Ik vind jou een aparte user.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Laat ik maar weer eens gaan kijken naar het bedroevende niveau van de hollandse competitie, waar meer dan de helft van de ploegen in de 3. Liga nog niet eens stand kan houden
Is echt slecht geworden ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Mihaylov is niet meer de Mihaylov van 2 jaar geleden.
Och de wekelijkse minachtende post over hoe kut de Eredivisoe is en hoe fantastisch de Bundesliga is. Jezus verzin eens wat nieuws. Deze post is bijna een exacte kopie van je vorige.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Laat ik maar weer eens gaan kijken naar het bedroevende niveau van de hollandse competitie, waar meer dan de helft van de ploegen in de 3. Liga nog niet eens stand kan houden
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Och de wekelijkse minachtende post over hoe kut de Eredivisoe is en hoe fantastisch de Bundesliga is. Jezus verzin eens wat nieuws. Deze post is bijna een exacte kopie van je vorige.
Ik ben Alors en ik ben boosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Och de wekelijkse minachtende post over hoe kut de Eredivisoe is en hoe fantastisch de Bundesliga is. Jezus verzin eens wat nieuws. Deze post is bijna een exacte kopie van je vorige.
Kijk dan niet zuurpruimquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die Shreyes heeft je wel boos gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |