Money money buit buit geld geld cashquote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Best pijnlijk. Maargoed. Het zijn echt niet alle PSV-jongeren hier. Sterker nog, een groot deel van de jongens hier zijn vrij normaal. RubenSosa, Goten. Geo4kant. Lange_Lans. Etc. En ja, zelfs Mrstylo. Ze zijn in de kern vrij realistisch. Wel typisch, maar echt geen verkeerde knullen.
Buitendam, ook zo een. Ziet echt dat het bij PSV verkeerd gaat en uit dat. Moest wel lachen dat hij Feijenoorders ging uitleggen hoe ze hun club moeten supporteren (). Maar buiten dat. Prima gozert.
Er zitten alleen een procentueel groot deel jongens die een grote mond hebben (net als ik), en dan ineens de calimero gaan spelen (net als ik). Maar wat die jongens moeilijk lijken te vinden, is toegeven; 'ik zit er naast'. Dát principe heb ik zo nu en dan wel door.
Iddquote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
na 6 keer te hebben verloren, nog steeds op de eerste plaats. Te belachelijk voor woorden.![]()
Mooi man. Maar bij PSV was dat dit keer echt niet. Ik vond het juist erg negatief, de stemming in dit topic. Dus volgende keer beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef direct toe dat veel ajacieden dachten van ADO te gaan winnen. Ik doe daar niet zo moeilijk over.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die heb je al 5x gepost, optiefen.
Ah, oke.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi man. Maar bij PSV was dat dit keer echt niet. Ik vond het juist erg negatief, de stemming in dit topic. Dus volgende keer beter.
quote:
quote:
Tot jij in huilen uitbarst.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je die nog posten?
Je vraagt er om en nu is het triest als ik ze post?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, nu ga je reacties van een week geleden opzoeken? Het wordt sneuer en sneuer.
ach, laat hem maar.. gefrustreerd dat zijn club niet eens van Ado kan winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, nu ga je reacties van een week geleden opzoeken? Het wordt sneuer en sneuer.
Ik heb het over de reacties in dit topic de afgelopen dagen. De voorbeschouwing op de wedstrijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraagt er om en nu is het triest als ik ze post?
Puntje ingelopenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak je maar eens zorgen over je eigen clubje
Misschien wil hij dat ons laten zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
wat is die vent toch lelijk he, gadverdamme zeg
Ah, ik had het over 'voor de wedstrijd', en aangezien daar deze discussie over ging vind ik het niet zo relevant waar jij het over hebt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties in dit topic de afgelopen dagen.
Kun je idd beter Strootman hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
wat is die vent toch lelijk he, gadverdamme zeg
Is goed man. Als je er zelf maar in gelooft, dan is het goedquote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik had het over 'voor de wedstrijd', en aangezien daar deze discussie over ging vind ik het niet zo relevant waar jij het over hebt.
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je idd beter Strootman hebben.
Ja idd. Mathijsenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je idd beter Strootman hebben.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraagt er om en nu is het triest als ik ze post?
2 mensen is iedereen???quote:Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
2 mensen is iedereen???quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de wedstrijd was iedereen hier helemaal overtuigd dat ze zouden winnen.
Neem het vooral letterlijk om je gelijk te halen, ik vind het helemaal prima.quote:
Het lag niet aan hem.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft de overwinning eruit gesleept voor jullie vandaag idd.
Wat was die Clasie trouwens slecht hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Best grappig dat je je nu eruit probeert te lullenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 mensen is iedereen???
[..]
Neem het vooral letterlijk om je gelijk te halen, ik vind het helemaal prima.
Nee, de rest was gewoon héél erg goed. Clasie maar een zesje. En zelfs dan de assist 1-1 geven met een briljante pass.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat was die Clasie trouwens slecht he
Hahahaha
Wie roept dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk zijn interview dwaasquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, hij heeft niks fout gedaan.
Hij heeft niks gedaan.
Toch beter dan jullie beste speler vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha
een zesje na zo'n blunder? Jaja HMF, zo kennen we je weerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Nee, de rest was gewoon héél erg goed. Clasie maar een zesje. En zelfs dan de assist 1-1 geven met een briljante pass.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-02-2013 om 16:24:36#PSV mist #Toivonen, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week wedstrijdfit zijn. reageer retweet
GGMM, snap jij dit?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha
Nicequote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-02-2013 om 16:24:36#PSV mist #Toivonen, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week wedstrijdfit zijn. reageer retweet
He's backquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
Geen Depay dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
Toiboy maakt er nog 10 in de laatste 10 wedstrijdenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
Was afgelopen week ziek he. En dan toch nog gewoon compleet overklast worden, kun je nagaan als hij wel zijn dag had.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha
Ach kijk, het lek is boven.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
Wat is daarmee dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Doublepain het volgende:
HMF lees de algemene voorwaarden eens
Clasie werd inderdaad totaal overklast bij die fout ja. Haha, wat een overschat spelertje is dat zeg. Kreeg een beetje medelijden met hemquote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was afgelopen week ziek he. En dan toch nog gewoon compleet overklast worden, kun je nagaan als hij wel zijn dag had.
Overigens wel gewoon netjes een assistje
Hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Clasie werd inderdaad totaal overklast bij die fout ja. Haha, wat een overschat spelertje is dat zeg. Kreeg een beetje medelijden met hem
Ach joh. Als het collectief maar elke week wint, mag hij schutteren zo erg hij kan wat mij betreft.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Clasie werd inderdaad totaal overklast bij die fout ja. Haha, wat een overschat spelertje is dat zeg. Kreeg een beetje medelijden met hem
Welk lek?quote:
Geen keeper nodig?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling tegen VVV:
Hutch-Derijck-Marcelo-Willems
----Engelaar-------Strootman
---------Toivonen---
Wijnaldum-Matavz-Mertens
Nee man. Hiljemark en Depay erin. Toivonen echt nog geen basis denk ik. En Strootman is geschorst, Bommeltje speelt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling tegen VVV:
Hutch-Derijck-Marcelo-Willems
----Engelaar-------Strootman
---------Toivonen---
Wijnaldum-Matavz-Mertens
Volgende week:quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef MRN89 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-03-2013 om 17:24:36#PSV mist #Strontman, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week er bij zijn. reageer retweet
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgende week:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-03-2013 om 17:24:36#PSV mist #Stontman, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week er bij zijn. reageer retweet
de tering wat ben jij een sneu kereltje zegquote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgende week:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-03-2013 om 17:24:36#PSV mist #Stontman, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week er bij zijn. reageer retweet
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgende week:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-03-2013 om 17:24:36#PSV mist #Strontman, zorgt voor stootkracht. Laat die nou net komende week er bij zijn. reageer retweet
Trolling spreequote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
de tering wat ben jij een sneu kereltje zeg
Dit:quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het even doorneemt weet je waarom
O. Joh. Was ik niet van op de hoogte. Daarbuiten kan je je afvragen in hoeverre aantoonbaar is dat ik "helpmefok" ben, sinds ik hier woon met 11 huisgenoten (waarvan meerdere actief op Fok!). En hoe herleid je dan vervolgens aan wie je dergelijke boetes moet opleggen?quote:f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
Je bent al de hele middag bezig man. Feyenoord is nog geen kampioen he, heb je dat wel door johquote:
tegen VVV win je ook wel zonder Toivonenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
Wonderen verwachten van Toivonen na maanden afwezigheid is ook wel een beetje opportunistisch
Ach ik waarschuw je alvast, straks komt die kale 2 ton innenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Dit:
[..]
O. Joh. Was ik niet van op de hoogte. Daarbuiten kan je je afvragen in hoeverre aantoonbaar is dat ik "helpmefok" ben, sinds ik hier woon met 11 huisgenoten (waarvan meerdere actief op Fok!). En hoe herleid je dan vervolgens aan wie je dergelijke boetes moet opleggen?
Ten tweede. Yvonne weet van mijn bestaan en weet dat ik post vanaf een gebanned IP. Het feit dat zij mij niet gebanned heeft, terwijl zij daartoe de mogelijkheid heeft, doet vermoeden dat er sprake is van "gedoging". Sinds dergelijk beleid op Fok! meermaals toegepast wordt, is de vraag in hoeverre de eigenaar van Fok! zich sowieso kan beroepen op bovengenoemde voorwaarde.
Die Engelaar kan er helemaal geen ene kut van jongequote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is ook zo.. lekker rustig brengen..eventueel de laatste 20 minuten in laten vallen als het kan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
Wonderen verwachten van Toivonen na maanden afwezigheid is ook wel een beetje opportunistisch
Maar dat zegt ook niemand. Die Clasie was zo'n hype, maar keer op keer bewijst dat kindje dat hij er helemaal geen pepernoot van kanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Engelaar kan er helemaal geen ene kut van jonge
Het zal toch niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach ik waarschuw je alvast, straks komt die kale 2 ton innen
Sowieso is zo'n boete juridisch niet uitvoerbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Dit:
[..]
O. Joh. Was ik niet van op de hoogte. Daarbuiten kan je je afvragen in hoeverre aantoonbaar is dat ik "helpmefok" ben, sinds ik hier woon met 11 huisgenoten (waarvan meerdere actief op Fok!). En hoe herleid je dan vervolgens aan wie je dergelijke boetes moet opleggen?
Ten tweede. Yvonne weet van mijn bestaan en weet dat ik post vanaf een gebanned IP. Het feit dat zij mij niet gebanned heeft, terwijl zij daartoe de mogelijkheid heeft, doet vermoeden dat er sprake is van "gedoging". Sinds dergelijk beleid op Fok! meermaals toegepast wordt, is de vraag in hoeverre de eigenaar van Fok! zich sowieso kan beroepen op bovengenoemde voorwaarde.
50 euro per gebeurtenis (/per bericht).quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Het zal toch niet?.
Ik zal hem wel even een berichtje sturen.
Stond die voorwaarde er vroeger trouwens niet sowieso al in?
Lijkt me ook wel maar jullie homereporter meldt het alsof hij de verlosser isquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tegen VVV win je ook wel zonder Toivonen
Haha hoeveel wedstrijden van Feyenoord zie jij per seizoen dan? Vorig seizoen uitblinker. Dit seizoen iets wisselvalliger maar meer dan terecht bij het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ook niemand. Die Clasie was zo'n hype, maar keer op keer bewijst dat kindje dat hij er helemaal geen pepernoot van kan![]()
niveautje excelsior
Maar toch. Toch moet je jezelf niet laten bangmaken door dat soort onzin.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
50 euro per gebeurtenis (/per bericht).
Kan strafrechtelijk niet, maar toch.
Ja, maar Rik kan je beter niet serieus nemen hoor. Doen wij ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel maar jullie homereporter meldt het alsof hij de verlosser is
10x betere speler dan "Strootgod"quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ook niemand. Die Clasie was zo'n hype, maar keer op keer bewijst dat kindje dat hij er helemaal geen pepernoot van kan![]()
niveautje excelsior
Ik denk dat deze alleen bedoelt was voor HMFquote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar toch. Toch moet je jezelf niet laten bangmaken door dat soort onzin.
Ik zie bijna iedere wedstrijd. En ook bijna iedere wedstrijd faalt hij hopeloos. Omhoog geschreven talentje, soort Eriksen maar dan nog een stuk slechter.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Haha hoeveel wedstrijden van Feyenoord zie jij per seizoen dan? Vorig seizoen uitblinker. Dit seizoen iets wisselvalliger maar meer dan terecht bij het Nederlands Elftal.
Als PSV kampioen wilt worden (iedere speler ECHT voor winst gaat), zie ik ons alleen bij roda punten verliezen. Als we niet als kampioensploeg spelen, dan worden er minimaal punten verspeelt tegen heereveen, roda, ajax, az en twente.quote:
De maand Maart moet een relatief makkelijke maand zijn voor PSVquote:
Toen Engelaar erin kwam had Clase idd vrij spelquote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Jongens. Waarom wordt hier zoveel gepraat over Feijenoordspelers? Als Clasie zo ontzettend bagger is, hoe slecht is het middenveld van PSV dan wel niet als hij de 1-1 assist kan geven op Schaken en Feijenoord in the end nog steeds wint?.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie bijna iedere wedstrijd. En ook bijna iedere wedstrijd faalt hij hopeloos. Omhoog geschreven talentje, soort Eriksen maar dan nog een stuk slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |