SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
PSV uit krijgen we nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef PeeJie_ het volgende:
We staan er nu beter voor om kampioen te worden dan vorige week
Daar heb ik meer vertrouwen in, omdat PSV ook een voetballende ploeg is en niet met tien man op de eigen helft hangt.quote:
Maar misschien winnen ze daar weer, en verspelen ze thuis tegen Willem II en PEC weer punten. Schiet het nog niet op.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef Smoofie het volgende:
PSV uit en AZ uit, geen goed gevoel over.
Klopt, maar vorige week hadden we aan een overwinning op PSV niet genoeg, nu welquote:
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelrondequote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
PSV moet ook nog tegen Twente uit, maar ja, die club is niets meer. Al zullen ze volgende week tegen Ajax op wonderlijke wijze wel weer de sterren van de hemel spelen
En dat strijdt Twente voor?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelronde. Dan is Chadli er weer
Mwah, denk niet dat joop PSV liever kampioen zit worden. En misschien is het wel om de 4e plek dan met vitesse, alsnog belangrijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat strijdt Twente voor?
Wellicht staan ze dan vijfde en zullen ze zowel met een overwinning als nederlaag tegen PSV gewoon vijfde blijven, dus die wedstrijd laten ze dan lopen. Twente ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.
Die tijd is geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat strijdt Twente voor?
Wellicht staan ze dan vijfde en zullen ze zowel met een overwinning als nederlaag tegen PSV gewoon vijfde blijven, dus die wedstrijd laten ze dan lopen. Twente ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.
Tegen die tijd is hij ook weer geblesseerd hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelronde. Dan is Chadli er weer
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat joop PSV liever kampioen zit worden. En misschien is het wel om de 4e plek dan met vitesse, alsnog belangrijk.
In Nederland zijn sinds jaar en dag twee groeperingen: Ajax supporters en supporters van een andere club die als eigenschap hebben dat als hun eigen club geen kampioen meer kan worden, ze in ieder geval hopen dat Ajax het niet wordt.quote:
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom? Die zijn minstens net zo slecht
Helemaal niets is te voorspellen dit seizoen. Natuurlijk kan Ajax winnen daar.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?
Dat gebeurt echt niet meer. Ik kan me nog herinneren dat, wanneer PSV kampioen werd, de tegenstander van Ajax 'boeren' riepen. Maar dat is nu echt niet meer zo. Ze haten PSV nu nog harder dan Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
In Nederland zijn sinds jaar en dag twee groeperingen: Ajax supporters en supporters van een andere club die als eigenschap hebben dat als hun eigen club geen kampioen meer kan worden, ze in ieder geval hopen dat Ajax het niet wordt.
Waarom? Hoe is dat zo gekomen?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet meer. Ik kan me nog herinneren dat, wanneer PSV kampioen werd, de tegenstander van Ajax 'boeren' riepen. Maar dat is nu echt niet meer zo. Ze haten PSV nu nog harder dan Ajax.
Ik hoop het. Maar alles kan gebeuren, dus laten ze het wel in een mindere wedstrijd liggen zoals vandaag. Is toch niet te geloven ookquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helemaal niets is te voorspellen dit seizoen. Natuurlijk kan Ajax winnen daar.
Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen daar, wedstrijden uit het verleden zeggen mij weinig, PSV won ook vaak in de Arena maar waren dit seizoen gewoon kansloosquote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |