Oh dat is wel fijn dat je 'm nog weer terugkrijgt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nu komt het ergste: ik heb hem niet eens gemist!hoezo zwanger?! Ik kreeg een mailtje dat hij gevonden was. Nu komt ie half maart met andere Nederlanders deze kant op. Opsturen vanuit Egypte lijkt niet zo'n goed idee namelijk. Het is ook een hele mooie nieuwe dure portemonnee, waar ik al jaren op zat te azen maar waar ik niet snel zoveel geld aan uitgeef. Dus top dat ie nog hierheen komt!
Jipster hoera, gefeliciteerd!!!
Ik ben vooral benieuwd of je dat verschil dan buiten de buik ook gaat merken, dat die van jou dan ook echt een rustiger kindje is bijvoorbeeld. We gaan het (al bijnaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
L0t, wel tof dat het zo goed voelbaar is! Als dat bij mij nog komt, dan mogen anderen ook wel even voelenVooral van je vriendinnen is het ook gaaf
Jouw baby klinkt meer zoals ik zelf was in de buik, ik schopte ook alles wat los en vast zat, m'n moeder kon nog niet tegen de tafel aan zitten met d'r buik
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of je dat verschil dan buiten de buik ook gaat merken, dat die van jou dan ook echt een rustiger kindje is bijvoorbeeld. We gaan het (al bijna) zien!
Ja, ik ben er ook steeds meer benieuwd naar! Ik was zelf wel een hele eigenwijze tante buiten de buik! Ik vind het ook heel leuk als m'n moeder dan vertelt over mij vroeger. Daar word ik dan ook nieuwsgieriger van! En straks kunnen we ook vergelijken met elkaar! Het komt echt steeds dichterbij nu, nog 6 weken tot m'n uitgerekende datumquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of je dat verschil dan buiten de buik ook gaat merken, dat die van jou dan ook echt een rustiger kindje is bijvoorbeeld. We gaan het (al bijna) zien!
Mijn oudste was een rustige baby in de buik. En dan ook echt rustig, als.ik werkte kon ik aan t.eind vd dag denken van hmmm heb m nog niet gevoeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik zou t even laten checken. Beter een keer teveel enzo. Misschien wat urine meenemen en even bloeddruk laten doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Weet iemand of plotseling wazig zicht iets is om de vk mee te bellen?Voel me sinds gisteravond niet heel lekker, heb overgegeven, erg moe en nog steeds wat buikklachten, en nu zie ik dus zo gek. Kan wat mij betreft het virusje zijn wat hier in huis rond ging, maar dat wazige zicht vind ik zo vreemd?
Even urine mee is geen gek idee. Als je bloeddruk wel aan de hoge kant is willen ze dat dan toch checken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Thanks all!
Huisartspraktijk zit hier in de straat, ik vraag wel of ze daar in ieder geval even mijn bloeddruk willen doen enzo.
Even je vk bellen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
Thanks all!
Huisartspraktijk zit hier in de straat, ik vraag wel of ze daar in ieder geval even mijn bloeddruk willen doen enzo.
Wat grappig dat je dat nu post, ik wilde net gaan schrijven dat ik geen enkele houding meer kan vinden waarop ik kan zitten en werken. Aan de keukentafel zit ik nu met mn buik tegen de rand aan (anders kan ik niet bij mn toetsenbordquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
Jouw baby klinkt meer zoals ik zelf was in de buik, ik schopte ook alles wat los en vast zat, m'n moeder kon nog niet tegen de tafel aan zitten met d'r buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |