SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo ovb?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ben nu net klaar met the godfather delenquote:
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben nu net klaar met the godfather delen
Weet ikquote:
Ik had alleen whiskey en 1 dropshotquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet meer, we gaan niet meer alles door elkaar drinken
Ik zie al IMAX 3D hier staan. Dat wordt hem dus niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom jij dan ook?![]()
[..]
Ik zal het wel vragen dan.
En geen idee.
Ik ben altijd een type die heel saai alleen de hele avond bier blijft drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Ik had alleen whiskey en 1 dropshot
Ja hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie al IMAX 3D hier staan. Dat wordt hem dus niet.
Maar we gaan toch wel even knus gezellig eten met zijn allen?
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben altijd een type die heel saai alleen de hele avond bier blijft drinken![]()
dat hangt van de whisky afquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.
whiskey vind ik viesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.
Duvel, Jupiler, La Chouffe, Orvalquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat hangt van de whisky af
ik drink momenteel veel duvel vind ik heerlijk wegdrinken
Dat is ook precies mijn grootste klacht tegen dat bier.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa La Chouffe is ook heerlijk om te drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whiskey vind ik vies
[..]
Duvel, Jupiler, La Chouffe, Orval
Mee eens, vooral de jongere whiskey vind ik minder lekker.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
Kom je ook vrijdag?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa La Chouffe is ook heerlijk om te drinken
Leukquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga wel mijn best doen om erheen te gaan. Een aantal nagelmeisjes gaan ook, en Disney.
als mijn stem terug is en ik ben niet meer ziek dan kom ik zeker wel jaquote:
Ik heb serieus nog nooit wodka op, alleen dat slokje toen bij Hups.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon aanlengen met wodka jatog.
Verstandig. Bier is stukken goedkoperquote:
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken wordquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit wodka op, alleen dat slokje toen bij Hups.
[..]
Verstandig. Bier is stukken goedkoper
Gheghe, daar had ik afgelopen vrijdag echt geen flauw benul vanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken word
oow dat merk ik bij bijna alle soorten drank welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken word
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, daar had ik afgelopen vrijdag echt geen flauw benul van
Whehequote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij sterke drank gaat het bij mij altijd van: Nuchter, nuchter, nuchter, nuchter, helemaal buis, over mijn nek
Bij bier: nuchter, nuchter, nucher, lollig doen, lollig doen, vrouwen versieren, lollig doen, aangeschoten zijn, aangeschoten, erg aangeschoten, dronken
bij mij zo:quote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij sterke drank gaat het bij mij altijd van: Nuchter, nuchter, nuchter, nuchter, helemaal buis, over mijn nek
Bij bier: nuchter, nuchter, nucher, lollig doen, lollig doen, vrouwen versieren, lollig doen, aangeschoten zijn, aangeschoten, erg aangeschoten, dronken
Ik heb een hekel aan dronken zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe. Het zou me een worst wezen wanneer ik dronken ben
. Als het maar niet na glas whiskey is
wereldpolitiek en een hekel aan mensen hebben zit bij mij al permanent in het systeemquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij zo:
nuchter
tijdje verder
wereldpolitiek komt naar boven ik heb dan overal een mening over
weer tijdje verder
om de haverklap pissen
weer tijdje verder
ik vind bepaalde mensen nog vervelender dan dat ze al zijn
weer verder
stomdronken ga naar huis en kots alles onder
Ik niet, maar dat van afgelopen keer was wel heel ergquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dronken zijn
ik ga gewoon eerste uur snoeihard zuipen, dan ben ik lekker aangeschoten en dan hoef ik het voor de rest van de avond alleen maar dat niveau vast te houden. Werkt perfect
Ik wil gewoon weten wat ik die avond doe, en nog een zekere zin van controle hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat van afgelopen keer was wel heel erg. En zoveel had ik ook nog niet eens op.
bij mij ook wel maar als ik dronken ben dan kan ik veel beter "in mijn eigen opzich dat dan weer wel" alles veel beter uitleggenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wereldpolitiek en een hekel aan mensen hebben zit bij mij al permanent in het systeem
Begrijpelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat ik die avond doe, en nog een zekere zin van controle hebben.
Ik ben dan ook lichtelijk een controlfreak![]()
Waar gaatde heen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik ga en ik neem mijn huisgenootje mee. Nu nog zorgen dat ik dan ook echt kaartjes heb morgen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
So light 'em up, up, up. Light 'em up, up, up. Light 'em up, up, up. I'm on fire!!
* Heel hard meezingt
hoe is het met buurmeisje?quote:
ziekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.
Daar?
Karma always has her way. Beterschapquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ziek![]()
ik was van plan om dit weekend met mijn eerste echte loon nu ik weer werk heb te gaan stappen
maar dat kon ik dus wel vergeten
dank jequote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Karma always has her way. Beterschap
Minder leuk dan ik had verwacht toen het weekend begon.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank jenou ja aankomende week effe uitzieken en dan komt het wel weer goed
leuk weekend gehad?
wat dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder leuk dan ik had verwacht toen het weekend begon.
Date die minder leuk verliep dan ik had gehooptquote:
aaah das wel jammerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Date die minder leuk verliep dan ik had gehoopt
met champignons?quote:
Vorig jaar was er echt zo'n enorme run. Je zag de aantallen hard teruglopen terwijl je hard je gegevens aan het invoeren was _o-quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik ga en ik neem mijn huisgenootje mee. Nu nog zorgen dat ik dan ook echt kaartjes heb morgen.
Vanaf hoe laat is het?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er echt zo'n enorme run. Je zag de aantallen hard teruglopen terwijl je hard je gegevens aan het invoeren was _o-
Ja. Maar ook die van mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah das wel jammer
maar zijn verlies om het maar zo te zeggen
citroenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schnitzel met citroen en jam
dat is ook wel zoquote:
7 uur.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het kaartjes bestellen dan, bedoel ik.
Avond lieverd.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
's Ochtends? Ik moet toch 10 over 7 weg, komt wel goed dan.
ik wil alleen citroen bij mijn tequilaquote:
En bij Fish & chipsquote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil alleen citroen bij mijn tequila
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh.Nouja, ik ga wel puzzelen.
Dat is iets wat ik dus nog nooit heb gehadquote:
Ben jij Vinniee's huisgenoot?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dus nog nooit heb gehad
2 guys, a rock and a pizzaplace.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij Vinniee's huisgenoot?
nee hij woont een paar wijken verder opquote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 guys, a cock and a pizzaplace.
Net als dat mensen boerenkool met azijn niet kennen. En boerenkool met leverworst.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dus nog nooit heb gehad
Boerenkool met leverworst?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als dat mensen boerenkool met azijn niet kennen. En boerenkool met leverworst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ken ik dan weer welquote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als dat mensen boerenkool met azijn niet kennen. En boerenkool met leverworst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat niet, maar zus is jarig en daar wil ik misschien nog heen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat wel gehad, maar vind ik niet lekkerquote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jaa, leverworst erdoorheen prakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boerenkool met leverworst?![]()
leverworst
quote:
quote:
Doe dan knakworstenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, leverworst erdoorheen prakken
[..]
[..]
Nee, je doet natuurlijk wel rookworst erbij. Maar gewoon 2/3 plakjes leverworst door de boerenkool heen prakkenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
Ik bestel sowieso 2 kaartjes, allicht kan je er dan een krijgen.
[..]
rookworstquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je doet natuurlijk wel rookworst erbij. Maar gewoon 2/3 plakjes leverworst door de boerenkool heen prakken
beetje spek en jus erbij en het is compleetquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je doet natuurlijk wel rookworst erbij. Maar gewoon 2/3 plakjes leverworst door de boerenkool heen prakken
quote:
Lekkerquote:
Spek, inderdaad! Jus, nee. Azijn!!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje spek en jus erbij en het is compleet
Maar dan hoef je er nog maar 1 ergens te bietsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Maar ik wil eigenlijk mijn huisgenootje meenemen, dus ga wel m'n best doen voor eigen kaartjes.
Mijn collega's waren verbaasd dat ik het niet extreem vies vond.quote:
Wat? Dat met azijn of dat met azijn en leverworst?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn collega's waren verbaasd dat ik het niet extreem vies vond.
Vooral de leverworst.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Dat met azijn of dat met azijn en leverworst?
ik heb wel een andere rookworst voor jequote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerBeetje op sabbelen en zuigen enzo
[..]
Spek, inderdaad! Jus, nee. Azijn!!
Zo een Gelderse ja?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een andere rookworst voor je
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef fietsie het volgende:
Ik ben met mijn hoofd nog even bij Buurmeisje en die rookworst.....
Mag ik die dan ook eerst uitroken voor ik eraan sabbel en zuig?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een andere rookworst voor je
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een Gelderse ja?
Waar al 11 weken niet aan gesabbeld is?
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een Gelderse ja?
Waar al 11 weken niet aan gesabbeld is?
tuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]!
[..]
Mag ik die dan ook eerst uitroken voor ik eraan sabbel en zuig?
Oke. Leg 'm maar vast klaar.quote:
Ja, whatever. Je snapt wat ik bedoel tochquote:Op zondag 24 februari 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
Uitroken? Houdt ie zich verschanst in een gebouw?
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
Uitroken? Houdt ie zich verschanst in een gebouw?
Haha, quotefaal!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:24 schreef muhahaha het volgende:
Ja, whatever. Je snapt wat ik bedoel toch
Wie weetquote:Op zondag 24 februari 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerookte piemel. Klinkt niet smakelijk.
Het is maar goed dat ik in mijn experimentele fase zit.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik in mijn experimentele fase zit.
En wat zijn de geslaagde experimenten?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik in mijn experimentele fase zit.
een vagijn in chilisausquote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat zijn de geslaagde experimenten?
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat zijn de geslaagde experimenten?
Schijnbaar. Deze dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet linken vanaf funnyjunk
Ehm. Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je nog willen experimenteren?
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je nog willen experimenteren?
Sja, dan kan ik je ook niet helpenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm. Weet ik eigenlijk niet.
Zou je je daarvoor open stellen?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kan ik je ook niet helpen
Oh, maar jij kan me altijd helpenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kan ik je ook niet helpen
Ik hou wel van experimenteren.quote:
Helpenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar jij kan me altijd helpen
Wat zou jij nog eens willen experimenteren dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van experimenteren.
[..]
Helpen
Ik weet niet. Mijn hoofd staat nu even niet naar seks.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zou jij nog eens willen experimenteren dan?
MVV of MMV?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mijn hoofd staat nu even niet naar seks.
Het enige wat nu in me opkomt is een trio. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Voetbal, pizza en bier.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MVV of MMV?
Waar staat je hoofd op het moment wel naar?
Even je eigen vriendin op haar smoel te zien worden gekwakt door een andere gast?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voetbal, pizza en bier.
MVV en MMV lijken me beiden wel leuk, maar MMV lijkt me raar met een eigen vriendin. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Haha, klinkt als een goede zondagavondquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voetbal, pizza en bier.
MVV en MMV lijken me beiden wel leuk, maar MMV lijkt me raar met een eigen vriendin. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Dat jaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even je eigen vriendin op haar smoel te zien worden gekwakt door een andere gast?![]()
en dat jij dan die mond de dag erna aan het zoenen bent
Genoteerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, klinkt als een goede zondagavond
Ik wil best mededelen aan de MVV.
Lonely Islandquote:
Ah, eindelijk ben ik niet de enige.quote:
Dus nu nog even een 2e dame vinden en we zijn good to goquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, eindelijk ben ik niet de enige.
[..]
Dus nu nog even een 2e dame vinden en we zijn good to go
Weet je al iemand?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nu nog even een 2e dame vinden en we zijn good to go
Daarom vind ik het ook zo leuk om BJ's te gevenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Weet je al iemand?
BJ's ontvangen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om BJ's te geven![]()
En nee, ik heb zo geen ideeJij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Gatverdamme BJ'sLolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Gatverdamme BJ'sChunky monkeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Meer heeft een mens ook niet nodig.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef heloef het volgende:
Ben en Jerry's ijs. [ afbeelding ]
De enige prijs die ik ooit gewonnen heb in de Postcode Loterij.
Dan heb je meer gewonnen dan ikquote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef heloef het volgende:
Ben en Jerry's ijs. [ afbeelding ]
De enige prijs die ik ooit gewonnen heb in de Postcode Loterij.
Van een paar miljoen had ik heel veel ijs kunnen kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer heeft een mens ook niet nodig.
Dan was je dik geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Van een paar miljoen had ik heel veel ijs kunnen kopen.
Ik heb trouwens ook een kalender en stroopwafels gewonnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je meer gewonnen dan ik.
Quintisformaatquote:
Meer van jou om van te houden.quote:
Welke film?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer van jou om van te houden.
Ga je mee naar de film, loef?
Met je condoommuts en dan in slaap vallen?
Die nieuwe Disneyfilm.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke film?
En nu mijn haar korter is, is het geen condoommuts meer ja.
Ik zal er over nadenken.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nieuwe Disneyfilm.
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Ik begrijp dat ik vrij essentieel ben voor de sfeer.quote:
Ik zie het meer als de excuusnegerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik vrij essentieel ben voor de sfeer.
Daarom.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik vrij essentieel ben voor de sfeer.
Ontkennen is heel gewoon. Het is goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie het meer als de excuusneger.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontkennen is heel gewoon. Het is goed.
Nu denk je weer in de goede richting.quote:
Ik was even van het rechte pad afquote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu denk je weer in de goede richting.
Welkom terug.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was even van het rechte pad af.
Ik moet nog even kijken of ik dan tijd heb. Ik heb het een beetje druk de komende tijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Maar je komt nu wel dus? Voor je aanhang alles.
Zou wel leuk zijn als je zou kunnenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken of ik dan tijd heb. Ik heb het een beetje druk de komende tijd.
Silk komt ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je zou kunnen.
Het dansen was leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt met haar gedanst en in de kroeg gekletst.
Ik sta op het perron.quote:
Ja hier, maar ik zit thuisquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nergens zo'n verwarmpaal te vinden?
Dat is alweer een paar stations geleden. Ik ben in Deventer nu.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom houdt Gitaar je niet warm?
Jep.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klein beetje, als ik het echt had gewild had ik je wel af getikt.
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaloers?
[..]
Was het gezellig?
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mooie dieren gezien. En ik heb een zeehondenknuffel gekocht.
Ik vind van wel, maar het is een beetje een 'thuis' wat betreft dierentuinen. Ik kom daar al sinds ik vijf ben. Toen ben ik ook achtergelaten.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest. Is het mooi daar?
Hij wilde 'm koppen denk ik ...quote:
Scheelt ondergoed kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze had de trein wel kapot gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar het is een beetje een 'thuis' wat betreft dierentuinen. Ik kom daar al sinds ik vijf ben. Toen ben ik ook achtergelaten.
Dat is waar. Maar was wel mooi om te zien, jij en Fax.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, echt hosselen kun je het niet noemen.
Ik zat er niet zo serieus in hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is waar. Maar was wel mooi om te zien, jij en Fax.
Waarom, in godsnaam, wil je dat weten?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af waar de vagina zit
Ik hoopte al dat niemand dit ging vragenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, wil je dat weten?
Ach, het gevoel van onzichtbaar zijn is me altijd bijgebleven.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh, wil je er over praten?
[..]
Dat is waar. Maar was wel mooi om te zien, jij en Fax.
Leeft dat nog, ja?quote:
Arm meisjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, het gevoel van onzichtbaar zijn is me altijd bijgebleven.
Ach, het was beter dan gepest worden. Op een gegeven moment mezelf maar expres stil gehouden om dat andere te voorkomen.quote:
Ik kan niet controleren of dit sarcasme is.quote:
Ik ben nooit onzichtbaar omdat ik teveel geluid maak.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, het was beter dan gepest worden. Op een gegeven moment mezelf maar expres stil gehouden om dat andere te voorkomen.
Maar dat is jaren geleden. Nu hoeft dat niet meer. Al is het stiekem best fijn, af en toe.
kom maar kijken danquote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet controleren of dit sarcasme is.
Wat voor geluid? Je praat teveel?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nooit onzichtbaar omdat ik teveel geluid maak.
Mobiel.quote:
Hihi. Ik kan dat wel als ik heel erg enthousiast ben over iets. Maar ik kan ook erg lang stil zijn. In de auto bijvoorbeeld. Ook als ik niet slaap.quote:
Niks van gemerktquote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi. Ik kan dat wel als ik heel erg enthousiast ben over iets. Maar ik kan ook erg lang stil zijn. In de auto bijvoorbeeld. Ook als ik niet slaap.
Kan, hè. Ik ben nog wel een beetje sociaal.quote:
quote:
Sorry Myr.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik word er een beetje ongemakkelijk van hoe jij twi stalkt. Okok, grgr.
Ben je jaloers aan het worden?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik word er een beetje ongemakkelijk van hoe jij twi stalkt. Okok, grgr.
Hey Fax, 'sup?quote:
Welke film? Ik hoorde dat er iets van een FOK!Filmmeet komt, daar schijn ik naartoe te gaan ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je mee naar de film?
[..]
Sorry Myr.
Ik zal jou eens vullenquote:
Gelukkig maar dan, twi is altijd zo stilletjesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, hè. Ik ben nog wel een beetje sociaal.
Die OZ film.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Welke film? Ik hoorde dat er iets van een FOK!Filmmeet komt, daar schijn ik naartoe te gaan ja.
Is dat al af dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
Ik kan nou niet beslissen of dat station in Arnhem mooi is of niet.
Sorry, ik lees pas alles nadat twi heeft gepost. Om de rest geef ik geen neuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo stalked kaneel twi, twi komt hier na kaneel pas posten.
Nee, maar wat er al wel is. De stijl.quote:
Mijn hartje.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik lees pas alles nadat twi heeft gepost. Om de rest geef ik geen neuk.
Hmm, ik snap je. Strakheid vind ik wel mooi altijd... Maar daar is nog zoveel verschil tussen natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wat er al wel is. De stijl.
Ik vind klassiek mooier, maar echt lelijk is het ook niet. Het oogt tenminste netjes. De meeste stations zijn deprimerend.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je. Strakheid vind ik wel mooi altijd... Maar daar is nog zoveel verschil tussen natuurlijk.
Gheghe, kloptquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind klassiek mooier, maar echt lelijk is het ook niet. Het oogt tenminste netjes. De meeste stations zijn deprimerend.
Omdat Myr mijn hartje heeft gebroken.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
Ow 3 topics volgeluld vandaag, en nu is het opeens dood
Idd, Arnhem, Zwolle en Utrecht al gezien. Beter is dat ons geld waard.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, klopt. Al zijn ze de grotere stations wel aan het verbouwen.
Doet ze bij mij ook elke keer als ze één van die twee katten ziet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Myr mijn hartje heeft gebroken.
De bitchquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook elke keer als ze één van die twee katten ziet.
Rotterdam is ook wel mooi geworden imo. Heb maar even zo'n dalkortingabonnement aangeschaft, afgelopen 1,5 maand heb ik een beetje veel aan OV uitgegevenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, Arnhem, Zwolle en Utrecht al gezien. Beter is dat ons geld waard.
Rotterdamquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rotterdam is ook wel mooi geworden imo. Heb maar even zo'n dalkortingabonnement aangeschaft, afgelopen 1,5 maand heb ik een beetje veel aan OV uitgegeven
De tierelantijntjes van 's-Hertogenbosch niet kunnen waarderen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rotterdam
mooiste station van Nederland
Bij Den Boshc CS is het enige voordeel dat je op loopafstand bij Jan de Groot bossche bollen kan etenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tierelantijntjes van 's-Hertogenbosch niet kunnen waarderen.
Kees Kroket is veel interessanter dan die gore bollen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij Den Boshc CS is het enige voordeel dat je op loopafstand bij Jan de Groot bossche bollen kan eten
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen die Rokje geen kusjes mogen geven.
Muahahaha.
quote:
Hey hoi halloquote:
Ja.. Vanwaar diequote:
Ja.. Jij ook? Mensen bitchslappen enzo die een grote bakkes geven, je kent hetquote:
Ik geyl op zusjesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Vanwaar die? Vind je Bobby wel spang?
Ik ook.. Heb jij er ook een?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Jij ook? Mensen bitchslappen enzo die een grote bakkes geven, je kent het
Lobi mattiequote:
Nee ik heb er geen,quote:
Ik bitchslap nooit mensen. Ik ben te lief.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Jij ook? Mensen bitchslappen enzo die een grote bakkes geven, je kent het
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen,Maar ik zou jou wel doen hoor
Zoals een wijs man al zei: "liefde doet soms pijn"quote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bitchslap nooit mensen. Ik ben te lief.
Maar ik weet dat jij het doet.
Ik had een geweldig weekend
heul nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Misschien ben ik wel helemaal verlept
[..]
Zoals een wijs man al zei: "liefde doet soms pijn"
Ik uit gewoon mijn liefde op die manier dus
En mooi zo!! Dat hoor ik graag waarde kaneel
Spreek me verdomme niet tegenquote:
Nee hoorquote:
Zoetwaterhaaien in de vijverquote:
nu moet je oppassen. voor je het weet is je nek half gebrokenquote:
Love huuuuuuuuuuuuuuuuuuuurtsquote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Misschien ben ik wel helemaal verlept
[..]
Zoals een wijs man al zei: "liefde doet soms pijn"
Ik uit gewoon mijn liefde op die manier dus
En mooi zo!! Dat hoor ik graag waarde kaneel
volgens mij ben je wel een beetje onderdanig inderaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |