Ja precies, ik had het er laatst nog over met een stel maatjes. Je merkt toch dat je zo dik wordtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks mis met een breed stevig mannenlichaam met een lekkere buik![]()
Maar zodra er drillende vetkwabben verschijnen doe ik wel even een stapje (of 100) terug...
Die mensen zijn gewoon letterlijk omgeven met METERS vet. Hoe zou het voelen om constant met je armen horizontaal te moeten lopen, omdat er gewoon vet onder zit. Hoe zou het voelen om niet je eigen reet te kunnen afvegen omdat je er niet bij kan omdat er te veel vet tussen zit. Dan gaan er toch alarmbelletjes rinkelen in het mensenbrein dat dat gewoon niet gezond meer is?![]()
Ja echt vreselijk vies.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja precies, ik had het er laatst nog over met een stel maatjes. Je merkt toch dat je zo dik wordtdat je dingen langzaamaan niet meer kan doen. Erger nog, mensen die zich zo dik gegeten hebben dat ze niet meer uit bed kunnen komen wtf
![]()
Ik voel me dan persoonlijk liever groot door spieren
En dat gezweet.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk vies.
En dat vieze gehijg ook altijd![]()
![]()
Ik heb gelukkig mijn lunchpauze net gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had honger, maar mijn eetlust is nu totaal verdwenen
Kun je het binnenhouden?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn lunchpauze net gehad.
Ja hoor, ik heb een vrij sterke maag. Ik zit tijdens bloederige zombiefilms ook gewoon kipkluifjes in m'n gezicht te proppen.quote:
Haha ook herkenbaar ja, maar wel naar als je zélf degene bent die om elke beweging/actie irritant gevonden wordtquote:Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
Ook irritant als je je al zoveel geirriteerd hebt aan iemand dat alles vanaf dat moment ook zeer irritant is. Dat je er zit van "Loop niet zo irritant adem te halen", "Laat dat pakje kauwgum niet zo irritant vallen", "Heb toch niet zon irritante stem", "Zit niet zo irritant aan je nagels", "Zit niet zo irritant brood te eten". GRRR.
Ach het is toch zo'n sukkel, dat heeft hij niet door. Je kan nooit iets subtiel laten merken, hij pikt het toch niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ook herkenbaar ja, maar wel naar als je zélf degene bent die om elke beweging/actie irritant gevonden wordt
naarquote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ach het is toch zo'n sukkel, dat heeft hij niet door. Je kan nooit iets subtiel laten merken.
En dan is hij ook nog eens zeer christelijk, tegen het extreme aan. Volgens hem kan je autisme genezen met bidden en is abortus net zo erg als verkrachting.quote:
Oh daar zou ik ook echt met een grote boog omheen lopenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog eens zeer christelijk, tegen het extreme aan. Volgens hem kan je autisme genezen met bidden en is abortus net zo erg als verkrachting.
JA WAT LEKKER SYMPATHIEK OM ZULKE KOLDER UIT TE SPREKEN MET EEN AUTISTISCHE COLLEGA TWEE TAFELS BIJ JE VANDAAN.
Moet je eens doen, zal vast mogelijk zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zit toch ook niet te beweren dat je met therapie en medicatie verlost kan worden van religieuze waanbeelden?
Ik kan mij gelukkig inhouden omdat ik weet dat hij op 31 maart toch wegbezuinigd wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je eens doen, zal vast mogelijk zijn
Ah scheelt weerquote:Op maandag 25 februari 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mij gelukkig inhouden omdat ik weet dat hij op 31 maart toch wegbezuinigd wordt.
Ik heb het voor het slapen gaan afgekeken..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
Ama godverdommeNu zit ik dit programma af te kijken en ik word er echt misselijk van
![]()
Ik vind het vies en moet een beetje huilen van binnenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het voor het slapen gaan afgekeken..Was zo in shock, kan me nog steeds niet voorstellen dat het echt is
Ik ben ook best stevig en mijn vriend is net zo klein als mij hihi maar wel een stuk dunner en ik had al medelijden met hem maar dat is na die docu helemaal verdwenenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het vies en moet een beetje huilen van binnen
Goedzo, zolang je maar niet boven de 100kg gaat wegen als vrouwquote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook best stevig en mijn vriend is net zo klein als mij hihi maar wel een stuk dunner en ik had al medelijden met hem maar dat is na die docu helemaal verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |