quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef Suikertante het volgende:Ja gek is dat he? Mijn ouders hebben het ook nog niet gevoeld, maar op de een of andere manier zijn we allemaal heel voorzichtig als het over de baby gaat. Ik ben bang dat ik het er teveel over heb, maar laatst kon ik hem echt tegen de hand van mijn moeder aanduwen en volgens mij vond ze t supertof!

kon ze echt de rug voelen.
Ja, ik vertelde gisteren ook aan m'n moeder dat ik het verder ook (nog?) niet aan iemand anders heb laten voelen. Maar ze zei toen ook dat het natuurlijk heel intiem is. En zo voelt het voor mij ook. M'n schoonouders of zwager bijvoorbeeld, die hoef ik niet aan m'n blote buik te hebben. En met kleding moet je ook echt soms wel een (half) uur geduld hebben voor je een keer echt een beweging voelt, maar een uur met een ander aan m'n buik vind ik ook wat teveel van het goede

dus zij hebben dan pech helaas!
Als ze geluk hebben mogen ze het kindje wel vasthouden na de geboorte... Op dit moment zijn m'n schoonouders (even) niet welkom hier, maar dat is weer een ander verhaal 
Voor m'n moeder en zusje neem ik de tijd dan uitgebreid, ga ik op het bed liggen met blote buik en zij komen erbij zitten en dan praten ze lief tegen de baby en wachten we rustig tot het babytje wakker wordt. Meestal wordt het kindje heel enthousiast van m'n zusje

En gisteren ook heel erg van m'n vader! Bij m'n lief wordt het kindje meestal echt heel rustig, ik voel dan dat hij/zij echt tegen z'n handen aankruipt en duwt en zo stil blijft liggen