abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123350681
Pessie gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Mooi gewicht! Fijne kraamweek en geniet!
pi_123350935
Van harte Pessie *O* *O* Wat een mooie namen!
pi_123351034
Gulara ik weet niks van dokter raadplegen. Ik zeg telkens tegen de VK dat ik ze slik en die doet ook alsof het prima is dus ik maak me er geen zorgen over.
pi_123352156
pessie, van harte, en geniet maar lekker van je gezinnetje! *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:10:41 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123353171
Pessie gefeliciteerd met jullie vollemaansmeisje O+ *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:19:57 #231
381212 Gulara
From the future
pi_123353568
Stomme rug! :( :(

Ik probeer al anderhalve week elke mogelijke houding uit, maar alles doet zeer. }:|
pi_123356012
Gefeliciteerd pessie! Wat een mooie namen O+
pi_123356019
Rennies check.
En ik wou dat koolzuur hielp, want cola light :9 Maar momenteel krijg ik het daar juist zuur van. Net als al het andere drinken behalve water en thee. En appelsap gaat ook aardig. Dus dat drink ik nu veel. En soms neem ik mijn verlies en neem ik wel een colaatje, jammer dan.

Mignonne, ik kan me jouw verhaal nog herinneren van 2 jaar terug dat je rennies ging halen en het meisje daar nog vroeg of je de kleine of grote verpakking wilde helpen en jij daar stond *burp*, en dat de ervaren medewerker toen maar gelijk de grote doos pakte :D .
Ik kan me ook nog een foto herinneren van iemand waarbij de oudste alle rennies uit de strip aan het drukken was in een bakje, maar wie dat nou was.....

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 26-02-2013 07:08:22 ]
pi_123356087
Pessie, gefeliciteerd! En wat een mooi gewicht zeg!!!!
pi_123356390
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef Gulara het volgende:
Stomme rug! :( :(

Ik probeer al anderhalve week elke mogelijke houding uit, maar alles doet zeer. }:|
Nu sliep ik op vakantie als een roosje, maar nu lig ik dus alweer twee nachten lucht te happen van de pijn (kramp?) in mijn rug. Uiteindelijk val ik half liggend op mijn rug met vijf kussens in slaap, maar op je rug liggen is niet zo goed toch? Ik ga maar eens naar andere matrassen kijken.

Trouwens, zwangerschapsdementie, heb mijn portemonnee met alles erin in Egypte achtergelaten 8)7 Lekker handig!

En eh, nog spannende dingen gebeurd vannacht? O-)
pi_123356591
Pessie. Gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam. En wat leuk dat je bent bevallen in een topic die je zelf gestart hebt.
pi_123356641
Pessie ben je nou eigenlijk al thuis? En hoe gaat het met jou en de kleine nu?
pi_123356669
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet?
ik begrijp dat ze er voorzichtig mee zijn maar er staat in t fk dat het op strikte indicatie wel mag. Er zijn geen aanwijzingen voor schade gevonden en mijn jongste kreeg met een paar weken oud al ranitidine/zantac oraal toegediend :') :D ik vind dat dus "grappig", dat het gebruik bij borstvoeding ontraadt wordt, maar dat het wel aan kinderen van 6 weken oud en soms jonger wordt voorgeschreven.
:o in de bijsluiter staat dat het niet mag dus ik durfde het niet. Maar de assistente gaat even overleggen met de huisarts of ik iets anders voorgeschreven kan krijgen, straks terug bellen.
E.
pi_123356728
Pessie, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Geniet!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:25:04 #240
381212 Gulara
From the future
pi_123356738
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 07:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nu sliep ik op vakantie als een roosje, maar nu lig ik dus alweer twee nachten lucht te happen van de pijn (kramp?) in mijn rug. Uiteindelijk val ik half liggend op mijn rug met vijf kussens in slaap, maar op je rug liggen is niet zo goed toch? Ik ga maar eens naar andere matrassen kijken.

Trouwens, zwangerschapsdementie, heb mijn portemonnee met alles erin in Egypte achtergelaten 8)7 Lekker handig!

En eh, nog spannende dingen gebeurd vannacht? O-)
Bij mijn zijn het niet echt krampen, maar gewoon m'n hele rug die het niet meer trekt. 's Nachts probeer ik elke positie uit en overdag switch ik tussen bank, stoel en bed. Variërend met verschillende kussens om de boel te stutten. Het mag allemaal niet baten. Maar goed, dat zijn waarschijnlijk de laatste loodjes in mijn geval.
Hoop dat jij nog wel een oplossing vindt voor je rugprobleen.
En wat shit van je portemonnee!
pi_123356778
gefeliciteerd pessie & pessie-familie *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_123356801
Jaaaa Pessie *O* daar is ze! Gefeliciteerd! Heeft N al kennis gemaakt? Daar moet ik altijd zo van huilen O+ Wacht met smart op de foto's en je verhaal.
Gij stiekemerd, ik wist t wel! o|O :D
pi_123356824
Gulara ook nog niet bevallen dus, hier ook nog niks ;(

Vanmorgen volgens mij mn slijmprop verloren, wil niet weten wat t anders was :')
Nu af en toe harde buiken maar vooral pijn in mn rug. Niks regelmatigs iig...
Ik voel me trouwens heel warm maar ook rillerig, beetje koortsig. Kan dat erbij horen? Ik ga toch niet ziek worden nu :(
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:32:15 #244
381212 Gulara
From the future
pi_123356837
En het wachten is op Fieder. *pomtiedomtiedom* :s)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:34:38 #245
381212 Gulara
From the future
pi_123356874
Ooh je was er al.
Wat rot dat je je zo slecht voelt. :* Kan je niet helpen met of het erbij hoort.
Maar het klinkt met die slijmprop en alles wel alsof er van alles aan het gebeuren is.

En stiekem vind ik het keispannend, want jij bent altijd een beetje mijn leidraad geweest omdat je een week voorloopt. :@
pi_123356954
Dat kan er allemaal bijhoren idd Fieder, succces straks ;) :%
pi_123356994
Ja echt? Ook dat rillerige?? Ben al helemaal aan t stressen of ik geen infectie heb van die gbs :@ maar voor zover ik weet zijn mn vliezen nog heel...
pi_123357028
http://mens-en-gezondheid(...)evalling-bevalt.html

En als je je zorgen maakt, bellen :*

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 08:45:08 ]
pi_123357117
:o ieh dat heb ik nog nooit van iemand gehoord! Bedankt! :* Dat hele nachtverhaal is zo herkenbaar. Lang leve fok :P
Ga gewoon regelmatig mn temp opnemen, zodra die omhoog gaat trek ik aan de bel.

Pff spannend, alhoewel t ook best nog wel n tijd kan duren natuurlijk.
Gulara, je mag best wel voorgaan hoor :7
pi_123357137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:19 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

:o in de bijsluiter staat dat het niet mag dus ik durfde het niet. Maar de assistente gaat even overleggen met de huisarts of ik iets anders voorgeschreven kan krijgen, straks terug bellen.
Fabrikanten willen geen enkel risico nemen als het aankomt op zwangerschappen en borstvoeding of hele kleine babies, daarom ontraden ze in principe het liefst elk gebruik, na bijvoorbeeld de softenon zijn ze erg voorzichtig geworden. En omdat het niet ethisch is om te gaan testen op zwangere vrouwen of het middel wel of geen schade doet aan de vrucht is er ook weinig over bekend. Bij dierproeven zijn er geen schadelijke gevolgen voor de foetus gevonden, er wordt wel vanuit gegaan dat het in principe veilig is.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')