zo fulmineert de hoofdpersoon in 'De cirkel gesloten' tegen het idee dat hij maatschappelijk vooruit moet komen, iemand moet worden. "Ik ben er toch al, waarom moet ik nog iets anders willen worden". Dat blijft typerend voor Hamsun, doorheen al zijn romans. Hoe het ook zij, echt geluk en ware liefde wordt nooit echt mogelijk, noch voor vrouwen, noch voor mannen ("we voelen dat het er is, maar we kunnen er niet komen"). Henry Miller noemde in zijn autobiografische The books of my life Mysteriën bij de drie beste, voor hem als persoon meest bepalende boeken die hij ooit had gelezen.

Klinkt als een verstandige man
Graag op anoniem
  maandag 25 februari 2013 @ 14:25:23 #8
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_123324173
KLINKT ALSOF JE GODVERDOMME NIET EENS MEER VERDER KOMT DAN DE WIKIPEDIA OVERTIKKEN, MAINPORT. :r.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_123330441
Zal ik dan maar iets zeggen over De Kift? Een band uit Oostknollendam, met roots in de punk- en fanfaremuziek, die literaire teksten (Borchert, Arends, etc.) op muziek zet. Zoiets verzin je niet...

Dit jaar bestaan ze 25 jaar en ter gelegenheid daarvan doen ze een reeks concerten waarbij ze hun oude albums spelen. Vrijdag was het laatste optreden met liedjes van Gaaphonger, Yverzucht en Krankenhaus. Er volgen nog optredens met liedjes van Vlaskoorts en Koper.

Ik was vrijdag bij dat optreden, in de Effenaar. Ferry en Wim zijn de belangrijkste bandleden. De vader van Ferry speelde bij sommige liedjes trompet, maar merendeels zat hij achteraan op het podium in zijn stoel te genieten van het optreden. De moeder van Ferry stond in de lobby CD's en andere merchandise te verkopen. Wim zaagde op het podium een plank door. Het zaaggeluid vormt namelijk het ritme van het liedje 'Onbevrees, maar zonder moed'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 17:12:09 ]
pi_123330814
ONBEVREESD MAAR ZONDER MOED

De ene zat al sinds de vorige dag op de kade. Hij zoog zich vol met havenlucht en keilde brokjes puin in het water. Zijn wenkbrauwen hingen moedeloos als divanfranje op zijn voorhoofd en hij keek niet op toen hij naast zich de miezerige snoeten van een paar overschoenen zag. Timm zei niets. Hij ging naast de ander op de kademuur zitten en legde zijn handen om zijn hals. Hij had het koud.

“Haar bed was zeker niet breed genoeg, hè. Vanavond heeft ze je weer de deur uitgesmeten. Je bent haar zeker niet schoon genoeg. Een nachtelijke bezoeker moet schoon zijn, want met liefde alleen lukt het niet altijd.”
“lk heb haar mijn sjaal gegeven, die rooie, je weet wel. lk had niets anders, maar na een tijd had ze plotseling geen tijd meer.”
“Die rooie sjaal,” vroeg de ander, “je mooie rooie sjaal! En nu ben je toch weer hier en straks wordt het nacht.”

Toen keken ze allebei over het nevelige water naar de opkomende duisternis en hun benen hingen bedroefd langs de kade. Onbevreesd, maar zonder moed. Berustend. Berustend in kademuren en doorhalen. In dunne zolen en lege zakken. Versjacherd aan de sleur.

En toen er een uur later een rood papier op de golven voorbijdreef, een monter rood papier op de loodgrijze golven, zei Timm: “lk had niets anders, alleen mijn sjaal.”

En plotseling aan de horizon kwamen kraaien aangewaaid. Ze keken ze na, met arme oude gezichten en Timm die van Lilo hield, Timm die twintig jaar was, zei: “De kraaien vliegen ’s avonds naar huis. De kraaien hebben het goed. Ze vliegen gewoon naar huis.”

De ander keek weg van de hemel recht in Timms brede gezicht, dat bleek van de kou in het halfduister dreef. En Timms lippen waren treurige strepen in zijn brede gezicht, eenzame strepen, twintig jaar oud, hongerig en dun van veel vervroegde bitterheid.

Maar toen tjokte er een barkas met schuim voor de bek voorbij en zijn sproeiend rood licht verkruimelde sidderend in de dunne mist van de haven. En de mist werd secondenlang rood. Zo rood als mijn sjaal, dacht Timm. Eindeloos ver weg tjokte de barkas. En Timm zei zacht: “Lilo.” Almaar: Lilo Lilo Lilo Lilo Lilo...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 17:13:46 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 01:39:16 #11
37950 JAM
pi_123355246
Nu zou ik eigenlijk best iets constructiefs kunnen doen. Mijn ogen branden van de rook, de slapeloosheid en de drank, zodoende dat ik dat maar niet pogen ga. Ik zou er welhaast eens in kunnen slagen,- en welk excuus kan ik dan nog opvoeren?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 01:40:47 #12
37950 JAM
pi_123355258
Overigens vind ik dat gedweep van Mainport met meneer Bukowski maar niets. Dat vind ik werkelijk helemaal niets. Daar heb ik niets anders dan het ene woord dat precies het tegenovergestelde van waardering moet betekenen voor.
pi_123355960
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:40 schreef JAM het volgende:
Overigens vind ik dat gedweep van Mainport met meneer Bukowski maar niets. Dat vind ik werkelijk helemaal niets. Daar heb ik niets anders dan het ene woord dat precies het tegenovergestelde van waardering moet betekenen voor.
Dude, kid, jongen, ik weet niet wat ik je moet noemen, maar je hebt een kleine gebaard toch? Vader?
Feli. :).
I´m back.
pi_123355961
Alle meisjes gaan naar de Havo btw tegenwoordig. :).

Dat gelul van jullie over gymnasiummeiskes is sws maar kantje boord.
Gymnasium is na het aannemen van de Mammoetwet niet meer dan VWO met Latijn en/of Grieks in het pakket.
Een pretpakket dus wrs.
Echte meisjes gaan tegenwoordig naar de Havo, mark my words.

[ Bericht 38% gewijzigd door Ryan3 op 26-02-2013 05:55:50 ]
I´m back.
  woensdag 27 februari 2013 @ 00:44:53 #15
37950 JAM
pi_123395316
Het niveau is hier wat omlaag. Ik weet niet zozeer of dat nu product is van mijn eigen gemoedstoestand de afgelopen jaren, of dat het niveau waarlijk tanende is. Ik ga uit van het laatste. Ik was zojuist een paar oude topics terug aan het lezen en daar las ik een grapje van iemand die zei dat hij wel een 'leidingnemer' zou willen zijn, dit in tegenstelling tot een 'leidinggevende.' Zulke spitsvondigheden, hoe flauw dan ook, heb ik de afgelopen jaren niet meer kunnen ontwaren. Vandaag hoorde ik dan toevallige een leuke. 'Ik heb jaren in een elektriciteitshuisje gewoond, tot de spanning mij teveel werd.' Daar zal ik het even bij laten.
pi_123395903
Stel je niet aan.
pi_123397880
Vannacht whatsappte een meisje uit mijn verleden of ik al weg was. Een uitgebreid verleden, tegenwoordig afgesloten. Ik was ergens anders, stuurde dat ik naar huis ging, maar wanhopig als ik ben ging ik naar haar toe. Daar zei ik gedag en dat ik naar huis ging, toen vroeg ze: waarom blijf je niet? Ik ging met haar aan de bar zitten. Ze vertelde over haar avond; haar dispuut had een dies-feestje georganiseerd, en over een jongen die ze interessant vond maar al weg was. Daarna klaagde ze over haar hoge eisen. Na een tijdje ging ze naar de wc. Een verdwaalde stamgast zat in zijn eentje af en toe naar mij te kijken, onze relatie in te schatten.
Graag op anoniem
pi_123397925
I, I will be king
And you, you will be queen
Though nothing will drive them away
We can beat them, just for one day
We can be heroes, just for one day

And you, you can be mean
And I, I'll drink all the time
'Cause we're lovers, and that is a fact
Yes we're lovers, and that is that

Though nothing, will keep us together
We could steal time, just for one day
We can be heroes, for ever and ever
What d'you say?
Graag op anoniem
  woensdag 27 februari 2013 @ 08:39:51 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123398759
quote:
9s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:44 schreef JAM het volgende:
Het niveau is hier wat omlaag. Ik weet niet zozeer of dat nu product is van mijn eigen gemoedstoestand de afgelopen jaren, of dat het niveau waarlijk tanende is. Ik ga uit van het laatste. Ik was zojuist een paar oude topics terug aan het lezen en daar las ik een grapje van iemand die zei dat hij wel een 'leidingnemer' zou willen zijn, dit in tegenstelling tot een 'leidinggevende.' Zulke spitsvondigheden, hoe flauw dan ook, heb ik de afgelopen jaren niet meer kunnen ontwaren. Vandaag hoorde ik dan toevallige een leuke. 'Ik heb jaren in een elektriciteitshuisje gewoond, tot de spanning mij teveel werd.' Daar zal ik het even bij laten.
Het is gewoon een forum met oude mensen geworden, die onder groepsdruk niet meer mogen praten over de zaken die ze bezighouden, te weten het huishouden, de kinderen en hun baantje. Dus beperkt de discussie zich tot het reageren op een verdwaalde jeugdige, die om voor mij onduidelijke redenen indruk probeert te maken op dat gezelschap van oude zemelaars.
The End Times are wild
pi_123401745
Een verdwaalde stamgast. Hmm.
Aldus.
pi_123410537
Laat jij je dan daadwerkelijk iets gelegen liggen aan de groepsdruk L.?
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:39:37 #22
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_123412178
Ik neem aan van wel. Anders mag je dat werk van hem helemaal niet doen, toch?
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:56:48 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123427458
Iemand die niet gevoelig is voor groepsdruk is een autist.
The End Times are wild
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:11:02 #24
37950 JAM
pi_123457375
Goedmiddag allemaal! Het is dan wel pas tien over drie, maar ik meen het beslist tijd voor een biertje. Lekker zeg, dat zonnetje. :).
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:23 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_123461734
Is ie al zindelijk?

[ Bericht 51% gewijzigd door I.R.Baboon op 28-02-2013 18:39:18 ]
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_123508708
Godverdomme Marlboro zes euro het moet niet gekker worden met die hoge heren in den haag
Graag op anoniem
pi_123508760
Ben jij zo'n vies mannetje MP?
pi_123509599
Nee, ik stem groenlinks, zo'n figuur ben ik dan ook wel weer
Graag op anoniem
pi_123509671
3.10 toen ik begon. Guldens. Ben in 2005 gestopt.
Aldus.
pi_123599052
Henri staat op het balkon van een hotelkamer aan de Rue de Montparnasse. Hij draagt een donker tweedelig pak; de bovenste twee knoopjes van het overhemd zijn geopend. Zijn haar is zwart.
Hij hoort de geluiden van een zomeravond in Parijs.
Het meisje, dat ten diepste verliefd op hem is, geeft hem een glas wijn. Ze wrijft met haar rug tegen de balustrade aan.
‘Moet je eens ruiken,’ zegt Henri, en ademt uit in haar gezicht.
Graag op anoniem
pi_123599750
Citaat van de dag:

Mensen met ambitie zijn te dom om lui te zijn.

- Milan Kundera
Graag op anoniem
pi_123604141
Maartje Wortel stopt met columns op nrc.nl

Amsterdam, 4 maart 2013

Maartje Wortel heeft haar laatste letter geschreven op de website van NRC Handelsblad. Propria Cures vraagt M. Port, auteur van 'Als je me nog één keer aankijkt snijd ik je keel door' en onderdeel van nieuwe schrijversgeneratie 'De onverschillige alcoholisten', om zijn mening.

Meneer Port, een groot verlies?

Ik denk dat iemand die de opleiding Beeld & Taal aan de Rietveld Academie heeft gevolgd sowieso niet serieus moet worden genomen.

Dat is wel straf gesteld.

Ik probeerde nog vriendelijk te zijn, die stukjes waren natuurlijk niet best. Maar nog altijd beter dan Sophie van der Stap, uiteraard.

Het is niet de eerste keer dat ze stopt bij NRC.

Dat klopt, ze schreef tot februari 2010 dagelijks een column voor NRC Next. Toen werd ze ontslagen. Aaf was terug van zwangerschapsverlof, hoewel dat misschien meer zegt over NRC Next.

Het klinkt alsof u haar wel gevolgd hebt.

Natuurlijk! Ze is nogal een voorbeeld voor meisjes die Nederlands studeren, dan ontkom je er niet aan. Sommige mensen kijken Amerikaanse sitcoms om te lachen, als ik wil lachen kijk ik het NOS Journaal of lees ik Maartje Wortel.

Hebt u nog een advies voor mevrouw Wortel?

Je moet werken voor je geld.

Dankuwel.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

De laatste column:

[...]

“Hoe lang ga je eigenlijk nog door met de column op nrc.nl?”
“Ik stop ermee”, zei ik.
“Echt?”
“Ja, het is waar.”
“Dat lijkt me ook beter. Ik vind ze niet zo goed.”
“Oké”, zei ik.
“Je vergooit je talent”, zei zij.
“Oké”, zei ik opnieuw. Ik dacht aan alles wat ik ooit vergooid had en aan de twijfel en aan de tijd en aan ophangen en ondertussen speelde op de achtergrond een liedje van Willy Mason. Hij zong: When we fall we make room for another, when we fall then we know eachother.
Dat van dat liedje is uiteraard niet waar, maar ik hou van het dramatische effect. Ook als het niet werkt in deze context; ik kan het op zijn minst proberen; ik heb het geprobeerd.
“Steeds als ik je columns lees ben ik een beetje teleurgesteld in je.”
Eigenlijk moest ik weg, ik had nogal haast, maar ik bleef naar haar luisteren.
“In het echt ben je veel leuker namelijk”, zei ze.
“Ja”, zei ik. “Nou, ik stop er dus mee.”
“Dat lijkt me een goed besluit.”

Beste lezers, bedankt voor het lezen van mijn columns en voor de berichten die jullie mij stuurden. Mochten jullie ook teleurgesteld in me zijn: in het echt ben ik leuker, al is dat ook niet waar ben ik bang.
Graag op anoniem
pi_123605329
En ondertussen word ik steeds dikker, drink ik meer, slaap ik meer. Ik ben niet ongelukkig, ik heb meer dan tweehonderd televisiekanalen. Mijn vader vertelde me laatst een verhaaltje:

Er was eens een jongen met een bijzondere eigenschap. Telkens als iemand in zijn omgeving iets kwijt raakte, wist hij exact waar het te vinden was. Zo was zijn omgeving in eerste instantie blij dat de jongen de zoekgeraakte spullen altijd terug kon vinden. Maar na enige tijd begonnen ze hem te wantrouwen. Ze verdachten hem ervan dat hij de spullen kwijt maakte. Ze snapten het niet. Vanaf dat moment hield de jongen zijn mond wanneer er iets was zoekgeraakt.
Graag op anoniem
pi_123648665
Henry Miller is JAM avant la lettre.

Hoe iemand de hele dag met een lege maag kan rond lopen en zelfs af en toe nog een erectie krijgen, is een van die raadselen die wel wat al te vlot door de 'anatomisten der ziel' worden verklaard. Als zondagmiddag de luiken voor de winkelramen zijn en het proletariaat in een stompzinnige toestand van verdoving op straat loopt, zijn er van die hoofdstraten die je doen denken aan niets minder dan een grote versjankerde lul die in de lengte is opengelegd.
Graag op anoniem
pi_123648728
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef Mainport het volgende:
Citaat van de dag:

Mensen met ambitie zijn te dom om lui te zijn.

- Milan Kundera
Even citeren.
pi_123648736
Deze ga ik vanaf nu elke dag citeren.
pi_123648740
Alles wat hierna gezegt wordt is toch hopeloos onnozel.
pi_123651080
Ik heb een gedeelte van een oud manuscriptje op een proefleeswebsite gezet. Dit nadat ik andere ingestuurde stukken had gelezen, zoals een erotische scène geschreven door een vrouw van 56 met een prachtige pasfoto op haar profiel. Ik moest doen:

Geef aan wat je van de proeflezers wilt weten. Ben je onzeker over spanning? humor? stijl? Hoe specifieker hoe beter. Wees dus eerst zelf kritisch voor je anderen kritisch laat zijn.

Ik schreef:

Beste lezer,

Graag wil ik weten of je onderstaand fragment leuk vindt of niet.

De eerste reactie:

Niet, helaas.

De tweede reactie:

Met een vraag om feedback bedoelen wij wel een iets specifiekere vraag. Waar twijfel je over? Wat wil je van ons weten?

Ik kan niet zo goed omgaan met kritiek omdat ik altijd denk dat diegene dan moeilijk dom is, maar ik had weer eens te snel mijn conclusies getrokken. Op het profiel van het meisje van de eerste reactie staat een korte biografie:

Ik schrijf al zo lang ik me kan herinneren. Mijn doel is om met elk verhaal dat ik schrijf beter te worden. Ik zou graag korte verhalen schrijven om mee te doen aan wedstrijden, maar ik kom er nooit aan toe. Zodoende gaat al mijn schrijfaandacht naar het ene grote verhaal waarmee ik bezig ben, over tovenaars en geesten.
Graag op anoniem
pi_123651332
Ah, alweer een nieuwe reactie, wat een topwebsite! Ik had, na aanwijzing van de moderator dus, een vragenlijstje opgesteld. 'Margrietje' heeft de vragen meteen beantwoord.

- Vindt de lezer de tekst geestig?
Ik zie dat je je best gedaan hebt, maar nee, ik heb hier niet geglimlacht achter mijn computer.
- Is hij benieuwd naar het vervolg?
Nee
- Wat vindt hij van de stijl?
Zij vind dat hij nogal beschrijvend/filosofisch is, zonder dat het haar echt beetpakt door een interessant ideetje.
- Staat er een matige passage in?
Zie voorgaande commentaren.

Stel je even voor Margrietje!

Ik ben tot nu toe vooral een lezer geweest, en geen schrijver... Boeken en boeken heb ik verslonden, van echt alle genres, maar vooral van fantasy. Wel heb ik altijd heel veel verhalen in mijn hoofd gehad, vooral scènes en personages, flarden dus. Nu ben ik sinds enkele dagen bezig met een verhaal dat wél heel duidelijke vorm heeft in mijn hoofd, en ik beleef echt plezier aan het uittypen van mijn hersenspinsels :-)
Graag op anoniem
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:19:08 #40
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_123651604
Trainen is voor de ongetalenteerden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_123652473
DAT IK DEZE DAG NOG MAG MEEMAKEN

M. Port - " want op de een of andere manier komen de levensvragen van een ander altijd kolderiek over."

Vindt de lezer de tekst geestig?
Ja, heel geestig. Hilarisch.
Is hij benieuwd naar het vervolg?
Ja, heel erg benieuwd.
Wat vindt hij van de stijl?
Heel apart. Zeer verfrissend.
Staat er een matige passage in?
Neen, het is een perfect stukje schrijfwerk.

De mooiste zin van M. Port is beslist;
‘Om boos te kunnen worden moet je eerst serieus zijn,’ antwoord ik.

Ik heb zin om met M. Port koffie te drinken. En dan wacht ik op zijn eerste levensvraag.
Graag op anoniem
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:05:26 #42
37950 JAM
pi_123660849
Ik wil graag weten welke website dat is zodat ik daar ook kan reageren.
pi_123661008
Dan kopieer je een stukje van dat naar google. Als je enkel hier naar verwezen wordt, dan weet je genoeg.

Masr zoals ik al zei: onnozel geneuzel.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:37:27 #44
37950 JAM
pi_123662060
Dat had ik natuurlijk allang gedaan en zie! Ik word niet eens weer naar hat Fokforum verwezen. Dat komt omdat die pagina's natuurlijk nog niet geïndexeerd zijn. Dat het allemaal onnozel geneuzel is, dat lijkt me duidelijk. Dat keer op keer aan te moeten kaarten is wellicht nog nét iets onnozeler dan het geneuzel zelf.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:11:16 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123681214
Het is ongetwijfeld deze site: http://www.schrijvenonline.org/proeflezen
Maar MP's stukje kan ik er niet vinden
The End Times are wild
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:22:09 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123681890
Om jouw tekst te vinden heb ik noodgedwongen door een aantal andere teksten moeten bladeren. Jouw tekst is de beste die ik tot zover op deze site gelezen heb. Dat zegt overigens meer over de site dan over jouw tekst. Maar toch.

Antwerpen was het. Skinny Binny
The End Times are wild
pi_123699440
Goed zoekwerk LXIV

[ Bericht 75% gewijzigd door Mainport op 06-03-2013 13:21:50 ]
Graag op anoniem
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:38:36 #48
37950 JAM
pi_123700143
Wat is die Diane Silver een domme kankerhoer zeg, ongelooflijk. Die zou je toch achter het behang willen plakken.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:13:12 #49
37950 JAM
pi_123774958
Nou, Mainport, reageer je ook eens op mijn stukje?
pi_123798721
Ik word weer vader, overigens.
pi_123799045
Van harte!
Aldus.
pi_123799074
Dank. Ik drink er een portje op. De echo's waren superbe.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:58:38 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123799090
Hè, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123800652
Proost.
Aldus.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:05:51 #55
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_123801218
Van harte Gel!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_123801958
Zeg maar Gellius hoor.
pi_123802321
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Gellius het volgende:
Was je gestopt dan? :P

Gefeliciteerd! *O*
pi_123803719
Als je eenmaal vader bent is het wel raadzaam om eventjes een tijdje te stoppen met vader worden, inderdaad, k_man.

Ik zal voor de jongelui nog even iets hips zeggen... of wacht... mnèh.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:31:18 #59
11923 I.R.Baboon
pi_123805250
Flex hoor.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:39:22 #60
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_123805642
Gefeliciteerd, overigens.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:21:12 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_123807765
Alweer? En dat in crisistijd. Gefeliciteerd, Gellius.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:56:57 #62
11923 I.R.Baboon
pi_123809442
Je moet je altijd anticyclisch voortplanten, Ringo.
pi_123819154
Als een van de babytjes dit over twintig jaar leest: hallo
Graag op anoniem
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:28:39 #64
37950 JAM
pi_124236271
Ik lig al de hele dag als een wilde aap op de bank aan mijn pik te trekken. Godverdomme, het gaat vandaag weer echt nergens over hè. Buiten dat om, gefeliciteerd, G.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:04:06 #65
37950 JAM
pi_124340412
Ik kwam een mooi stukje tekst tegen:

Nature is not normal. God is not normal. Nature is not kind. Nature doesn't give a fuck. And I give a fuck. So when I some something happening, something else killing something else, I don't like. But you know, the real intelligent people say: 'Well, that's the way it is, you see. This is killing that, this is feeding that... and here's the grasshopper, there's this- and this feeds upon that, it's all arranged.' Except when something jumps upon them they scream, don't they? You see, they don't get themselves in with the spider and the fly.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 10:43:07 #66
42184 crew  DaMart
pi_124366770
Ik las net een bericht over een boek dat Mainport volgens mij graag toevoegt aan zijn boekenkast!

quote:
Voor een nieuw boek over de schoonheid van de natuur heeft Emma Watson naakt geposeerd. Het boek is bedoeld om geld in te zamelen voor milieuvriendelijke organisaties. Daily Star schrijft dat de actrice hiervoor samenwerkte met fotograaf James Houston.

Op de foto's zit Emma onder de viezigheid en is ze drijfnat terwijl ze haar borsten bedekt en een orchidee vasthoud.
pi_124367759
Gefeliciteerd Gel
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:13:39 #68
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_124373290
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:43 schreef DaMart het volgende:
Ik las net een bericht over een boek dat Mainport volgens mij graag toevoegt aan zijn boekenkast!

[..]

Ja, het zijn echt heel spannende foto's.

vrijdag 22 maart 2013 @ 21:13:09 #69
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_124388400
Jezus, ik realiseerde me zojuist dat ik leef... Ik leef! ... Mijn god, ik leef! IK LEEF!! IK LEEF!!!
Wat een kado, mensen! Wat een onwaarschijnlijk mooi kado!

Joepie!! :D!!
pi_124389161
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef Gellius het volgende:
Van harte, kerel. Moge je eerstgeborene een zoon zijn.
anonieme razernist
  zaterdag 23 maart 2013 @ 03:04:46 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_124399466
'k Wil binnenkort een ongeregelde lentemeet.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 03:17:40 #72
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_124399493
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 03:04 schreef Ringo het volgende:
Dat moet dan wel in de zomer, want dan begint de lente pas.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 04:25:49 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_124399622
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 03:17 schreef DO2 het volgende:

Dat moet dan wel in de zomer, want dan begint de lente pas.
Halverwege juli, als de vorst uit de lucht is.
pi_124412218
  zaterdag 23 maart 2013 @ 17:21:54 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124412261
Jij moet juist blij zijn, Gellius. De vogeltjes houden zich koest.
pi_124412445
Daar hoor je mij ook niet over, hoor.
pi_124413631
Trouwens... Liene..?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:14:12 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124415992
Hm?
pi_124473628
Je eh... je avatar...
pi_124473716
Ja!
Aldus.
pi_124473904
Zie jij het ook, Z?
  maandag 25 maart 2013 @ 09:23:51 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124474068
Hoe is dat nou gebeurd?
pi_124474198
Ja, kijk nou wat je gedaan hebt!
pi_124476107
Ik vind het maar niks.
Aldus.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:47:56 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124476147
So what.
pi_124476369
Aldus.
pi_124476734
Sowieso, verandering. :{w .
pi_124601869
quote:
Jij hier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:48:02 #89
37950 JAM
pi_124621639
Zou je de Rolling Stones nu vertalen met de Rollende Stenen of de Zwerfkeien? Het laatste geniet mijn voorkeur. Dat komt omdat ik werkelijk een héél goede vertaler ben. Zo, dat kriebelt weer lekker, zo'n veertje in mijn reet.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:48:32 #90
37950 JAM
pi_124621671
MAAR JAM, DAT IS TOCH GEWOON EEN NAAM VAN EEN BAND? DIE MOET JE TOCH HELEMAAL NIET VERTALEN?
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:48:47 #91
37950 JAM
pi_124621683
kijk, daar ben ik u mooi weer een streepje voor
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:49:22 #92
37950 JAM
pi_124621708
ugh,- tijd voor bier en een diarreetje.
pi_124630978
Papa was een zwerfkei?
pi_124633566
Ik zou het vertalen met landlopers, bij gebrek aan een figuurlijk woord voor zwervers.
Graag op anoniem
  vrijdag 29 maart 2013 @ 02:45:44 #95
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_124634058
quote:
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_124638072
Planeet betekent zwerfster. Dus ik zou de Rolling Stones ( :r ) vertalen met de Vallende Planeten. Vrij dan hè?
pi_124638091
Ik heb overigens echt mijn hele leven al een verschrikkelijke hekel aan de Rolling Stones.
pi_124638626
Let the world be, and leave me alone!

Don,t let me smell your flowers and see your beautiful sky. I don,t like the smell of roses in the morning sun in my backyard, I hate it.

Let me hear no more about those lovely girls that send me letters, approving of my beautiful poems. They know not what they say.

Let me by wrong for once in my life, please, tell me that I am lost in confusion about this pille of rocks and stones we call our Earth.

Tell me that I Am wrong!

Please.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:29:11 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124639314
Wat is deze?
pi_124640299
Een hersenscheet, don,t worry about it.

:T
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')