Hoe lang heeft PSV al niet meer gewonnen in Rotterdam?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja weer, net als de vorige 2 wedstrijden in Eindhoven
2009 ofzo hequote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang heeft PSV al niet meer gewonnen in Rotterdam?
En ineens zitten de Feyenoorders in het PSV topicquote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
en de trolls blijven maar komen he. niet normaal hier altijd![]()
wordt maar weer eens duidelijk dat PSV de grootste is
Haha, lul nou niet dom man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Net zoals tegen PECquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Inderdaad, de topclub dit datquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man. Alleen HoppaHoppa. Ga nu gewoon geen onzin praten.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul nou niet dom man.
Bijna iedereen ging uit van een gelijkspel of nederlaag
Ik blijf mensen wijzen op misplaatste arrogantie... Doe ik ook bij de Feyenoord supporters... Ook met PECquote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hoevaak ga je daar nog over beginnen man. het zit je wel diep he
Grootste wat?Faal?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
en de trolls blijven maar komen he. niet normaal hier altijd![]()
wordt maar weer eens duidelijk dat PSV de grootste is
zo'n wedstrijd zit er een keer tussen, zie ajax - roda en ajax - ado. boeiendquote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf mensen wijzen op misplaatste arrogantie... Doe ik ook bij de Feyenoord supporters... Ook met PEC
Je had de arrogantie na de onterechte 0-1 eens moeten zienquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul nou niet dom man.
Bijna iedereen ging uit van een gelijkspel of nederlaag
Heerlijke stokken om mee te slaanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zo'n wedstrijd zit er een keer tussen, zie ajax - roda en ajax - ado. boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |