PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Eerst wachten tot het binnen is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een scam ofzo? Dit is de screenshot van een overboeking naar mijVind het er vaag uitzien
Ik wacht tot het geld op de rekening staat, eerder maak ik niets over. Alleen zijn ze nu bezig met internetbankieren van Rabobank.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een scam ofzo? Dit is de screenshot van een overboeking naar mijVind het er vaag uitzien
lijkt me wel, kan ie gewoon naar iedereen sturenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
waarom doe je nog steeds zo dom dan, is het zo moeilijk voor je om te wachten tot je het geld ook echt hebt? echt wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tijd dat Serero erin komt toch?
Dat zal eerder aan zijn klanten liggen dan aan hem..die willen snel hun coinsquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom doe je nog steeds zo dom dan, is het zo moeilijk voor je om te wachten tot je het geld ook echt hebt? echt wtf
In plaats van Schone wellichtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doet De Boer niet want hij wil niet winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
72% tegen 28% en nog zo slecht zijn als ajax![]()
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Ik verwijs ze naar iemand anders als ze de coins gelijk willen hebben voordat ik het geld heb. Er lopen genoeg mensen rond die willen kopen en wel willen wachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zal eerder aan zijn klanten liggen dan aan hem..die willen snel hun coins
geojen trol wel, helemaal niet opzigtigquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd wel lijkt me?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
ja tuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd wel lijkt me?
Gewoon achterin rondspelen, ze hopen dat ADO gaat ragequittenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
zwak ploegje is t
Niet zijn probleem als je dat gewoon van te voren als eis stelt. Wachten tot het geld er daadwerkelijk is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PS3?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemen
Hoeveel coins heb je ?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt en heb onderhand zoveel coins die ik maar niet kwijtraak dat ik af en toe wel een risico durf te nemen
Eriksen is ook een slechte voetballerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eriksen heeft ook nog geen bal goed geraakt.
Niks aan de hand johquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
je hebt nog veel te leren fuszyquote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eriksen is ook een slechte voetballer
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt nog veel te leren fuszyKan je niet een cursusje nemen bij vandermar
God weet wat er voor gevallen is, net alsof er nooit een keer iemand zo bij z'n shirtje vast gepakt wordtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lens moet zijn poten thuis houden. Achterlijk lampie dat t is
Ik kan niet wachten op NAC - Ajax. Avondje NACquote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staat niet bij welk seizoen
Wat een volk ook hequote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Die verhoek geniaalquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon allemaal schorsen..iedereen die in die catacombe was 5 wedstrijden geven. Lekker met de jeugd spelen komende anderhalve maand.
Beide clubs -3 puntenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon allemaal schorsen..iedereen die in die catacombe was 5 wedstrijden geven. Lekker met de jeugd spelen komende anderhalve maand.
Dat geldt voor mij ook. Ik heb ze vrijdag op de training alvast verteld dat het prima is om een pingeltje weg te gevenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op NAC - Ajax. Avondje NAC
Ik had wel verwacht dat iemand van Feyenoord hem zou gaan djoekenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die verhoek geniaal. Immers op een gegeven moment ook. Van die gekke hagenezen
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Lens mogen ze wel even schorsen.
Is volgende week toch al geschorstquote:
Je moet je natuurlijk niet laten kennen door die mongolen uit eindhovenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand van Feyenoord hem zou gaan djoeken
Iedereen stond een beetje tegen elkaar op te botsen en ze riepen: hee hee hee. Erg primitief allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand van Feyenoord hem zou gaan djoeken
Ik wilde net gaan zeggen dat ik die Verhoek maar een mongeaultje vindquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die verhoek geniaal. Immers op een gegeven moment ook. Van die gekke hagenezen
Ze hebben een voorbeeldfunctie..dit kan echt niet. Gaat gewoon 5 wedstrijden schorsing worden voor iedereen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zoveel was er niet aan de hand. Lens moet hem niet bij zijn shirt pakken, maar dat is toch geen schorsing waard
Ben je zo lekker aan het trollen vanmiddagquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk niet laten kennen door die mongolen uit eindhoven
Haantjes gedrag, kom je elke avond in een discotheek of andere uitgaansgelegenheden tegenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen stond een beetje tegen elkaar op te botsen en ze riepen: hee hee hee. Erg primitief allemaal.
Machtige kerel ja. Jammer dat hij niet kan keepen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
Lamprou daar rond te springen omdat hij er niet bovenuit kwam
Lmaprou die al bij Pelle stond toen Pelle de bal net in de goal schoot
Lamprou als wissel
Lamprou als basis
Jij bent ook fan van Lurling, dus dat is niet serieus te nemen. Overigens is het ook een mongooltje op het veld. Kan er geen zak van.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen dat ik die Verhoek maar een mongeaultje vind
Walgelijk ja.quote:
Ik hoop tquote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef pascal08 het volgende:
Ja hoor, let op, we verliezen weer onnodig punten.
Had Suarez dit gedaan dan had je heel wat anders lopen bleren.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zoveel was er niet aan de hand. Lens moet hem niet bij zijn shirt pakken, maar dat is toch geen schorsing waard
Boos worden op Trolls terwijl je op FOK! Zit is niet handig.quote:
Nahh. Tweede helft siggy!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef pascal08 het volgende:
Wel man. Wedstrijdje of 6. Teringlijertje dat het isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[vandermar]Dat is zijn Zuid-Amerikaanse temperament[/vandermar]quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had Suarez dit gedaan dan had je heel wat anders lopen bleren.
In Frank we trust.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef pascal08 het volgende:
Ben jij je pilletjes vergeten ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel man. Wedstrijdje of 6. Teringlijertje dat het is
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[vandermar]Dat is zijn Zuid-Amerikaanse temperament[/vandermar]
Lens had hem toch al de wedstrijd uit geschopt? Deed hij uit voorzorgquote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wedden dat Lens dat niet bij BMI gedurfd had?
Ja want die bijt er dan iemand bijquote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had Suarez dit gedaan dan had je heel wat anders lopen bleren.
Neuhquote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij je pilletjes vergeten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Goed hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want die bijt er dan iemand bij!!!!!!!!1
Dit soort opstootjes gebeurt bijna elke wedstrijd op het veld
schorsen die hap. mafkeesquote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want die bijt er dan iemand bij!!!!!!!!1
Dit soort opstootjes gebeurt bijna elke wedstrijd op het veld
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Lens opstootje met Mathijsen. Moisander blundert tegen ADO. Iemand nog een speler van AZ kopen?
Scheve camera, nu eentje van op de lijn?quote:
Is wel schuinen genomen. Misschien dat het anders eruit ziet als je het op een rechte lijn zietquote:
Ja, gaat niet lekker in Waalwijk volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
Fuszy je bent echt zoveel minder dan VDM. Stop gewoon
Ik troll niet eensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
Fuszy je bent echt zoveel minder dan VDM. Stop gewoon
Even wachten, mijn pierrot is vastgelopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scheve camera, nu eentje van op de lijn?
Als hij zich IRL zo zou gedragen dan zou hij zijn stalker allang kwijt zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gaat niet lekker in Waalwijk volgens mij
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even wachten, mijn pierrot is vastgelopen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |