Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met de gevangenissen in NL
Slootquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggen?
Denk dat je als nederlander blij bent om uitgeleverd te worden naar nederland als je in peru wat flikt
Ja niets een naamtopic want er staat geen naam inquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
naamtopic voor iedereen behalve jou dan
Ik bedoelde het juist positief, dat je zo wat alles mag in NL: internetten bijvoorbeeld. Dus zou me niks verbazen als vrouwen een dildo oid mogen hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gevangenissen elders zijn beter wil je zeggen?
Denk dat je als nederlander blij bent om uitgeleverd te worden naar nederland als je in peru wat flikt
Ja wat is er gebeurd met Leilaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Waarom worden er geen leuken dames meer in de OP gezet
Tuurlijk mogen vrouwen in de NL'se gevangenissen een dildo hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het juist positief, dat je zo wat alles mag in NL: internetten bijvoorbeeld. Dus zou me niks verbazen als vrouwen een dildo oid mogen hebben.
wat snap jen iet aan leuk?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat is er gebeurd met Leila
je waardeert mijn liefde voor iedereen nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja niets een naamtopic want er staat geen naam in
Ik wel hoor!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef msacras het volgende:
[..]
je waardeert mijn liefde voor iedereen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |