Waarheid.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef ValHallen het volgende:
Mooi dat die Mertens altijd onzichtbaar is in grote wedstrijden. Strootgod ook trouwens.
Ik kan dat toch niet weten?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even serieus he? Is hij gay of niet?
Dat jij met zo weinig hersencellen nog de wc weet te vindenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Paul het volgende:
Dat Diergaarde Blijdorp zoveel geld heeft om een voetbalclub te kunnen sponsoren
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat jij met zo weinig hersencellen nog de wc weet te vinden
Dat idee heb ik altijd meer bij lex immers.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef ValHallen het volgende:
Willems is een baas. Respect dat zo'n 'speciaal' iemand niet in de sociale werkplaats belandt.
Dat Diergaarde Blijdorp naast Feyenoord nog een voetbalclub sponsort ook!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Paul het volgende:
Dat Diergaarde Blijdorp zoveel geld heeft om een voetbalclub te kunnen sponsoren
Deel het dan gelijk met ons.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, als iemand hier dat zou moeten weten.... wink wink, nudge nudge
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat jij met zo weinig hersencellen nog de wc weet te vinden
Ik ook wel bij Strootmanquote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd meer bij lex immers.
Dat PSV er 1 heeft, houdt niet in dat Feyenoord er niet 1 heeftquote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd meer bij lex immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |