PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Eerst wachten tot het binnen is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een scam ofzo? Dit is de screenshot van een overboeking naar mijVind het er vaag uitzien
Ik wacht tot het geld op de rekening staat, eerder maak ik niets over. Alleen zijn ze nu bezig met internetbankieren van Rabobank.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een scam ofzo? Dit is de screenshot van een overboeking naar mijVind het er vaag uitzien
lijkt me wel, kan ie gewoon naar iedereen sturenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
waarom doe je nog steeds zo dom dan, is het zo moeilijk voor je om te wachten tot je het geld ook echt hebt? echt wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tijd dat Serero erin komt toch?
Dat zal eerder aan zijn klanten liggen dan aan hem..die willen snel hun coinsquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom doe je nog steeds zo dom dan, is het zo moeilijk voor je om te wachten tot je het geld ook echt hebt? echt wtf
In plaats van Schone wellichtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doet De Boer niet want hij wil niet winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
72% tegen 28% en nog zo slecht zijn als ajax![]()
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Ik verwijs ze naar iemand anders als ze de coins gelijk willen hebben voordat ik het geld heb. Er lopen genoeg mensen rond die willen kopen en wel willen wachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zal eerder aan zijn klanten liggen dan aan hem..die willen snel hun coins
geojen trol wel, helemaal niet opzigtigquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd wel lijkt me?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
ja tuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd wel lijkt me?
Gewoon achterin rondspelen, ze hopen dat ADO gaat ragequittenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Niet zijn probleem als je dat gewoon van te voren als eis stelt. Wachten tot het geld er daadwerkelijk is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PS3?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemen
Hoeveel coins heb je ?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemen
Eriksen is ook een slechte voetballerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eriksen heeft ook nog geen bal goed geraakt.
Niks aan de hand johquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
je hebt nog veel te leren fuszyquote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eriksen is ook een slechte voetballer
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt nog veel te leren fuszyKan je niet een cursusje nemen bij vandermar
God weet wat er voor gevallen is, net alsof er nooit een keer iemand zo bij z'n shirtje vast gepakt wordtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lens moet zijn poten thuis houden. Achterlijk lampie dat t is
Ik kan niet wachten op NAC - Ajax. Avondje NACquote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staat niet bij welk seizoen
Wat een volk ook hequote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Die verhoek geniaalquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon allemaal schorsen..iedereen die in die catacombe was 5 wedstrijden geven. Lekker met de jeugd spelen komende anderhalve maand.
Beide clubs -3 puntenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon allemaal schorsen..iedereen die in die catacombe was 5 wedstrijden geven. Lekker met de jeugd spelen komende anderhalve maand.
Dat geldt voor mij ook. Ik heb ze vrijdag op de training alvast verteld dat het prima is om een pingeltje weg te gevenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op NAC - Ajax. Avondje NAC
Ik had wel verwacht dat iemand van Feyenoord hem zou gaan djoekenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die verhoek geniaal. Immers op een gegeven moment ook. Van die gekke hagenezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |