quote:
quote:
JRRY en AJquote:Op maandag 25 februari 2013 00:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Wie vroeg het dan?
En wat is je type dan?
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Slechte humor, brede muzieksmaak, draagt vans/allsatars (iets in die richting), let op wat ze aan heeft, maar doet niet al te moeilijk er over.
Maar eigenlijk mag ik niet kieskeurig zijn
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zie een meisje veeeel liever met een leuksportief vestje aan lopen of een toffe trui. dan alleen maar netjes en elegant met hakjes en een legging, rokje. etc etc.
Dus als een vrouw Vans draagt en een vest is ze minder vrouwelijk? leg uit dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.
Tevens is en legging niet echt vrouwelijkmeer kinderlijk
quote:
slechte humorquote:
zie zat volwassen vrouwen met leggingquote:Op maandag 25 februari 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dat is jouw smaak, maar dan val je gewoon op net wat minder vrouwelijk, en daar is niks mis mee.
Tevens is en legging niet echt vrouwelijkmeer kinderlijk
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer
Maar het was iemand in dit topic, die zei dat meisjes met vans die door de bosjes rennen even vrouwelijk er uit zien als vrouwen op hakken
oh hhehe niet echtquote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer
Maar het was iemand in dit topic, die zei dat meisjes met vans die door de bosjes rennen even vrouwelijk er uit zien als vrouwen op hakken
mooiste kleurquote:
witte zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie zat volwassen vrouwen met legging
is ze ook.quote:
preciesquote:
Ik heb het toch net bewezen met die 2 foto's?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als een vrouw Vans draagt en een vest is ze minder vrouwelijk? leg uit dan?want dat snap ik niet echt
Wat is daar erg aan? Gewoon samen kunnen lachen waar verder niemand om kan lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef msacras het volgende:
[..]
slechte humor
Ik draag ook wel eens allstars of een vest hoor, maar ik vind het gewoon minder mooi, het is zo 'gewoontjes', dan draag ik liever een leuk jurkje met hakken, of een blazer ofzo.
Geen leggingquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie zat volwassen vrouwen met legging
Ja ok. seems legit.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het toch net bewezen met die 2 foto's?
En ik bedoel niet dat ze zelf minder vrouwelijk is, maar dat haar kledingstijl dat is.
En dat komt omdat een vest en vans unisex kleren zijn, en jurkjes en hakken iets wat (over het algemeen) alleen vrouwen dragen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het toch net bewezen met die 2 foto's?
En ik bedoel niet dat ze zelf minder vrouwelijk is, maar dat haar kledingstijl dat is.
En dat komt omdat een vest en vans unisex kleren zijn, en jurkjes en hakken iets wat (over het algemeen) alleen vrouwen dragen.
slaap lekkerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Niks hoor, maar het staat gewoon grappigquote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Gewoon samen kunnen lachen waar verder niemand om kan lachen
Slaap lekker Stuquote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:
Allemaal hetzelfde voor mijquote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen legging
Panty of in de winter maillot
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
![]()
klopt echt lelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
is ze ook.
en ze heeft veel te weinig vrouwelijke vormen..
Modellen hebben altijd zo weinig vlees op den bot. Echt stom.
slaap lekkerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 24 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 517 Ajacied422
02. 424 mrstylo
03. 413 Kally
04. 411 Vaseline_
05. 390 Uccie
06. 327 Zosk
07. 326 Doublepain
08. 303 Stuart
09. 297 kapiteintje
10. 290 msacras
11. 285 Pino112
12. 280 GGMM
13. 277 JRRY
14. 276 Karina
15. 266 WickedTunes
16. 258 supersof
17. 255 Pizza_Pepperoni
18. 253 wolvendagen
19. 247 EugeneKrabs
20. 235 AldoTheApache
21. 227 LompeHork
21. 227 Tyron
23. 224 deuk.in.een.pakje.boter
23. 224 HaywoodJablome
25. 216 sinterklaaskapoentje
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
Ik doe rustig de laatste tijdquote:
ja ik ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe rustig de laatste tijd
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
Overigens wat ook het verschil maakt is dat vrouwelijk zijn vaak gelijk staat aan veel aandacht aan je uiterlijk besteden. Bij een vestje en vans is er vaak minder aandacht aan besteed, als ik iig zoiets draag dan is dat omdat er veel in de was zit of ik echt geen zin heb in me perfect aankleden (lol). Terwijl met een jurkje en hakken er toch meer over nagedacht is enzo, je doet er langer over om het aan te trekken etc. Ik denk dat dat er ook mee heeft te maken .
Nou sorry maar dat vind ik echt onzinquote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
Overigens wat ook het verschil maakt is dat vrouwelijk zijn vaak gelijk staat aan veel aandacht aan je uiterlijk besteden. Bij een vestje en vans is er vaak minder aandacht aan besteed, als ik iig zoiets draag dan is dat omdat er veel in de was zit of ik echt geen zin heb in me perfect aankleden (lol). Terwijl met een jurkje en hakken er toch meer over nagedacht is enzo, je doet er langer over om het aan te trekken etc. Ik denk dat dat er ook mee heeft te maken .
ik draag nauwelijks jurkjes en hakken, wat nuquote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
Dan heb je meteen mijn voorkeur voor het soort meisje te pakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef msacras het volgende:
te witquote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat vind ik echt onzinDaar impliceer je dus indrect mee dat een vrouw die een wat sportievere kledingstijl heeft minder aan haar uiterlijk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |