Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef fotostarter het volgende:
Hoe werkt dat film1 precies? Zijn dat kanalen? Want bij on demand moet ik alles betalen
Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)quote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk simpelweg voor de CI+ module ga. Ik maak toch geen gebruik van al die aanvullende diensten en heb een gruwelijke hekel aan allerlei kabels.
Als je opzegt moet je inderdaad de resterende maanden betalen maar dat lijkt me logisch aangezien je een jaarcontract hebtquote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Klopt. September had ik nieuw jaarcontract Horizon afgesloten.
En 2 weken terug overgestapt op Power extra. Dus dit is allemaal gewoon mogelijk.
Alleen als je je abonnement opzegt dien je resterende maanden nog te betalen geloof ik.
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in en dan kom ik weer op een alles-in-een pakket uit. Internet heb ik nodig, telefoon zal ik geen gebruik van maken vermoed ik. Maandelijkse kosten ¤ 49,50 na 3 maanden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)
Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerdquote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.
Dan hebben ze nog On Demand waar je keuze hebt uit een mega collectie aan films.
Als Film1 abonnee hoef je niks te betalen voor de on demand films. (Anders ook niet beschikbaar gok ik)
Denk dat jij bij On demand van UPC zelf kijkt en die films moet je altijd betalen.
Film1 heeft z'n eigen on demandquote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerd
Update:quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef nelisb het volgende:
Ik horizon 60 mb.
Extra tv HD
Bellen
Extra decoder in huis.
71¤ per maand.
ga vanavond de even kijken. Dank jequote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Film1 heeft z'n eigen on demandhet is even zoeken:
Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
Zeg dat je van KPN een mooie aanbieding hebt gehad, werkte bij een vriend van mij ook, die ging van 85 naar ong. 50 euro.quote:Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.
Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV
Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium
Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.
Tering, ja het is een hoop geld.quote:Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.
Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV
Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium
Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.
Ok geluktquote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Film1 heeft z'n eigen on demandhet is even zoeken:
Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
nou dan heb ik aan jou ook niks.quote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat probleem had ik van het weekend niet, sorry
Klopt, had het even gekeken en het werkt. dank jequote:Op dinsdag 23 april 2013 18:55 schreef Injetta het volgende:
Je kunt ook via een kortere weg.
Zet een kanaal van film 1 op. Druk op Back. Dan naar On demand. Dan zit je meteen bij de films van film 1.
Het duurt soms even voordat je bij een gekozen film de optie afspelen krijgt.
Dus de film die je verder wilt kijken kiezen en dan gewoon wachten. Op een gegeven moment verschijnt in het menu rechts afspelen waar u gebleven bent.
Zit hier met 150mb rond de 18.4mbpsquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?
Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?
Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
Goeie! Gaat tot 50 mbit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef HenkiePenkie88 het volgende:
[..]
Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
Schietgebedje doen? Films en programma's die nog de DVR staan kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb hier 2 dozen voor me staan; een met een (wifi) modem voor internet en telefonie, en een met een Horizon.
Nog tips voor ik de oude modem en DVR weghaal?
Sunnyusenet unlimited. Heb ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
Goeie! Gaat tot 50 mbit.
Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef Leandra het volgende:
Gelukt;
• DVR tijdelijk even boven aangesloten; werkt (vooralsnog)
• Modem vervangen voor wifi-modem; internet werkt, telefonie niet.
• Horizon aangesloten en endlesss op het installatieprogramma zitten wachten; werkt.
Gebeld met UPC hoe het komt dat ik nog geen telefoon heb; ik was te snel![]()
![]()
Bevestigingsbrief was ook nog niet ontvangen, alleen de mail, en gezien ik de boel maandag besteld had, ging het allemaal te snel, want het was hier vanmiddag om 12.30 binnen en de boel draait, maar m'n telefonie is dus nog niet geactiveerd.
Hij kon me zelfs nog niet vertellen wat m'n telefoonnummer zou gaan worden![]()
![]()
Kreeg wel een complimentje voor m'n snelle installatie....
Alleen een beetje jammer dat ik dus 19 minuten mobiel met hun 0900-nummer aan de lijn heb moeten hangen, maar ik begreep dat ze dat gaan vergoeden. Zou netjes zijn.
Ben nog geen fan van de Horizon, beetje omslachtige menustructuur zo te zien![]()
En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooienquote:Op woensdag 24 april 2013 18:44 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.
Laat ze jouw gewoon direct terug bellen dit doen ze gewoon.
Telefoon activatie zou toch wel binnen 24uur moeten zijn na aansluiten.
Tenzij er nog helemaal geen nummer aan jouw is toegewezen.
Succes ermee, menu structuur went wel. Het zou sneller kunnen maar ik stoor me er niet zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |