Individueel goed tegen matige teams, tegen een goed team is PSV een matig team.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
alle miljoenen aankopen hebben weer gefaald in een topwedstrijd
Narsingh speelt niet dwaas.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
alle miljoenen aankopen hebben weer gefaald in een topwedstrijd
Straks zei hij nog dat de bondscoach houdt van jonge spelertjesquote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
Je kunt deze commentator bijna aanklagen voor pedofilie als je hem zo hoort fappen op boetius
Nee, Feyenoord is geen concurrent meer van ons, en we komen qua punten gelijk met PSV als ze verliezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
waarom zou je als Ajacied zijnde niet hopen op een 2-2? Heeft Stijn je aangestoken GGMM?
Ajax eerst nog ff winnen.....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord is geen concurrent meer van ons, en we komen qua punten gelijk met PSV als ze verliezen.
Vier punten per wedstrijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NU AJAX EROP EN EROVER
Uitsluiten die mongolen!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Syntix het volgende:
Als we die eerste ring van feyenoord uitsluiten in de samenleving? Zouden we er dan slechter van worden?
Engelaar was egt goed ehquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Wie vonden jullie de beste man aan de kant PSV? Echt lastig, ik vond ze alle 11 waardeloos.
Matavzquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Wie vonden jullie de beste man aan de kant PSV? Echt lastig, ik vond ze alle 11 waardeloos.
Boeren zijn tquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft weer aangetoond geen kampioen waardig te zijn.
Engelaarquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Makkelijk Waterman. Hoe triest is het trouwens dat je moet zeggen dat hij de beste is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Dat is waar, eigenlijk was gelijkspel misschien wel beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je Psv hun doelsaldo gezien? Gelijk in punten komen win je niks mee.
Hij mocht die tweede wel tegenhoudenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Makkelijk Waterman. Hoe triest is het trouwens dat je moet zeggen dat hij de beste is.
Die eerste kwam die ook wel goed uitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij mocht die tweede wel tegenhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |