Dat is dus wel fout uitgepakt maar het ligt natuurlijk niet alleen aan McClarenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:04 schreef Dos37 het volgende:
Zoow dat had ik niet verwacht. Eerlijk waar. Vind het wel jammer dat zijn tweede termijn nou niet echt is geworden waar we op hadden gehoopt. Joopie mag ook wel eens kritisch naar zichzelf gaan kijken

Niet echt lastig wat ik bedoel. Ik vind hem niet passen. Steve is ook een kneus. Er kunnen ook echt meerdere kandidaten slecht zijn. Verbeek is niet goed omdat steve zo slecht is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat voor gedrag doel je dan precies op?
McLaren die staat na een verloren wedstrijd alleen maar clichés uit te braken. : Well, we just lost this match but we hope next week everything will be better" Right....
Ben geen Twentenaar maar kan me toch niet voorstellen dat jullie daar ook niet tenenkrommend naar zitten te kijken.
Verbeek past veel meer in een no-nonsense beleid en is daarnaast tactisch gewoon 100x sterker dan McLaren die zo'n openlijk falende Castaignos allang op de bank had moeten zetten.

twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:03:02Former England manager Steve McClaren has parted company with Eredivisie club FC Twente reageer retweet

twitter:CNN twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:18:17BREAKING NEWS: Steve McClaren and FC Twente part ways! That's football. http://t.co/fkQJ94Vgki reageer retweet

Heerlijke Steve quote erachteraan!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
CNN meld het ooktwitter:CNN twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:18:17BREAKING NEWS: Steve McClaren and FC Twente part ways! That's football. http://t.co/fkQJ94Vgki reageer retweet

Leuk, net voor zo'n halve finale bekerwedstrijd en thuis tegen Ajax.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet

Dat doet hij toch niet, tenminste zou me verbazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
Als verbeek per direct over zou stappen dan is het natuurlijk ook een hufter eerste klas. Om je team halverwege het seizoen in de steek te laten.
Of is die stiekem ook ontslagen vanwege de aankomende degradatie van AZ?

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef n00b13 het volgende:
Steve heeft tegenover de BBC verklaart ontslag te hebben genomen!!!1
Jullie hebben hem kapot gemaakt!

Dan hoeft hij ook niet dezelfde ochtend op de stoep te staan in twente?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij toch niet, tenminste zou me verbazen

quote:Steve McClaren gooit zelf de handdoek bij FC Twente
26/02/2013 09:06
Het dienstverband van Steve McClaren is voortijdig geëindigd. De Engelse trainer is uit eigen beweging per direct opgestapt bij de Enschedese club.
Door de teleurstellende resultaten was de positie van McClaren al wankel geworden. De Engelse coach, die het een jaar geleden overnam van Co Adriaanse, heeft nu zelf besloten afscheid te nemen van de Tukkers.
Afgelopen weekeinde ging FC Twente met 2-1 onderuit in Heerenveen. De ploeg kwam onder leiding van McClaren het gehele jaar 2013 nog niet tot winst.

Dat is toch juist lachen. Die man vind zich zo interessant met al die clichés. Wat Johan Derksen zegt, een soort jiskefet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat voor gedrag doel je dan precies op?
McLaren die staat na een verloren wedstrijd alleen maar clichés uit te braken. : Well, we just lost this match but we hope next week everything will be better" Right....
Ben geen Twentenaar maar kan me toch niet voorstellen dat jullie daar ook niet tenenkrommend naar zitten te kijken.
Verbeek past veel meer in een no-nonsense beleid en is daarnaast tactisch gewoon 100x sterker dan McLaren die zo'n openlijk falende Castaignos allang op de bank had moeten zetten.

quote:Jong Ajax in kraker langs Twente
Door SamVR, 25 februari 2013 17:30, 14974 views, Bron: Ajax Showtime | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
KRAKER - Jong Ajax heeft maandagavond nipt gewonnen van Jong FC Twente. In een wedstrijd met drie gezichten trok de ploeg van trainer Gery Vink aan het langste eind, dankzij doelpunten van Ruben Ligeon, Stefano Denswil en Vincent Vermeij.
Samenvatting:
In de eerste helft was Ajax duidelijk de bovenliggende partij. De Amsterdamse ploeg had een overgrote meerderheid aan balbezit en creëerde prima kansen. De eerste kans kwam na tien minuten voor Lucas Andersen. De Deen mocht uithalen van binnen de zestien, maar schoot naast. Zeven minuten later zeilde een droge knal van Ruben Ligeon wel binnen: 0-1. Jong FC Twente kreeg voor rust slechts één kans, toen Lesly de Sa een te korte terugspeelbal gaf. De kans werd echter niet verzilverd door de Tukkers.
Na de rust was het Jong FC Twente dat lange tijd het tempo bepaalde. De thuisploeg kwam fel uit de kleedkamer en in de 53ste minuut resulteerde dat in de gelijkmaker, toen een afstandsschot van Felitciano Zschusschen doelman Mickey van der Hart kansloos liet. Twente bleef daarna druk zetten en kwam zodoende in de 75ste minuut op voorsprong. Een vrije trap van Rick Hemmink vloog mooi binnen. Ajax leek hierdoor neergeslagen, maar kwam in de laatste vijf minuten langszij dankzij een verzilverde penalty van Stefano Denswil en een kopbal van Vincent Verwij: 2-3.

Echt ?? Hij moet Verbeek nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Die drol zegt, mogelijk trainers: Rijkaard. Jans.

Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Ja zomaar iets roepen kan ik ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.quote:

Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zomaar iets roepen kan ik ook.

Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?

Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."

?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeft

Schreuder kan het overnemen. Rijkaard een toptrainer zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?

Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.

Ahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.

Het is dan ook de drol van de NOS. Ze belden niet eens die Ajacied (die van het hek-vent)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?

+ een ruime 30 centimeter extra onder de douchequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als twente NU per direct goed gaat spelen, is dat gewoon nog de hand van steve
Ik mis steve

Steve
 Steve  

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.

quote:Steve: Club groter dan individu
Steve McLaren is opgestapt als coach van FC Twente. Hij heeft dit dinsdag aan de krant Tubantia en de BBC laten weten.
"The club is groter dan een individu. Twente is te groot in mijn hart om de vooruitgang in de weg te staan'', aldus de trainer.
'In overleg'
Journalist Fardau Wagenaar van het regionale dagblad Tubantia zegt op BNR op de vraag wat er precies gebeurd is: "We kregen net het bericht via het kamp van McClaren dat hij is opgestapt als trainer van Twente. Wel in overleg, zeggen ze netjes."
McClaren ziet geen grond meer om verder te gaan in Enschede, zegt Wagenaar. "En hij wil het proces van Twente niet in de weg staan."
Druk uitgeoefend
In de laatste zes wedstrijden heeft Twente slechts 4 punten gepakt, waardoor de titel heel ver weg lijkt. Is dat de voornaamste reden? Wagenaar: "De voornaamste reden is dat er heel veel druk op hem is uitgeoefend. De club vond dat hij niet meer de juiste man was om dit Twente verder te brengen. Ze hebben er zondag uitgebreid over gesproken. De supporters waren uiteindelijk wel rustig, maar je merkte wel dat zij uiteindelijk wilden dat de trainer weg zou gaan. Dat is alleen niet het pressiemiddel om een trainer weg te laten gaan."
Ze vat samen: "Ook in de top van Twente was het draagvlak volledig weg. Dat is de belangrijkste reden geweest om te vertrekken."

Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |