Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![ngc.gif]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:Ik ben zelf niet voor Feyenoord, maar als voetballiefhebber heb ik 1000x liever dat de titel naar Rotterdam gaat, met een elftal dat bijna compleet uit eigen jeugd bestaat, dan naar die club uit Endhoven die met belastinggeld alles koopt dat los en vast zit en de eigen jeugd bijna geheel negeert
Je vertegenwoordigd de mening van veel neutrale voetballiefhebbers
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Doublepain gunt de lapo niet. Wat een hater
Nou heb ik veel wedstrijden gezien en vaak met samengeknepen billen gezeten maar geen minuut bang geweest voor de 2-2. Wat een matig elftal. De Stroot geschorst volgende week?
Alle PSV-ers hier hebben wel commentaar op de jeugdige gastjes van Feyenoord, maar die krijgen tenminste de kans om zich te laten zien. Bij PSV trekken ze liever een zak geld open in plaats van een jeugdspeler de kans te geven
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef jakees het volgende:Nou heb ik veel wedstrijden gezien en vaak met samengeknepen billen gezeten maar geen minuut bang geweest voor de 2-2. Wat een matig elftal. De Stroot geschorst volgende week?
Zoek het op zou ik zeggen.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef TJ_79 het volgende:Alle PSV-ers hier hebben wel commentaar op de jeugdige gastjes van Feyenoord, maar die krijgen tenminste de kans om zich te laten zien. Bij PSV trekken ze liever een zak geld open in plaats van een jeugdspeler de kans te geven
Klopt, heb je helemaal gelijk in. PSV hoeft ook niet jeugdspelers op te stellen aangezien ze kunnen uitgeven, bij Feyenoord zijn ze gedwongen om jeugd op te stellen.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef TJ_79 het volgende:Alle PSV-ers hier hebben wel commentaar op de jeugdige gastjes van Feyenoord, maar die krijgen tenminste de kans om zich te laten zien. Bij PSV trekken ze liever een zak geld open in plaats van een jeugdspeler de kans te geven
Oke, fijn voor je. Slaap lekker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
PSV was toch altijd al goed met kopen? Met nadruk op goed, doe niet of dat van de laatste jaren is.
Vervelende stoepboer!
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef jakees het volgende:Nou heb ik veel wedstrijden gezien en vaak met samengeknepen billen gezeten maar geen minuut bang geweest voor de 2-2. Wat een matig elftal. De Stroot geschorst volgende week?
Ja geschorst volgende week. Mis je niks aan. Wat een overschatte speler. Balletje breed en tikkie terug. Verder niks.
quote:
Daarom vind ik het altijd schitterend als één van de miljoenelftallen als City of Madrid het succes niet behaalt ondanks de honderden miljoenen die ze investeren!
Overigens zijn de Feyenoorders de laatste die hierover mag beginnen aangezien hun club bijna kapot ging omdat ze zoveel gingen kopen.
quote:
Dat is toch zonde van het Nederlands voetbal? Elke buitenlandse speler die gehaald wordt is een belemmering voor een mogelijk toekomstige Oranje-international. Dat geldt niet alleen bij pSV, maar ook voor Ajax, Twente etc. Maar PSV maakt het wel heel erg bont met kopen.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:Ik ben zelf niet voor Feyenoord, maar als voetballiefhebber heb ik 1000x liever dat de titel naar Rotterdam gaat, met een elftal dat bijna compleet uit eigen jeugd bestaat, dan naar die club uit Endhoven die met belastinggeld alles koopt dat los en vast zit en de eigen jeugd bijna geheel negeert
Economie is zeker ook niet je sterkste vak..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:Overigens zijn de Feyenoorders de laatste die hierover mag beginnen aangezien hun club bijna kapot ging omdat ze zoveel gingen kopen.
Ja, gelukkig hebben we nou wel verantwoordelijke bestuurders. Toch mooi man voor spelers juichen die al 12 jaar bij je club spelen. Die prachtige blik in de ogen als zo'n ventje uit je eigen club het veld opkomt. Dat is niet uit te leggen, zeker niet aan een PSV-er!
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Dat is toch zonde van het Nederlands voetbal? Elke buitenlandse speler die gehaald wordt is een belemmering voor een mogelijk toekomstige Oranje-international. Dat geldt niet alleen bij pSV, maar ook voor Ajax, Twente etc. Maar PSV maakt het wel heel erg bont met kopen.
Net of de clubs daar rekening mee moeten houden. Persoonlijk interesseert het hele interland voetbal me niks. Liever PSV kampioen met 11 Polen dan 2e met 11 Nederlanders uit eigen jeugd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef jakees het volgende:[..]
Ja, gelukkig hebben we nou wel verantwoordelijke bestuurders. Toch mooi man voor spelers juichen die al 12 jaar bij je club spelen. Die prachtige blik in de ogen als zo'n ventje uit je eigen club het veld opkomt. Dat is niet uit te leggen, zeker niet aan een PSV-er!
Maak er een dvd van zou ik zeggen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Je zag gewoon aan die Strootman dat die dacht, man ik wou dat ik bij zo'n club voetbalde. Mooi man!
quote:
Onzin, PSV haalt juist liever Nederlanders dan buitenlanders.
Nogal een verschil met eerst toen PSV maar 1 Nederlander had staan tegen de Rangers destijds..
![27Egi]()
Rood is Nederlander.
quote:
Ik ben gewoon een voetballiefhebebr en de toekomst zit bij de jeugd. Je moet ze zelf opleiden en zo je club interessant houden voor alle jonge talentjes. Er is niks aan als PSV kampioen wordt met een voor 90% bij elkaar gekochte selectie.
quote:
Strootman denkt eerder aan Madrid of United.
Er zitten hier genoeg mensen die nog nooit zelf bewust meegemaakt hebben dat Feyenoord kampioen werd. Nee dan gaat het lekker.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Ik ben gewoon een voetballiefhebebr en de toekomst zit bij de jeugd. Je moet ze zelf opleiden en zo je club interessant houden voor alle jonge talentjes. Er is niks aan als PSV kampioen wordt met een voor 90% bij elkaar gekochte selectie.
Moet je wel de juiste jeugdspelers hebben, maar jij denkt ofcourse dat je dat in 2 jaar zo opzet.
quote:
Jawel snap ik, maar ik zag het in zijn ogen en jullie ook denk!
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:Overigens zijn de Feyenoorders de laatste die hierover mag beginnen aangezien hun club bijna kapot ging omdat ze zoveel gingen kopen.
Scheelde niet veel idd. Verschil is wel dat er geen belastinggeld aan te pas kwam.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
quote:
Idd, nieuwe stadion betalen jullie natuurlijk ook uit eigen zak.
quote:
Nee, daar zit jaren aan werk aan. In het begin zul je op je bek gaan, maar uiteindelijk zal het resultaat hebben. Dan halen ze mooie resultaten voor de club binnen en leveren ook nog eens bakken met geld op als ze het niveau van de Eredivisie ontgroeid hebben.
quote:
Haha ok, nou volgende keer beter jongens en bedankt voor jullie sportieve reacties. Wie geven jullie nu de schuld? Lastig he nu je de scheids de schuld niet kan geven?
PSV gaat beelden opstootje bekijken en wil 'passende maatregelen' treffen
In navolging van Dick Advocaat, distantieert ook de directie van PSV zich van de actie van Jeremain Lens na afloop van het duel met Feyenoord. De aanvaller wachtte in de catacomben op de uitgevierde thuisploeg en vloog directe tegenstander Joris Mathijsen naar de keel. De club bevestigt dat er een gesprek zal komen tussen de hoofdcoach en ‘onder andere’ Lens.
PSV laat weten dat het de videobeelden zal bekijken om duidelijkheid te krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld. Daarna zal de club ‘passende’ maatregelen treffen. “Maandag zal PSV dit intern bespreken en daarover een mening vormen”, luidt het statement dat de koploper van de Eredivisie zondagmiddag uitdeed.
De frustratie van Lens kwam met name voort uit het feit dat PSV na rust een 0-1 voorsprong uit handen gaf. Dankzij treffers van Ruben Schaken en Graziano Pellè ging Feyenoord alsnog met de overwinning aan de haal. Het verschil tussen beide ploegen bedraagt nu nog maar drie punten. Ajax volgt de Eindhovenaren op twee punten.
En terecht.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Doublepain het volgende:[..]
Onzin, PSV haalt juist liever Nederlanders dan buitenlanders.
Nogal een verschil met eerst toen PSV maar 1 Nederlander had staan tegen de Rangers destijds..
[
afbeelding ]
Rood is Nederlander.
In het elftal is nog steeds meer dan de helft buitenlander
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Maar ik snap niet wat er mis mee is om spelers te kopen, als je daar toch grote successen mee kan halen.
Vervelende stoepboer!
quote:
Als alle Nederlandse clubs dit gaan doen, hebben we straks een Nederlands elftal met spelers uit de Topklasse
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef jakees het volgende:[..]
Haha ok, nou volgende keer beter jongens en bedankt voor jullie sportieve reacties. Wie geven jullie nu de schuld? Lastig he nu je de scheids de schuld niet kan geven?
Doe eens research voordat je wat zegt, kijk eens naar de interview van Strootman.

quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Nee, daar zit jaren aan werk aan. In het begin zul je op je bek gaan, maar uiteindelijk zal het resultaat hebben. Dan halen ze mooie resultaten voor de club binnen en leveren ook nog eens bakken met geld op als ze het niveau van de Eredivisie ontgroeid hebben.
Klopt, maar dat komt nog, eerst Dickie weg.
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Als je geld hebt mag je toch kopen? Constante gejank van iedereen dat psv jeugd moet gaan opstellen.
Psv moet het niet van de jeugd hebben als 50 jaar niet. Er zijn meer wegen die naar rome leiden...
RubenSosa
quote:
Waarom ga je niet samen met jakees ff een lesje economie nemen..
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef MRN89 het volgende:PSV gaat beelden opstootje bekijken en wil 'passende maatregelen' treffen
In navolging van Dick Advocaat, distantieert ook de directie van PSV zich van de actie van Jeremain Lens na afloop van het duel met Feyenoord. De aanvaller wachtte in de catacomben op de uitgevierde thuisploeg en vloog directe tegenstander Joris Mathijsen naar de keel. De club bevestigt dat er een gesprek zal komen tussen de hoofdcoach en ‘onder andere’ Lens.
PSV laat weten dat het de videobeelden zal bekijken om duidelijkheid te krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld. Daarna zal de club ‘passende’ maatregelen treffen. “Maandag zal PSV dit intern bespreken en daarover een mening vormen”, luidt het statement dat de koploper van de Eredivisie zondagmiddag uitdeed.
De frustratie van Lens kwam met name voort uit het feit dat PSV na rust een 0-1 voorsprong uit handen gaf. Dankzij treffers van Ruben Schaken en Graziano Pellè ging Feyenoord alsnog met de overwinning aan de haal. Het verschil tussen beide ploegen bedraagt nu nog maar drie punten. Ajax volgt de Eindhovenaren op twee punten.
En terecht.
knvb kennende zal het psv uiteraard zwaar straffen. Alles om ajax weer die titel te bezorgen.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Als je geld hebt mag je toch kopen? Constante gejank van iedereen dat psv jeugd moet gaan opstellen.
Psv moet het niet van de jeugd hebben als 50 jaar niet. Er zijn meer wegen die naar rome leiden...
Je mag inderdaad gerust een speler kopen als je in de eigen jeugd geen speler kunt vinden die goed genoeg is voor die positie. Maar als ik het me goed herinner had PSV een schuld van 30 miljoen euro en kocht de gemeente het stadion voor 40 miljoen euro. Waar komen dan al die andere tientallen miljoenen vandaan?
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Zorro het volgende:Er zitten hier genoeg mensen die nog nooit zelf bewust meegemaakt hebben dat Feyenoord kampioen werd. Nee dan gaat het lekker.
Maar diezelfde mensen hebben ook maar één keer bewust meegemaakt dat een Nederlandse club een Europese beker won! Feijenoord in 2002
quote:
PSV had eerst 70-90%? buitenlanders in de selectie en nu:
![27EtM]()
Ajax:
![27EuD]()
Feyenoord:
quote:
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Ajax doet er juist alles aan om PSV de titel te bezorgen, aangezien ze sinds de winterstop welgeteld 1 punt zijn ingelopen, ondanks het feit dat PSV regelmatig punten laat liggen.
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef eight het volgende:[..]
Maar diezelfde mensen hebben ook maar één keer bewust meegemaakt dat een Nederlandse club een Europese beker won! Feijenoord in 2002

Nee, heb de halve finale CL 2005 wel bewust meegemaakt.
Vervelende stoepboer!
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Je mag inderdaad gerust een speler kopen als je in de eigen jeugd geen speler kunt vinden die goed genoeg is voor die positie. Maar als ik het me goed herinner had PSV een schuld van 30 miljoen euro en kocht de gemeente het stadion voor 40 miljoen euro. Waar komen dan al die andere tientallen miljoenen vandaan?
Voeg jij je ook maar bij het feyenoord groepje voor een lesje economie. Tering zeg.
En trouwens WAAROM moet je met eigen jeugd spelen? Vertel...
quote:
Ik heb niks over geld gezegd dus wie heeft een lesje nodig?
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef eight het volgende:[..]

Toen zat je zeker nog in de luiers.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Voeg jij je ook maar bij het feyenoord groepje voor een lesje economie. Tering zeg.
En trouwens WAAROM moet je met eigen jeugd spelen? Vertel...
Dat is de hype tegenwoordig.
quote:
Als Toivonen (jaja, volgende week is ie er weer

) een elleboog ggeft zoals Mathijssen bij Lens deed zouden alle programma's daar weer over worden volgeluld, en de topics hier zouden ook nergns anders over gaan. Nu hoor je niks

En nee, niks calimero. Feit.
RubenSosa
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Ajax doet er juist alles aan om PSV de titel te bezorgen, aangezien ze sinds de winterstop welgeteld 1 punt zijn ingelopen, ondanks het feit dat PSV regelmatig punten laat liggen.
EN daarom moet de kvnb natuurlijk een handje helpen..
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Als alle Nederlandse clubs dit gaan doen, hebben we straks een Nederlands elftal met spelers uit de Topklasse
Ja maar als je dat nou met binnenlandse spelers doet.
quote:
In de toekomst weer hopenlijk.
Vervelende stoepboer!
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Budgettair gezien is een goed elftal bij elkaar kopen gewoon niet meer haalbaar in NL
quote:
Ik heb het over winnen, jij over verliezen.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef TJ_79 het volgende:[..]
Maar als ik het me goed herinner had PSV een schuld van 30 miljoen euro en kocht de gemeente het stadion voor 40 miljoen euro.
Je gelooft het zelf ja?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Zorro het volgende:[..]
Als Toivonen (jaja, volgende week is ie er weer

) een elleboog ggeft zoals Mathijssen bij Lens deed zouden alle programma's daar weer over worden volgeluld, en de topics hier zouden ook nergns anders over gaan. Nu hoor je niks

En nee, niks calimero. Feit.
Hoe weet je dat nou? er is nog geen voetbalprogramma geweest, CALIMERO!
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Halve finale CL vind ik een heel stuk mooier.
Vervelende stoepboer!
Lens mogen ze van mij flink straffen
quote:
EL is geen voetbal? Hmmm...
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef Lastpost het volgende:Daar kan ik me geen druk om maken, al die miljoenen, want Feyenoord zou precies hetzelfde doen wanneer het miljoenen beschikbaar had.
Denk dat vrijwel iedere PSV'er ook vol ongeloof ziet dat hun TD liever Maher haalt dan een verdediger die wel iets kan, aanvallend heeft dit PSV voldoende kwaliteit ter beschikking om het verschil te maken in de Eredivisie. Over de mentale staat van die aanvallend ingestelde jongens kun je overigens wel je vraagtekens zetten als je ziet hoe ze nu wederom niet thuis geven.
Ik vind het gewoon mooi dat dit jonge Feyenoord met een berg aan écht zelf opgeleide jeugdspelers een kapitalkrachtig elftal vol talent en kwaliteit relatief simpel opzij zet. Niet op de laatste plaats omdat ik zelf voor Feyenoord ben natuurlijk.
Juist!!
quote:
Buiten dat is het vaak ook nog verliesgevend.
quote:
Geen opiniërend programma. PSV moet gewoon niet zo zielig doen. Zou de club een stuk sympathieker maken. Dat is wel iets van de laatste jaren. Vroeger vond ik PSV wel een prima club maar dat gejank van de laatste tijd.
quote:
Ik vind juist dat PSV de laatste jaren steeds meer jeugdspelers bij de selectie haalt.
Dat heeft PSV haast nooit gedaan in de geschiedenis.
En je kunt niet binnen 2 jaar verwachten dat er ineens een heel elftal uit jeugdspelers staat ofzo
Redactie Sport / Supervogel zondag 24 februari 2013 @ 17:59:24
Pino112
Pino van Luna O+
Stoepboer
Stoep met boeren.
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef jakees het volgende:[..]
Geen opiniërend programma. PSV moet gewoon niet zo zielig doen. Zou de club een stuk sympathieker maken. Dat is wel iets van de laatste jaren. Vroeger vond ik PSV wel een prima club maar dat gejank van de laatste tijd.
Dat janken doen de supporters van de andere clubs ook zelf, ( met dat koopgezeik ook).
Vervelende stoepboer!
quote:
Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef Lastpost het volgende:Daar kan ik me geen druk om maken, al die miljoenen, want Feyenoord zou precies hetzelfde doen wanneer het miljoenen beschikbaar had.
Denk dat vrijwel iedere PSV'er ook vol ongeloof ziet dat hun TD liever Maher haalt dan een verdediger die wel iets kan, aanvallend heeft dit PSV voldoende kwaliteit ter beschikking om het verschil te maken in de Eredivisie. Over de mentale staat van die aanvallend ingestelde jongens kun je overigens wel je vraagtekens zetten als je ziet hoe ze nu wederom niet thuis geven.
Ik vind het gewoon mooi dat dit jonge Feyenoord met een berg aan écht zelf opgeleide jeugdspelers een kapitalkrachtig elftal vol talent en kwaliteit relatief simpel opzij zet. Niet op de laatste plaats omdat ik zelf voor Feyenoord ben natuurlijk.
Voor de winsterstop spelen ze altijd goed bij PSV (dit jaar ietjes minder), maar altijd na de winterstop zitten ze met topclubs in hun hoofd en gaat alles minder. Veel lakser en ach het komt wel goed joh mentaliteit. Dat is denk ik wel het verschil met Feyenoord en dat zag je vandaag ook.
quote:
Wordt het toch ook naar gemaakt? Bij EL lullen ze ook genoeg trouwens. Toppunt was wel dat ze die elleboog van Mathijssen lieten zien en zeiden "Lens denkt een elleboog te krijgen, maar je kan het niet goed zien"

x 1000
Yeah right.
Wanneer speelt Toyboy weer?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lastpost
Rotterdammert!
quote:
Niets moet, wordt je met een vreemdelingenlegioen zoals Feyenoord had onder Gullit óok kampioen hoor je op Zuid ook niemand klagen hoor.
Maar ik vind het machtig mooi om die jongens die ik als F-je op Varkenoord heb zien spelen als ukkie nu in De Kuip te zien debuteren, ik heb ondertussen meer jeugdwedstrijden van Feyenoord gezien als wedstrijden van het eerste en als je die jongens dan stappen ziet maken en uiteindelijk hét doel ziet bereiken, dat is echt prachtig.
Dat zorgt ook voor de hevige emoties richting spelers als Fer en Wijnaldum, omdat velen die jongens echt als kinderen van de club zagen en dan is het simpelweg verraad in de ogen van velen.
Valt me overigens nog mee dat Depay niet op de voorgrond stond.
quote:
Die had het te druk met sneeuwballen gooien.