Daar kan hij best tegen, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Rammelende eierstokken ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
Jian en een prostaat probleem was ook goed
Ja die dacht, ik pleur op mijn bek, geld binnen en pleite.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Ik denk niet dat Kally daar last van heeftquote:
Nee daar had Youp het over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kally daar last van heeft
OH okquote:
Nee, hij kan hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
Die neger rapper gaat van de 30 meter schans, dappere dodo![]()
We zijn benieuwd ..... of nie
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit komt best raar over als je niet weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
Hij doet 't best goed, zelfs het remmen voor het hokje gaat op tijd , 23 meter
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusementquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
OP^O^ vooral dat van Kelly, gister stukje in sjownieuws gezien, wat een bagger progamma.
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusement
Sitaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellen
Paupersquote:
Wie ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Geen wonder dat J.Vl. zo boos was
Mocht ie niet meedoen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Geen wonder dat J.Vl. zo boos was
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
Hij was daar al om mee te doen en kreeg toen te horen dat hij niet op de lijst stond onze Johan
kolere wat een geld, en zeker ook gratis verblijf etc.quote:
We vinden het fijn voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
Bibi best goed ook, hokje geramd maar dan doen de meesten![]()
Ik geniet
Niks mis mee, ja soury spuugt erop, maar ik vind het nog behoorlijk voor 2 van die sprongetjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kolere wat een geld, en zeker ook gratis verblijf etc.
Ik spuug nergens op. Ik word niet gevraagdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis mee, ja soury spuugt erop, maar ik vind het nog behoorlijk voor 2 van die sprongetjes
Doodklap pleasequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
Goed Jody Bernal , zijn we er klaar voor?![]()
Jody vindt het voor het springen al heel cool
Ja hoor en Patty welquote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Patty mag niet springen, die zit in de jury .... jammer wel eigenlijk
Er is vast wel een topic ergens op fok over dit gedoequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
Jody sprong goed zeg, meer dan 20 meter
Je mag daar best heen gaan, maar ik denk niet dat die beter verslag doen dan ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is vast wel een topic ergens op fok over dit gedoe
Ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag daar best heen gaan, maar ik denk niet dat die beter verslag doen dan ik
Heb je het serieus opgenomenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
Kleine neger rapper pakt weer de 30 meter schans, het wordt een bietje saai
23 meter springt ie, geen problemen, shit
Ze moet er ook een beetje ''inkomen'' toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
Bibi gaat voor de 2e sprong, lekker ding, maar gaat weer voor 15 meter, saaie doos, zal wel weer goed gaan
Dat was snelquote:
Vertel het onsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
doorspoelen gaat goed, we zijn bij Jody, laatste sprong van de avond ...
Wat een finale zeg, wat gaat Jody doen??
Ze bewaren het laatste meestal. Die gaat te pletterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
doorspoelen gaat goed, we zijn bij Jody, laatste sprong van de avond ...
Wat een finale zeg, wat gaat Jody doen??
Bernall, hij heeft wel eens een liedje gezongen geloof ik. Hij dook ook van die duikplank toen, die heeft dus doorlopende geld nodigquote:
Oh die Jodiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Bernall, hij wel eens een liedje gezongen geloof ik. Hij dook ook van die duikplank toen, die heeft dus doorlopende geld nodig
nee niet jokken , Soury vind het fijn voor je zegt ze net dat jij zo genietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis mee, ja soury spuugt erop, maar ik vind het nog behoorlijk voor 2 van die sprongetjes
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Patty mag niet springen, die zit in de jury .... jammer wel eigenlijk
Je loopt net als altijd een tandje achterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee niet jokken , Soury vind het fijn voor je zegt ze net dat jij zo geniet
Vind je het erg als ik niet klikquote:
ben niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je loopt net als altijd een tandje achter
quote:
OK. Nou het was niksquote:Op zondag 24 februari 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]je moet klikken, en dan hele filmpje kijken en daarna willen we een uitgebreid verslag van hoe je *haar* vind
Dat is mooiquote:Op zondag 24 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
'Plattegrond' Ramses Shaffy in metrostation AMSTERDAM - In het nieuwe Amsterdamse metrostation Vijzelgracht komt een portret van de zanger Ramses Shaffy, gemaakt uit de lijnen van een metronet, te hangen. Het kunstwerk is gemaakt door kunstenares Marjan Laaper. Zangeres Liesbeth List heeft dat zaterdagavond bekendgemaakt tijdens het televisieprogramma Opium op Nederland 2.
En ?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mooiIk heb Ramses ooit ontmoet in wederzijdse beschonkenheid. In Egmond aan zee.
Tijdje zitten te lullen.
jaloers, was hij echt zo leuk, leek me een heel intrigerende man.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mooiIk heb Ramses ooit ontmoet in wederzijdse beschonkenheid. In Egmond aan zee.
Tijdje zitten te lullen.
En niks, we zaten op een trap te praten. Ik wist wel wie hij was hoor. Maar dat was toen zo'n oranje hippie. Nu denk ik wel eens dammm wat coolquote:
oh de Bagwan, weet nog wel hele horders bij Haarlemmermeerstation, was er een congres ergens met de Bagwan,quote:Op zondag 24 februari 2013 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En niks, we zaten op een trap te praten. Ik wist wel wie hij was hoor. Maar dat was toen zo'n oranje hippie. Nu denk ik wel eens dammm wat cool
Oké, ik bedoelde ook alleen maar, leuke vent, aardige vent? of geweldige kwal?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En niks, we zaten op een trap te praten. Ik wist wel wie hij was hoor. Maar dat was toen zo'n oranje hippie. Nu denk ik wel eens dammm wat cool
Ja dat hele zootje zat in Egmond. Mijn ouders hadden daar een zomerhuisje in de duinen, vandaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh de Bagwan, weet nog wel hele horders bij Haarlemmermeerstation, was er een congres ergens met de Bagwan,
Nee heel aangenaam. Leuk gesprek, geen gedoe gewoon eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, ik bedoelde ook alleen maar, leuke vent, aardige vent? of geweldige kwal?
Jij had wel in de markt willen zijn als vrouw nummer 12quote:Op zondag 24 februari 2013 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ooit Anton Heyboer willen ontmoeten.
heb een keertje met Dries Roelvink, wie kent hem niet zitten kletsen, leuke vent hoor echt een Amsterdammer beetje bravour gozer maar ach daar prik je zo door heen.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat hele zootje zat in Egmond. Mijn ouders hadden daar een zomerhuisje in de duinen, vandaar.
Ga weg Dries een beetje vergelijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een keertje met Dries Roelvink, wie kent hem niet zitten kletsen, leuke vent hoor echt een Amsterdammer beetje bravour gozer maar ach daar prik je zo door heen.
Nou fijn dat scheelt scrollenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:21 schreef Jian het volgende:
Ik kijk nooit meer naar de schansspringen van SBS, ik vond er eigenlijk geen klote aan, zo ik heb het gezegd
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij had wel in de markt willen zijn als vrouw nummer 12
pak van me hartquote:Op zondag 24 februari 2013 00:21 schreef Jian het volgende:
Ik kijk nooit meer naar de schansspringen van SBS, ik vond er eigenlijk geen klote aan, zo ik heb het gezegd
Sjesusquote:Op zondag 24 februari 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat zeg ik niet, maar veel over hem gelezen etc. en heel verhaal iemand heeft me eens te pakken genomen per telefoon, was toen met suprisesjow die belde dat ze een brief hadden gekregen dat ik graag Anton Heyboer wilde ontmoeten, dat gesprek heeft degene nog op een cassette bandje ( is 21 jaar geleden) maar ben er zo ingestonken dat ik de volgende dag pikobello gekleed was ( met dikke buik was hoogzwanger van de jongste) en netjes klaar zat, ik zou opgehaald worden met een taxi, kwam geen taxi maar wel degene die me dat geflikt had
![]()
Maar kortom Anton Heyboer zucht wilde die man graag ontmoeten.
ja echt Soury, telefoon gesprek duurde erg lang en hun maar lullen, ik uitleggen ja maar ik ben hoogzwanger etc en wat moet ik aan want het zou die morgen erop plaats vinden, dat cassettebandje hebben ze nog steeds en draaien het nog wel eens afquote:
Ok ik bekenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet lullen je hebt gewoon geweldig genoten
En wat dan ? Wilde je je onder laten kwastenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt Soury, telefoon gesprek duurde erg lang en hun maar lullen, ik uitleggen ja maar ik ben hoogzwanger etc en wat moet ik aan want het zou die morgen erop plaats vinden, dat cassettebandje hebben ze nog steeds en draaien het nog wel eens afom me te pesten
Beetje heen en weer lopen over de Weesperzijde, dan kom je 'm wel tegen. Een week of wat geleden kwam ik 'm ook nog tegen op zondagavond in een kroeg aan de Nieuwmarkt.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik ook graag wil ontmoeten, hij maakt prachtige foto`s Michiel Romeyn
oh, maar ik durf hem niet aan te spreken hoor, staat zo raar lijkt me, maar vind het een intresantte man en denk dat hij veel over Amsterdam kan vertellenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje heen en weer lopen over de Weesperzijde. dan kom je 'm wel tegen. Een week of wat geleden kwam ik 'm ook nog tegen op zondagavond in een kroeg aan de Nieuwmarkt.
Hij is ook vrij schuw, niet iemand die het leuk vindt door vreemden aangesproken te worden, volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, maar ik durf hem niet aan te spreken hoor, staat zo raar lijkt me, maar vind het een intresantte man en denk dat hij veel over Amsterdam kan vertellen
nee, ik wilde wel eens weten waarom hij altijd zo gek deed, en hij kon mooi vertellen in zijn jonge jaren, toen hij ouder werd speelde hij gewoon het hele spelletje mee. hij was natuurlijk wel een beetje leip maar niet zoals wij hem gekend hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat dan ? Wilde je je onder laten kwasten
Als je maar niet spoilers gaat plaatsen hierquote:Op zondag 24 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
Ik ga denk ik maar eens het 1e deel van die nieuwe serie The Americans bekijken, schijnt een aanrader te zijn!
ja, maar had hem toch niet aangesproken, vind ik veel te eng en vind dat ook onbeleefd, net als Erwin Olaf, die wil ik ook wel eens ontmoeten, de foto`s eens goed bekijken en over zijn werk babbelenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook vrij schuw, niet iemand die het leuk vindt door vreemden aangesproken te worden, volgens mij.
Wat zou je hem dan willen vragenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar had hem toch niet aangesproken, vind ik veel te eng en vind dat ook onbeleefd, net als Erwin Olaf, die wil ik ook wel eens ontmoeten, de foto`s eens goed bekijken en over zijn werk babbelen
Dat lijkt me een raar beroepquote:Op zondag 24 februari 2013 00:37 schreef Toverheks het volgende:
zou heel graag willen leren foto graveren, Amsterdam met grachtjes en steegjes, het anders vastleggen dan het geijkte.
Vind die grote posters wat overal in de stad hangt ook zo mooi, hoe het vroeger was. ja de tijd van Jacob Olie nog steeds mijn favoriet Schrutz.
wat hem er toe brengt bepaalde thema`s te kiezen, hoe hij de foto`s samen stelt, of hij als hij thuis of in bed er uit gaat om toch nog ergens een foto van te nemen, de collectie van hemzelf met die zuurstofslangentjes in zijn neus dat hij zich jaren ouder heeft laten smincken enzo, lijk me ook een man die veel kan vertellenquote:
Mag ik meequote:
raar beroep, fotograaf?? jij maakt al mooie foto`s wat is er dan raar aanquote:
Dat kan ikquote:
hoezo? doe ik dat wel eens dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je maar niet spoilers gaat plaatsen hier
Ik hoef niet meer naar de schans springers te loeren, waarvoor dank btwquote:
Glas in lood kun je aardig geld mee verdienen als je het goed kan uiteraardquote:Op zondag 24 februari 2013 00:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien eens een echt goed foto toestel kopen en gewoon eens plaatjes schieten, maar wil zo veel, wil ook mozaiek leren, en een glas in lood cursus
ja maar zo een cursus is duur, maar wil het heel graag lerenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Glas in lood kun je aardig geld mee verdienen als je het goed kan uiteraard
tis weer eens wat anders als breien...quote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo een cursus is duur, maar wil het heel graag leren
idee, vraag aan de kids voor mijn verjaardag![]()
Gewoon je balkondeuren omsmelten. Tikkie roze erbijquote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zo een cursus is duur, maar wil het heel graag leren
idee, vraag aan de kids voor mijn verjaardag![]()
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 00:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
tis weer eens wat anders als breien...
ze zijn bij oudste huizenblokken ertussen aan het wegslopen, staat grote bak maar alles kapot van glas in lood, zo zonde, let steeds op in oude gedeeltes waar ze aan het slopen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon je balkondeuren omsmelten. Tikkie roze erbij
ik vind dit wel leuk ..quote:Op zondag 24 februari 2013 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon je balkondeuren omsmelten. Tikkie roze erbij
Eikels zijn het dan, want glas in lood ramen leveren geld op. Wij importeren wel tiffany-achtig glas in lood uit India, omdat het daar relatief goedkoop (goedkope arbeidskrachten) vervaardigd kan worden, maar als je ziet wat het hier oplevert, dat is echt veel!quote:Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn bij oudste huizenblokken ertussen aan het wegslopen, staat grote bak maar alles kapot van glas in lood, zo zonde, let steeds op in oude gedeeltes waar ze aan het slopen zijn.
Ja uiteraard. Mijn zwager is een sloper maar die haalt er plaatjes uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn bij oudste huizenblokken ertussen aan het wegslopen, staat grote bak maar alles kapot van glas in lood, zo zonde, let steeds op in oude gedeeltes waar ze aan het slopen zijn.
wat die bouwvakkers er heel uithalen nemen ze natuurliijk zelf mee
LOLquote:Op zondag 24 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Eikels zijn het dan, want glas in lood ramen leveren geld op. Wij importeren wel tiffany-achtig glas in lood uit India, omdat het daar relatief goedkoop (goedkope arbeidskrachten) vervaardigd kan worden, maar als je ziet wat het hier oplevert, dat is echt veel!
quote:
Dit heb je al eens geplaatst, echt heel gaaf ditquote:
ja dat nemen ze mee, ook wel logies, heb 1 tiiffinylamp geloof geen echte maar er zit ergens een winkel in Amsterdam daar zal ik eens gaan kijken, wil van de zomer nieuwe meubels en daar horen ook zulke lampen bijquote:Op zondag 24 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Eikels zijn het dan, want glas in lood ramen leveren geld op. Wij importeren wel tiffany-achtig glas in lood uit India, omdat het daar relatief goedkoop (goedkope arbeidskrachten) vervaardigd kan worden, maar als je ziet wat het hier oplevert, dat is echt veel!
Nee, maar ik zeg dat ze de plaatjes eruit halen (slopers) en jij zegt dat het een zonde is.quote:
Een echte Tiff is erg duur, je hebt veel Tiffany-like en daar is niks mis meequote:Op zondag 24 februari 2013 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat nemen ze mee, ook wel logies, heb 1 tiiffinylamp geloof geen echte maar er zit ergens een winkel in Amsterdam daar zal ik eens gaan kijken, wil van de zomer nieuwe meubels en daar horen ook zulke lampen bij
Ik viel zowat in slaapquote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je stukje doorspoelen, zie he nog iets moois, en zo worden er steeds sprookjes vertelt via dat zand, die vent kan tekenen. kijk het met arabiertje, zei kijkt ff ik kijk het helemaal af zo goed gemaakt vind ik
nee een echte daar heb ik geen geld voor, wil alles gelijk bankstel 2 stuks, mooie houten salon tafel en laag kastje waar de tv boven moet hangen en dan nieuwe lampen, de rest verf witsel en een mooi soort patroon behang voor op maar 1 muurtje heb ik allemaal al gekocht, de rerst wordt weer allemaal spierwitquote:Op zondag 24 februari 2013 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte Tiff is erg duur, je hebt veel Tiffany-like en daar is niks mis mee
Mijn zwager komt er voor de sloop al in. Niet alleen glas in lood maar zoveel andere spullen.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:57 schreef Toverheks het volgende:
dat glas in lood wat ze in die bak flikkeren is volgens mij niet meer te gebruiken alles kapot etc.
ben jaloers op je zwager, ja die zal mooie dingen vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zwager komt er voor de sloop al in. Niet alleen glas in lood maar zoveel andere spullen.
Je moet er wel oog voor hebben
Dat zeg ik niet, de ramen waar ze de plaatjes uit slopen zijn vaak standaard glazen ramen met vierkante doorzichtige raampjes in lood, waarbij alleen bijvoorbeeld één afbeelding of versiering aanwezig is, dan is alleen de afbeelding echt interessant. Als je hem wilt hergebruiken poep je de rest op maat er zo omheen. Tiffy-styled glas in lood daarentegen is meestal eigenlijk één grote versiering.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg dat ze de plaatjes eruit halen (slopers) en jij zegt dat het een zonde is.
Ja echt geweldig soms. dinky toys inclusief met doosjes. Koffers met troep en soms wat leuksquote:Op zondag 24 februari 2013 01:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jaloers op je zwager, ja die zal mooie dingen vinden.
Ahh ik snap hetquote:Op zondag 24 februari 2013 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, de ramen waar ze de plaatjes uit slopen zijn vaak standaard glazen ramen met vierkante doorzichtige raampjes in lood, waarbij alleen bijvoorbeeld één afbeelding of versiering aanwezig is, dan is alleen de afbeelding echt interessant. Als je hem wilt hergebruiken poep je de rest op maat er zo omheen. Tiffy-styled glas in lood daarentegen is meestal eigenlijk één grote versiering.
dat is contra origineel glas in lood toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, de ramen waar ze de plaatjes uit slopen zijn vaak standaard glazen ramen met vierkante doorzichtige raampjes in lood, waarbij alleen bijvoorbeeld één afbeelding of versiering aanwezig is, dan is alleen de afbeelding echt interessant. Als je hem wilt hergebruiken poep je de rest op maat er zo omheen. Tiffy-styled glas in lood daarentegen is meestal eigenlijk één grote versiering.
hoe bedoel u?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat is contra origineel glas in lood toch?
Oh, dat weet ik niet, althans ik weet niet of dat de reden is van de opdeling, ik denk dat het meer een decoratieve reden heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:11 schreef ZOA het volgende:
Ik bedoel dat door de zwakte van glas in lood bij grotere oppervlakte het geheel opgedeelt is in kleine stukjes
Van oudsher bij origineel glas in lood (in bijvoorbeeld kerken) is dat de reden, dat niet bij het minste geringste verwaaide takje het hele raam deruitflikkert zeg maarquote:Op zondag 24 februari 2013 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, althans ik weet niet of dat de reden is van de opdeling, ik denk dat het meer een decoratieve reden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Je hebt je fantastisch van je taak gekweten. je verslag was zo beeldend dat het was net alsof we er zelf bij waren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
Kutsprong niet ver en hij ging ook niet op z'n bek, wat een domper.![]()
De volgende samenvatting doet pullup maar![]()
o, sorry, u heeft de finalisten nog te goed van mij: Kleine negert, Chimènè, Jody en Bibi
Yes, geweldig, hoogtepunt van de dagquote:Op zondag 24 februari 2013 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens de complete versie van het toneelstuk 'Going to the Dogs' van Wim t Schippers liggen hier en zal daar vanavond uitgebreid commentaar bij leveren.
Sneeuw, jammer voor de wedstrijdquote:Op zondag 24 februari 2013 12:03 schreef Toverheks het volgende:
zie nu ene Willem v H met een rooie neusen nee Jian, het sneeuwt er, lekker koud op die tribune, krijgt de nieuwe kuip eigenlijk een dak??
en blij dat kind thuis is, heb zelf ere divisie in HD, wist ik veel dat ik een paar nummertjes hoger moest![]()
Willen was paar jaar geleden nog leuk met zijn commentaar, maar is nu een zure ouwe man geworden.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Toverheks het volgende:
ja, denk dat van Hanegem ook wel gelijk heeft betreft de oude Kuip, is net als dat ze de Meer hebben omgeploegd, en nog steeds als ik daar langs rij denk ik ach, waren mooie tijden.
de sfeer is weg vind ik in de Arena, mooi complex maar daar blijft het bij.
zijn ze dat bijna niet allemaal, hun zien ook wat er zo veranderd in het voetbal, het is niet meer leuk een balletje trappen en daarna met zijn alle een pilsje pakken, vroeger verdiende ze geen drol, gingen ze maar een sigarenzaak openen, moet je nu kijken het gaat alleen maar om euro`s etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Willen was paar jaar geleden nog leuk met zijn commentaar, maar is nu een zure ouwe man geworden.
Nu zijn er velen naar paar jaar miljonairquote:Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn ze dat bijna niet allemaal, hun zien ook wat er zo veranderd in het voetbal, het is niet meer leuk een balletje trappen en daarna met zijn alle een pilsje pakken, vroeger verdiende ze geen drol, gingen ze maar een sigarenzaak openen, moet je nu kijken het gaat alleen maar om euro`s etc.
Hoop het wel, maar je weet het pas na laatste fluitsignaalquote:
wordt een lekker middagje voetbal, en om 5 uur ook eredivisie Om 17:00 uur LIVE:quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoop het wel, maar je weet het pas na laatste fluitsignaal
heb jij geen ere??quote:Op zondag 24 februari 2013 12:41 schreef Jian het volgende:
zo strakke Engelse stream via Russische site![]()
Hup Feyenoord
Nee, al een tijdje niet meer, voor die paar wedstrijden die ik echt live wil zien, slinger ik wel even een streampje aan via internet, zoals nu, kost niksquote:
ja je hebt gelijk, zoon wil ere ook al opzeggen, hij zegt voor die ene wedstrijd en hij heeft nu sport 1 en 2 en nog wat extra genomen, kind is ook gek op engels en spaans voetbal, maar hij heeft het nog niet opgezegd, kan nog steeds kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer, voor die paar wedstrijden die ik echt live wil zien, slinger ik wel even een streampje aan via internet, zoals nu, kost niks
Die 1 heb je al goedquote:
Voorlopig staaan ze achter heksie!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Toverheks het volgende:
We gaan naar de Arenakom maar op, hak dat Ado in het pannetje.
Wtfquote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Wat een droeftoeters, die voetballers![]()
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Domme actie.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Even het goede voorbeeld geven aan de jeugdspelersquote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Ow zal dat helpen in het bijgeloof?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal nu wel wat beter gaan met AJAX... Oop heeft zijn ADO-shirt net uitgetrokken
Wat een afvallige, mag tie um nooit meer aanquote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zal nu wel wat beter gaan met AJAX... Oop heeft zijn ADO-shirt net uitgetrokken
Ben eigelijk voor ADOquote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat een afvallige, mag tie um nooit meer aan
Nou daar ligt het niet aan hoor. Ajax mag dit jaar geen kampioen worden van de KNVB, zegt een kenner in Den Haag net.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow zal dat helpen in het bijgeloof?
Maar wel vermakelijk!
Wel nee, wat ver gezochtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou daar ligt het niet aan hoor. Ajax mag dit jaar geen kampioen worden van de KNVB, zegt een kenner in Den Haag net.
Die 'kenner' gaat te ver in zijn hoopquote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou daar ligt het niet aan hoor. Ajax mag dit jaar geen kampioen worden van de KNVB, zegt een kenner in Den Haag net.
Jeeeezzz, wat een volk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Ze zouden al die droeftoeters gewoon uit competitie moeten nemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even het goede voorbeeld geven aan de jeugdspelers
Over van alles wat hier geluld wordt is wel een topic volgens mij, voetbal ookquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch een eigen topic?
Inderdaad, het zijn geen jongeren gefilmd door een camera op straat in Eindhoven. Gewoon doorlopen dus maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Jian het volgende:
1 gefrustreerd baasje, Germaine Les, wat duw en trekwerk en dat was het dan. Lens 3 wedstrijden schorsing geven en doorlopen maar weer mensen.
Alsof roeiers zulke aaibare types zijn
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er zoveel incidenten rond het roeien waren was die sport al lang verboden geweest. het vaker op tv.
Dat topic bestaat nog hèquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: we hadden het over opaatje
Dat moet haast wel lijkt me zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan was dat streamverslag per ongeluk hier gepost, zeker?
Daar waren trouwens ook 2 roeiers bij heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 24 februari 2013 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn geen jongeren gefilmd door een camera op straat in Eindhoven. Gewoon doorlopen dus maar.
Voetbal an sich ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ouwe heeft toch een eigen topic?
Je maakt het nu aantrekkelijker dan het is.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
Met roeiers moet je oppassen, die gebruiken die spanen om om zich heen te maaien, levensgevaarlijk
Het is er blijkbaar te saai dus zo af en toe moeten de laatste stuiptrekkingen en doodsrochels van die stervende reeks nog even onder de aandacht gebracht worden.quote:
Je moet de boel een beetje promoten, dat trekt toeschouwers en dus sponsors. Hierna gaan we het nog eens over de pakjes van de dames hebben, dat kan ook gewoon beterquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Je maakt het nu aantrekkelijker dan het is.
Dan mag je met klootschutters helemaal wel oppassen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
Met roeiers moet je oppassen, die gebruiken die spanen om om zich heen te maaien, levensgevaarlijk
Juistquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet de boel een beetje promoten, dat trekt toeschouwers en dus sponsors. Hierna gaan we het nog eens over de pakjes van de dames hebben, dat kan ook gewoon beter
In dit geval heb je gelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet de boel een beetje promoten, dat trekt toeschouwers en dus sponsors. Hierna gaan we het nog eens over de pakjes van de dames hebben, dat kan ook gewoon beter
Als je idiootvrij synoniem stelt aan saai, dan is het er heerlijk saai op dit moment ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is er blijkbaar te saai dus zo af en toe moeten de laatste stuiptrekkingen en doodsrochels van die stervende reeks nog even onder de aandacht gebracht worden.
Niet alleen de outfitjes zijn aan vervanging toe, de dames zelf ook..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit geval heb je gelijk
[ afbeelding ]
Een idiootvrij topic over Opa is een contradictio in terminisquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je idiootvrij synoniem stelt aan saai, dan is het er heerlijk saai op dit moment ja.
Weinig kans. Ajacieden schijnen doorgaans een beschaafde club te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat de Ajacieden de scheidsrechter nog even de tyfus slaan.
altijd, onze jongens weten zich te gedragen, zag van de catacomben in Rotterdamquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weinig kans. Ajacieden schijnen doorgaans een beschaafde club te zijn.
Op het moment supreme kan ik het me nog voorstellen, na de wedstrijd nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
altijd, onze jongens weten zich te gedragen, zag van de catacomben in Rotterdammaar ja was ontlading van een bere spannende wedstrijd
ach, blijven kleine jongens hequote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Op het moment supreme kan ik het me nog voorstellen, na de wedstrijd niet
quote:
Daarom, klein akkefietje, is geen bloed bij gevloeid en iedereen staat weer op zijn achterste benenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
incidentje, komt zelfs bij het schaken voor, boys will be boys![]()
Precies. Een beetje vechten na de wedstrijd, dat hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, klein akkefietje, is geen bloed bij gevloeid en iedereen staat weer op zijn achterste benen
Mijn klacht is dan ook dat ze elkaar niet gewoon hebben doodgeschopt dan waren we van dat tuig verlost geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, klein akkefietje, is geen bloed bij gevloeid en iedereen staat weer op zijn achterste benen
"vechten", een beetje duwen en trekken en een beetje, Hè joh, klootzak, lul, moet je niet meer doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Een beetje vechten na de wedstrijd, dat hoort er gewoon bij.
Tot zo'n voetballer door dat duw- en trekwerk per ongeluk achterover van die trap lazert, dan gaan we opeens weer stille tochten houden en met rouwbanden om spelen want dan is het opeens wel weer erg.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
ho ho jongens, zie het gewoon als het algemeen plaatje, was beetje duw en trekwerk niks meer niks minder........................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach Schrutz maak je niet zo druk man, het is zondag, kijk naar buiten hoe mooi Amsterdam er weer wit bij legt, was echt weinig daar aan de hand.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot zo'n voetballer door dat duw- en trekwerk per ongeluk achterover van die trap lazert, dan gaan we opeens weer stille tochten houden en met rouwbanden om spelen want dan is het opeens wel weer erg.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Voetbal = Oorlogdaar hebben we SlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heet die film ook alweer
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
in Jan zijn tijd was het tikkeltje erger, en vooral verbaal werd er wat tegen elkaar gescholden en kon je de scheids nog uitmaken voor HiHaHondenlulquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Jian het volgende:
Vanavond lekker Studio Voetbal.
Jack van Gelder; "Nou jongens, zeg het maar wat vonden we ervan?" "laten we nu eerlijk wezen jongens, dit kan toch niet?!" "uuuuhhh, nou, uuuhh nee, Jack eigenlijk, och, ja" "Neeee, maar wees nou eerlijk Jan, in jouw tijd gebeurde dit toch niet?" Nou, ehhh, Jack, eigenlijk ....."
Ja, dan is er dus een ongeluk gebeurd en dat is er nu niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot zo'n voetballer door dat duw- en trekwerk per ongeluk achterover van die trap lazert, dan gaan we opeens weer stille tochten houden en met rouwbanden om spelen want dan is het opeens wel weer erg.
Daar is de ellende mee begonnen... De scheidsrechters konden er niet meer tegen dus werd daar censuur opgelegd, dan moeten ze wat anders verzinnenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in Jan zijn tijd was het tikkeltje erger, en vooral verbaal werd er wat tegen elkaar gescholden en kon je de scheids nog uitmaken voor HiHaHondenlul
Als je niet gaat duwen en trekken gebeuren er geen ongelukken. Met je poten van elkaar afblijven, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan is er dus een ongeluk gebeurd en dat is er nu niet.
ach Bende, het is allemaal nu zo overtrokken, regeltjes en regeltjes, voetbal wordt minder aantrekkelijk, duwen en trekken is er altijd geweest maar omdat het nu hot is gaat het vanavond bij Jack en morgen bij VI weer hier over.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar is de ellende mee begonnen... De scheidsrechters konden er niet meer tegen dus werd daar censuur opgelegd, dan moeten ze wat anders verzinnen
dat noemen we hier sensatiezuchtquote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef Jian het volgende:
Op radio 1 de hele tijd. "Na de wedstrijd Feyenoord, PSV is er door spelers gevochten" Er is gvd geen klap gevallen
Voetbal is een contactsport daar wordt wel eens een duwtje uitgedeeld, bij Rugby duwen ze harder, er is geen klap gevallen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je niet gaat duwen en trekken gebeuren er geen ongelukken. Met je poten van elkaar afblijven, hoe moeilijk kan het zijn?
Oh, ik was in de veronderstelling dat de wedstrijd al afgelopen was. My mistake.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport daar wordt wel eens een duwtje uitgedeeld, bij Rugby duwen ze harder, er is geen klap gevallen.
Dit was wel een rare spelsituatie dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Voetbal is een contactsport daar wordt wel eens een duwtje uitgedeeld, bij Rugby duwen ze harder, er is geen klap gevallen.
Tijdens de wedstrijd mag je ook niet zo duwen en trekken en erna ook niet, maar in de emotie gebeurt dat, maar er wordt verder niemand in elkaar geslagen ofzo. Waarschijnlijk hebben Lens en Mathijssen al weer handjes geschud en elkaar een vriendschappelijke mep op de schouder gegeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat de wedstrijd al afgelopen was. My mistake.
Nee hoor gebeurt wel meer na een wedstrijd een paar duwen en een paar woorden, zijn de wegebbende emoties bij een contactsport, niks bijzonders, alleen voor op sensatie beluste media.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was wel een rare spelsituatie dan.
fixed that for youquote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef pullup het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen drol van waarom dit zo heftig en uitgebreid gebagatelliseerd uitgemeten moet worden.![]()
Maar ik ga me er verder niet druk om maken
quote:
Het is pas erg als er een ongeluk bij gebeurt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef pullup het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen drol van waarom dit zo heftig en uitgebreid gebagatelliseerd moet worden.![]()
Ik ook niet. Intussen een lekkere pastasaus gekookt.quote:Maar ik ga me er verder niet druk om maken
Klopt, eigenlijk net als bij de straat oversteken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas erg als er een ongeluk bij gebeurt.
eet smakelijk!quote:Ik ook niet. Intussen een lekkere pastasaus gekookt.
Als ik iemand de straat op duw voor het aanstormend verkeer is het dus pas erg als het verkeer niet op tijd weet te stoppenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk net als bij de straat oversteken.![]()
Dan probeer je hem dus eigenlijk te vermoorden als ik het goed begrijp?! Nee, dat is sowieso niet in de haak om het mild uit te drukken, maar wat heeft dat het Lens en Matthijssen te maken? Of kwam er een bus aan duwde Lens, Matthijssen ervoor?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik iemand de straat op duw voor het aanstormend verkeer is het dus pas erg als het verkeer niet op tijd weet te stoppen
En in jouw vergelijking was Matthijssen de straat aan het oversteken?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan probeer je hem dus eigenlijk te vermoorden als ik het goed begrijp?! Nee, dat is sowieso niet in de haak om het mild uit te drukken, maar wat heeft dat het Lens en Matthijssen te maken? Of kwam er een bus aan duwde Lens, Matthijssen ervoor?
Nee hoor, dat was slechts een vervolg geven aan jouw stelling dat iets pas erg is als er een ongeluk gebeurt. Een stelling zo algemeen dat ie overal zijn plaats vindt, ook als je de straat over steekt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En in jouw vergelijking was Matthijssen de straat aan het oversteken?
Mooi, ga dan maar lekker eten, want hier valt geen eer voor je te behalen, echt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Goddomme, wat heb ik lekker gekookt
O, jij had het al helemaal niet meer over dat incident. Hoe kan dat toch over het hoofd gezien hebben? Mijn stelling had nog wel betrekking op dat gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was slechts een vervolg geven aan jouw stelling dat iets pas erg is als er een ongeluk gebeurt. Een stelling zo algemeen dat ie overal zijn plaats vindt, ook als je de straat over steekt.
Dat weet ik, jij hebt altijd gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, ga dan maar lekker eten, want hier valt geen eer voor je te behalen, echt niet
Ha ha ha, sterk argument om het op die manier persoonlijk te maken, je weet waar je dan staat hè ... en nu kan ik het, laten we zeggen op z'n Sly -ts afmaken, je hebt immers de aanleiding gegeven, maar ik zal me inhouden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij hebt altijd gelijk.
Ik denk dat ik die ook maar vaker ga gebruiken want er is toch geen eer aan te behalen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stel relnichten zijn tquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
jongentjes blijven jongentjes, of het nu in de catacomben is of hier in het topic
Gelukkig was jouw opmerking waar ik op reageerde helemaal niet persoonlijk bedoeld. Overigens vroeg ik me al af wanneer Sly weer zou komen om de 'waarheid' nog wat kracht bij te zetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, sterk argument om het op die manier persoonlijk te maken, je weet waar je dan staat hè ... en nu kan ik het, laten we zeggen op z'n Sly -ts afmaken, je hebt immers de aanleiding gegeven, maar ik zal me inhouden.
Eet ze
Ga erbij snotteren, dan krijg ik wellicht medelijden, ..... of juist nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar vaker ga gebruiken want er is toch geen eer aan te behalen.
Kom op heksje, nu niet de schuld bij Moitthijssen gaan leggen, hèquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
jongentjes blijven jongentjes, of het nu in de catacomben is of hier in het topic
Ik zeg altijd: Ga ff janken... dan krijg je een bootquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga erbij snotteren, dan krijg ik wellicht medelijden, ..... of juist niet
Dat weet ik, jij hebt altijd gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga erbij snotteren, dan krijg ik wellicht medelijden, ..... of juist niet
was de schuld van Advocaat, echt he ik zeg het je, die gaf als opdracht die gozer ff in elkaar te rammen, alleen was zo jammer dat er getuigen bij waren, dus wie komt er op het strafbankje bij de KNVBquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op heksje, nu niet de schuld bij Moitthijssen gaan leggen, hè
Ik ben blij dat je het inziet, jij daarentegen zwamt vaak maar wat in de ruimte, maar niet getreurd er is hier voor iedereen een plaatsje, we hebben allemaal onze rol zeg maar, die van jou is nu gelukkig ook duidelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij hebt altijd gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het inziet, jij daarentegen zwamt vaak maar wat in de ruimte, maar niet getreurd er is hier voor iedereen een plaatsje, we hebben allemaal onze rol zeg maar, die van jou is nu gelukkig ook duidelijk
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dacht een lollyquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Ga ff janken... dan krijg je een boot
Oh, die ken ik ook nog;quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij hebt altijd gelijk.quote:
Je zwamt maar wat!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch heeft ie soms best goeie suggestiesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag woont ook een ouwe man die altijd gelijk heeft.
Verkeerde gequotequote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef pullup het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen drol van waarom dit zo heftig en uitgebreid gebagatelliseerd moet worden.![]()
Maar ik ga me er verder niet druk om maken
Noem er eens één.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch heeft ie soms best goeie suggesties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |