Deze man weet.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf erbij dat het absoluut niet professioneel van Lens is, maar de Feyenoorders in het incident zich debiel opstellen.
't zou pas erg zijn als ie voor Barca speelde.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Syntix het volgende:
NOS vuistdiep in de aars van Pellejezus zeg doe ff objectief of zo.
Precies dat moeten ze eens bij Bony doenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Syntix het volgende:
NOS vuistdiep in de aars van Pellejezus zeg doe ff objectief of zo.
idd. NOSquote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt alsof Ajax niet gaat winnen Tom.
Scroll je zo graag?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de OP dan weer verkloten door alle plaatjes heel klein te maken?
Ja dat deed ie ook al ergens anders, kinderachtigquote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de OP dan weer verkloten door alle plaatjes heel klein te maken?
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ajax 10x Immers opgesteld?
dat dacht ik ook....quote:Op zondag 24 februari 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
Beugelsdijk was toch geschorst voor vandaag?
Bedankt dat je mijn inspanning waardeertquote:Op zondag 24 februari 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat deed ie ook al ergens anders, kinderachtig
Nee, 2% bal was nog niet over de lijn. Precies 2% ja.quote:
Nee, dat is Daley.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
Bal over de lijn? Is die gast blind?
dat was ie ook.... op eredivisie live uitgebreid aan bod geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man.De bal moet volledig over de lijn zijn.
Was ie ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was de bal ook. En ik stop met kijken. Ik vroeg mijzelf ineens af waarom ik mij deze kwelling een tweede keer aan het aandoen was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zat toch geen lucht tussen de lijn en de bal of wel?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was ie ook.... op eredivisie live uitgebreid aan bod geweest
best wel triestquote:
Een echte kampioenquote:
Frank de Boerquote:
quote:
Klopt.quote:
whutquote:
Stefan Postma niet kennenquote:
Vind dat oprecht zonde voor die vent man.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
quote:
quote:
Ja hij zal er flink mee in z'n maag hebben gezetenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat oprecht zonde voor die vent man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op eredivisie live nog andere beelden ervan gezien dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was ie ook.... op eredivisie live uitgebreid aan bod geweest
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hij zal er flink mee in z'n maag hebben gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |