Hoe lang heeft PSV al niet meer gewonnen in Rotterdam?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja weer, net als de vorige 2 wedstrijden in Eindhoven
2009 ofzo hequote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang heeft PSV al niet meer gewonnen in Rotterdam?
En ineens zitten de Feyenoorders in het PSV topicquote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
en de trolls blijven maar komen he. niet normaal hier altijd![]()
wordt maar weer eens duidelijk dat PSV de grootste is
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.quote:
Haha, lul nou niet dom man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Net zoals tegen PECquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Inderdaad, de topclub dit datquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op man. Alleen HoppaHoppa. Ga nu gewoon geen onzin praten.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul nou niet dom man.
Bijna iedereen ging uit van een gelijkspel of nederlaag
Die DaParo oid ook.quote:
Ik blijf mensen wijzen op misplaatste arrogantie... Doe ik ook bij de Feyenoord supporters... Ook met PECquote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hoevaak ga je daar nog over beginnen man. het zit je wel diep he
Grootste wat?Faal?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
en de trolls blijven maar komen he. niet normaal hier altijd![]()
wordt maar weer eens duidelijk dat PSV de grootste is
zo'n wedstrijd zit er een keer tussen, zie ajax - roda en ajax - ado. boeiendquote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf mensen wijzen op misplaatste arrogantie... Doe ik ook bij de Feyenoord supporters... Ook met PEC
Je had de arrogantie na de onterechte 0-1 eens moeten zienquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul nou niet dom man.
Bijna iedereen ging uit van een gelijkspel of nederlaag
Heerlijke stokken om mee te slaanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
zo'n wedstrijd zit er een keer tussen, zie ajax - roda en ajax - ado. boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |