Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien
Heb nu een umlimited payserver via Sunny.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef HenkiePenkie88 het volgende:
[..]
Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
Internet via de Horizonbox of aparte modem nog?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:06 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb nu een umlimited payserver via Sunny.
Mag 8,7 mb met nieuwsgroepen... Schiet nog niet op.
Alleen horizon box.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Internet via de Horizonbox of aparte modem nog?
Geeft hij op de pc wel 1gbps aan?
Kan je netwerkkaart wel de snelheid trekken?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Alleen horizon box.
Speedtest UPC zegt 74,25 mbps
Geen idee. Heb alleen een macbook air.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Kan je netwerkkaart wel de snelheid trekken?
Moest hem hier ook vervangen.
Bekabeld of draadloos?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Geen idee. Heb alleen een macbook air.
9,1 via nieuwgroepen haalt ie nu af en toe. Toch 2 meer dan toen ik 60 mbit had...
Ook film1 erbij en dat voor die 1,5 euro haha.
Dat mag ook wel, wat is die afstandsbediening beperkt.....quote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien
Ik laat de subs maar lopen, geen zin om 888x op een knop te drukken.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, wat is die afstandsbediening beperkt.....
Is het trouwens "normaal" dat SBS6 en de BBC niet te ondertitelen zijn?
Kijk even op chelloo.com. Daar hebben ze een mooie aanbieding met onbeperkte snelheid en gebruik.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Goeie! Gaat tot 50 mbit.
Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
Onbeperkte snelheid? Kan mijn pc dat wel aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef anconakip het volgende:
[..]
Kijk even op chelloo.com. Daar hebben ze een mooie aanbieding met onbeperkte snelheid en gebruik.
Ja, hoewel ik het verschil wel heel groot vind, 20/25 draadloos vs 100+ bekabeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Draadloos geeft inderdaad minder snelheid dan bekabeld.
100+ is draadloos ook mogelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik het verschil wel heel groot vind, 20/25 draadloos vs 100+ bekabeld.
Upload is zowel draadloos als bekabeld nu zo'n 10 Mbps.
Draadloos is de upload nu dus de helft van de download
Beetje voorbarig antwoordquote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Draadloos geeft inderdaad minder snelheid dan bekabeld.
Wireless n apparatuur kopen die op 5ghz draaien.quote:
Ah, ja ik had nog naar de 5GHz instelling van het modem gekeken, maar ik las dat 5GHz minder goed door muren en plafonds ging?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wireless n apparatuur kopen die op 5ghz draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |