Obersturmfuhrer Henk de Beveiligerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
Voortaan kun je beter met een Ariër op stap gaan in plaats van een Semiet. Succes. Hitler zou trots zijn geweest op die portier. Wie weet had hij een hoge rang gekregen in het leger.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef Auroraw het volgende:
[..]
Obersturmfuhrer Henk de Beveiliger
Reageer danquote:
oudquote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
En ik heb gisteravond seks gehad met Justin Bieber.
Oh wacht, JB heeft geen piemel
Heb je in zijn broekje gekeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
En ik heb gisteravond seks gehad met Justin Bieber.
Oh wacht, JB heeft geen piemel
potdikkie mensenkennis die 2e portier.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef britneycheers het volgende:
"Ja dat is jouw probleem hij ziet er niet betrouwbaar uit " zei de 2e portier.
Praten over de portier, die volgens jou "maar" een MBO diploma heeft, en vervolgens zelf zo een grammaticale fout makenquote:
[ququote:
otequote:
]quote:
Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef Twiitch het volgende:quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gestopt met lezen, verzonnen verhaalal had ik het moeten weten toen ik de username zag.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag zuig ik opnieuw iets uit m'n duim vol Mo-poep.
Tot morgen lief dagboek!
Dikke knuffel -X-
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Matige themakloon. Je krijgt een drie.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
Er is één ding erger dan bagger en dat is verzonnen bagger
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Verzonnen topics![]()
Denk je dat je beter bent in de echte wereld als je hier gaat lopen opscheppen over dingen die je niet hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |