abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123359132
Jipster gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:24:19 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123359160
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nu komt het ergste: ik heb hem niet eens gemist! :') hoezo zwanger?! Ik kreeg een mailtje dat hij gevonden was. Nu komt ie half maart met andere Nederlanders deze kant op. Opsturen vanuit Egypte lijkt niet zo'n goed idee namelijk. Het is ook een hele mooie nieuwe dure portemonnee, waar ik al jaren op zat te azen maar waar ik niet snel zoveel geld aan uitgeef. Dus top dat ie nog hierheen komt!

Jipster hoera, gefeliciteerd!!! *O*
Oh dat is wel fijn dat je 'm nog weer terugkrijgt!

Wij vieren a.s. zaterdag onze verjaardagen en ik denk dat er dan ook wel even gevoeld gaat worden. Mijn vader heeft me met Kerst voor het laatst gezien en mn moeder eind januari voor het rondje meubeltjes kijken enzo. Dus die zijn hartstikke nieuwsgierig! Mn schoonouders hebben me twee weken geleden nog gezien, dus die weten wel hoe de buik erbij staat :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123359220
Ohh, dat klinkt lief belle O+ Ook superleuk voor je zusje lijkt me!
Onze baby is bepaald niet verlegen of voorzichtig, iedereen kan een karatekick krijgen :P Mijn vriendinnen leggen dan ook allemaal te pas en te onpas hun handen op mijn buik :') Maar dat vind ik niet erg, van hun kan ik het goed hebben. Mijn schoonouders zullen dat niet zomaar uit zichzelf doen maar ik heb het ze ook wel eens laten voelen.

Jipster, gefeliciteerd! *O* Bijna eerste echo, spannend!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:28:15 #279
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123359238
Gefeliciteerd Jipster! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123359252
*O* Welkom Jipster! *O*
pi_123359258
L0t, wel tof dat het zo goed voelbaar is! Als dat bij mij nog komt, dan mogen anderen ook wel even voelen :) Vooral van je vriendinnen is het ook gaaf O+
Jouw baby klinkt meer zoals ik zelf was in de buik, ik schopte ook alles wat los en vast zat, m'n moeder kon nog niet tegen de tafel aan zitten met d'r buik :D
pi_123359301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
L0t, wel tof dat het zo goed voelbaar is! Als dat bij mij nog komt, dan mogen anderen ook wel even voelen :) Vooral van je vriendinnen is het ook gaaf O+
Jouw baby klinkt meer zoals ik zelf was in de buik, ik schopte ook alles wat los en vast zat, m'n moeder kon nog niet tegen de tafel aan zitten met d'r buik :D
Ik ben vooral benieuwd of je dat verschil dan buiten de buik ook gaat merken, dat die van jou dan ook echt een rustiger kindje is bijvoorbeeld. We gaan het (al bijna :o) zien! O+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:33:35 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123359339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd of je dat verschil dan buiten de buik ook gaat merken, dat die van jou dan ook echt een rustiger kindje is bijvoorbeeld. We gaan het (al bijna :o) zien! O+
Ben ik ook wel benieuwd naar :Y. Die van mij heeft sporadisch een écht druk woel-aanvalletje, maar is over het algemeen tamelijk rustig. Kleine schopjes en boksjes, maar niet echt dat je denkt van woooooo ofzo. Misschien komt dat nog.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123359525
Ik word helemaal lens gestompt hier, maar ik vind het super. Mijn buik hoeft dus ook niet bloot, je ziet t gewoon bewegen door mijn shirt heen. Het ligt dus denk ik ook voor een groot deel aan de placenta, ben benieuwd of vrijdag blijkt dat hij inderdaad helemaal aan de achterkant ligt (en hopelijk niet meer voor de uitgang)!

Maar wij hebben niet echt een knuffelfamilie, we zijn niet echt aanrakerig ofzo. In het vliegtuig ging hij even heel erg tekeer en toen legde ik snel de hand van mijn vader op mijn buik en die reageerde echt bijna verlegen! Helaas hield de kleine zich natuurlijk meteen stil }:|
pi_123359529
quote:

[..]

Ja, ik ben er ook steeds meer benieuwd naar! Ik was zelf wel een hele eigenwijze tante buiten de buik! Ik vind het ook heel leuk als m'n moeder dan vertelt over mij vroeger. Daar word ik dan ook nieuwsgieriger van! En straks kunnen we ook vergelijken met elkaar! Het komt echt steeds dichterbij nu, nog 6 weken tot m'n uitgerekende datum :o

Xcuz_Me, de schopjes en bewegingen zullen zeker nog wel wat harder en heftiger worden, maar ik heb zelf bijvoorbeeld geen last van beurse ribben of geplette blaas ;) De bewegingen zijn hier echt heel zachtaardig, maar wel heel goed voelbaar (zeker voor mij van binnenuit) en in bad bijvoorbeeld zie ik ook echt wel m'n buik wel heen en weer golven O+ Of 's nachts in bed, als ik net heb geplast, dan lijkt het soms alsof de baby 4 keer koppeltje duikt :D Maar allemaal (nog?) op een zachte manier hier dus!
pi_123359592
Weet iemand of plotseling wazig zicht iets is om de vk mee te bellen? :) Voel me sinds gisteravond niet heel lekker, heb overgegeven, erg moe en nog steeds wat buikklachten, en nu zie ik dus zo gek. Kan wat mij betreft het virusje zijn wat hier in huis rond ging, maar dat wazige zicht vind ik zo vreemd?
pi_123359599
Ik vind het ook grappig om te lezen hoe het is bijvoorbeeld bij Suiker, met een jongetje in haar buik en bij L0t, met een meisje in haar buik! Omdat wij het natuurlijk nog niet weten, dan zit ik wel de verhalen al te vergelijken, maar het kan nog alle kanten op :P Vooral m'n zusje en moeder worden steeds nieuwsgieriger naar de inhoud van m'n buik!
pi_123359619
L-E, dat klinkt mij als iets waar ik wel even voor zou bellen hoor! :* Beterschap!
pi_123359676
Pessie, ze is er *O* Van harte gefeliciteerd met jullie dametje! Prachtige naam en prachtig gewicht. Geniet O+

En Jipster in verwachting! Wat leuk *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:48:49 #290
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_123359685
Ik zou wel even bellen L-E, gewoon voor de zekerheid. :*

Hier een druktemaker in de buik, nu al. O+ net haar grote zus! Dat belooft nog wat de komende weken! Ik zie regelmatig mijn buik omhoog schieten.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_123359706
quote:

[..]

Mijn oudste was een rustige baby in de buik. En dan ook echt rustig, als.ik werkte kon ik aan t.eind vd dag denken van hmmm heb m nog niet gevoeld.
En hij is absoluut niet rustig. Hij is heel actief, was motorisch vrij vlot enzo.
Dw oudste van gerbera was heel druk in de buik en buiten de buik heel rustig :)

Dus zegt niet zoveel denk ik :D
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:51:29 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123359743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Weet iemand of plotseling wazig zicht iets is om de vk mee te bellen? :) Voel me sinds gisteravond niet heel lekker, heb overgegeven, erg moe en nog steeds wat buikklachten, en nu zie ik dus zo gek. Kan wat mij betreft het virusje zijn wat hier in huis rond ging, maar dat wazige zicht vind ik zo vreemd?
ik zou t even laten checken. Beter een keer teveel enzo. Misschien wat urine meenemen en even bloeddruk laten doen?
T zal vast het virus zijn (de symptomen komen me wel bekend voor ;) ) maar met een zwangere buik gewoon geen risico nemen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123359782
Thanks all! :)

Huisartspraktijk zit hier in de straat, ik vraag wel of ze daar in ieder geval even mijn bloeddruk willen doen enzo.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:53:09 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123359790
Oh, en mijn jongens. oudste was druk, en op huilbaby na daarna héél rustig. middelste was ook lekker actief, en na die tijd ook. jongste was een rustige buikbaby en daarna ook fysiek rustig, maar vrij temperamentvol.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:54:15 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123359818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:

Huisartspraktijk zit hier in de straat, ik vraag wel of ze daar in ieder geval even mijn bloeddruk willen doen enzo.
Even urine mee is geen gek idee. Als je bloeddruk wel aan de hoge kant is willen ze dat dan toch checken. ;)
pi_123359856
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:

Even je vk bellen ja.
:)
pi_123360054
Jipster, gefeliciteerd!

Ik ga even naar de action met dochterlief. Antislipmatjes kopen en dan kunnen vanavond de klossen onder het bed! En dan mag manlief nog even de box naar beneden halen en dan mag deze baby gewoon echt komen. Ben benieuwd of dit kindje wel voor de 42 weken komt..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_123360080
Nou er is geen peil op te trekken dus :P Ben zo benieuwd, wou dat ik de tijd door kon spoelen!
Kijk er ook enórm naar uit om mijn eigen lijf weer terug te hebben.
pi_123360084
Pessie, gefeliciteerd O+ Wachten is eindelijk beloond :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
Wat grappig dat je dat nu post, ik wilde net gaan schrijven dat ik geen enkele houding meer kan vinden waarop ik kan zitten en werken. Aan de keukentafel zit ik nu met mn buik tegen de rand aan (anders kan ik niet bij mn toetsenbord :') ) en mevrouw is lekker druk vanochtend dus dat bonken is dan echt niet tof. Op de bank liggen kan ook niet want dan loopt ze tegen de laptop te schoppen. Eigenwijs kind :(

Vanochtend weer bloedgeprikt. Ik viel niet flauw *O* Owja en de eerste keer dat een bejaarde man keihard door de propvolle wachtkamer vraagt "En meissie, hoe ver ben je nu?". Al die hoofden meteen mijn kant op :') Maar stiekem ook wel weer leuk.

Wb handen op mn buik, van mijn familie/ouders en schoonmoeder vind ik dat niet zo erg, vooral omdat ze goed voelbaar is door kleding heen als ik gewon op de bank zit. Alleen schoonmoeder is nog beetje onwennig en daar wordt kruimel ook direct stil van... Beetje jammer want zou het wel leuk vinden om hen wat meer bij de zwangerschap te betrekken, maarja.
Sarcasme. Herken het.
pi_123360240
Ik was net met onze oudste kat bij de dierenarts, krijg potje zalf mee, zie dat ze naar m'n buik kijkt, twijfelt en dan toch vraagt "bent u zwanger? Er zitten hormonen in dus u mag het zelf niet aanraken, of alleen met handschoenen aan opbrengen." :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')