2e doelpunt was 30e minuut ofzo. Dus max 60min dat je ze niet meer hoorde.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Grootste wat?Faal?
Wat een 'supporters' hebben jullie ook zeg. Heel eventjes na de 0-1 gehoord en verder gewoon 88 minuten hun muil gehouden. Blijf dan lekker thuis
Hela nog een troll? Ze stromen wel binnen vandaag in het PSV topic.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Grootste wat?Faal?
Wat een 'supporters' hebben jullie ook zeg. Heel eventjes na de 0-1 gehoord en verder gewoon 88 minuten hun muil gehouden. Blijf dan lekker thuis
sure. Laat zien dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Haha, gewoon blijheid man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je had de arrogantie na de onterechte 0-1 eens moeten zien
uhquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul nou niet dom man.
Bijna iedereen ging uit van een gelijkspel of nederlaag
Dit. En ik wil best nog op mijn 3-1 voorspelling wijze, waarvan ik VOOR de wedstrijd nog uitging van een verlies.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rot op man. Alleen HoppaHoppa. Ga nu gewoon geen onzin praten.
echt he.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
Wel grappig dat een moderator ook mee gaat trollen. En niet zomaar trollen, gewoon nog dingen verzinnen ook
Ik begin met wat TT'squote:
Kijk eens bij de reactie van 694 gekquote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin met wat TT's
Het grote PSV-topic #693: 10 10 10
Het grote PSV-topic #694: WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE
Ga je dat serieus al bewijs zien?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin met wat TT's
na 6 keer te hebben verloren, nog steeds op de eerste plaats. Te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef mrstylo het volgende:
Niet meer serieus te nemen dit:
[ afbeelding ]
de tering wat ben jij sneuquote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin met wat TT's
Best pijnlijk. Maargoed. Het zijn echt niet alle PSV-jongeren hier. Sterker nog, een groot deel van de jongens hier zijn vrij normaal. RubenSosa, Goten. Geo4kant. Lange_Lans. Etc. En ja, zelfs Mrstylo. Ze zijn in de kern vrij realistisch. Wel typisch, maar echt geen verkeerde knullen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin met wat TT's
Moet ik nu ook even reacties van Ajacieden gaan zoeken die dachten dat ze van ADO gingen winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier word ik wel even verdrietig van.
jaja hmf, ga users maar weer in hokjes verdelen. groetjesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Best pijnlijk. Maargoed. Het zijn echt niet alle PSV-jongeren hier. Sterker nog, een groot deel van de jongens hier zijn vrij normaal. RubenSosa, Goten. Geo4kant. Lange_Lans. Etc. En ja, zelfs Mrstylo. Ze zijn in de kern vrij realistisch. Wel typisch, maar echt geen verkeerde knullen.
Buitendam, ook zo een. Ziet echt dat het bij PSV verkeerd gaat en uit dat. Moest wel lachen dat hij Feijenoorders ging uitleggen hoe ze hun club moeten supporteren (). Maar buiten dat. Prima gozert.
Er zitten alleen een procentueel groot deel jongens die een grote mond hebben (net als ik), en dan ineens de calimero gaan spelen (net als ik). Maar wat die jongens moeilijk lijken te vinden, is toegeven; 'ik zit er naast'. Dát principe heb ik zo nu en dan wel door.
Enige terechte TT zou momenteel toch iets zijn als:quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin met wat TT's
Nee hoor, ik geef direct toe dat veel ajacieden dachten van ADO te gaan winnen. Ik doe daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook even reacties van Ajacieden gaan zoeken die dachten dat ze van ADO gingen winnen? Wat een arrogantie zeg. Niet normaal meer he. Dat dit kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |