kapotquote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze UI formaat maken?
Kapot.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen plaatje maar de titel van de pagina is 'Penis'quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijdquote:
Lol, de cursor op die site.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje maar de titel van de pagina is 'Penis'
afsnijden danquote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef Dientje12 het volgende:
mijn vingers zitten vast ik de oor van een mok
Ik gebruikte net ook jouw link maar toen was m'n UI niet zo mooi, dus nu probeerde ik dezelfde site als waarmee ik deze UI heb gedaanquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat nee dat is niet mijn tumblr
Oké, het is mijn tumblr, maar ik heb het alleen omdat ik indruk probeerde te maken op zo'n meisjequote:
elektrotechniekquote:
quote:
ja en het liedje is ook leukquote:
Hoi appelquote:
Heb een hoofdstuk geleerdquote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 24 februari 2013 18:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
wauw waarom zoveel doden dit seizoen
Je bent een MC dat dropt maar je komt niet tot de grond. tot de grond. tot de grond. tot de grond.quote:
Pizzaquote:
Ja of voor mensen die drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Drinken is voor mensen die geen softdrugsverslaving hebben
goed goedquote:
Hoe komen jullie aan mijn tumblrquote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
goed goed![]()
Jouw tumblr is wel gaaf hoor
door je kapotte pizza linkquote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan mijn tumblr![]()
Alleen het nieuwe gedeelte is van mij, daar waar het homoseksueel wordt is van een meisje.
quote:
Kappen waarmee?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
Kappen nu EugeneKrabs![]()
Ben je al directeur van Philips?
Ik kan anders wel zo'n loopje maken in photoshop hoor, was die andere niet goed dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik wil die van jou niet gebruiken.
omdat je dan gaat zeggen dat jij het hebt gemaakt en bedacht, wat niet zo is
bliep blap bloepenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kappen waarmee?
Nee wel bijna van Vodafone
ik ookquote:
Ik niet, maar eens even kijken. Het schijnt tof te zijn.quote:
De bioscoopkaart claimpagina is weer werkend, alleen accepteert ie m'n oude codes niet.quote:
Niet aan beginnenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, maar eens even kijken. Het schijnt tof te zijn.
msacras is dan ook wel een hipsterquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras is dan ook wel een hipster
[..]
[..]
quote:
[..]
quote:
quote:
quote:
Uit mijn mond is dat wel een compliment hoorquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uit mijn mond is dat wel een compliment hoor
Jij bent een homo en sneu?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar VA, Tumblr is voor homo's en sneue mensen sorry
Dan ben ik maar sneuquote:Op zondag 24 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar VA, Tumblr is voor homo's en sneue mensen sorry
jaquote:
doe jij het?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:56 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon de mensen slaan die onaardig doen
Dat dacht ik ook, dus ik kan het niet doen want ik wil mezelf niet slaanquote:Op zondag 24 februari 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf dus ook moeten slaan.
mijn oren zijn verkrachtquote:
watjequote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus ik kan het niet doen want ik wil mezelf niet slaan
Hoiquote:
gaat niet kan niemand meer verstaanquote:
Waarom niet op mij reageren, wat is dezequote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
gaat niet kan niemand meer verstaan
Welkom welkom.quote:
quote:
ik luister niet naar die zooi, alsjeblieft een reactiequote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet op mij reageren, wat is deze
Het wordt onnatuurlijk.quote:
IRL ben ik niet zo heel aardig hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het wordt onnatuurlijk.
Maar dat is niet erg
Ik eet geen pannenkoeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik luister niet naar die zooi, alsjeblieft een reactie
Als ik je zoen, eet ik je op :$$$$quote:
Dan haal ik je van mijn to-meet-listquote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IRL ben ik niet zo heel aardig hoor
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan haal ik je van mijn to-meet-list
Pannenkoekenquote:
JA heb je zo'n grote mond ja :$$$quote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik je zoen, eet ik je op :$$$$
Ja :$ :$ :$quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA heb je zo'n grote mond ja :$$$
Oke, geeft niks hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik vind het nodig jullie te laten weten dat ik me verveelThanks for the headsupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik vind het nodig jullie te laten weten dat ik me verveelWe hadden het net over pannenkoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ander woord voor ajaciedquote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
pannenkoek is toch een ander voor homo?
pannenkoek wel, pannenkoekeneter staat voor alphaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
pannenkoek is toch een ander voor homo?
Zie mijn UI danquote:
nu pasquote:
ken hem al lang maar ben radio aan het luisteren en hoorde hemquote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu pas
dit hebben we vorige maand al gehad, alsjeblieft niet nog eens.
en wat niet nog eens?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nu pas
dit hebben we vorige maand al gehad, alsjeblieft niet nog eens.
Zag hem gisteren op dumpertquote:Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=598657223495353
ik ging kapot
vind hem echt geniaal hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zag hem gisteren op dumpert
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=598657223495353
ik ging kapot
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)t=vb.100000532421889
nee ik gebruik die van appol niet uit protestquote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan anders wel zo'n loopje maken in photoshop hoor, was die andere niet goed dan?
Ik ben diep gekwetst.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik gebruik die van appol niet uit protest
goedzo, de mijne ook.quote:
die is leukquote:
wat dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
goedzo, de mijne ook.
nee ff serieus, ik hoor nu echt rare dingen, mensen
awh huiliequote:
Ik weet niet, raar geluid in mijn oren, een piep en soort gebromquote:
hoezo nietquote:
he dientjequote:
harde muziek ehquote:Op zondag 24 februari 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, raar geluid in mijn oren, een piep en soort gebrom
nee je mag het niet hebben over automutilatie, heel wat andersquote:
nee dat nietquote:
Piep? Beter geen Tinnitusquote:Op zondag 24 februari 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, raar geluid in mijn oren, een piep en soort gebrom
de wat?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Piep? Beter geen Tinnitus
Jezus, was maar een grapje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee je mag het niet hebben over automutilatie, heel wat anders
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitusquote:
sarcasme, leer het te herkennenquote:
Autisten kennen geen sarcasme.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sarcasme, leer het te herkennen
Metalhead met ernstige Tinnitus en Hyperacusis pleegt zelfmoordquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
De reden dat ik altijd oordoppen bij me heb als ik uit ga
oh nee weet wel wat het is op zich. maar geen zin om hier neer te zettenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
De reden dat ik altijd oordoppen bij me heb als ik uit ga
Hoezo is het sarcasme als het waar is wat je zei?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sarcasme, leer het te herkennen
Hey VA ik wil niet stoken, maar ik had dit niet gepikt. Zou extreem boos reageren.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo is het sarcasme als het waar is wat je zei?
Leer het zelf te herkennen, want ik was wel echt sarcastisch.
whatsapp hem anders evenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey VA ik wil niet stoken, maar ik had dit niet gepikt. Zou extreem boos reageren.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey VA ik wil niet stoken, maar ik had dit niet gepikt. Zou extreem boos reageren.
kapotquote:
het laat me iets downloaden, waarschijnlijk virusquote:
Waarheid doet pijn, ik weet het.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het laat me iets downloaden, waarschijnlijk virus
grote breinen denken hetzelfdequote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als ik daarop klik wil het een virus downloaden
't Is net een baksteen in je gezicht, maar jij weet al.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn, ik weet het.
Ik zou eens een baksteen in jouw gezicht gooienquote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
't Is net een baksteen in je gezicht, maar jij weet al.
Pittigquote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou eens een baksteen in jouw gezicht gooien
Gewoon vast blijven houden, hoef je niet steeds te bukken om hem op te rapenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer naar mijn mooie gezicht kijken, dat zou je toch niet willen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ik het gooi, zeg ik: oeps ongelukje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon vast blijven houden, hoef je niet steeds te bukken om hem op te rapen
vader van de scquote:
Dat is Stuartquote:
Mooie gezicht?? Waar??quote:Op zondag 24 februari 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer naar mijn mooie gezicht kijken, dat zou je toch niet willen.
Jij kan mij niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ik het gooi, zeg ik: oeps ongelukje.
Als ik het vast blijf houden, word ik aangehouden als moordenaar.
Denk eens vooruit.
nee het is ome stu tochquote:
Nee. Gewoon neequote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan moet je even naar FB en dan mijn profielfoto, dat gezicht.
Ik wil geen vader zijnquote:
Poging tot moordquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ik het gooi, zeg ik: oeps ongelukje.
Als ik het vast blijf houden, word ik aangehouden als moordenaar.
Denk eens vooruit.
Nee.quote:
oke dan nietquote:
Dat iedereen mij hier negeertquote:
Ome Stuquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef Stuart het volgende:
Terug in London en net eten besteld (Chinees)
is gezellig daar. allemaal nieuwe vriendinnen makenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een jeugdgevangenis.
Sorry, lobiquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dit waarom opeens de haat
ja zo noem je jezelf toch.quote:
Dus hallo ik besta niet meer ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iedereen mij hier negeert![]()
Behalve Sof
En dan verkracht worden zeker.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is gezellig daar. allemaal nieuwe vriendinnen maken
Zoiets jaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hallo ik besta niet meer ofzo?
Ome Stu is leukquote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zo noem je jezelf toch.
of wil je opa stu worden?
k bbyquote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry Fok-it loveyou nohommo
Misschien hebben ze wel hele grote dildo'squote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je zit niet bij mannen, en ik heb zo het gevoel dat je daar niet in je kontje geramd word
Je hoeft niet te proberen, om hier te blijven staan, en mij te dominerenquote:
Gewoon bureau haltquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een jeugdgevangenis.
Vast niet, je zit daar omdat je wat geflikt hebt. niet om een orgie te houdenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel hele grote dildo's
Ooh gisternacht piepte je anders nog anders jijquote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet te proberen, om hier te blijven staan, en mij te domineren
oke mooiquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh gisternacht piepte je anders nog anders jij
Je weet het maar nooit met de gevangenissen in NLquote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vast niet, je zit daar omdat je wat geflikt hebt. niet om een orgie te houden
Gewoon bladeren opruimen op schoolplein togquote:
Wordt die zaak niet gewoon geseponeerd danquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bladeren opruimen op schoolplein tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |