abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125546817
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een kwartier bezig om via on demand een film te kijken, wil niet helemaal :')
Download hem wel ;(
Lukt me hier ook niet.
pi_125546833
Hoop dat die update echt wat is. Iriteer me de vinketering aan dat trage menu, en de reactie svan mijn afstandsbediening. Laatst een 2de mediabox bij mijn zoontje aangesloten, met de oude software en afstandsbediening en dat is echt een verademing tegenover deze horizonstroopsoftware :{
pi_125546928
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hier nu
Royaal HD Extra
Film1
150mb internet
Bellen Standaard
2e decoder.
¤73
Sport1 en eredivisie live er ook bij genomen.
Totaal ¤95.

Dus voor beide sport paketten betaal ik ¤22. :)
Netjes, die 150 mb internet.
Misschien kunnen jullie mij helpen?

Ik heb een paar jaar UPC, in 2010 ben ik verhuisd.
Toen had ik UPC gebeld en het nieuwe adres doorgegeven, en kon mijn contract vernieuwd worden met een aanbieding.
De aanbieding was:
telefoon, internet (25 mb), dvr royaal (geen hd, dus nog die grijze box heb ik),
+ 3 maanden: Film1, Sport1, Eredivisie Live.

Ze hebben toen een foutje gemaakt, want nu nog steeds heb ik ALLES wat hierboven staat.
Die 3 maanden aanbieding zijn allang voorbij, maar heb nog steeds Film1, Sport1, Eredivisie Live :D
En dit allemaal voor maar 56 euro per maand.

Nu is het zo, ik wil van die 25 mb af maar 150 mb.
Wat gaat me dat kosten boven op die 56 euro?
Als ik contact opneem met de Internet-helpdesk, kunnen ze dan gewoon m'n internet alleen upgraden... of raak ik dan ook al die film zenders kwijt?
Ik heb al een keer eerder gebeld naar de helpdesk wegens 1 dag storing, en ik weet dat die lui je producten meteen zien, maar nog steeds heb ik alles. :)

Dit pakket wil ik namelijk nog jaren lang lekker aanhouden, maar + die 150 mb zou machtig zijn.
Zou zonde zijn als ik ze bel, ik neem een compleet andere pakket en ik verlies al die extra zenders.
pi_125546948
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik heb nu,
100 mb internet
UPC royaal plus 1 extra mediabox
Kids zone (zoontje) Plus film 1
UPC horizon
Telefonie
En ik betaal nu 71 euro per maand.
Nette prijs, als je ook 100 mb heb en die extra dingen.
Zat vorige week nog op de site van upc, en toen stond alleen die 100 als snelste voor particulieren? Nu dus ook 150.
pi_125547687
quote:
4s.gif Op zondag 21 april 2013 08:03 schreef fotostarter het volgende:
Hoop dat die update echt wat is. Iriteer me de vinketering aan dat trage menu, en de reactie svan mijn afstandsbediening. Laatst een 2de mediabox bij mijn zoontje aangesloten, met de oude software en afstandsbediening en dat is echt een verademing tegenover deze horizonstroopsoftware :{
Ik had laatst m'n oude Ziggo-box aangesloten omdat er nog wat films op stonden. DAT is pas een verademing. Die is nog stukken sneller dan dat grijze bakbeest van UPC.
Tap tap tap
pi_125549003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:08 schreef Tamashii het volgende:
Sport 1 en edl zijn bij elkaar 24,75. Hbo is 15 euro. Film1 ook 15 euro dus dat loopt al op. Basis internet is 30 mb? Heb je wel een pakket? Er zijn vanaf 3 april nieuwe pakketten met film1 standaard erin, ik zou er eens naar kijken en anders dm mij is. Dan bel ik je van de week wel even! :9
Dank voor je aanbod. Ik zal een dezer weken eens rustig mijn factuur eens ga nakijken wat ik nu eigenlijk allemaal heb en of er niet iets verbetert kan worden ten voordele van mijzelf.
  zondag 21 april 2013 @ 11:45:20 #107
251119 Rainesz
flets outz
pi_125549110
quote:
12s.gif Op zondag 21 april 2013 08:25 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Netjes, die 150 mb internet.
Misschien kunnen jullie mij helpen?

Ik heb een paar jaar UPC, in 2010 ben ik verhuisd.
Toen had ik UPC gebeld en het nieuwe adres doorgegeven, en kon mijn contract vernieuwd worden met een aanbieding.
De aanbieding was:
telefoon, internet (25 mb), dvr royaal (geen hd, dus nog die grijze box heb ik),
+ 3 maanden: Film1, Sport1, Eredivisie Live.

Ze hebben toen een foutje gemaakt, want nu nog steeds heb ik ALLES wat hierboven staat.
Die 3 maanden aanbieding zijn allang voorbij, maar heb nog steeds Film1, Sport1, Eredivisie Live :D
En dit allemaal voor maar 56 euro per maand.

Nu is het zo, ik wil van die 25 mb af maar 150 mb.
Wat gaat me dat kosten boven op die 56 euro?
Als ik contact opneem met de Internet-helpdesk, kunnen ze dan gewoon m'n internet alleen upgraden... of raak ik dan ook al die film zenders kwijt?
Ik heb al een keer eerder gebeld naar de helpdesk wegens 1 dag storing, en ik weet dat die lui je producten meteen zien, maar nog steeds heb ik alles. :)

Dit pakket wil ik namelijk nog jaren lang lekker aanhouden, maar + die 150 mb zou machtig zijn.
Zou zonde zijn als ik ze bel, ik neem een compleet andere pakket en ik verlies al die extra zenders.
Volgens mij is zo een power internet abbo alleen mogelijk icm een Horizon box. ;)
Film1 zou je er dan wel voor niks bijkrijgen maar voor sport1/eredivisie zou je dan toch echt dan opnieuw moeten aanvragen.
In jouw geval ga je altijd meer betalen. :)

En ik denk dat je ook nieuwe modem zou moeten hebben, of alles via de Horizon laten lopen. Maar dat moet je eigenlijk niet willen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125549771
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Volgens mij is zo een power internet abbo alleen mogelijk icm een Horizon box. ;)
Film1 zou je er dan wel voor niks bijkrijgen maar voor sport1/eredivisie zou je dan toch echt dan opnieuw moeten aanvragen.
In jouw geval ga je altijd meer betalen. :)

En ik denk dat je ook nieuwe modem zou moeten hebben, of alles via de Horizon laten lopen. Maar dat moet je eigenlijk niet willen.
Bedankt voor de info, ik ga het even nalezen, al die verschillende pakketten.

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extra-power/
Jij hebt deze?
Film1 zit er hier bij er voor vast? Of ook voor tijdelijk?

Pakket ziet er goed uit! Als het nieuwe internet alleen mogelijk is via horizon box, dan moet het maar denk ik.
  zondag 21 april 2013 @ 12:25:04 #109
251119 Rainesz
flets outz
pi_125550124
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:09 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, ik ga het even nalezen, al die verschillende pakketten.

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extra-power/
Jij hebt deze?
Film1 zit er hier bij er voor vast? Of ook voor tijdelijk?

Pakket ziet er goed uit! Als het nieuwe internet alleen mogelijk is via horizon box, dan moet het maar denk ik.
Film1 zit erbij zolang het abbo loopt. ;)
Dus zolang je niks wijzigt heb je dit er levenslang bij bij wijze van.
Ik heb dus inderdaad dat pakket. :)
Zou wel even aangeven dat je internet en telefonie via een aparte modem wil laten lopen.
Ik vind de alles in 1 oplossing van de Horizon nog niet stabiel genoeg.
pi_125550291
Onlangs overgestapt van Tele2 naar Horizon van UPC.
Internet is stabiel, sneller en ik ontvang het overal in huis. Echt dag en nacht verschil met Tele2. Daar viel de Wifi al weg als meer dan 2 stappen van met modem was verwijders.
Alles, tv/telefoon/wifi werkten meteen bij opstarten. Dus zeg hooguit 10 minuutjes.
Duurde wel even voordat ik door had dat je voor het geluid eerst je afstandbediening moest matchen met je tv.
Prachtig beeld, 4 programma's tegelijk opnemen. Echt prachtig.

Alleen het menu is een draak. Traag, ingewikkeld, veel te veel klikken en enorm onlogisch op heel veel punten.
Zo heb je bij elk opgenomen programma meteen boven de optie vewijderen,alles verwijderen...ben je echt alles kwijt! Waarom zou je in godsnaam als je in het menu van 1 programma zit, alles van je hd willen verwijderen? De kans dat je het per ongeluk doet is heel groot....

Als je bij ondemand van film 1 zit en je vind maar niet wat je zoekt en je klikt dan op zoeken of filteren,blijk je ineens in alles wat er is te zoeken. Dus niet alleen film 1 maar echt alles! Ben je een half uur bezig omdat het zo retetraag en onhandig is, kom je uiteindelijk nog niet uit bij wat je zoekt dus....

Het zappen via de OK knop waardoor je gewoon kon blijven kijken naar het programma en ondertussen even kon langslopen wat er op de andere zenders is en komt, dat is weg. Dat mis ik nog dagelijks.
Ook dat eindeloos geblader door al die thumbnails. Waarom niet gewoon lijstjes waar je ook meteen de naam ziet?
Ik ben heel benieuwd naar de update in juli. Hopelijk komen er gewoon heel veel functies van de digitale box terug.

Verder.... Ben ik heel tevreden met de overstap. Heel goed geholpen door klantenservice, etc.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125550389
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 12:25 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Zou wel even aangeven dat je internet en telefonie via een aparte modem wil laten lopen.
Als er storingen in het internet zijn, dan zijn die er toch ook met je aparte modem?
Het is dezelfde aansluiting.....

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n stabiel internet gehad als nu met de horizon....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125550556
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 12:25 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Ok top, ik denk dat sommige onstabiliteit, en wat Injetta hierboven zeg binnenkort wel verholpen word met een update.

Welke router heb je? Modem/router in één? Of een eigen router?

Ik ga voor hetzelfde denk ik die jij heb, en ja soms zijn er best veel shitfilms op Film1, maar soms ook goede. Als hij in het pakket zit verlies ik alleen maar die sport1 en eredivisie, maar het gaat mij om die 150 mb, wat gewoon het beste is.

editje

UPC biedt vanaf 3 april alles-in-een-abonnementen met hogere snelheden.
Dit is bekend gemaakt door directeur strategie Robin Kroes van UPC.

Alles in 1 Extreme Power - pakket ¤ 89,50 *
- Download 200 Mbit/s
- Uploadsnelheid 20 Mbit/s
- Film1
- Horizon box

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extreme-power/

[ Bericht 10% gewijzigd door BoefB2 op 21-04-2013 12:52:50 ]
  zondag 21 april 2013 @ 13:39:11 #113
251119 Rainesz
flets outz
pi_125552469
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Ok top, ik denk dat sommige onstabiliteit, en wat Injetta hierboven zeg binnenkort wel verholpen word met een update.

Welke router heb je? Modem/router in één? Of een eigen router?

Ik ga voor hetzelfde denk ik die jij heb, en ja soms zijn er best veel shitfilms op Film1, maar soms ook goede. Als hij in het pakket zit verlies ik alleen maar die sport1 en eredivisie, maar het gaat mij om die 150 mb, wat gewoon het beste is.

editje

UPC biedt vanaf 3 april alles-in-een-abonnementen met hogere snelheden.
Dit is bekend gemaakt door directeur strategie Robin Kroes van UPC.

Alles in 1 Extreme Power - pakket ¤ 89,50 *
- Download 200 Mbit/s
- Uploadsnelheid 20 Mbit/s
- Film1
- Horizon box

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-extreme-power/
200mb is nog niet overal beschikbaar. ;) Hier bij mij ook niet. 150mb was voor mijn postcode maximale op dit moment.

Even over de Horizon box. Mocht je een box vol bugs hebben toevallig en je Horizon gaat constant in reboot en werkt half werkt op dat moment je internet en telefonie vast ook half. Heb je de modem lekker apart heb je in ieder geval altijd verbinding. ;)
Ook wel erbij zeggen huis situatie is hier zo dat TV een kleine 8/9mtr van de aansluiting in de woonkamerr zit. en de PC daardoor dus ook. ;) Geen zin om 30mtr kabel te gaan wegwerken ;)
Daarbij lees ik hier en op andere fora's klachten over de WiFi ontvangst.

Heb hier een modem&router in 1 van UPC maar ik heb me eigen router er ook nog op aangesloten omdat ik daar meer instellingen in had mbt thuisnetwerk en delen. ;)
pi_125552639
Dat is wel weer zo. Als de box niet goed is, vastloopt, etc.. Dam heb je meteen helemaal niks meer. Maar goed...
Dat alles in 1 is wel makkelijk qua aansluiten en kabels. Gewoon UPC kabel erin en kabel aar tv en klaar is kees.
pi_125553184
Vanwege een mogelijke verhuizing ga waarschijnlijk bij UPC belanden. Wist dat de Horizon bijzonder matig was in zijn gebruik, maar de ervaringen liegen er ook niet om.
pi_125553379
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten, nu moet ik zeker tien maanden wachten tot ik dat nieuwe power-abonnement kan afsluiten? ;(
Tap tap tap
pi_125553573
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten, nu moet ik zeker tien maanden wachten tot ik dat nieuwe power-abonnement kan afsluiten? ;(
Volgens mij kun je altijd een duurder/uitgebreider abbo afsluiten.
  zondag 21 april 2013 @ 14:14:51 #118
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125553611
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanwege een mogelijke verhuizing ga waarschijnlijk bij UPC belanden. Wist dat de Horizon bijzonder matig was in zijn gebruik, maar de ervaringen liegen er ook niet om.
Ik heb de HB sinds september en heb eigenlijk geen problemen. Ja, het menu tijdens tv kijken is erg slecht opgezet maar ik kijk weinig tv dus dat stoort me minder. Qua internet en telefoon heb ik echt geen enkel probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, je kunt je abonnement altijd aanpassen. Je gaat echter wel een nieuw jaarcontract aan. Even bellen met 1200 en het is zo geregeld ;) (is mijn ervaring, geen garantie)
pi_125555132
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ik heb de HB sinds september en heb eigenlijk geen problemen. Ja, het menu tijdens tv kijken is erg slecht opgezet maar ik kijk weinig tv dus dat stoort me minder. Qua internet en telefoon heb ik echt geen enkel probleem.

[..]

Nee hoor, je kunt je abonnement altijd aanpassen. Je gaat echter wel een nieuw jaarcontract aan. Even bellen met 1200 en het is zo geregeld ;) (is mijn ervaring, geen garantie)
Ik denk dat ik uiteindelijk simpelweg voor de CI+ module ga. Ik maak toch geen gebruik van al die aanvullende diensten en heb een gruwelijke hekel aan allerlei kabels.
  zondag 21 april 2013 @ 15:00:37 #120
251119 Rainesz
flets outz
pi_125555142
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

Klopt. September had ik nieuw jaarcontract Horizon afgesloten.
En 2 weken terug overgestapt op Power extra. Dus dit is allemaal gewoon mogelijk.

Alleen als je je abonnement opzegt dien je resterende maanden nog te betalen geloof ik. ;)
pi_125557258
Hoe werkt dat film1 precies? Zijn dat kanalen? Want bij on demand moet ik alles betalen :P
  zondag 21 april 2013 @ 16:20:17 #122
251119 Rainesz
flets outz
pi_125558335
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 15:52 schreef fotostarter het volgende:
Hoe werkt dat film1 precies? Zijn dat kanalen? Want bij on demand moet ik alles betalen :P
Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.
Dan hebben ze nog On Demand waar je keuze hebt uit een mega collectie aan films.
Als Film1 abonnee hoef je niks te betalen voor de on demand films. (Anders ook niet beschikbaar gok ik)

Denk dat jij bij On demand van UPC zelf kijkt en die films moet je altijd betalen.
  zondag 21 april 2013 @ 17:14:07 #123
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_125560723
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik denk dat ik uiteindelijk simpelweg voor de CI+ module ga. Ik maak toch geen gebruik van al die aanvullende diensten en heb een gruwelijke hekel aan allerlei kabels.
Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Klopt. September had ik nieuw jaarcontract Horizon afgesloten.
En 2 weken terug overgestapt op Power extra. Dus dit is allemaal gewoon mogelijk.

Alleen als je je abonnement opzegt dien je resterende maanden nog te betalen geloof ik. ;)
Als je opzegt moet je inderdaad de resterende maanden betalen maar dat lijkt me logisch aangezien je een jaarcontract hebt ;)
pi_125561398
O mooi, als m'n huidige aanbieding is verlopen van de zomer ga ik kijken naar de upgrade ;) ook dat film1 erbij bevalt me wel en dat is met dat nieuwe abonnement goedkoper dan wanneer ik het er nu los bij neem.
Tap tap tap
pi_125563087
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een alles in een pakket wilde, vandaar mijn reactie. (Naast je tv heb je toch ook internet en telefoon nodig?)
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in en dan kom ik weer op een alles-in-een pakket uit. Internet heb ik nodig, telefoon zal ik geen gebruik van maken vermoed ik. Maandelijkse kosten ¤ 49,50 na 3 maanden.
pi_125566528
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Film1 zijn geloof ik 6 kanalen. Waar constant films te zien zijn.
Dan hebben ze nog On Demand waar je keuze hebt uit een mega collectie aan films.
Als Film1 abonnee hoef je niks te betalen voor de on demand films. (Anders ook niet beschikbaar gok ik)

Denk dat jij bij On demand van UPC zelf kijkt en die films moet je altijd betalen.
Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerd :D
pi_125568413
quote:
4s.gif Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken. Heb inderdaad 6 kanalen met films. Maar bij On Demand moet ik alles betalen. Maar dat hoort dus zo? Of ik begrijp je verkeerd :D
Film1 heeft z'n eigen on demand :) het is even zoeken:

Menu > on demand > alle video's > tv zenders > film1.
Tap tap tap
pi_125589735
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef nelisb het volgende:
Ik horizon 60 mb.
Extra tv HD
Bellen
Extra decoder in huis.

71¤ per maand.
Update:

Horizon 150 mb
Royaal HD, 29 HD zenders 110 kanalen totaal.
Bellen
Extra decoder
Film 1

Totaal 73,50 euro per maand. 1,5 euro erbij en meer snelheid en gratis Film1.
pi_125592642
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ga vanavond de even kijken. Dank je :)
pi_125594934
Ik zou nog terugkomen op de door mij aangeleverde informatie over e.a.

Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
Abonnement UPC Internet 10 Mbps
UPC Totaalpakket: met korting op UPC Digitale TV

Abonnement Analoge en Digitale Kabel TV en Radio
Abonnement Eredivisie Live en Film1Sport1 Premium
Abonnement HBO Premium

Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 12:56:18 ]
  maandag 22 april 2013 @ 13:04:50 #131
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125595229
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

Abonnement HBO Premium

Mij totale kostenplaatje is 85,- euro maar met BTW erbij kom je dus over de 100+ euro uit per maand.
Zeg dat je van KPN een mooie aanbieding hebt gehad, werkte bij een vriend van mij ook, die ging van 85 naar ong. 50 euro.

Overigens zijn de abonnementen op Eredivisie Live, Sport 1 en HBO natuurlijk gewoon heel erg duur.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125595849
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:

Abonnement HBO Premium

Tering, ja het is een hoop geld.
Soms heeft de ene een goede aanbieding te pakken, of soms niet.

Ik betaal 56, internet is wel 25mb, enige wat jij meer heb is HBO, zie mijn vorige post.
Deze onderstaande box gebruik ik nog, de oude maar werkt nog zeer goed, heb alle zenders alleen geen HD.
Ook met film1, sport1, eredivisie live en nooit signaalverliezen.

Het 200mb pakket + film1 ziet er goed uit, maar ik wacht nog even.

Ze komen bijna iedere week met nieuwe aanbiedingen. :D
pi_125608752
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ok gelukt :)
Nu heb ik een klein stukje film gekeken, en ben ik later terug gegaan naar de film. Nu kan ik hem niet nog een keer afspelen :D Weet je hier ook een oplossing voor?
pi_125612816
Nee, dat probleem had ik van het weekend niet, sorry :@
Tap tap tap
pi_125628981
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dat probleem had ik van het weekend niet, sorry :@
nou dan heb ik aan jou ook niks.

:P :*
pi_125648591
Je kunt ook via een kortere weg.
Zet een kanaal van film 1 op. Druk op Back. Dan naar On demand. Dan zit je meteen bij de films van film 1.
Het duurt soms even voordat je bij een gekozen film de optie afspelen krijgt.
Dus de film die je verder wilt kijken kiezen en dan gewoon wachten. Op een gegeven moment verschijnt in het menu rechts afspelen waar u gebleven bent.
pi_125649050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:55 schreef Injetta het volgende:
Je kunt ook via een kortere weg.
Zet een kanaal van film 1 op. Druk op Back. Dan naar On demand. Dan zit je meteen bij de films van film 1.
Het duurt soms even voordat je bij een gekozen film de optie afspelen krijgt.
Dus de film die je verder wilt kijken kiezen en dan gewoon wachten. Op een gegeven moment verschijnt in het menu rechts afspelen waar u gebleven bent.
Klopt, had het even gekeken en het werkt. dank je :)
pi_125649146
Downloaden jullie met nieuwsgroepen?

Had 60 mbit, nieuwsgroepen 7 mb per seconde max.
Nu 150 mbit, nog steeds de maximale zelfde download snelheid.
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:45:07 #139
251119 Rainesz
flets outz
pi_125650528
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:

Zit hier met 150mb rond de 18.4mbps
pi_125657542
Thanks!

Vanavond nog maar eens proberen. Einde vd dag druk in de straat ofzo qua internet verbruik.
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:54:27 #141
401549 HenkiePenkie88
gewoon omdat het kan
pi_125666356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef nelisb het volgende:

Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
"The whole of science is nothing more than a refinement of everyday thinking."
pi_125666851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef HenkiePenkie88 het volgende:

[..]

Heb je gekeken wat de max. snelheid is die bij je payserver abo hoort??
Goeie! Gaat tot 50 mbit.

Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
pi_125674247
Voor het waard is:

Eerst dacht ik dat het eeuwen duurde eer een bepaalde Hollywood film op dvd uitkwam of in deze bij On Demand. Kijk ik laatst bij On Demand zie ik films als Lincoln,Zero Dark... en Argo er gewoon tussenstaan. Sterker nog, HBO zond zondag jl. Het bombardement uit. :Y

Grappig, maar ik heb er niks aan daar ik meestal de films al op een alternatieve wijze heb binnengehaald en gekeken. (groot scherm uiteraard)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 11:46:30 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 13:01:25 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125676732
Okay, ik heb hier 2 dozen voor me staan; een met een (wifi) modem voor internet en telefonie, en een met een Horizon.

Nog tips voor ik de oude modem en DVR weghaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125676888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb hier 2 dozen voor me staan; een met een (wifi) modem voor internet en telefonie, en een met een Horizon.

Nog tips voor ik de oude modem en DVR weghaal?
Schietgebedje doen? Films en programma's die nog de DVR staan kijken.

Verder is de toegevoegde waarde van de modem niet zo groot, ik heb alles via de Horizon lopen, gaat ook prima.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 24 april 2013 @ 13:19:28 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125677314
Ik wilde voorlopig even via een modem beginnen, dan heb ik qua telefonie en internet iig geen probleem als de Horizon moeilijk doet.

Even een andere vraag; ik heb op dit moment zowel een DVR als een 2de mediabox (op een slaapkamer), die 2de mediabox heb ik per over een maand opgezegd, zou ik voor nu even die DVR en met die mediabox boven kunnen omruilen of gaat m dat niet worden door kaartjes, mac-adressen en andere ellende die bij UPC geregistreerd staan?

Dus dan zou ik: de DVR hier loskoppelen, boven de mediabox voor de DVR vervangen en dan beneden de Horizon aansluiten.
Gaat dat werken?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 april 2013 @ 17:52:24 #147
251119 Rainesz
flets outz
pi_125686470
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

Goeie! Gaat tot 50 mbit.

Nu eentje Zoeken die tot 150 gaat. Eweka gaat tot 100.
Sunnyusenet unlimited. Heb ik ook.
Werkt super.
  woensdag 24 april 2013 @ 18:27:29 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125687611
Gelukt;
• DVR tijdelijk even boven aangesloten; werkt (vooralsnog)
• Modem vervangen voor wifi-modem; internet werkt, telefonie niet.
• Horizon aangesloten en endlesss op het installatieprogramma zitten wachten; werkt.

Gebeld met UPC hoe het komt dat ik nog geen telefoon heb; ik was te snel :') _O-
Bevestigingsbrief was ook nog niet ontvangen, alleen de mail, en gezien ik de boel maandag besteld had, ging het allemaal te snel, want het was hier vanmiddag om 12.30 binnen en de boel draait, maar m'n telefonie is dus nog niet geactiveerd.

Hij kon me zelfs nog niet vertellen wat m'n telefoonnummer zou gaan worden }:| ;(

Kreeg wel een complimentje voor m'n snelle installatie.... :D
Alleen een beetje jammer dat ik dus 19 minuten mobiel met hun 0900-nummer aan de lijn heb moeten hangen, maar ik begreep dat ze dat gaan vergoeden. Zou netjes zijn.

Ben nog geen fan van de Horizon, beetje omslachtige menustructuur zo te zien :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 april 2013 @ 18:44:07 #149
251119 Rainesz
flets outz
pi_125688176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef Leandra het volgende:
Gelukt;
• DVR tijdelijk even boven aangesloten; werkt (vooralsnog)
• Modem vervangen voor wifi-modem; internet werkt, telefonie niet.
• Horizon aangesloten en endlesss op het installatieprogramma zitten wachten; werkt.

Gebeld met UPC hoe het komt dat ik nog geen telefoon heb; ik was te snel :') _O-
Bevestigingsbrief was ook nog niet ontvangen, alleen de mail, en gezien ik de boel maandag besteld had, ging het allemaal te snel, want het was hier vanmiddag om 12.30 binnen en de boel draait, maar m'n telefonie is dus nog niet geactiveerd.

Hij kon me zelfs nog niet vertellen wat m'n telefoonnummer zou gaan worden }:| ;(

Kreeg wel een complimentje voor m'n snelle installatie.... :D
Alleen een beetje jammer dat ik dus 19 minuten mobiel met hun 0900-nummer aan de lijn heb moeten hangen, maar ik begreep dat ze dat gaan vergoeden. Zou netjes zijn.

Ben nog geen fan van de Horizon, beetje omslachtige menustructuur zo te zien :{
Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.
Laat ze jouw gewoon direct terug bellen dit doen ze gewoon.

Telefoon activatie zou toch wel binnen 24uur moeten zijn na aansluiten.
Tenzij er nog helemaal geen nummer aan jouw is toegewezen.
Succes ermee, menu structuur went wel. Het zou sneller kunnen maar ik stoor me er niet zo aan.
pi_125688212
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:44 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer als je weer mobiel zou moeten bellen.
Laat ze jouw gewoon direct terug bellen dit doen ze gewoon.

Telefoon activatie zou toch wel binnen 24uur moeten zijn na aansluiten.
Tenzij er nog helemaal geen nummer aan jouw is toegewezen.
Succes ermee, menu structuur went wel. Het zou sneller kunnen maar ik stoor me er niet zo aan.
En daarbij, ik zou niet wennen, want er schijnt een grote update te komen icm. een nieuwe afstandsbediening welke de hele boel op de schop gaat gooien *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')