Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met de gevangenissen in NL
Slootquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggen?
Denk dat je als nederlander blij bent om uitgeleverd te worden naar nederland als je in peru wat flikt
Ja niets een naamtopic want er staat geen naam inquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
naamtopic voor iedereen behalve jou dan
Ik bedoelde het juist positief, dat je zo wat alles mag in NL: internetten bijvoorbeeld. Dus zou me niks verbazen als vrouwen een dildo oid mogen hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggen?
Denk dat je als nederlander blij bent om uitgeleverd te worden naar nederland als je in peru wat flikt
Ja wat is er gebeurd met Leilaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Waarom worden er geen leuken dames meer in de OP gezet
Tuurlijk mogen vrouwen in de NL'se gevangenissen een dildo hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het juist positief, dat je zo wat alles mag in NL: internetten bijvoorbeeld. Dus zou me niks verbazen als vrouwen een dildo oid mogen hebben.
wat snap jen iet aan leuk?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat is er gebeurd met Leila
je waardeert mijn liefde voor iedereen nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja niets een naamtopic want er staat geen naam in
Ik wel hoor!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef msacras het volgende:
[..]
je waardeert mijn liefde voor iedereen niet
andere keerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
stuur ff afbeeldings URL van dat balkje
ohquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het juist positief, dat je zo wat alles mag in NL: internetten bijvoorbeeld. Dus zou me niks verbazen als vrouwen een dildo oid mogen hebben.
http://wigflip.com/signbot/quote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
stuur ff afbeeldings URL van dat balkje
Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn oplader doet raar, het laadt mij mobiel op tot 11% en niet verder
klopt, liefde isquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef msacras het volgende:
[..]
je waardeert mijn liefde voor iedereen niet
waarom niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om hier te wonen/werken
Waarschijnlijk ligt het aan je mobiel, je kan wss in je instellingen aangeven tot hoeveel procent je je apparaat maximaal op kan laden, heb je daar iets aan veranderd?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn oplader doet raar, het laadt mij mobiel op tot 11% en niet verder
Ik heb hier geen familie meer, alles is duur (nou ja, huizen vooral) en ik wil wat andersquote:
Dan verander je van baan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier geen familie meer, alles is duur (nou ja, huizen vooral) en ik wil wat anders
Ik heb best veel mensen in NL die ik leuk vind en meer zou willen zien
Als het zo eenvoudig was. Ik kan niet 'zomaar' even op gesprek gaan in NL natuurlijkquote:
Kan niet, TT staatquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ga weg met al je liefde
Uh ok?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
LADIES AND GENTLEMANS!
THERE HE IS.
IT IS
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
STUARRRRRRRRTTTTTT
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
LADIES AND GENTLEMANS!
THERE HE IS.
IT IS
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
STUARRRRRRRRTTTTTT
![]()
![]()
Volgens mij niet. Maar waar moet ik eventueel kijken?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan je mobiel, je kan wss in je instellingen aangeven tot hoeveel procent je je apparaat maximaal op kan laden, heb je daar iets aan veranderd?
Het is zo moeilijk als jij het maaktquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het zo eenvoudig was. Ik kan niet 'zomaar' even op gesprek gaan in NL natuurlijk
Ja en als ik binnen kom?quote:
Ik weet niet, wat voor mobiel heb je?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar waar moet ik eventueel kijken?
huilebalkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als ik binnen kom?stank voor dank
jankebalkquote:
Dan zeg ikquote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als ik binnen kom?stank voor dank
Ik vuur echt geen stinkbom af hoorquote:Hoi Fok-it![]()
Dat is onzin natuurlijk. Hoe kan ik nu gaan solliciteren in Nederland? En nu mijn baan hier opgeven en dan maar zien wat er van komt zou wel heel onverstandig zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk als jij het maakt
je denkt dat je me kent, maar je weet niet wie ik benquote:
Sony Xperia Uquote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat voor mobiel heb je?
hier moest ik aan denken:quote:
Je stuurt online een sollicitatie naar een paar verschillende instanties waar je zou willen werken, dan neem je een aantal vrije dagen, gaat naar NL, solliciteert in die dagen. Gaat terug naar London, je wacht af, vervolgens krijg je te horen dat je ergen bent aangenomen, dan zeg je je baan in London op en tadaa!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Hoe kan ik nu gaan solliciteren in Nederland? En nu mijn baan hier opgeven en dan maar zien wat er van komt zou wel heel onverstandig zijn
Maar doe eens een suggestie dan
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef msacras het volgende:
OP aangepassert en nu is hij lelijk, maar jullie kunnen dat in dit topic niet veranderen hihaho
Grumpy cat!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef msacras het volgende:
OP aangepassert en nu is hij lelijk, maar jullie kunnen dat in dit topic niet veranderen hihaho
Ik ken je wel, ik weet wie je bent, ik weet wat je wilt, ik weet hoe je denkt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je denkt dat je me kent, maar je weet niet wie ik ben![]()
:@ gr gr
vertelquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken je wel, ik weet wie je bent, ik weet wat je wilt, ik weet hoe je denkt.![]()
grgr geile annie ;$
kloptquote:
Dan moet je wel in die dagen alle uitnodigingen krijgen. En vaak is er een 2e en soms zelfs 3e gesprek. En dat is altijd doordeweeks en dan werk ik natuurlijk. Nou ja, ik kijk wel. Mijn eten is er dus ben even weg nuquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je stuurt online een sollicitatie naar een paar verschillende instanties waar je zou willen werken, dan neem je een aantal vrije dagen, gaat naar NL, solliciteert in die dagen. Gaat terug naar London, je wacht af, vervolgens krijg je te horen dat je ergen bent aangenomen, dan zeg je je baan in London op en tadaa!
wat je van me weetquote:
Dan doe je dat maarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja moet ik alles gaan opschrijven, weet je hoelang ik dan bezig ben
Ja wil je een volledige karakterschets met naam en adres erbij?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doe je dat maarweigeren tijd in mij te steken
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wil je een volledige karakterschets met naam en adres erbij?
Speel jij BF3?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Even een heerlijk potje BF3 om te ontspannen
Wut hippieschoenen bedoel jequote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer toffe schoenen en een mooie douche
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook bahquote:
Idee van die schoenen is zeker leukquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
I bet you guys don't have a mooie douche like this.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, echt stoere schoenen.
[..]
Ja, mooie douche toch.
Die schoenen zijn walgelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, echt stoere schoenen.
[..]
Ja, mooie douche toch.
hommotjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind het ook wel vette schoenen
Nou ik ook welquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind het ook wel vette schoenen
*haat haat*quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik ook wel
Ga haten dan
Weirdoquote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wtf, waarom hommotje.
Je bent pas hommotje als je ze niet vet vindt
Zit jij daar tussen ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
op een gegeven moment komt er tada tada tada
Reageer alsjeblieft eens 1 keer in je leven niet serieus op iets sarcastischquote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wtf, waarom hommotje.
Je bent pas hommotje als je ze niet vet vindt
Maar waarom je nou een foto moet nemen in de douche mét kleren en schoenen, snap ik dan weer nietquote:
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit jij daar tussen ofzo?
ja man ik dacht van welquote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer alsjeblieft eens 1 keer in je leven niet serieus op iets sarcastisch![]()
Denk je nou echt dat ik dat meen bij PP
Ja ...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer alsjeblieft eens 1 keer in je leven niet serieus op iets sarcastisch![]()
jer reageert echt heel vaak niet serieus hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6e van rechts?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
was een pws van iemand van school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nah. PP vindt het wel leuk om zo genoemd te wordenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Idee van die schoenen is zeker leuk
helemaal welquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
jer reageert echt heel vaak niet serieus hoor
Oh.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. PP vindt het wel leuk om zo genoemd te worden
Beetje welquote:
echt niet. iig vaak lijkt het niet zoquote:
Fok-it is altijd serieus hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
jer reageert echt heel vaak niet serieus hoor
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
6e van rechts?ja, en nou ik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het wel![]()
Juist dat maakt het weer heel vet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
die schoenen zijn wel vet, maar niet te combineren
Dat is toch je koosnaampje voor mijquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. PP vindt het wel leuk om zo genoemd te worden
fuck youquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fok-it is altijd serieus hoor
Jawel hoor, gewoon rest vd outfit heel rustig houdenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
die schoenen zijn wel vet, maar niet te combineren
ik heb het over jerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fok-it is altijd serieus hoor
Gadverdamme, neequote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Is het raar dat onze kat altijd een klodder spuug uit haar mond heeft hangen
nou ik vind ze te fel. En te lomp.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Juist dat maakt het weer heel vet.
Juist dat.
Rita Ora heeft bv. altijd Jordans aan, altijd.![]()
Was jij er gister bij met JRRY, toen ik zei dat ik geen kloon was van IlBacio maar die wel door dezelfde persoon was gemaakt, en JRRY er niets meer van begreep?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fuck youbeetje mensen in verwarring brengen
weet je hoe saai danquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon rest vd outfit heel rustig houden
de kleuren zijn vet, maar ik ben geen sneakermens
De autist in mij snapt die zin nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, en nou ik hoop het
ik denk het wel
ja maar dat is de gekke kat, dus die mag dat welquote:
Is júist wat het zo vet maakt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik vind ze te fel. En te lomp.
Nee was ik niet bij, wattan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was jij er gister bij met JRRY, toen ik zei dat ik geen kloon was van IlBacio maar die wel door dezelfde persoon was gemaakt, en JRRY er niets meer van begreep?
Sorry JRRY
Vrij ongebruikelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Is het raar dat onze kat altijd een klodder spuug uit haar mond heeft hangen
Is goed joh ik was zelf ook best wel moe en warrig gisterenavond.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was jij er gister bij met JRRY, toen ik zei dat ik geen kloon was van IlBacio maar die wel door dezelfde persoon was gemaakt, en JRRY er niets meer van begreep?
Sorry JRRY
Nee, is juist leuk een statement piecequote:
nahquote:
ja op ik ben de 6e v rechtsquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De autist in mij snapt die zin niet
Nice nice!
Hmm ja oke.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, is juist leuk een statement piece
doe ik ook wel eens, outfit all black/white en dan een felblauw blazer en schoenen
Ah ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nah
en ik vind geel een lelijke kleur dusja
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja oke.
Ik had alleen blazers toen ik klein was. nu echt niet meer
Ik zei steeds dat Ilbacio wel mijn kloon was en toen wisselde ik steeds van 'het is niet mijn kloon' en 'het is wel mijn kloon'quote:
Ok okquote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ja op ik ben de 6e v rechts
en ik hoop dat ik kan zingen ja, ik denk het wel
Ik zit te zoeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja hebt je al een GIF voor me, van tom en jerry?
Hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zei steeds dat Ilbacio wel mijn kloon was en toen wisselde ik steeds van 'het is niet mijn kloon' en 'het is wel mijn kloon'
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
...waar we bijna het halve topic over een outfit praten.
Ja, mijn moeder vond dat leukquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
serieus? grappig, dat vind ik dan weer een redelijk volwassen ding ofzo zegmaar
ook geen standaard zwarte?
.... jij bent echt echt echt geobsedeerd door die Beyoncequote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
WHOWOAAAAAAA![]()
![]()
Beyonce heeft die outfit ook.
het is niet 'die'quote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.... jij bent echt echt echt geobsedeerd door Beyonce
lolquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vond dat leuk
En nee helemaal geen. Ik vind het niet bij mezelf passen. Vind het te officieel ofzo. Zelfde met hakken.
Nahja wel wat ze op instagram, tumblr postquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.... jij bent echt echt echt geobsedeerd door die Beyonce
Ken je haar hele kledingkast ook?
Straks ga je haar nog stalkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nahja wel wat ze op instagram, tumblr post
Best wel veel.
Nee man er zijn veel ergere fans dan ik, ik val in het echt ook wel mee hoor. Velen weet dat ik Beyoncé wel tof vind maar niet op zo'n manier als hierquote:
Nah geef mij maar een vest met capuchon, met shorts en dan all stars ofzo. En dan in de winter panty bij de shorts.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef msacras het volgende:
[..]
lol
ik vind dat altijd wel een beetje vreemd staan. schattig, maar klopt ook net niet helemaal haha.
Oh oké, ja dat heb ik dan weer juist wel. Hakken
Panties in de winter?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah geef mij maar een vest met capuchon, met shorts en dan all stars ofzo. En dan in de winter panty bij de shorts.![]()
Ik draag ook wel eens een vest en allstars naar school, ultieme comfortabelheidquote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah geef mij maar een vest met capuchon, met shorts en dan all stars ofzo. En dan in de winter panty bij de shorts.![]()
of maillot. hoe je het ook wilt noemenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Panties in de winter?
Doe mij maar een lekker dik paar jeans
Gaat alle wind toch recht doorheen?quote:
Mijn benen zijn niet koud?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat alle wind toch recht doorheen?
Wat is het toch met haar, iedereen hierzo vindt haar leuk maar ik ken d'r eigenlijk pas sinds ik hier kom. Ja, een of twee liedjes herken ik als ik ze hoor.quote:
AppelCake is geen meisje hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is het toch met haar, iedereen hierzo vindt haar leuk maar ik ken d'r eigenlijk pas sinds ik hier kom. Ja, een of twee liedjes herken ik als ik ze hoor.
Ik vind haar geweldig. Al jarenlang. En hoe ze eruit ziet ookquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is het toch met haar, iedereen hierzo vindt haar leuk maar ik ken d'r eigenlijk pas sinds ik hier kom. Ja, een of twee liedjes herken ik als ik ze hoor.
Ik heb 1 niet-spijkerbroek en het is dan meteen een stukje kouderquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee die heb ik het niet over, ik heb het over Avril. Avril Lavagina
quote:
sk8erboiquote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
Toen ik in groep 8/brugklas zat was ik echt enorm Avril Lavigne fan
Nog steeds is ze wel tof, lekkere muziek ook.
Nah juist helemaal niet voor mij. Ik hou meer van wat knapper, en meer vrouwelijke vormen enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig. Al jarenlang. En hoe ze eruit ziet ook![]()
Zag hem ook al liggen toen ik ze ging kopen, maar toch ietsjes te duurquote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De nieuwe vans collectie trouwens
[ afbeelding ]
Het hoeft van mij niet allemaal perfectquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah juist helemaal niet voor mij. Ik hou meer van wat knapper, en meer vrouwelijke vormen enzo.
Het liefst perfect, al helemaal als het natuurlijk perfect is.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet allemaal perfect
waar kan ik kopen?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De nieuwe vans collectie trouwens
[ afbeelding ]
Jij kijkt volgens mij ook echt alleen maar voor 90 procent naar uiterlijk bij een meisje.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah juist helemaal niet voor mij. Ik hou meer van wat knapper, en meer vrouwelijke vormen enzo.
Waar heb je die gezien dan? Ja heb ze ook al bij freshcotton gezien, maar die nikes die ik vandeweek kocht waren met 36 EU toch een stuk goedloperquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag hem ook al liggen toen ik ze ging kopen, maar toch ietsjes te duur
In de Vans Storequote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien dan? Ja heb ze ook al bij freshcotton gezien, maar die nikes die ik vandeweek kocht waren met 36 EU toch een stuk goedloper
Ik vind het zelfs ''lelijk''quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Stuart het volgende:
Dit is voor mij perfect
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar deze ken ik nogquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Die was tof, maar ze had veel leukere nummers
Fysieke winkel? Die heb je hier in het oosten nietquote:
Echt waarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs ''lelijk''
Die zwarte make-up enzo, het kapsel. Neuh.
Mmh das nog best duurquote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.freshcotton.com/nl/vans/alomar-canyon-brown/265511/
Maar in Utrecht welquote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fysieke winkel? Die heb je hier in het oosten niet
Ja de Off The Wall collectie is idd een stukje duurderquote:
Nee, ze moet ook een knap innerlijk hebben, en een leuke glimlach.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij ook echt alleen maar voor 90 procent naar uiterlijk bij een meisje.
seksquote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Ik zou voor Avril een uitzondering maken op mijn sex voor het huwelijk regel
Ik vind haar echt een beetje een vreemd meisjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waarIk vind die aspecten juist geweldig
![]()
![]()
Hou je je serieus aan die regel?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaakquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een beetje een vreemd meisje
omg, pleaso no.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Ja ook emo zeker?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een beetje een vreemd meisje
Mooier dan Avril ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit is pas een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Oh niet zo heel erg last vanquote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 1 niet-spijkerbroek en het is dan meteen een stukje kouder
En dan reageren met emo.gifquote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook emo zeker?Iedereen die een beetje alternatief is is voor jou gelijk emo
eensquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit is pas een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Toepasselljk tochquote:
hahahahaha ik moest echt lachenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
Het is niet Avril Lavigne maar Avril Lavagina xd xd
Ik wou het expres niet zeggen omdat ik wist dat je daar dan weer over zou beginnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook emo zeker?Iedereen die een beetje alternatief is is voor jou gelijk emo
Ze is trouwens wel knapquote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Lene Marlin zelfs leuk en die is niet echt knap![]()
Oh.. ben er al een tijdje niet meer geweest.quote:
koop pc mangquote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
Spontane freeze van mn ps3![]()
WAZ DEZE WOLLAH
Wacht maar totdat je yellow/green light of dead krijgtquote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
Spontane freeze van mn ps3![]()
WAZ DEZE WOLLAH
Ja Beach is oud!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh.. ben er al een tijdje niet meer geweest.
Nog ouwelui soms te vinden?
Ja ik snap dat gewoon nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wou het expres niet zeggen omdat ik wist dat je daar dan weer over zou beginnen.
Na een jaar al?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je yellow/green light of dead krijgt
Respect voor de vrouw!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, knap hoor. Vanuit religieuze oogpunten of iets anders?
Su..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
Wat sowieso wel zo is, is dat er vrouwen zijn die mooier zijn dan Beyoncé maar ik kan niet zo 1 2 3 iemand noemen
Ik vind haar niet aantrekkelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
Wat sowieso wel zo is, is dat er vrouwen zijn die mooier zijn dan Beyoncé maar ik kan niet zo 1 2 3 iemand noemen
Nee hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gewoon niet. Iedereen die bij jou geen hippe kleding aan heeft, of de makeup die iedere Hollywood-ster draagt ben je emo.
Tof dat er ook nog zulke mensen bestaan in deze wereldquote:
De snelheid zit er wel weer lekker in zegquote:
ja duhquote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, wij hebben goede humor.
Jij vindt Beyonce ook wel mooier dan Avril toch?
Dus ze ziet er onverzorgd uit?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar een beetje verzorgd en er niet al te alternatief uitzien is wel een pré.
Of 3, maakt het uitquote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh niet zo heel erg last vanof ik doe er twee aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |