quote:
quote:
JRRY en AJquote:Op maandag 25 februari 2013 00:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Wie vroeg het dan?
En wat is je type dan?
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Slechte humor, brede muzieksmaak, draagt vans/allsatars (iets in die richting), let op wat ze aan heeft, maar doet niet al te moeilijk er over.
Maar eigenlijk mag ik niet kieskeurig zijn
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zie een meisje veeeel liever met een leuksportief vestje aan lopen of een toffe trui. dan alleen maar netjes en elegant met hakjes en een legging, rokje. etc etc.
Dus als een vrouw Vans draagt en een vest is ze minder vrouwelijk? leg uit dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.
Tevens is en legging niet echt vrouwelijkmeer kinderlijk
quote:
slechte humorquote:
zie zat volwassen vrouwen met leggingquote:Op maandag 25 februari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.
Tevens is en legging niet echt vrouwelijkmeer kinderlijk
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer
Maar het was iemand in dit topic, die zei dat meisjes met vans die door de bosjes rennen even vrouwelijk er uit zien als vrouwen op hakken
oh hhehe niet echtquote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer
Maar het was iemand in dit topic, die zei dat meisjes met vans die door de bosjes rennen even vrouwelijk er uit zien als vrouwen op hakken
mooiste kleurquote:
witte zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie zat volwassen vrouwen met legging
is ze ook.quote:
preciesquote:
Ik heb het toch net bewezen met die 2 foto's?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als een vrouw Vans draagt en een vest is ze minder vrouwelijk? leg uit dan?want dat snap ik niet echt
Wat is daar erg aan? Gewoon samen kunnen lachen waar verder niemand om kan lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef msacras het volgende:
[..]
slechte humor
Ik draag ook wel eens allstars of een vest hoor, maar ik vind het gewoon minder mooi, het is zo 'gewoontjes', dan draag ik liever een leuk jurkje met hakken, of een blazer ofzo.
Geen leggingquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie zat volwassen vrouwen met legging
Ja ok. seems legit.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het toch net bewezen met die 2 foto's?
En ik bedoel niet dat ze zelf minder vrouwelijk is, maar dat haar kledingstijl dat is.
En dat komt omdat een vest en vans unisex kleren zijn, en jurkjes en hakken iets wat (over het algemeen) alleen vrouwen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |