Nja, beetje rekening houden met de sneeuw lijkt me niet verkeerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Niet te lafjes rijden, daar houden examinators niet van.
Nee, lijkt me juist heel verstandig. Anders ben je al gauw "roekeloos" enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, beetje rekening houden met de sneeuw lijkt me niet verkeerd.
Maar ook weer niet al te theatraal, anders wordt je daar weer op afgerekend.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook goed spiegelen is erg belangrijk
True story. De examinator die ik had vroeg of ik altijd zo overdreven zou spiegelenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar ook weer niet al te theatraal, anders wordt je daar weer op afgerekend.
Verder zijn alle tips nutteloos.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef drumstickNL het volgende:
Gewoon rijden zoals je normaal ook doet.
precies. Maar met veel sneeuw lasten ze de examens af volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, lijkt me juist heel verstandig. Anders ben je al gauw "roekeloos" enzo
Mja, ik had ook wat sneeuw toen ik afreed. Kon de parkeervakken niet zienquote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
precies. Maar met veel sneeuw lasten ze de examens af volgens mij.
Het zou juist raar zijn als iemand niet zenuwachtig is... dit komt ook alleen maar ten goede in de rijstijl omdat je scherper bent dan normaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
Als je zenuwachtig bent voor een examen, betekent dat meestal dat je niet overtuigd bent van je eigen kunnen, en dat ondermijnt je zelfverzekerdheid. Als je daar aankomt met in je hoofd het idee dat je alleen maar effe komt laten zien dat je het kunt, stap je relaxed in, doet je ding, en slaag je.
Als je weet dat je het kunt, is er geen reden om je zorgen te maken
examinator rijdt sowieso meequote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Ambition het volgende:
Thanks! Alleen heb wel nog een vraag, ik kan kiezen of ik me examinator mee wil laten rijden, zal ik het mee laten gaan of het niet doen? Ik vraag me af of de examinator dan niet de indruk krijg dat ik niet alleen durf te tijden ofzo
Examinator zou ik niet meenemen, lekker makkelijk helemaal alleen afrijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Ambition het volgende:
Thanks! Alleen heb wel nog een vraag, ik kan kiezen of ik me examinator mee wil laten rijden, zal ik het mee laten gaan of het niet doen? Ik vraag me af of de examinator dan niet de indruk krijg dat ik niet alleen durf te tijden ofzo
Ik ben niet zenuwachtig met examens. Ik ben raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het zou juist raar zijn als iemand niet zenuwachtig is... dit komt ook alleen maar ten goede in de rijstijl omdat je scherper bent dan normaal.
Examens vind ik nog wel wat anders dan rij examen... omdat je hiervoor nog eens betaald.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig met examens. Ik ben raar.
Ist mir egal wat voor examen. Alle examens die je doet worden betaald, dat doet er weinig toe imho. het gaat allemaal om je zelfvertrouwen; als je overtuigd bent van je kunnen zijn zenuwen niet nodig; je kunt het toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Examens vind ik nog wel wat anders dan rij examen... omdat je hiervoor nog eens betaald.
Worden betaald... maar betaal je niet zelf.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ist mir egal wat voor examen. Alle examens die je doet worden betaald, dat doet er weinig toe imho. het gaat allemaal om je zelfvertrouwen; als je overtuigd bent van je kunnen zijn zenuwen niet nodig; je kunt het toch?
Iedereen is anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Vind ik niet; daarbij heb ik de meeste examens die ik in mijn leven gedaan heb, zelf betaald. Ben ook nog nooit ergens voor gezakt, met uitzondering van de allereerste keer voertuigtheorie, toen had ik één foutje te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |