Dit jaquote:
Kon gewoon rustig een stream weer aanzetten en de goal nog zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik normaal ook niet van maar mijn stream loopt ook echt 4 minuten achter ofzo dus niet leuk met fok erbij.
Ik wist wel dat je bluftequote:
ja, ze domineerden de hele wedstrijdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Bayswater het volgende:
ADO weer pech net als tegen Feyenoord uit 2 maanden terug.
hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ze domineerden de hele wedstrijd
Kom we gaan naar het Ajaxtopic!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hou je bek gewoon kneus, ga lekker ergens anders zuigen
Ze wilden de spanning er gewoon een beetje inhoudenquote:
Wat heeft domineren nou te maken met verdient winnen? Goed verdedigen is ook voetbal hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ze domineerden de hele wedstrijd
Ookal zou het 2-1 worden dan nog is het focking slecht, dit moet 4-0 zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
het staat nog steeds 1-1 hoor
wat ook fucking slecht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop