Nee, me lichaam word opgegeten door wormpjes enzo, dus dat beland in de maag van zo'n wormpje..quote:
Viel mee op mijn school gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat ik van openbare middelbare scholen weet is dat er wel veel paupers op zaten, toen ik nog op middelbare zat dan
HAhahaha die lerares lijkt me echt gek jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, het is meer levensbeschouwing eigenlijk. Gewoon een beetje verschillende godsdiensten bestuderen, discussiëren over etische vraagstukken etc. Volgensmij hebben we het alleen omdat het officieel een katholieke school isen mijn lerares is een volslagen idioot. Dacht dat ze in d'r vorige leven een kamer-cactus was, en ging dat dan serieus vertellen voor de klas
heeft niet echt met scheikundequote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap hem.
Terwijl geen scheikunde
like a boss
Wordt treinkoppen dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
Stel je voor, de hele dag binnen zitten zonder laptop of pc
TVquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
tv kijken, naar buiten, iphone, ipadquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
Een leven zonder laptop lijkt me kutquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
Breaking Badquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heeft niet echt met scheikunde
watquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
HAhahaha die lerares lijkt me echt gek ja
Maar het is een beetje films kijken en de bijbel lezen ?
bazenseriequote:
Welterusten Promiquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van fok af, doei schatjes
doeidoeiquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
jawel het zijn moleculen enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heeft niet echt met scheikunde
Truste pr0m1510|\|3xp053|)quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
het zijn aminozurenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
jawel het zijn moleculen enzo
(of atomen of idk wat wat ook al weer is. scheikunde was lang geleden)
Moleculen zijn opgebouwd uit atomenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
jawel het zijn moleculen enzo
(of atomen of idk wat wat ook al weer is. scheikunde was lang geleden)
slaap lekkerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
bioquote:
Awwquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb gisternacht/vanochtend mijn hoofd gestoten aan de muur omdat ik me om wou draaien, doet nog steeds beetje pijn___!
Zou heel goed kunnen kloppenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moleculen zijn opgebouwd uit atomen
ja?quote:
pieciequote:
Mn moeder is nu trots.quote:
te vroeg gewoonquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
biw, de wekker op 6.00 gezet
lang geleden..
nog 6 uur en 15 minuten voordat je eruit moetquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
lang geleden..
same herequote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
lang geleden..
quote:
Ik ben dat gewend, behalve in de vakantie.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nog 6 uur en 15 minuten voordat je eruit moet
Huh.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
wat
de bijbel lezen
in welk jaar leef jij, 1950?
Ik ook. Mijn wekker gaat de komende 5 weken elke maandag t/m vrijdag weer om 6.30amquote:
Mooie tijd. Een ritme houden is denk ik ook wel belangrijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn wekker gaat de komende 5 weken elke maandag t/m vrijdag weer om 6.30am
Dat denk ik ook wel inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooie tijd. Een ritme houden is denk ik ook wel belangrijk.
nieuwe watquote:
Dan doen ze toch nergens meer man.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Huh.
Ja weetikveel![]()
Waar gaat het dan over?
kloptquote:
AHquote:
IK OOKquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan doen ze toch nergens meer man.
Ik heb in mijn hele leven misschien 1 keer een bijbel aangeraakt, een keer in de 2e klas ofzo toen het over het christendom ging.
Godsdienst is meer het bestuderen/vergelijken van religies, maar het is meer levensbeschouwing, etische vraagstukken etc.
Officieel zit ik op een katholieke school, want ja, dat was het toen het werd opgericht, maar tegenwoordig merk je daar niks van. Behalve dat je dus godsdienst heb, wat helemaal niet over het katholicisme gaat.
ik heb ook vakantiequote:
haten is verlatenquote:
die OP daarvoorquote:
Hoe bedoel je zonder te lezen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]okee.
Het geloof bestuderen zonder te lezen, beetje nutteloos sowieso.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
zie mijn dmquote:
geweldig toch?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Anders moet je er maar ook nog even heel veel mooie mensen(pannenkoek) in zetten, sof.
Ja of de UI's van de vaste usersquote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Anders moet je er maar ook nog even heel veel mooie mensen in zetten, sof.
Niet door de heilige boeken te lezen. Wel stukjes er uit, maar je gaat niet letterlijk de heilige boeken lezen, daar schiet je helemaal niks mee op.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe vergelijken jullie dan religies?
mag niet van Conflictquote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja of de UI's van de vaste users
ja mooi toch. ten minste kleur. vond die andere altijd wat saaitjesquote:
Ooohw ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet door de heilige boeken te lezen. Wel stukjes er uit, maar je gaat niet letterlijk de heilige boeken lezen, daar schiet je helemaal niks mee op.![]()
Je krijgt gewoon boekjes enzo, maar dat was meer in de 1e/2e klas. Tegenwoordig is het meer discussieren, presentaties er over houden, dat soort dingen. Maar nogmaals, het gaat echt niet alleen over religie.
Ja en dan krijgen we de ereplaats, sof.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mag niet van Conflictquote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Conflict wilde dat gewoon in de OP houden hequote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mooi toch. ten minste kleur. vond die andere altijd wat saaitjes
ach je hebt je best gedaan hier heb je een kusjequote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mooi toch. ten minste kleur. vond die andere altijd wat saaitjes
Lol, nouja je hebt er geen kut aan want je doet er toch geen examen/toetsen in. Ik heb het dan ook maar 1 uur per weekquote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ooohw ok.
Maar blij dat ik niet had
neuhquote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen we de ereplaats, sof.
Dan starten we toch een conflict met hem, misschien dat we het voor elkaar kunnen boksen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag niet van Conflict![]()
Als je radar af gaat nu Conflict, sorry, ik hou nog wel van je
Omdat het voor nieuweling voelt als vaste groep ofzoquote:
Scherpquote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan starten we toch een conflict met hem, misschien dat we het voor elkaar kunnen boksen.
geef me een stok en ik raak je aanquote:
Maar alle SC's hebben toch UI's in de OP?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat het voor nieuweling voelt als vaste groep ofzo
Het komt ook nogal kliekjes over natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar alle SC's hebben toch UI's in de OP?
meeste wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar in JNG is er een Conflict die het verbiedt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja en wij mogen het nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zei ik al dushiquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het komt ook nogal kliekjes over natuurlijk.
Nja sorry voor m'n domme opmerkingenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, nouja je hebt er geen kut aan want je doet er toch geen examen/toetsen in. Ik heb het dan ook maar 1 uur per week
eerstequote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
deze
http://shop.vans.nl/media(...)6e95/v/r/vr2i7y2.jpg
of deze
http://shop.vans.nl/media(...)/default/VLYM8DM.JPG
Ja, wat is er met die?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
deze
of deze
en ik herhaal het dushiquote:
tweedequote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
deze
of deze
lief dushiquote:
quote:
NEE EERSTEquote:
Haha geeft niet enzo, maar dacht je serieus dat je met godsdienst gewoon een uur lang de bijbel gaat lezen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nja sorry voor m'n domme opmerkingen, ken het gewoon niet
Vind die tweede net iets leukerquote:
Jij hebt toch al een stok xDquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geef me een stok en ik raak je aan
quote:
1quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
deze
of deze
quote:
quote:
quote:
quote:
ik kan niet kiezenquote:
geen idee hoe ik deze op moet vatten :Squote:
zeg gewoon maar stokjequote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen idee hoe ik deze op moet vatten :S
iene miene muttequote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik kan niet kiezen
Laat mij dan kiezen en ga voor de 2equote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik kan niet kiezen
tweedequote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]tweede
[..]tweede
[..]tweede
[..]tweede
[..]tweede
ik kan niet kiezen
Dan laat ik jou ook betalenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat mij dan kiezen en ga voor de 2e
Het staat 2-3 in het voordeel van de tweede dusquote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik kan niet kiezen
neequote:
Ja zoiets dacht ikquote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha geeft niet enzo, maar dacht je serieus dat je met godsdienst gewoon een uur lang de bijbel gaat lezen?
Zou sowieso opdringing van religie zijn, wat wettelijk niet eens mag
Vriendin van mij bijvoorbeeld is hindoe, waarom zou die in godsnaam de bijbel moeten lezen
En waarom zou ik de bijbel moeten lezen.
die studsquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Anders koop je deze, supersof.
Ja, want beide wordt een beetje duurquote:
Je bent hardstikke aardig maar neequote:
Mijn hemel zegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Niks.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen idee hoe ik deze op moet vatten :S
Ik koop geen hakken jerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Net 2 paar Vans weggegooid, wel spijt van want die oude waren best handig als je iets outdoor gaat doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vans zijn sowieso adoratiewaardig
voor wie?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg sexy en stijlvol.
tsssquote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent hardstikke aardig maar nee
Ik zou het zo dragen. Maar okequote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog een 3 jaar oud paar liggen. Waren ooit donkerblauwquote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Net 2 paar Vans weggegooid, wel spijt van want die oude waren best handig als je iets outdoor gaat doen.
Het is een veelgemaakte vout, maar ik moet het verbeteren sorry.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent hardstikke aardig maar nee
Misschien op streng gerformeerd scholen ja, mja.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik
Ja maar dat vind ik sowieso, waarom 'godsdienst' of 'levensbeschouwing' verplichten..
voor beyoncequote:
denk het nietquote:
ditquote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Maar Sof, kies de eerste, de tweede zijn zo mannelijk
Die er als classy en posh-kutjes bij willen lopen ja.quote:
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die er als classy en posh-kutjes bij willen lopen ja.
Misschien dat ik daarom daar automatisch voor gingquote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Ik overdrijf ook wel watquote:
Hmm is wel wat fijner voor in de zomer...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
je bent zelf ordi xdxdquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook wel watvind die glitters en alles gewoon ordi
Het woord ''ordi'' gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meehhhquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)0-45.aspx/4520400004
DEZE SCHOENEN
yolo togquote:
wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het woord ''ordi'' gebruiken
beetje gewoontjesquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
DEZE SCHOENEN
Ligt er aan wat je hebt.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wacht ik zoek andere die ik halen wilquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom daar automatisch voor ging
Als je ze gewoon normaal combineert hoeft het echt niet ordinair te zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Meisjes die er gewoon stijlvol uit willen zien. Meisjes die zich als een echte dame gedragen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
inderdaadquote:
Ik vind uGGs ordiquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lolwhut?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Meisjes die er gewoon stijlvol uit willen zien. Meisjes die zich als een echte dame gedragen.
En, Posh-kutjes?
Niet wat ik zou dragen maar voor Adidas ziet het er prima uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
DEZE SCHOENEN
Herkenbaarquote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een leuke horloge en schoenen, maar ben te kieskeurig.
quote:
Wat hebben hakken met ''een echte dame'' te maken? Dat is gedrag, niet kledingquote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Meisjes die er gewoon stijlvol uit willen zien. Meisjes die zich als een echte dame gedragen.
En, Posh-kutjes?
Oke, ik heb weer wat geleerdquote:Op zondag 24 februari 2013 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Misschien op streng gerformeerd scholen ja, mja.
Het is ook niet verplicht, maarja, sommige officieel religieuze scholen kiezen daar gewoon voor, om het katholieke karakte van de school te behouden blablabla
wat nergens op slaat want verder totaal on-religieus
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven.. als je veel geld had, was je niet kieskeurig en nam je alles wat je mooi vondquote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil een leuke horloge en schoenen, maar ben te kieskeurig.
maybequote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven.. als je veel geld had, was je niet kieskeurig en nam je alles wat je mooi vond
Wel naar je eerste les gaan hequote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oke, ik heb weer wat geleerd![]()
Ga zo slapen denk want moet om 7 uur weer opstaan
Meh, ik ook, maar meh :\quote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oke, ik heb weer wat geleerd![]()
Ga zo slapen denk want moet om 7 uur weer opstaan
Gedrag telt zeker ook mee. Maar ik zie een meisje met hakken niet in de bosjes rennen ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat hebben hakken met ''een echte dame'' te maken? Dat is gedrag, niet kleding
Ze zijn wel iets origineler dan de gemiddele paar nikes hoorquote:
En als je in de bosjes rent ben je geen echte dame?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gedrag telt zeker ook mee. Maar ik zie een meisje met hakken niet in de bosjes rennen ofzo
Dat is waarquote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets origineler dan de gemiddele paar nikes hoor
die zijn wel leukquote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)0-45.aspx/4520379604
deze ga ik halen
Ok. Tof.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)0-45.aspx/4520379604
deze ga ik halen
mooiquote:
diepzinnigquote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef msacras het volgende:
Gedrag en kleding zijn geen 2 totaal verschillende dingen, allebei dingen die bij jou als persoon horen. Je kan jezelf uitdrukken dmv kleding, en je kan jezelf uitdrukken dmv gedrag.
Nee niet echt.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je in de bosjes rent ben je geen echte dame?
hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi
maar ik zou echt gek worden van een horloge
Nou morgen dus wel gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Donderdag helemaal niet gegaan dus
Dus een meisje met vans/allstars rent door bosjes?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gedrag telt zeker ook mee. Maar ik zie een meisje met hakken niet in de bosjes rennen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja omdat jij alleen aan stijl en klasse denkt. en populariteit, en status, nouja. als dat het enige is wat er toe doet volgens jou..quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Achman je weet wel wat ik bedoel.
Waarmee jij dus posh-kutjes bedoelt bedoel ik waarschijnlijk echte dames.
Ik weet niet, zo'n groot ding om je polsquote:
Je vergeet centjesquote:Op maandag 25 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja omdat jij alleen aan stijl en klasse denkt. en populariteit, en status, nouja. als dat het enige is wat er toe doet volgens jou..
nah valt wel mee hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo'n groot ding om je pols
Centjes van papa of manliefquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens wil ik geen ''echte dame''.Wat wil je dan? Een manwijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man of mam?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Centjes van papa of manlief
Als ze getrouwd zijn van hun man, anders van hun pap.quote:
Nee dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus een meisje met vans/allstars rent door bosjes?
ik zou erg zelf ook geen geld aan besteden omdat ik de tijd ook wel ergens anders op kan zienquote:
Welterustenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Yep![]()
Dan ga ik nu maar slapen, truste!
Als een meisje er netjes en goedverzorgd uitziet en niet populair is, heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja omdat jij alleen aan stijl en klasse denkt. en populariteit, en status, nouja. als dat het enige is wat er toe doet volgens jou..
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Yep![]()
Welterustenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik val niet echt op ''volwassen'' typesquote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd.
Ik vind het er gewoon mooier, sexier, volwassener, stijlvoller etc. uitzien.
Puur een kwestie van smaak en totaal niet mijn bedoeling om er een hele discussie op te starten ofzo
Jullie halen mij dingen uit de mond toetsenbord die ik niet eens wil zeggen
Oke, dat kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet echt op ''volwassen'' types
ja maar het is gewoon zo mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou erg zelf ook geen geld aan besteden omdat ik de tijd ook wel ergens anders op kan zien![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet echt op ''volwassen'' types
Tweede.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
http://lookbook.nu/look/4618701-killing-me-softly
http://lookbook.nu/look/548513-Tomboy
Even eerlijk, wat vind je nou vrouwelijk/meer een 'dame' ?
Meh nee, ik draag hakken en voldoe meer aan het plaatje van 'echte dame' dan meisje met vans dat door de bosjes rent, maar ik verdien mijn centjes lekker zelfquote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze getrouwd zijn van hun man, anders van hun pap.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Ik vind 1 meer vrouwelijker. 2 is meer stoerder en nonchalant.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
omg jaaaaquote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
http://shop.thehundreds.c(...)nzuela-low-navy.html mooien schoenen
De onderste vind ik er wel leuker uitzien tbh, die bovenste is qua uiterlijk totaal niet mijn smaakquote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Precies!quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind 1 meer vrouwelijker. 2 is meer stoerder en nonchalant.
quote:
Slechte humor, brede muzieksmaak, draagt vans/allsatars (iets in die richting), let op wat ze aan heeft, maar doet niet al te moeilijk er over.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
Wat is dan jouw type dan?
Ik vroeg niet wat je leuker vond, maar wat je meer bij dat plaatje van vrouwelijk vond passen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
1 is wel meer vrouwelijker ja. maar vind het niet leuker.
Killing Me Soflty trouwens wel een extreem goed nummer.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
jij weetquote:
Oh ik keek naar deze: http://lookbook.nu/look/510793-scarred-knees-and-dirty-bootsquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies!
2 is ook leuk, maar vans/sneakers/etc en een jeans zijn gewoon minder vrouwelijk dan hakken en jurkjes. Punt.
Het gaat niet om wat je leuk vind, maar om wat meer vrouwelijk is.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
De onderste vind ik er wel leuker uitzien tbh, die bovenste is qua uiterlijk totaal niet mijn smaak
Ja oke. dan zal 1 vast meer vrouwelijk zijn, maar wat wil je ermee zeggen?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat je leuker vond, maar wat je meer bij dat plaatje van vrouwelijk vond passen.
The hundredsquote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
http://shop.thehundreds.c(...)nzuela-low-navy.html mooien schoenen
grijsquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.footlocker.eu/nl/nl/s/adidas-vc-1000.aspx die bruine zijn niet in mijn maatwelke moeten het worden?
Ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
ik werd vroeger tomboy genoemd, huilie
Even mijn punt maken in die discussie van 'als je hakken draagt ben je niet vrouwelijk dan als je vans draagt' en dat door de bosjes rennen enzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. dan zal 1 vast meer vrouwelijk zijn, maar wat wil je ermee zeggen?
Bovenste uiteraard.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je leuk vind, maar om wat meer vrouwelijk is.
Ja iddquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies!
2 is ook leuk, maar vans/sneakers/etc en een jeans zijn gewoon minder vrouwelijk dan hakken en jurkjes. Punt.
Die donkergrijzequote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.footlocker.eu/nl/nl/s/adidas-vc-1000.aspx die bruine zijn niet in mijn maatwelke moeten het worden?
Adam Gquote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
swag dit http://lookbook.nu/look/4609503-Exploring-the-city
Die schoenen vind ik cool en heb al heel vaak op het punt gestaan te kopen maar ik doe het toch niet want ik vind het niet bij mijn leeftijd passenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
swag dit http://lookbook.nu/look/4609503-Exploring-the-city
Nou ik vind inderdaad dat als je Vans draagt dat je dan net zo vrouwelijk kan zijn als met hakken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Even mijn punt maken in die discussie van 'als je hakken draagt ben je niet vrouwelijk dan als je vans draagt' en dat door de bosjes rennen enzo.
Ja dat weet ik niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iddwie is het daar niet mee eens dan? Ik volg de discussie niet helemaal
gewoon doen, yoloquote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die schoenen vind ik cool en heb al heel vaak op het punt gestaan te kopen maar ik doe het toch niet want ik vind het niet bij mijn leeftijd passen
Maar het is ook niet on-vrouwelijk. Niet dat je zegt van wel natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies!
Ja dat kan zeker, maar alsnog, er zit toch wel vaak een verschil in.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad dat als je Vans draagt dat je dan net zo vrouwelijk kan zijn als met hakken.
gewoon lekker makkelijk te combineren en mooi blauwquote:
Nee precies, maar gewoon minder.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is ook niet on-vrouwelijk. Niet dat je zegt van wel natuurlijk
blauwquote:Op maandag 25 februari 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon lekker makkelijk te combineren en mooi blauwblauw
En ik zie een meisje veeeel liever met een leuksportief vestje aan lopen of een toffe trui. dan alleen maar netjes en elegant met hakjes en een legging, rokje. etc etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker, maar alsnog, er zit toch wel vaak een verschil in.
Wie vroeg het dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst vragen wat mijn type is, ik hard nadenken, genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |