PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wel hockey-chicks.quote:
ik las het ook netquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale gek is die voorzitter van Palermo toch..Zamparini
Afgelopen jaren zeker 15 keer een trainerswissel en dan vaak ook gewoon iemand ontslaan, dan een opvolger, dan die opvolger ontslaan en hem laten opvolgen door de trainer die er daarvoor al zat. Vorige maand werd Gasperini ontslagen (zat er 5 maanden), Malesani volgde hem op en die is nu ook ontslagen..Gasperini volgt hem weer op
Maar dit is dus echt al de 3e of 4e keer met exact dit scenario..zo geniaalquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik las het ook net
zelfde als dat Di Matteo opeens weer terugkomt als coach bij Chelsea
wat bezielt zo iemand dan ook om een voetbalclub te kopenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dit is dus echt al de 3e of 4e keer met exact dit scenario..zo geniaal
Kan het niet aan zijn formatie liggen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Anonymous61 het volgende:
EINDELIJK slechte speler + duur = moeilijk verkopen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan het niet aan zijn formatie liggen?
?quote:
return voor de Copa Del Rey toch?quote:
quote:
Ja en helaas staat de drama coach Roura dan weer langs de lijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
return voor de Copa Del Rey toch?
Di Maria weer geschorst
mooizo, dan kan Real nog 1 prijs pakken dit jaar; de Copa Del Rey.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en helaas staat de drama coach Roura dan weer langs de lijn
*Excusez-moiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze wel winnen in Barcelonaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooizo, dan kan Real nog 1 prijs pakken dit jaar; de Copa Del Rey.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
*Excusez-moiFransözisch toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dat kunnen ze, als ze dat niet doen, halen ze dit jaar geen enkele prijs(gewoon eruit tegen United ja toch)quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Er is op Dumpert zo'n oud filmpje met van die jongens die op een weg staan waar het heel glad is. Er botsen dan verschillende auto's. Weet iemand welk filmpje ik bedoel, ik zoek het al een tijdje.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan het niet aan zijn formatie liggen?
die kan ook, maar Ajacied7 respecteerde de umlaut niet...quote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
?
Keigladquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
Er is op Dumpert zo'n oud filmpje met van die jongens die op een weg staan waar het heel glad is. Er botsen dan verschillende auto's. Weet iemand welk filmpje ik bedoel, ik zoek het al een tijdje.
als ze vallen, die lachquote:
Wat ze niet gaan doenquote:
bel de wouten bel de woutenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
?
Ik zit hier weer zoooo hard te lachen.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit hier weer zoooo hard te lachen.![]()
![]()
hoeveel contracten heeft hij dan nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
gister gekocht voor 27k en 20 contracten gebruikt
72quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoeveel contracten heeft hij dan nog?
lukaku + vossen erbijquote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die een leuk silver team kan maken in 3-5-2 met Benteke ?
hboquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik moet nog huiswerk maken, staan de antwoorden opeens op blackboard terwijl dat normaal morgen om 1 uur pas de antwoorden online worden gezet
goeie film jaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
Intouchables was op film 1. Blijft een geniale film
Hboquote:
Leite lijkt me wel fijn op RM.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
Lukaku
Vargas
? - kanu - ofoe - molins
Kanu - Almeback - kouyate
If nordtfeld
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
Lukaku
Vargas
? - kanu - ofoe - molins
Kanu - Almeback - kouyate
If nordtfeld
Speel jij hier mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Philos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wissel Kouyate en Almeback
Het speelt zelfs beter dan mijn gouden ploeg. Al heeeeeeeeel wat ploegen in D1 verslagenquote:
Milaan. En daarna stukje PSGquote:
Vast welquote:
Jij maakt ook 8000 teams per week hè..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef quer het volgende:
Iemand een team met lavezzi voor mij? niet als lm maar als lw of lf
quote:
Lekker nummerquote:
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij maakt ook 8000 teams per week hè..
[ afbeelding ]
Denk de IF's even weg dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet betalen voor een silver team.
jaquote:
Lucas omvormen tot spitsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef quer het volgende:
[..]
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!
als hij high med workrates had zou ik het misschien nog doen ookquote:
PSG Sissoko of Matuidi CM en een RPL Braziliaan spits of Zenit spits kan ook. Of Gameiro.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef quer het volgende:
[..]
heb 200k in totaal met alles verkocht dus ik laat ibra er uit maar danke!
Wellitonquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSG Sissoko of Matuidi CM en een RPL Braziliaan spits of Zenit spits kan ook. Of Gameiro.
Lavezzi ibra narsinghquote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef quer het volgende:
Iemand een team met lavezzi voor mij? niet als lm maar als lw of lf
ibra in een team met mensen van de eredivisie?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef Baje het volgende:
[..]
Lavezzi ibra narsingh
Hiljemark toivonen strootman
Willems marcelo zanka hutch
Tyton
Dat is het enige wat je opvalt?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
ibra in een team met mensen van de eredivisie?!!
hij heeft zelf ook nog in de eredivisie gespeeld.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zijn die spelers te goed voor ibra.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef quer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |