SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor 5 miljoen koop je een brede neger van 2 meter uit de Franse competitie die 5 klassen beter is dan Marcelloquote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
koop voor anderhalf miljoen geen rommel
Fabeltje.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor 5 miljoen koop je een brede neger van 2 meter uit de Franse competitie die 5 klassen beter is dan Marcello
Van der Gijp napratenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor 5 miljoen koop je een brede neger van 2 meter uit de Franse competitie die 5 klassen beter is dan Marcello
Vond ze vooral erg laf.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
Wat Halst zegt. PSV speelde als een krant.
Daar werd ook voordeel gegeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Maraten het volgende:
Even, bij die eerste goal moeten we toch gewoon een pingel krijgen? Niet normaal hoe daar aan Ruben wordt getrokken
Dat was mooi aan Van der Gijp. Hij vergat erbij te vermelden dat Genk verloor met 0-2 van Stuttgart de nummer 15 uit Duitslandquote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
precies, hoe heet die neger van metz ook al weer?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had wel gelijkquote:
Hij chargeert altijd maar blijkbaar zijn er mongolen die er echt in geloven.quote:
Brands is daar nu hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij chargeert altijd maar blijkbaar zijn er mongolen die er echt in geloven.
een natte zelfs.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
Wat Halst zegt. PSV speelde als een krant.
Dat gaf de scheids iig niet aan, die stond nog rond de middellijn.quote:
Dit ja, prima kerel die Bert met vakkennis.quote:
Hij zit Bojan te ballenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
DeParo zit nu met een stijve, hij hoorde het woord elleboog
Wijnaldum in zijn onderbroek voor jou.quote:
Hahah betraptquote:
Jazeker!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Jaap Stam had dit in zijn eentje opgelost
die durf je ook niet op te wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Hij doelde op zijn shirt.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah betraptsjonge jonge dat je zo dom kunt zijn met al die camera's erbij. Ben benieuwd naar de schorsing. Als je KNVB echt meent met dat respect gedoe dan is dat niet mals.
Dan was Lens allang het stadion uitgeweest, ipv hem op te wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
En wat dan nog. Er wordt genoeg gezegd tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Alsof Mathijsen, Lens racistisch zou bejegenen, het is godverdomme een teamgenoot bij het Nederlands elftal
Willems was een dealer geworden zonder het voetbalquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
en dan vraag je Willems mee als back up![]()
![]()
Waterreusquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Waterreus neem het op voor Lens. Het is toch niet te geloven![]()
![]()
hij had beter mertens kunnen meenemen jaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Jahoor, alsof hij "vuile neger" oid zou zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En wat dan nog. Er wordt genoeg gezegd tijdens een wedstrijd.
in 1996 had je ook de blanken tegen de roetmoppen volgens Bogardequote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En wat dan nog. Er wordt genoeg gezegd tijdens een wedstrijd.
Had beter Engelaar als back up kunnen vragen. Of Fredje.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Ik moet altijd wel lachen om Willems, hij komt zo heerlijk ongespeeld sullig over.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Rickazio het volgende:
peace naar al mn nigga's fuck die white boys
[ afbeelding ]
Willems heeft swagquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Afstandsbedieningquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
WaterreusWaar is het knopje om hem weg te stemmen
Die komt net uit de stoel bij de tandarts, die wil daar vast niet nog een keer heenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij had beter mertens kunnen meenemen ja
Eens. Snap niet dat Studio Voetbal die kerel aanhoud. Overigens snap ik sowieso niet waarom SV blijft bestaanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
WaterreusWaar is het knopje om hem weg te stemmen
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel iemand die alles verteld.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om Willems, hij komt zo heerlijk ongespeeld sullig over.
Inderdaad. Weinig aan de hand. Feyenoord moet het intern uitpraten en PSV ook. Zal best een reden zijn dat Lens het zo belangrijk vond om Mathijssen op te vangen.quote:
Geweldquote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Bert lult nu. Eerst horen wat hij gezegd heeft.
Woorden zijn geen aanleiding tot geweld. We zijn geen moslims
Frank McClaren spreektquote:
Ergeren is ook leukquote:Op zondag 24 februari 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens dit is pure aids!
Voetbal International![]()
V-I HOO-LI-GANS!
stfu.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens dit is pure aids!
Voetbal International![]()
V-I HOO-LI-GANS!
AJAX had al kampioen moeten zijn man.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Ajax had gewoon gelijk moeten staan met PSV
soms zit het mee, soms zit het tegen he?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... en het buitenspeldoe... wat een kut weekend.
iedereen heeft schijt aan die indiquote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
Lens had sowieso al rood verdiend na die charge op BMI. Waarom laten die mongolen dát niet zien?
geel + geel = rood.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
Lens had sowieso al rood verdiend na die charge op BMI. Waarom laten die mongolen dát niet zien?
Omdat jij samen met 422 de enige bent die het heeft gezien.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
oke.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
/carequote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geel + geel = rood.
Lens scoorde de 0-1 na die charge.
Onreglementaire goal van PSV dus![]()
Je wordt wel met de dag groffer en groffer hequote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was gewoon op FOK!, niet luisteren naar die teringdebiel.
precies ja, episch falenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een vergelijking weer zeg, sjonge wat een niveau
hij is aan het puberenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt wel met de dag groffer en groffer he
Is toch vreemd? Er wordt een speler uit de wedstrijd geschopt en daar wordt geen aandacht aan besteed.quote:
Johanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen kraakt morgen SV wel weer af i.v.m hun vergelijkings filmpje van Zwitserland - Turkije.![]()
Voetbal International
was niks aan de hand joh.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch vreemd? Er wordt een speler uit de wedstrijd geschopt en daar wordt geen aandacht aan besteed.
Ik heb de winnende van Ajax ook gemist vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij samen met 422 de enige bent die het heeft gezien.
Lens heeft daar mazzel gehad dat BMI geblesseerd uit viel.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch vreemd? Er wordt een speler uit de wedstrijd geschopt en daar wordt geen aandacht aan besteed.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen publiek hoor je keihard op de achtergrond!
Tot de 78e minuut waren ze muisstil.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen publiek hoor je keihard op de achtergrond!
Oh okequote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de winnende van Ajax ook gemist vandaag.
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 24-02-2013 om 22:46:18PSV wilde zich afgelopen transferperiode versterken met Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij, aldus Ronald Waterreus. #voetbalpings reageer retweet
Denk je echt dat Lens daar dan zo stoer was blijven staanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lens heeft daar mazzel gehad dat BMI geblesseerd uit viel.
Wat zou er met die arme lens zijn gebeurd als BMI in de catacomben op hem af zou stormen?
sv draait om sjekquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Toine is een verademing in vergelijking met Sjek.
Dit, loopt veel beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Ja, bemoeit zich er tenminste niet zoveel mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Nee ik was er niet, maar ik hoorde wel dat het niet stil was toen ik aan het kijken was.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
JO
[..]
Was je er weer bij? Oost-tribune?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Toine Iedereen is een verademing in vergelijking met Sjek.
knap dat ze zijn uitspraken in studio voetbal zo interpreteren.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef mrstylo het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zondag 24-02-2013 om 22:46:18PSV wilde zich afgelopen transferperiode versterken met Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij, aldus Ronald Waterreus. #voetbalpings reageer retweet
Zat 2e helft op Noordquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik was er niet, maar ik hoorde wel dat het niet stil was toen ik aan het kijken was.
Ik vind het sowieso knap dat iemand hem verstaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
knap dat ze zijn uitspraken in studio voetbal zo interpreteren.
vi hooligansquote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WHAT WHAT EEN STUDIO VOETBAL FANATIEKELING?
KOM DAN!
Ach joh. Is toch leuk joh. Laat gaan, ouwe pik.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
vi hooligansmet een derksen die inhoudelijk totaal NIKS van voetbal af weet maar wel van de randzaken. een voetbalprogramma dat ong. 10 min. over voetbal gaat
Die is daar niet meer welkom geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Halst hoor ik amper als zijn moffenclub wordt afgezeken
Donderstraal op man! Moet je een koek?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
vi hooligansmet een derksen die inhoudelijk totaal NIKS van voetbal af weet maar wel van de randzaken. een voetbalprogramma dat ong. 10 min. over voetbal gaat
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zover ik weet is hij niet gecastreerd of iets in die geestquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen Jans aub. Daar zitten "wij" echt niet op te wachten. Een trainer met ballen graag.
Paint.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ron Jans naar Twente
Waar kan ik tekenen
vandaag wel jaquote:
Tijd zat. McClaren gaat niet weg. Ligt ook niet aan hem. Chadli terug, Fer moet normaal doen. Ze staan met de helft van de begroting van Ajax er een paar puntjes achter. Crisis zegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zover ik weet is hij niet gecastreerd of iets in die geest
wat is het alternatief voor twente?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax eenvoudig wint zaterdag?
Ik denk van wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
0-3quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Thuis niet winnen van ADO, maar wel uit van Twente?
Tja jullie hebben het tegenwoordig het al lastig met Willem 2 en Heerenveenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
We wonnen ook van City, zegt niet zoveel.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ado staat een stuk hoger dan Heerenveen, en nu?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Verliezen van Steauaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
We wonnen ook van City, zegt niet zoveel.
City en United dus wat hier wilt zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
We wonnen ook van City, zegt niet zoveel.
De druk ligt meer bij Twente, Twente zal er dus vol op vliegen, ajax moet de ruimtes benutten .quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente en aanvallend voetbalquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De druk ligt meer bij Twente, Twente zal er dus vol op vliegen, ajax moet de ruimtes benutten .
Deze competitie is een bevestiging van de stelling dat resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Afgelopen september: Heerenveen - Ajax 2-2quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja jullie hebben tegenwoordig het al lastig met Willem 2 en Heerenveen
Vak P zal de eerste minuten wel weer wegblijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat moeten ze anders? dat publiek is helemaal over hun toeren als ze zaterdag weer verliezen.
Twente - Willem 2 1-1. en Ajax won er met 2-4.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Afgelopen september: Heerenveen - Ajax 2-2
En dat was voor de crisis van Heerenveen
Ajax gaat wel winnen, maar ik denk niet met speels gemak hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat moeten ze anders? dat publiek is helemaal over hun toeren als ze zaterdag weer verliezen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente - Willem 2 1-1. en Ajax won er met 2-4.
Wat nu ?
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International is veel leuker om te zien dan Studio Voetbal!
Al loopt het nu wel beter nu Sjek er niet is.
Quote als je het hiermee eens ben
je doet sjek hiermee te kortquote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International is veel leuker om te zien dan Studio Voetbal!
Al loopt het nu wel beter nu Sjek er niet is.
Quote als je het hiermee eens ben
Spieler,quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vak P zal de eerste minuten wel weer wegblijven
Ich verstehe keine schweinhund von deine geblätquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spieler,
Heute bleiben wir weg, weil wir sehen, ob euch besser zu machen, ohne dass wir wollen. Wir sind müde, dass wir Dredge Fußball behandelt werden. Wenn Sie nicht gewinnen, weinen wir morgen auf dem Trainingsgelände und das Auto geht von Steve am Feuer ...
auf Wiedersehen
Vak P zit er na jaren plekje 6-9 nog steeds. Zou 410 dat ook doen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spieler,
Heute bleiben wir weg, weil wir sehen, ob euch besser zu machen, ohne dass wir wollen. Wir sind müde, dass wir Dredge Fußball behandelt werden. Wenn Sie nicht gewinnen, weinen wir morgen auf dem Trainingsgelände und das Auto geht von Steve am Feuer ...
auf Wiedersehen
Toen VAK P opgericht werd deden ze ook niet mee voor de titel. En ja VAK410 zou wel aanblijven denk ik. F-side ook wel, rest betwijfel ikquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Vak P zit er na jaren plekje 6-9 nog steeds. Zou 410 dat ook doen?
Het was vrij leeg vandaag inderdaad. Sneeuwvlokjes enzo of nie?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen VAK P opgericht werd deden ze ook niet mee voor de titel. En ja VAK410 zou wel aanblijven denk ik. F-side ook wel, rest betwijfel ik
Idd. Die mengt zich tenminste niet teveel in de discussie, terwijl Sjek denkt dat hij minstens zoveel verstand heeft als de rest en rustig zijn mening ventileertquote:
Toine stelt tenminste rullevante vragenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd. Die mengt zich tenminste niet teveel in de discussie, terwijl Sjek denkt dat hij minstens zoveel verstand heeft als de rest en rustig zijn mening ventileert
Inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |