Zolang ze mee mag likken zal ze niet klagen.quote:
Heb ik allemaal..... kom maar halenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef PeuRac het volgende:
Wie wil er voor mij:
• inpakpapier
• scheermesje
• notitieboek
halen? Ik heb geen zin om de sneeuw/kou in te gaan.
Dan kan ik net zo goed het zelf hier halenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik allemaal..... kom maar halen
Oquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang ze mee mag likken zal ze niet klagen.
Oh lekkerquote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja jongen .....
Perenijsjes, cornetto's, ijsssssss, van die zuur of dropbommen
I knowquote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed het zelf hier halenIk wil juist niet naar buiten
Dan moet je maar eens langskomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O
Ik wil best 'n ijs met haar delen hoor.....![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know
Geen zin om naar H'sum te gaan... ze hebben er geen bios met een haantje
Oequote:Op zondag 24 februari 2013 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens langskomen.
Goed, erg goed zelfsquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi
hoe is het met jullie relaties
relaxt.. hier een stuk minder om het zo maar te zeggenquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom weer eens langswippen is dat goed?
Tot zover aanwezig ... goedquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi
Welke?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi
Lekker hosselen jongûhquote:
Oh die, ja dat gaat goed he.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Royco1, Die met onze harem natuurlijk
De vuige player.quote:
Oja.... en op welke zit jij?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit zelfs aan de datingsite tegenwoordigxs
Is dat iets?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit zelfs aan de datingsite tegenwoordigxs
Als meisje krijg je tenminste aandachtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind van niet ..... maar af en toe heb ik er best lol mee
Vriendin van me heeft zich ook ingeschreven. Krijgt ook echt veel kansloze reacties binnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind van niet ..... maar af en toe heb ik er best lol mee
Bij paiq of een ander?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft zich ook ingeschreven. Krijgt ook echt veel kansloze reacties binnen.
Oja?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als meisje krijg je tenminste aandacht
Owquote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja?
Dan moet ik echt een verschrikkelijk steenmonster zijn
Nou...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja?
Dan moet ik echt een verschrikkelijk steenmonster zijn
Relatieplanet geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij paiq of een ander?
Nou dat valt op zich ook wel weer meequote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft zich ook ingeschreven. Krijgt ook echt veel kansloze reacties binnen.
Ik tik hele verhalen mits... ik niet te druk ben met Fok!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ow
Ja paiq schiet ook gewoon voor geen fuck op... meeste mensen zijn nog te lui om hoi te tikken
Mijn laatste oneliner was..... HEEE neuken ... van een kerel die niet eens single wasquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Relatieplanet geloof ik.
Ze liet me laatst wat reacties lezen.
Zitten echt kansloze gasten bij.
Zoalsquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Relatieplanet geloof ik.
Ze liet me laatst wat reacties lezen.
Zitten echt kansloze gasten bij.
1 had gewoon een reactie van 2 a4tjes vol met waarom hij eigenlijk toch wel gods gift to women was.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals
Vrouwen vinden mannen al gouw kansloos zodra ze hun 'lat hoger leggen'
Succes gegarandeerd toch zo'n oneliner?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn laatste oneliner was..... HEEE neuken ... van een kerel die niet eens single was
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 had gewoon een reactie van 2 a4tjes vol met waarom hij eigenlijk toch wel gods gift to women was.
Dan moeten wij maar eens aan een ijsje gaan likken danquote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijnheer, u bent ook niet te versmaden
Whud?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn laatste oneliner was..... HEEE neuken ... van een kerel die niet eens single was
Nou nee....quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd toch zo'n oneliner?
Ja, zekerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens aan een ijsje gaan likken dan
Ik heb bier en pizza. Warsteinerquote:
We zijn nog zoekendequote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
En hoe gaat het woning zoeken?
Royco1, zo te zien gaan we bij Kaneel eten en bier drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bier en pizza. Warsteiner
Voetbal kijken?quote:Dalijk Studio Sport kijken.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Royco1, zo te zien gaan we bij Kaneel eten en bier drinken
[..]
Voetbal kijken?
Ajax geloof ik of niet
Hopelijk zit er iets goeds bijquote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn nog zoekendeToevallig vandaag een paar leuke gevonden, misschien dat we komende week kunnen kijken.
Pfff, ik zit al vanaf donderdagavond aan het bier.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Royco1, zo te zien gaan we bij Kaneel eten en bier drinken
[..]
Voetbal kijken?
Ajax geloof ik of niet
Stiekem ben je voor 'n andere club?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Ajax. Ik ben licht masochistisch.
Carnaval is al voorbij hoor!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, ik zit al vanaf donderdagavond aan het bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ajacied ben je voor je leven.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stiekem ben je voor 'n andere club?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Carnaval is al voorbij hoor!Ja weet ik, maar ben vanaf donderdag aan het klussen geweest bij een maatje van me, en klussen kan niet zonder bier he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ajacied ben je voor je leven.
Nee dat kan inderdaad nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ben vanaf donderdag aan het klussen geweest bij een maatje van me, en klussen kan niet zonder bier he.
Komt vast goedquote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hopelijk zit er iets goeds bijdie aan de wensen enzo voldoet
Uiteraard, het bedienen van cirkelzagen, drilboren en slaghamers zonder onder invloed van alcohol te zijn is in Nederland bij wet VERBOTEN omdat er anders te weinig risico aan vast zit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ben vanaf donderdag aan het klussen geweest bij een maatje van me, en klussen kan niet zonder bier he.
En Finnen zijn gekquote:
Precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard, het bedienen van cirkelzagen, drilboren en slaghamers zonder onder invloed van alcohol te zijn is in Nederland bij wet VERBOTEN omdat er anders te weinig risico aan vast zit.
Laten we dan maar hopen dat er genoeg geluidsisolerend materiaal is gebruikt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Maar alles is af en vannacht kunnen ze de slaapkamer inwijden.
Ze zijn de enige in de wijk die er al wonen dus ze kan zich helemaal laten gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat er genoeg geluidsisolerend materiaal is gebruikt.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zijn de enige in de wijk die er al wonen dus ze kan zich helemaal laten gaan.
En ik heb het bed in elkaar gezet dus daar zakken ze ook zomaar niet doorheen.
hihihihiquote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Maar alles is af en vannacht kunnen ze de slaapkamer inwijden.
Ik moet dat hoofdstuk toch eens lezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihihi
Hoofdstuk 25 in gereedheid gebracht
Hehehehe .... pompom.... geen geheime deuren, luiken enzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat hoofdstuk toch eens lezen.
Maar ik heb geen haken ofzo moeten ophangen. En geen doos met zweepjes gezien.
Nee ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe .... pompom.... geen geheime deuren, luiken enzo?
Dat hoeft ook niet... als ze maar te vree zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Denk dat ze niet zo'n spannend seksleven hebben.
Dat is waar.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... als ze maar te vree zijn
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zij zou wel wat vaker willen.
Dat weet ie wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
O gast..... heb je dat al aan die maat van je gemeld?
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:09 schreef muhahaha het volgende:
Avond allen. Weer wat armer geworden op de motorbeurs, volledige outfit gehaald
.
Yep, 2 setjes handschoenen voor zowel zomer als winterquote:Op zondag 24 februari 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus helm, handschoenen, broek, jas, en schoenen?
Zit daar veel verschil in?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yep, 2 setjes handschoenen voor zowel zomer als winter.
Hehehe, ik hoor Woody Woodpeckerquote:
Ja hier ook witquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hier, beetje wit. Niet van de coke hahaha.
Sorry ik lachte hardop bij de MI van jij die op je plaat gaatquote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja hier ook witklote zooi. Vanochtend toen ik thuis kwam heerlijk op mn bakkes gegaan
Mn hele knie lag open jonge!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik lachte hardop bij de MI van jij die op je plaat gaat. En dan je killerblik richting de hemel
. Aah daarna zou ik je wel oprapen en op zijn muhahaha's troosten
.
Kusje erop en daarna de pleister. Niks aan het handjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mn hele knie lag open jonge!Ga jij beetje lachen.
Een extra opening?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mn hele knie lag open jonge!Ga jij beetje lachen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kusje erop en daarna de pleister. Niks aan het handje.
quote:
Hehehehequote:Op zondag 24 februari 2013 20:47 schreef Murdera het volgende:
Hier nergens last van.
Qua wit.
Nog wel last van vrijdag.Qua wit.
mmmnope. wel trailers. is het wat?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe
.... Heb je trouwens Flight gezien?
Ik vond het interessant en 1 scene echt geweldig, maar sommige andere stukjes hadden er van mij uit gemogenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
mmmnope. wel trailers. is het wat?
ah ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het interessant en 1 scene echt geweldig, maar sommige andere stukjes hadden er van mij uit gemogen
Klinken wel als films die ik leuk en goed zou vindenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ok.
Ik heb RocknRolla gezien, en limitless.
Echt cool. RocknRolla een beetje als snatch en dat soort films, limitless hmm ja, zou je maar trailer moeten kijken.
Dit jaar was een leuk filmjaar met Argo, Zero Dark Thirty, Djano Unchained en Life of Pi.quote:
Yes, definitely.quote:
1ste 2 nog niet gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit jaar was een leuk filmjaar met Argo, Zero Dark Thirty, Djano Unchained en Life of Pi.
Hehehehquote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Vyric het volgende:
Ik moet Lincoln is kijken. Hoorde dat die aangenaam goed was.
En srsly, dan gebeurd er dagen niks in de SC. Kom je een dag niet op FOK. Ben je weer anderhalve topic verder. Woosj!
Argo staat klaar, Django Unchained gezien, de andere 2 ook maar eens binnenhalen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit jaar was een leuk filmjaar met Argo, Zero Dark Thirty, Djano Unchained en Life of Pi.
Mijn idee is ..... tegen de baas zeggen dat we op tijd weg moeten, want belangrijk belangrijk....quote:
Ik moet een uur of 3 reizenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn idee is ..... tegen de baas zeggen dat we op tijd weg moeten, want belangrijk belangrijk....
omkleedtijd etc...
Ik heb er in ieder geval zin in!!!!!ff een extra rondje springen
Auto zou half uurtje schelenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm..... is dat puur met het OV? Of gewoon met de auto?
Smakelijkquote:
Wat heb je gegeten?quote:
Ook lekker voor een keerquote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's
Ik was n btje laat klaar met werken en heb nog geen boodschappen gedaan
NOU JAAAAAA zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NOU JAAAAAA zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]no problemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook niet serieus he
Gelukkig, ik moet trouwens mijn huis ook nog schoonmaken maar de zin ontbreekt volledig hierquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no problem
was ook niet serieus he
Life of Pi was erg mooi, geweldig gefilmquote:Op maandag 25 februari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1ste 2 nog niet gezien
Wat vond je van Life of Pi?
Ga je dan ook naar de Notre Dame?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lopen, moet wel een uitdaging blijven.
Ring dem bells ouwe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar de Notre Dame?
Ik vond het boek beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Life of Pi was erg mooi, geweldig gefilm
Wel, niet, wel, niet.... Gaan we damesachtig doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:26 schreef Vyric het volgende:
Oeh, zag net pas dat de kaartjes in de verkoop waren hmm hmm wel niet, wel niet.. hmm.
Hmm vrijdag naar de film.. is ff kieken waar we naar toe gaan, (met een groep vrienden btw)
Ja, volgens mij wel, maar die gaan geloof ik met het OVquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:23 schreef Izzit het volgende:
Gaan er mensen vanuit de richting Utrecht naar die film?
Dat is ook mijn plan. Wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar die gaan geloof ik met het OV
hahaha.... ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef Izzit het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan. Wel zo makkelijk
waar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Izzit het volgende:
Ah, zijn die van jou! Niet te missen iddMisschien kun je de statistieken nazien om te kijken hoeveel seconden na 19.00 uur je de kaartjes hebt geregeld
En volgens mij kom ik daarna.
En wat gaan we daar aan doen?quote:
Talloze, meeste lijken dood de laatste tijd, maar ik denk dat je dat wel al weet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef Katana1979 het volgende:
[..]
En wat gaan we daar aan doen?
Naar de KPD SC of heb je nog een andere?
Dood... afgestorven finito ..... man wat een saaie bedoeling.... een goede rel komt er ook niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Talloze, meeste lijken dood de laatste tijd, maar ik denk dat je dat wel al weet.
Topic is aardig dood de laatste tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hier nog iets te beleven? Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik verveel me![]()
Nou ja, kan wel vanalles doen, maar daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Topic is aardig dood de laatste tijd![]()
Maar hoi
Wie is 'jij'?quote:
Dan verveel je je wel heel erg......quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hier nog iets te beleven? Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik verveel me![]()
Nou ja, kan wel vanalles doen, maar daar heb ik geen zin in![]()
Ow!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan verveel je je wel heel erg......
Maar beter hier in de SC dan in de andere R&P topics... anders gaat Re weer notes uitdelen
Zo vaak kom je hier toch niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ow!Is dat zo bijzonder dan?
Is er een rel geweest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb jij er nog een gehad?
Ik nikshihihi
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb jij er nog een gehad?
Ik nikshihihi
Ja goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Hoe is het allemaal met je? 't Is zo stil
Dat is waar, maar jullie kunnen natuurlijk niet zien waar ik allemaal lurkquote:
Ah mooi om te horenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja goed
Druk leven en van die dingen. Maar het leven is goed.
En aan jouw zijde?
Doe je stalken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jullie kunnen natuurlijk niet zien waar ik allemaal lurk. Maar goed, je moet wat als je je verveelt
quote:
Nee dat niet, maar het kon toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]IK? Stalken?
Of is het nieuw op Fok! dat lurken=stalken![]()
Dan zal het wel meevallen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erbij betrokken ben...... wat denk je zelf
Wel een goed ideequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
Wel toepasselijk voor Fok, hihi![]()
[ afbeelding ]
Dan is het geen Rel.... alleen een Re die het modden een beetje zat was.... en vond dat we ons gewoon aan de regels moeten houden..... Terecht klacht overigens maar dat terzijdequote:
Pick me pick mequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wel een goed idee![]()
maar wie ?
Nou, vooruit. Omdat je NIET laat weten dat je zo ontzettend graag wilquote:
hehehe dat maakt hem volgens mij geen meter uit.....quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat je NIET laat weten dat je zo ontzettend graag wilen hier tenminste even een glimlach op mijn gezicht toverde met die strip
.
Niet-anoniem-stalken was misschien handiger geweest he![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat je NIET laat weten dat je zo ontzettend graag wilen hier tenminste even een glimlach op mijn gezicht toverde met die strip
.
Niet-anoniem-stalken was misschien handiger geweest he![]()
Laat ik antwoorden in een gedicht.quote:
Dus...... "hoe gaat ie"... levert me meer teksten opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal je leren om te vragen hoe het met me gaat.
Hoi, ik ben een luie hond. Aangenaamquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
BarbaarEdgar Allen Poe, je leest het maar gewoon, schurftig netenbeest.
Ik bedoelde eigenlijk Faxie aangezien hij DOOD typte, maar wat knap dat je dat kan dan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik post altijd uit het land der doden![]()
Topic was doodquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Faxie aangezien hij DOOD typte, maar wat knap dat je dat kan dan!Mocht het bij mij een keer zover zijn, dan leer ik het graag van je
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Faxie aangezien hij DOOD typte, maar wat knap dat je dat kan dan!Mocht het bij mij een keer zover zijn, dan leer ik het graag van je
Ow, dacht dat je een voorspellende hartstilstand had gekregen bij het zien van mijn collegaquote:
M'n hart moest wel even 2 keer zo snel pompenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je een voorspellende hartstilstand had gekregen bij het zien van mijn collega
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n hart moest wel even 2 keer zo snel pompen
Nog maar net hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Dacht ik al. Gelukkig heb je het overleefd
![]()
Gevalletjequote:
Hey Cue.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Wordt hier nog een beetje gegeild op elkaar?
Je hebt een projectje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
Muhaha, broeder.
Kan je wat dingen voor me regelen?
-Touw
-kat met 7 staarten
-Pear of Anguish
-haken
-katrollen
-hout
-hamer, spijkers
-en een grote emmer.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat ik antwoorden in een gedicht.
Thy soul shall find itself alone
'Mid dark thoughts of the grey tomb-stone
Not one, of all the crowd, to pry
Into thine hour of secrecy:
Be silent in that solitude
Which is not loneliness for then
The spirits of the dead who stood
In life before thee are again
In death around thee and their will
Shall then overshadow thee: be still.
For the night tho' clear shall frown
And the stars shall look not down,
From their high thrones in the Heaven,
With light like Hope to mortals given
But their red orbs, without beam,
To thy weariness shall seem
As a burning and a fever
Which would cling to thee for ever :
Now are thoughts thou shalt not banish
Now are visions ne'er to vanish
From thy spirit shall they pass
No more like dew-drop from the grass:
The breeze the breath of God is still
And the mist upon the hill
Shadowy shadowy yet unbroken,
Is a symbol and a token
How it hangs upon the trees,
A mystery of mysteries!
Awwquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu ik jou weer zie is het weer helemaal goed![]()
En bij jou?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Aww![]()
![]()
Ik heb barstende koppijn, maar verder alles goed hier. Heerlijk weer en zulks
quote:
Enkel als het uit is met je vriendinquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:
ja hier graag
![]()
Dat ik barstende koppijn heb? Dat is goed om te horen?Beter kom je hier korte rokjesdag vieren, het is er weer bijna het weer voor
Owquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel als het uit is met je vriendin
klootzakken zijn wequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Al die mannen maar met vriendinnen/scharrels.. schiet niet op
Ik heb het even gevraagd, ze vind het goed als je meedoet. Is dat ok?quote:
quote:
quote:I became insane, with long intervals of horrible sanity.
Dat doe ik niet gelijk de eerste keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het even gevraagd, ze vind het goed als je meedoet. Is dat ok?
Ohnoesquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik niet gelijk de eerste keer
Daar trapt ze helaas niet inquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet stiekem wegsluipen ofzo?
Ik weet niet hoe blij ze zal zijn als ze er achter komt dat ik jou voor haar verborgen heb gehouden...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze er maar achteraf achter komt![]()
Dat zien we dan toch wel weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet hoe blij ze zal zijn als ze er achter komt dat ik jou voor haar verborgen heb gehouden...
Dat is waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |