PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wel hockey-chicks.quote:
ik las het ook netquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale gek is die voorzitter van Palermo toch..Zamparini
Afgelopen jaren zeker 15 keer een trainerswissel en dan vaak ook gewoon iemand ontslaan, dan een opvolger, dan die opvolger ontslaan en hem laten opvolgen door de trainer die er daarvoor al zat. Vorige maand werd Gasperini ontslagen (zat er 5 maanden), Malesani volgde hem op en die is nu ook ontslagen..Gasperini volgt hem weer op
Maar dit is dus echt al de 3e of 4e keer met exact dit scenario..zo geniaalquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik las het ook net
zelfde als dat Di Matteo opeens weer terugkomt als coach bij Chelsea
wat bezielt zo iemand dan ook om een voetbalclub te kopenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dit is dus echt al de 3e of 4e keer met exact dit scenario..zo geniaal
Kan het niet aan zijn formatie liggen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Anonymous61 het volgende:
EINDELIJK slechte speler + duur = moeilijk verkopen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan het niet aan zijn formatie liggen?
?quote:
return voor de Copa Del Rey toch?quote:
quote:
Ja en helaas staat de drama coach Roura dan weer langs de lijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
return voor de Copa Del Rey toch?
Di Maria weer geschorst
mooizo, dan kan Real nog 1 prijs pakken dit jaar; de Copa Del Rey.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en helaas staat de drama coach Roura dan weer langs de lijn
*Excusez-moiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze wel winnen in Barcelonaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooizo, dan kan Real nog 1 prijs pakken dit jaar; de Copa Del Rey.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
*Excusez-moiFransözisch toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dat kunnen ze, als ze dat niet doen, halen ze dit jaar geen enkele prijs(gewoon eruit tegen United ja toch)quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Er is op Dumpert zo'n oud filmpje met van die jongens die op een weg staan waar het heel glad is. Er botsen dan verschillende auto's. Weet iemand welk filmpje ik bedoel, ik zoek het al een tijdje.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan het niet aan zijn formatie liggen?
die kan ook, maar Ajacied7 respecteerde de umlaut niet...quote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
?
Keigladquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Er is op Dumpert zo'n oud filmpje met van die jongens die op een weg staan waar het heel glad is. Er botsen dan verschillende auto's. Weet iemand welk filmpje ik bedoel, ik zoek het al een tijdje.
als ze vallen, die lachquote:
Wat ze niet gaan doenquote:
bel de wouten bel de woutenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
?
Ik zit hier weer zoooo hard te lachen.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit hier weer zoooo hard te lachen.![]()
![]()
hoeveel contracten heeft hij dan nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
gister gekocht voor 27k en 20 contracten gebruikt
72quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoeveel contracten heeft hij dan nog?
lukaku + vossen erbijquote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een leuk silver team kan maken in 3-5-2 met Benteke ?
hboquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik moet nog huiswerk maken, staan de antwoorden opeens op blackboard terwijl dat normaal morgen om 1 uur pas de antwoorden online worden gezet
goeie film jaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
Intouchables was op film 1. Blijft een geniale film
Hboquote:
Leite lijkt me wel fijn op RM.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
Lukaku
Vargas
? - kanu - ofoe - molins
Kanu - Almeback - kouyate
If nordtfeld
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
Lukaku
Vargas
? - kanu - ofoe - molins
Kanu - Almeback - kouyate
If nordtfeld
Speel jij hier mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Philos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wissel Kouyate en Almeback
Het speelt zelfs beter dan mijn gouden ploeg. Al heeeeeeeeel wat ploegen in D1 verslagenquote:
Milaan. En daarna stukje PSGquote:
Vast welquote:
Jij maakt ook 8000 teams per week hè..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef quer het volgende:
Iemand een team met lavezzi voor mij? niet als lm maar als lw of lf
quote:
Lekker nummerquote:
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij maakt ook 8000 teams per week hè..
[ afbeelding ]
Denk de IF's even weg dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet betalen voor een silver team.
jaquote:
Lucas omvormen tot spitsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef quer het volgende:
[..]
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!
als hij high med workrates had zou ik het misschien nog doen ookquote:
PSG Sissoko of Matuidi CM en een RPL Braziliaan spits of Zenit spits kan ook. Of Gameiro.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef quer het volgende:
[..]
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!
Wellitonquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSG Sissoko of Matuidi CM en een RPL Braziliaan spits of Zenit spits kan ook. Of Gameiro.
Lavezzi ibra narsinghquote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef quer het volgende:
Iemand een team met lavezzi voor mij? niet als lm maar als lw of lf
ibra in een team met mensen van de eredivisie?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef Baje het volgende:
[..]
Lavezzi ibra narsingh
Hiljemark toivonen strootman
Willems marcelo zanka hutch
Tyton
Dat is het enige wat je opvalt?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
ibra in een team met mensen van de eredivisie?!!
hij heeft zelf ook nog in de eredivisie gespeeld.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zijn die spelers te goed voor ibra.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
hij scoorde die prachtige solo op mijn verjaardag tegen NACquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij heeft zelf ook nog in de eredivisie gespeeld.
mooie solo inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij scoorde die prachtige solo op mijn verjaardag tegen NAC
RvP ook?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij heeft zelf ook nog in de eredivisie gespeeld.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooie solo inderdaad
maar ik vind die van Dembele mooier![]()
wat betekend neuq?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe de neuq voeg je foto's in? Kan jullie hulp wel gebruiken bij mijn 4231 Serie A/Bundesliga team
imgur.comquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe de neuq voeg je foto's in? Kan jullie hulp wel gebruiken bij mijn 4231 Serie A/Bundesliga team
omdat... je het nu pas doet?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
Waarom ben ik nooit eerder begonnen met silver spelers traden
Agbon of Mayuka ipv Benteke. Diame ipv Tettey. En als je geen 4* skill gebruikt miss Shaun wright op rechtsquote:
Als ik Diame doe heeft Bassong geen 9 chem.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Agbon of Mayuka ipv Benteke. Diame ipv Tettey. En als je geen 4* skill gebruikt miss Shaun wright op rechts
prachtige shirts hadden ze toen ookquote:
Niet doen. Benteke rulet echt waar. Bij mij speelt hij zelfs beter dan Lukaku. En dan spreek ik over de NIFquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Agbon of Mayuka ipv Benteke. Diame ipv Tettey. En als je geen 4* skill gebruikt miss Shaun wright op rechts
mijn trade profit staat op 113k, maar ik had 80k van mijn team. Dus toch 33k winst in 4 dagen. voor mijn doen niet slechtquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb ji jtrouwens gemaakt dit weekend ?
Bokken met Davies dan en Caulker erinquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik Diame doe heeft Bassong geen 9 chem.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn trade profit staat op 113k, maar ik had 80k van mijn team. Dus toch 33k winst in 4 dagen. voor mijn doen niet slecht
over de laatste 7 dagen staan we bijna gelijkquote:
Gelukkig heb ik in die tijd nog een team gemaakt van 70kquote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
over de laatste 7 dagen staan we bijna gelijk
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168654&page=45
Lees ie posts
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in die tijd nog een team gemaakt van 70k
dus mijn trade profit plus 70k en dan nog me trade pile
pics want iedereen hier is geband op die paupersitequote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook weer een reactie geplaatst op XBW
ik stuur zo van alles.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pics want iedereen hier is geband op die paupersite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd
imageshack doet het niet op fokquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Alziend-Oog het volgende:
Duuuuus, tips? Zat zelf al aan IF Miccoli te denken. Schweini wil ik niet als CVM, dan krijgt Reus(of Götze) ook geen 9chem.
[ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/707/futb.png/ (copy/paste deze link) | http://img707.imageshack.us/img707/4350/futb.png (copy/paste deze link) ][ http://imageshack.us/photo/my-images/707/futb.png/ (copy/paste deze link) | http://img707.imageshack.us/img707/4350/futb.png (copy/paste deze link) ] ]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pics want iedereen hier is geband op die paupersite
imageshack werkt niet op FOKquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Alziend-Oog het volgende:
Duuuuus, tips? Zat zelf al aan IF Miccoli te denken. Schweini wil ik niet als CVM, dan krijgt Reus(of Götze) ook geen 9chem.
[ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/707/futb.png/ (copy/paste deze link) | http://img707.imageshack.us/img707/4350/futb.png (copy/paste deze link) ][ http://imageshack.us/photo/my-images/707/futb.png/ (copy/paste deze link) | http://img707.imageshack.us/img707/4350/futb.png (copy/paste deze link) ] ]afbeelding[/url] ]
EDIT: Maar godverdomme.......
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
H2H bijdehandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd
Miccoli op CAM en Balo in de spitsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Alziend-Oog het volgende:
EDIT: Maar godverdomme.......
Maar dan verneuk ik de geweldige steekpassjes van held Pirlo..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Miccoli op CAM en Balo in de spits
hoe handel jij daarin?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Silver spelers is echt super easy coins
zoals iedereen, goedkoop kopen en duurder verkopenquote:
Kan je niet gewoon hem op cdm zetten ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Maar dan verneuk ik de geweldige steekpassjes van held Pirlo..
ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef quer het volgende:
Is pastore echt zo slecht als iedereen beweerd?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef quer het volgende:
Is pastore echt zo slecht als iedereen beweerd?
jose enrique-jarvisquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand een goede LB - LM groene link?
Ik ken nauwelijks chille Lb'squote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
niet helemaal ideaal, maar: Giovinco - De Cegliequote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Alaba - Riberyquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
goedkoop, ik ben armquote:
Alba SIF Pedro IFquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
jij zei Alabaquote:
hahah ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic heeft het over een andere seasons dan die gozer
Jonge je begrijp zelf ook wel dat dat Alba moet zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alaba met Pedro ja? Is geen dubbele link he.
Je kan V Persie zo niet op 9 chem krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef quer het volgende:
Wie maakt af? http://www.futhead.com/fifa/squads/6390928/#squad-player
max 150k budget
hmm dan alleen met remy balotelli en V persie maar wel beetje hybrid achtigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan V Persie zo niet op 9 chem krijgen.
Kan wel, moet je Buttner daar neer zetten. Alleen heeft Buttner dan niet genoeg!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan V Persie zo niet op 9 chem krijgen.
dat kan haast nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef quer het volgende:
[..]
hmm dan alleen met remy balotelli en V persie maar wel beetje hybrid achtig
Ja de moppen app heeft me in de steek gelatenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel, moet je Buttner daar neer zetten. Alleen heeft Buttner dan niet genoeg!
Ze hadden Djeetje zijn grap meteen door
quote:
ik heb dit bedachtquote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef quer het volgende:
[..], team met V persie dan.. want loopt een beetje vast..
Not badquote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb dit bedacht
http://www.futhead.com/fifa/squads/6391672/#squad-player
dat valt wel mee joh... Konko kun je ook NIF pakken, dat scheelt je alweer 20k ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef quer het volgende:
[..]
Not bad, maar aangezien het de 4-1-2-1-2 formatie is dus alle spelers extra duur zijn kan ik het niet betalen! maar toch bedankt..
Dus je laat iemand een team maken wat je niet ga maken ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef quer het volgende:
[..]
Not bad, maar aangezien het de 4-1-2-1-2 formatie is dus alle spelers extra duur zijn kan ik het niet betalen! maar toch bedankt..
Nee ik bewaar het team en maak het wanneer ik geld hebquote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus je laat iemand een team maken wat je niet ga maken ?
Als je nou Ogbonna ipv Chiellini doet en NIF Konko ipv IF Konko. Dat scheelt 40k ofzo. Tenminste, op de Xbox.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef quer het volgende:
[..]
Nee ik bewaar het team en maak het wanneer ik geld heb
Alle if's zijn een goed investering..quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
SIF Jose Enrique een goede investering?
ja, als je maar niet een spits hebt die afhankelijk is van voorzetten of als je veel naar binnen trekt met buitenspelers, want die heb je nietquote:
Wees er maar trots op.quote:
Lavezzi-Lopez-Palacio lijkt me wel een aardige voorhoedequote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Rijst het volgende:
Heb 24k(town) voor een team. Suggesties? Argentijnen lijken me wel leuk
http://www.futhead.com/fifa/squads/5669571/quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Rijst het volgende:
Heb 24k(town) voor een team. Suggesties? Argentijnen lijken me wel leuk
Campagnaro heeft kutworkrates, neem Pareja van Spartakquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5669571/
Bij ons wordt je er echt om bijna niks uitgestuurd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Rijst het volgende:
Ik ben maar 1x in mijn leven uit de klas gestuurd. Dat was omdat ik moest lachen tijdens dodenherdenking. ik was 6 ofzo
ja ik tikte gewoon in: discard argentinaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Campagnaro heeft kutworkrates, neem Pareja van Spartak
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Rijst het volgende:
Ik ben maar 1x in mijn leven uit de klas gestuurd. Dat was omdat ik moest lachen tijdens dodenherdenking. ik was 6 ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
jij hebt om 20.00 school?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Rijst het volgende:
magisterquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Magister
En je hebt er best weinig, netjes.
Ja alleen jammer dat hij af en toe je cijfers niet laad.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
magisterVooral die app, werkt zo soepel
quote:
Ja heerlijk, echt chill ook dat je niet kan uitloggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
magisterVooral die app, werkt zo soepel
loopt ook nooit vast hierquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja heerlijk, echt chill ook dat je niet kan uitloggen.
Dat is een ding bij mij...quote:
wat ik net postte is nog dit jaarquote:
Ik ga die van mij maar niet laten zien, maar dat was medischquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef quer het volgende:
mijn broertje is echt een skipper lmao
[ afbeelding ]
fuck logicquote:Op zondag 24 februari 2013 23:44 schreef poker4lifee het volgende:
wacht maar tot jullie met usis moeten werken. Toetsen aan de winkelwagen toevoegen om je in te kunnen schrijven
Ik ben echt bijna nooit nep ziek.quote:
ja logica en school gaat sowieso nooit samenquote:
Wij hebben dat volgens mij niet eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
die 58 'absent' zijn uren die je in de mediatheek moet doen om aan die 1040-uren norm te komen
wat bij ons echt een flikkerstreek is, is dat je niet weg mag bij gym als het je laatste uur is, terwijl je niet mee kan gymen en bijv. een leuk briefje heb van je oudersquote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben dat volgens mij niet eens.
Bij mij is alles niet mee gymen en naar fysio etc.
Ik heb die uren altijd aan het begin of eind van de dagquote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
die 58 'absent' zijn uren die je in de mediatheek moet doen om aan die 1040-uren norm te komen
Dat is bij ons ook gewoon zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat bij ons echt een flikkerstreek is, is dat je niet weg mag bij gym als het je laatste uur is, terwijl je niet mee kan gymen en bijv. een leuk briefje heb van je ouders
Morgen heb ik vrij vakantiequote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb die uren altijd aan het begin of eind van de dag
Zoals morgen, dan begin ik met 2x mediatheek
ik heb dat op dinsdag, woensdag en vrijdag. Ga ik sinds het nieuwe rooster ook niet meer heen, ik handelde er wel altijd gewoonquote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb die uren altijd aan het begin of eind van de dag
Zoals morgen, dan begin ik met 2x mediatheek
Ik had afgelopen week vakantie.quote:
Kan nergens opquote:Op zondag 24 februari 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb dat op dinsdag, woensdag en vrijdag. Ga ik sinds het nieuwe rooster ook niet meer heen, ik handelde er wel altijd gewoon
Bij aanwezigheid, kan je nog alle jaargangen selecteren.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef diedjuh het volgende:
Waar kun je dat trouwens zien in magister? Volgens mij staat dat er bij mij helemaal niet bij.
quote:
je zit in de 3equote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt een kut rooster 7e uur is tot 16:15
hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er hier niet bij, zal wel per school verschillen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij aanwezigheid, kan je nog alle jaargangen selecteren.
haha komende 3 weken 4 verplichte urenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat dat dan ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha komende 3 weken 4 verplichte uren
Ja wat dacht jij ?quote:
wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha komende 3 weken 4 verplichte uren
nee ik bedoel ik ;p stuk minder dan wat ik bij jou ziequote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat dan ?
[..]
Ja wat dacht jij ?
Wow das lang, deze week lekker iedere dag 1 uur uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn rooster tot het einde van het jaar fakking eerste 3 uur vrij op woensdag en eerste 2 uur vrij op vrijdagquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wow das lang, deze week lekker iedere dag 1 uur uit.
Ik heb in 2e meer een richting gekozen ja doe Mavo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee ik bedoel ik ;p stuk minder dan wat ik bij jou zie
Heb je nog geen profiel gekozen? Vanaf dat jaar wordt het allemaal wel chiller
4e...quote:
ja ik loop nu ongeveer 17 hoofdstukken achter. Dat zijn wel ri chting de 1000 pagina's. Wel een instantie hier die samenvattingen verkoopt en alleen daarmee is het volgens mij ook wel te halen. Dus ja, ik ga sowieso niet boven de 10 uur per week uitkomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtfmoet je dan verder ook nog iets leren of niet
ooh ke, beterquote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb in 2e meer een richting gekozen ja doe Mavo.
Na dit jaar kan ik nog meer vakken laten vallen
wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik loop nu ongeveer 17 hoofdstukken achter. Dat zijn wel ri chting de 1000 pagina's. Wel een instantie hier die samenvattingen verkoopt en alleen daarmee is het volgens mij ook wel te halen. Dus ja, ik ga sowieso niet boven de 10 uur per week uitkomen.
[..]
ooh ke, beter
maakt hier echt geen ruk uit, als je een briefje inlevert met krabbel is het al goed, ze kijken er verder toch niet naarquote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand tips voor een eigen briefje schrijven ?
Heb ingescande handtekening van me ma op me mobiel staan.
goed leren overtekenen en de briefjes vooral niet typen, span samen met een vriend die je leraren/conciërges niet kennen en laat die het briefje schrijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand tips voor een eigen briefje schrijven ?
Heb ingescande handtekening van me ma op me mobiel staan.
Bij ons wel af en toe. Al die mensen vierkant roostertje.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt hier echt geen ruk uit, als je een briefje inlevert met krabbel is het al goed, ze kijken er verder toch niet naar
Ja bij ons moet je in het domein inleveren bij zon domein beheerster.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goed leren overtekenen en de briefjes vooral niet typen, span samen met een vriend die je leraren/conciërges niet kennen en laat die het briefje schrijven
gewoon een mattie van buitenaf laten schrijven dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja bij ons moet je in het domein inleveren bij zon domein beheerster.
Ik heb zon leraar pas gekopieerd en ze geven je dan altijd die codes voor printen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
ik heb vorig jaar de handtekening van mijn mentor op een blaadje gevonden en ben hem gaan oefenen, geen enkele boetes op boeken aan het eind van het jaar, want overal krabbeltje in
Me ma schrijft altijd me briefjes moet ik dan ook briefjes laten schrijven alsof me moeder ze heb geschreven of me vader ?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon een mattie van buitenaf laten schrijven dus.
Lol bij ons lever je gewoon een briefje in, ookal teken je een penis in het vakje "handtekening" zetten ze je geoorloofdquote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja bij ons moet je in het domein inleveren bij zon domein beheerster.
#SMLENOquote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb zon leraar pas gekopieerd en ze geven je dan altijd die codes voor printen.
Kan nu gratis printen op school
zo vaak doe ik het niet anders valt het weer te veel opquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij ons wel af en toe. Al die mensen vierkant roostertje.
gewoon moeder doen als ze met die briefjes daarna niks meer doen, want mochten ze bellen dat je veel absent-uren hebt, dan klopt het tenminste dat je moeder die dingen schrijftquote:Op maandag 25 februari 2013 00:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me ma schrijft altijd me briefjes moet ik dan ook briefjes laten schrijven alsof me moeder ze heb geschreven of me vader ?
Papis modderfokking Cissequote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Oke, ik had het straks dus al even over Palermo hè..
In 2002 werd Zamparini voorzitter. In die 10/11 jaar zijn er 25 trainerswissels geweest
Guidolin werd 4x trainer en volgde 2x zijn eigen opvolger op
Colantuono en Delio Rossi deden dat ook al een keer en Gasperini gaat nu dus hetzelfde doen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh en Cissé trouwens:
[ afbeelding ]
ik zag laatst iemand wanhopig proberen Darren Bent te pricefixenquote:
quote:
Dat is vooral met silvers zo..met dit soort gasten is dat niet te doen, al zijn er soms wel wat tijdelijke stijgingen. Lewandowski was na zijn goal met Polen op het EK ook ineens 10x zoveel waard een dag of 2, maar dat is hiermee niet echt te vergelijken.quote:
jammer dat hij er niet zo heel veel scoort...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is vooral met silvers zo..met dit soort gasten is dat niet te doen, al zijn er soms wel wat tijdelijke stijgingen. Lewandowski was na zijn goal met Polen op het EK ook ineens 10x zoveel waard een dag of 2, maar dat is hiermee niet echt te vergelijken.
Deze maakte hij vorig jaar nog btw
Ohjaquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is vooral met silvers zo..met dit soort gasten is dat niet te doen, al zijn er soms wel wat tijdelijke stijgingen. Lewandowski was na zijn goal met Polen op het EK ook ineens 10x zoveel waard een dag of 2, maar dat is hiermee niet echt te vergelijken.
Deze maakte hij vorig jaar nog btw
Je ben begonnen met silver players ?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
tevens, #SMLENO
whelan gekocht voor 150 coins en verkocht voor 1200.
ik ga er zo ook weer mee stoppen, denk ik. gouden IF's vind ik leuker.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je ben begonnen met silver players ?
Vorig seizoen wel..kwam tijdens de winterstop en maakte er 13 in 14 wedstrijden.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij er niet zo heel veel scoort...
ja, maar dat zie je wel vaker in Engeland, eerste jaar maakt een spits er dan best veel en doet het goed, maar het jaar daarop gaat het dan toch minder...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel..kwam tijdens de winterstop en maakte er 13 in 14 wedstrijden.
Film1..maar is pas om half 3 hequote:Op maandag 25 februari 2013 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
Zijn die oscars nog live op tv te zien? toch niks beters te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |