PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Dit is wel een ekte ekte ja. Robben eruitquote:
Twee aanvallende spelersquote:Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Hart, Zabaleta (c), Kolo Toure, Nastasic, Clichy, Garcia, Milner, Rodwell, Silva, Yaya Toure, Aguero
Antivoetbal opstelling zeg
Mancini is dan ook de meest kansloze trainer ooit.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Hart, Zabaleta (c), Kolo Toure, Nastasic, Clichy, Garcia, Milner, Rodwell, Silva, Yaya Toure, Aguero
Antivoetbal opstelling zeg
Ja, maar dan alsnog, verdedigend gaan spelen ofzo? Ik bedoel, beter Locadia erinquote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
Matavz was toch helemaal niet slecht de eerste helft of heb ik dat?
Man City kan heel makkelijk domineren in Engeland als ze eens aanvallend gaan spelen.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Flink schot hagel werkt meestal wel
Ajax gaat 2-0 wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
Funbetje op de 3 resterende eredivisie wedstrijden over 2.5
Pastore en dan Ligue 1 ofzo de restquote:
Toty iniesta voor fabregasquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef pascal08 het volgende:
PEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
JODDDUUHHHH!!
Nog nooit Sierd mee gemaakt ?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Evert is een fantastische commentator.
Misschien, omdat je geen fan ben van spaanse voetbal of wel ?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, die is wel vermakelijk, alleen kan hem nou niet echt geweldig noemen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan welk team speelt. Barca en Real kijk ik nooit, dat is gewoon niet leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien, omdat je geen fan ben van spaanse voetbal of wel ?
Bouma loopt warmquote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Advocaat is dronken of niet? Waar blijven de aanvallende wissels nu dan joh
Dat was epic jaquote:
Denk je serieus dat ik dat meende ?quote:
Daar was ik bijquote:
tsja je weet het maar nooit met jou hequote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dat meende ?
Emile is echt een drama
Wat een gekke dag om hem in te brengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Nee daar geef ik je gelijk inquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja je weet het maar nooit met jou he
Niemand wat mij betreftquote:
quote:
Dan ben je bijna net zo oud als ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het echt rete spannend, haha, ik als feyenoorder wordt echt 10 jaar ouder op zo'n dag als deze, pfff
Zal je net zien dat de Xbox Live punten 24,99 zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef quer het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten, Mycom geef 7,50 eur korting bij alle orders boven 25 eur!
![]()
wel even deze code gebruiken
DYN2MYC
Ik vind het totaal niet spannendquote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het echt rete spannend, haha, ik als feyenoorder wordt echt 10 jaar ouder op zo'n dag als deze, pfff
Ik ben in het echt al 29quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je bijna net zo oud als ik.
koop pakje batterijen erbij.. maar verwijder de quote even want kreeg net een DM dat het verboden is..quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat de Xbox Live punten 24,99 zijn.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet spannendPSV is slecht
Daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen, check programma. Nog 1 "moeilijke" wedstrijd. PSV - Ajax.
De rest ookquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker vanPSV is nog altijd te wisselvallig
Internetquote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waar moet ik die coins vandaan halen ?
Zwolle thuis is ook makkelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen, check programma. Nog 1 "moeilijke" wedstrijd. PSV - Ajax.
1. Als je van PEC verliest, kan je van iedereen verliezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:20 schreef DuTank het volgende:
Haha daar is mijn moeder ook heen geweest, heb je haar of een andere nog vrije jongedame kunnen fixen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat een beleefde jongeman ben je dat je daar naar vraagt X1N2ition,
Ik had vannacht een feestje in Ahoy, 90's feestje. En daarom ben ik nu een klein beetje moe. Ik ben ook de jongste niet meer zoals je zult begrijpen.
Maar hoe gaat het met jou? Doe je het wel goed op school?
Liefs,
Opa Toefjes
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:44 schreef leoon. het volgende:
[..]
Doe maar grappig, ik zal als laatst lachen morgen.
Ik hoop dat je niet op mij doeltquote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Reemi het volgende:
Nou, de psv'ers hier zijn voorlopig ook weer even stil.
Nu hopen dat Ajax geen punten gaat verspelen. Ik zie het alweer gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Reemi het volgende:
Nou, de psv'ers hier zijn voorlopig ook weer even stil.
Potje fifa ?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, ik heb nog even aan mijn 433-team zitten sleutelen. Denk dat het nu beter in balans in....graag uw mening
[ afbeelding ]
haha, meen je niet. Ik heb de contacten lekker in mn eigen groepje gehoudenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Haha daar is mijn moeder ook heen geweest, heb je haar of een andere nog vrije jongedame kunnen fixen?
Lijkt me prima ja. Ben alleen geen fan van Marcelo..die staat altijd overal behalve linksback.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren, ik heb nog even aan mijn 433-team zitten sleutelen. Denk dat het nu beter in balans in....graag uw mening
[ afbeelding ]
Idemquote:Op zondag 24 februari 2013 14:24 schreef Reemi het volgende:
Goed gedaan feyenoord, gefeliciteerd feyenoorders!
Denk je dat IF Maxwell een betere optie is?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me prima ja. Ben alleen geen fan van Marcelo..die staat altijd overal behalve linksback.
Dan is PEC gewoon goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1. Als je van PEC verliest, kan je van iedereen verliezen.
De Wijnquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord. Verdiende overwinning.
Domme kutwissel. EngelaarMertens
MARCELO
Wijnaldum deed ook weer niet mee. Nog ff een paar domme kaartjes gepakt.
Verdiende niet echt een winnaar eigenlijk..hele slappe pot eigenlijk. Gelukkig viel die goal nog, daarna werd het wel even beter. Wel pijnlijk om te zien hoe oppermachtig Feyenoord toen nog was though, dus op basis daarvan kan je het wel verdiend noemen.quote:
Ik moest hardoplachen, wat een mongool.quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hardoplachen, wat een mongool.Op zo'n moment van 40 meter op doel schieten.
yoloquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hardoplachen, wat een mongool.Op zo'n moment van 40 meter op doel schieten.
Ja ik zeg toch dat ie slecht wasquote:
Op basis daarvan noem ik het ook het ook verdiend. PSV was wel echt bagger vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdiende niet echt een winnaar eigenlijk..hele slappe pot eigenlijk. Gelukkig viel die goal nog, daarna werd het wel even beter. Wel pijnlijk om te zien hoe oppermachtig Feyenoord toen nog was though, dus op basis daarvan kan je het wel verdiend noemen.
Meer controle op het middenveld.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat wil je als je matavz eruit haalt voor Engelaar
Ja, al die Brazilianen hebben high/med volgens mij. Maar misschien bevalt hij jou wel beter. Filipe kan ook nog, maar die heeft dus ook h/mquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je dat IF Maxwell een betere optie is?
Edit: zie nu wel dat hij dezelfde workrates heeft...
Niet alleen dat. Als je alleen al kijkt hoe spelers van PSV een duel aangingen of een bal aannamen, maar dat niet goed deden omdat ze te bang waren om geraakt te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat wil je als je matavz eruit haalt voor Engelaar
Tot nu toe nog niet best, maar dat komt wel...quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hopelijk laat Cuenca dit keer wel wat zien
Eerste helft vond ik dat echt anders. Geconcentreerd en geen grote kans weggeven. 2de helft was een groot drama zonder ook maar 1 kansquote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je alleen al kijkt hoe spelers van PSV een duel aangingen of een bal aannamen, maar dat niet goed deden omdat ze te bang waren om geraakt te worden.![]()
Ik denk dat ik het gewoon maar eens ga proberen. Ik wil heel graag Thiago Silva erin hebben, dus dan is een Braziliaanse LB een logisch gevolg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, al die Brazilianen hebben high/med volgens mij. Maar misschien bevalt hij jou wel beter. Filipe kan ook nog, maar die heeft dus ook h/m
Niet slecht, maar onzichtbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Wijnaldum was niet slecht toch? Heb hem niets fout zien doen. Zie ook nu pas dat hij meespeelde though.
De eerste keer dat ik het zag was toen de commentator zei dat Wijnaldum aangaf dat het hands was in de 80e min ongeveer.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Wijnaldum was niet slecht toch? Heb hem niets fout zien doen. Zie ook nu pas dat hij meespeelde though.
Van Engelaar weet je al dat hij niet verder naar achter, voren, links of rechts gaat dan 3 meter. Dat zijn dan twee stappen voor hem en dan houdt hij er mee op. En dan die Zanka.. Ik vond Matavz goed spelen eerste helft, goed druk zetten. Haalt die hem eruit..quote:
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet best, maar dat komt wel...
...hoop ik.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Ik ga volgend seizoen op zoek naar een club in Nederland, gezien ik mijn ploeg in het Belgische voetbal compleet en compleet beu ben (door het wanbeleid) en naar alle waarschijnlijkheid zal degraderen.
Ik heb (hoe toevallig) 2 ploegen in gedachten: PSV en Feyenoord.
1. Wat kosten seizoenskaarten in een sfeervak er?
2. Welke zou ik nu kiezen, op basis van objectieve argumenten?
Wat?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Ik ga volgend seizoen op zoek naar een club in Nederland, gezien ik mijn ploeg in het Belgische voetbal compleet en compleet beu ben (door het wanbeleid) en naar alle waarschijnlijkheid zal degraderen.
PSV als je niet te ver wilt reizen en ik denk Feyenoord voor de beleving. Zelf kijken waar je meer van houdt.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Ben jij voor Turnhout?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
haha, ben je belg?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Bij Feyenoord heb je meer sfeer en ook een groter deel van het stadion. Ik zou Z4 kiezen of W1 ofzo kiezen. Als ik er ben zit ik altijd dicht bij het uitvak omdat ik dan met mijn neefje en pa er ben, is een familie vakquote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Denk dat PSV een betere ploeg voor jou is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Je kan ook proberen een seizoenkaart in vak 410 bij Ajax te krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Philos het volgende:
Kloptquote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mathijsen speelde sterk vandaag trouwens.
Die man van Turnhout heeft twee ploegen: Lierse (eerste klasse) en Turnhout. Wij (Beerschot) lijken te gaan degraderen, doordat we gisteren zijn verloren van een ploeg Egyptenaren. Uiteraard blijf ik supporter van Beerschot, maar ik ga me er wat van afzetten. De huidige malaise doet me te veel pijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij voor Turnhout?
Las laatst een reportage daarover in VI! Die hebben een nieuwe Egyptische eigenaar, en die heeft 15 Egyptenaren laten overkomen om hier te voetballen
Moest ook kiezen hoor, toen mijn pa naar Noord Holland verhuisde. Telstar of AZ. Ik koos Ajax, maar dat mocht nietquote:
Peinquote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef Philos het volgende:
[..]
Die man van Turnhout heeft twee ploegen: Lierse (eerste klasse) en Turnhout. Wij (Beerschot) lijken te gaan degraderen, doordat we gisteren zijn verloren van een ploeg Egyptenaren. Uiteraard blijf ik supporter van Beerschot, maar ik ga me er wat van afzetten. De huidige malaise doet me te veel pein.
Haha, vetquote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Knokpartij in kleedkamer Feyenoord en PSV
Waar zie je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pics or it didn't happen?! Waar hoorde je dat? Op eredivisie live zie ik het nergens?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mickey.jpgquote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef Philos het volgende:
[..]
Die man van Turnhout heeft twee ploegen: Lierse (eerste klasse) en Turnhout. Wij (Beerschot) lijken te gaan degraderen, doordat we gisteren zijn verloren van een ploeg Egyptenaren. Uiteraard blijf ik supporter van Beerschot, maar ik ga me er wat van afzetten. De huidige malaise doet me te veel pein.
Mathijsen vs Lens.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jep.quote:
Als je dan toch blanco erin staat... ik zou voor Feyenoord gaanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:39 schreef Philos het volgende:
[..]
Jep.
En 'uitkiezen' is veel gezegd. Ik ga al sinds mijn 5 jaar (1997) wekelijks naar mijn huidige ploeg, we zijn gedegradeerd, hebben een fusie doorgemaakt (wij waren satellietclub van Ajax de eerste jaren) waardoor we in eerste bleven. Nu lijkt het er op dat we weer gaan degraderen en gaan fusioneren met onze vijand RAFC. Die rivaliteit is te vergelijken als Feyenoord-Ajax, zonder overdrijven. En dit lijkt me een stap te veel gaan worden. Ik wil gewoon naar een sfeervolle club zoals Beerschot er ook één is, en eindelijk eens écht voetbal gaan zien.
Klopt, was geen goede wedstrijd, maar Feyenoord iig veel beter dan PSV 2de helft. Feliquote:Op zondag 24 februari 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord
lol @ Lens, Marcelo Mathijsen enz lekker knokken
zeer verdiend gewonnen
Haha, maar ik ga voor supportersbeleving, niet voor succes.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan ook proberen een seizoenkaart in vak 410 bij Ajax te krijgen.
Is goedkoop en heb je nog de tijd om alles te leren over Ajax
Dat ik fan van NAC ben komt omdat m'n vader me op mijn 6e voor het eerst mee nam naar een Avondje NAC aan de Beatrix. Ik meen dat het tegen De Graafschap was. Ik was gelijk verkochtquote:Op zondag 24 februari 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Dat ik fan ben van Barca komt door Ronaldinho en ik ben in die tijd naar wedstrijden geweest in Camp Nou
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, was geen goede wedstrijd, maar Feyenoord iig veel beter dan PSV 2de helft. Feli
Zo zullen er vast veel zijn. Gisteren waren er in ons stadion ook Nederlanders die dachten wat sfeer te komen brengen. Eindigde op een knokpartij.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij ons op de tribune staan kei veel belgen boven de zitplaatsen op een randEcht idioten
Ik vond dat echt niet nodig die wissel. Sowieso zijn we allemaal geen fan van Engelaar, maar Matavz speelde best aardig. Als ze het hadden laten staan en door hadden gecounterd denk ik dat het veel beter was gegaan. Maar desondanks waren er ook teveel PSV'ers echt slecht vandaag. En 2de helft de zwakste man imo (Nelom) niet eens meer opgezocht.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]Thanks!
Domme wissel uiteindelijk, maar kon hem wel begrijpen. PSV verloor heel veel op het middenveld en dan moet je iets doen. Mannetje erbij op het middenveld, maar als je dan zo snel een tegendoelpunt krijgt dan ga je het aanvallend gezien ook moeilijk krijgen.
Mathijssen gaf wel een flinke beuk (leek elleboogstoot) aan Lens in de wedstrijd. Maar daar kon Ten Napel om lachen, dat vond ie leukquote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Maver24 het volgende:
Dik bakkeleien in de catacomben na Feyenoord - PSV tussen de spelers, Lens begon Mathijssen bij de keel te grijpen, slechte verliezers hoor
Haha, en Nac heeft vijandelijke banden met mijn huidige ploeg, dus dat is geen optie mocht je je dat afvragen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dan toch blanco erin staat... ik zou voor Feyenoord gaan
Die vond ik ook wel grappigquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mathijssen gaf wel een flinke beuk (leek elleboogstoot) aan Lens in de wedstrijd. Maar daar kon Ten Napel om lachen, dat vond ie leuk
En jij dacht dat ik dat niet wistquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha, en Nac heeft vijandelijke banden met mijn huidige ploeg, dus dat is geen optie mocht je je dat afvragen.
Strootman lost het ff opquote:
Laten we het erop houden dat ze elkaar volgende keer in ieder geval iets te vertellen hebben bij de selectie van Oranjequote:
Dat is Knokke...quote:
best duur voor ACquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef quer het volgende:
Assasins creed besteld voor 34 eur incl verzendkosten
In ieder geval je CB's omdraaienquote:
Ogbonna nemen ze alleen voor de pace en dat heb je met Chiellini al genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
inderdaad heb hem nu ook al in mijn team en vind hem naast chiellini heel fijn!
Chiellini is links, Barzagli rechts. Er zijn mensen die daar last van hebben, maar ik persoonlijk niet.quote:
Ogbonna is de beste prijs/kwaliteit verdediger in het spel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ogbonna nemen ze alleen voor de pace en dat heb je met Chiellini al genoeg.
Linkje ?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je volgens mij het derde deel al
Dan zou ik ze omdraaien. Linkspoot op LCB en rechtspoot op RCB heb je dan. Of het moet je niks uitmakenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
inderdaad heb hem nu ook al in mijn team en vind hem naast chiellini heel fijn!
AC heeft bij mij echt afgedaan met deel 3. Wat een kutspelquote:
Lucio.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ogbonna is de beste prijs/kwaliteit verdediger in het spel.
Linkspoot op LCB en rechtspoot op RCB uiteraardquote:
Boxsets die niet mooi in een rekje/dvd kastje kunnen zijn irritantquote:
ja ik heb em besteld bij yourgamezone alleen ik zei 34 eur vanwege verzendkostenquote:
Hoezo na RKC riep iedereen nog om een IF? Ik vond hem best goed spelen toenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef Reemi het volgende:
Moisander speelt de laatste 4 wedstrijden echt als een pannenkoek.
Dan wordt Feyenoord kampioenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Als Ajax dit niet wint wordt het echt met de dag gekker.
Toen passde hij de bal ook gewoon in de voeten van een RKC-speler, die toen bijna scoorde.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo na RKC riep iedereen nog om een IF? Ik vond hem best goed spelen toen
moojen skwat name hoorhoorquote:Op zondag 24 februari 2013 15:03 schreef quer het volgende:
werd gisteravond helemaal weg gezweet door dit team weet niet meer wie de tweede spits (was eto)was of de rcv
http://www.futhead.com/fifa/squads/6356754/
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
50000 man ja. Alleen mag ado geen uitsupporters mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Dat klopt nog niet hequote:
Teletekst gelovenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als NAC vanmiddag wint van AZ is de strijd om het kampioenschap weer helemaal openTegen deze logica is geen kruid gewassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat Ajax wint. Want dan zijn er 3 goals gevallen. Toch fijn om te zien dat ze veel plezier hebben van Moisander.
Fix!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:06 schreef Tim86 het volgende:
Goede grensrechter..onterecht goal af laten keuren, grote kans onterecht afgevlagd en nu een zuivere goal niet gezien. Blinde aap.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat Ajax wint. Want dan zijn er 3 goals gevallen.
TR gemacht voor lachenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:06 schreef Fuszy het volgende:
zal wel op de lijn geweest zijn.
nog steeds hahahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |