Dat. En mijn ervaring met het vervangende Cisco modem is ook niet al te best. Apparaten die niet altijd een verbinding hebben of vasthouden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
Wifi signaal is bij mij prima.quote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
modem minder router minder. Ervaring is niet al te best. Wifi signaal is slecht.
Die box had ik tot voor kort. Sommige zenders deden het idd niet best. Soms blauw scherm, soms zwart scherm. Heb toen even met de kabels lopen rommelen en toen deed ie het weer.quote:Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van de andere orde even:
Wie is nog in het bezit van een oude UPC DIG Box waarmee je kunt opnemen?
[ afbeelding ]
(linker,midden dus.)
Heeft 1 van jullie weleens last gehad dat je plotseling merkte dat bepaalde zenders even niet meer te zien waren? Ik bedoel daarmee dat je dan dat blauwe scherm met tekst te zien krijgt dat e.a. niet te ontvangen is en je zus en zo moet indrukken (groen) etc.
Gek genoeg als je de boel helemaal uitzet (dus rode knop en stekker eruit ) en vervolgens 30 seconden wacht en de UPC Box weer langzaam laat ontwaken alles het weer gewoon doet.
Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meterquote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef octium het volgende:
Wie heeft hier het internet ook via die Horizon box lopen en wat zijn de ervaringen daar zoal mee?
Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.quote:Op maandag 15 april 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Al heeft de Horizon Box nu weleens dat hij vastloopt als hij uitstaatDan staat de klok gewoon stil en wil ie ook niet aan.
Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50quote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is 'ie volgens mij aan het updaten oid, doet mijn box dagelijks ('s avonds) als ik 'em uitzet.
(Dan zie je vier symbooltjes op de display en maakt 'ie even een soort zoemend opstartgeluid.)
quote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je vier brede blokjes die heen en weer gaan. Maar laatst zat ik een dvd te kijken en stond ie op 17.50 ofzo, en ik dacht 'o ik heb nog even voor ik ga koken'. Film afgelopen en hij stond nog steeds op 17.50
Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Bij mij loopt alles via de box en voor mij werkt het prima. Internet zowel bedraad als draadloos, en draadloos op zowel 2,4 als 5 GHz. Draadloos signaal is prima maar ik woon vrij klein (wel meer dan 4 meter), wellicht dat het problemen geeft als je meer ruimte of verdiepingen moet overbruggen.
5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatornsquote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef octium het volgende:
[..]
Wat is het voordeel/ verschil tussen die 2,5GHz en 5GHz eigenlijk?
Wat voor problemen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:16 schreef valek het volgende:
Ik heb een Philipstv en deze geeft problemen met de Horizonbox. UPC vertelde me dat in het midden van dit jaar ook deze problemen uit de wereld zijn. Ben heel benieuwd of dit dan ook echt zo is.
Oeh, nasty!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ook, of met een roze of groene gloed over het beeld
Klik
Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef DroogDok het volgende:
Als ik 's ochtends de horizon aanzet om ff op 404 de herhaling van het journaal te kijken duurt het vrij lang voor hij is opgestart, ongeveer een minuut, heeft iedereen dit?
O, die van mij is vrij rap aanquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt aan je standby instelling. Als je die op hoog zet doet ie het meteen, maar verbruikt ie meer stroom tijdens standby. Op laag verbruikt ie minder, maar moet ie ook helemaal opstarten.
Problemen met de HDMI aansluiting in combinatie met die tv's.quote:
Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHzquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
5Ghz is minder druk, 5Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 april 2013 09:03 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Magnetrons (en verschillende andere apparaten) zitten rond de 2,4 GHzVerder is in theorie 5GHz sneller maar het bereik is minder.
Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
5Ghz is minder druk, 2.4Ghz wordt behalve voor wifi ook gebruikt voor magnatorns
Sommige laptops, tablets en smartphones hebben zowel 2.4ghz als 5ghzquote:Op woensdag 17 april 2013 09:33 schreef octium het volgende:
[..]
Maar hoe gebruik je die 5GHz band dan? Ik was in de veronderstelling dat laptops, telefoons en printers van de 2,4GHz band gebruik maakten.
Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:42 schreef fotostarter het volgende:
ik heb een download van 44 mb max nu.
Hd zenders werken nog niet. Extra zenders wel plus bij gekochte pakketten. Ga vanmiddag bellen.
Ik heb nu,quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je wilt (want dat heb ik gemist) wat heb je nu allemaal afgenomen? Kun je dat nog even opsommen en wat betaal je elke maand daar nu allemaal voor?
Waar ik heen wil is een vergelijking met mijn abonnement en wat ik allemaal voor dat bedrag krijg en maandelijks betaal. Misschien heb jij een goedkopere weg dan dat ik heb,maar misschien ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |