abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124848957
Waar koop je leuke sneakertjes in maat 27. Ik zoek ze voor mijn neefje van 3,5. Dus kleine all stars, of kleine adidasjes enz. De volwassen sneaker maar dan in het klein voor niet al te veel geld.

Edit: gevonden paar mooie vans voor 29 euro bij frontrunner.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stansfield op 03-04-2013 20:22:52 ]
pi_124851429
Stansfield, Vans vallen wel een maat groter he (de modellen die mijn jongens hebben iig wel).

Oehh luizen....mijn nachtmerrie...
Bij oudste waren er afgelopen half jaar wel drie keer luizen in de klas geloof ik. Gelukkig hier nog niet gekregen, maar jeuk kreeg ik al bij het idee.
pi_124853033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Meimeltje het volgende:
Stansfield, Vans vallen wel een maat groter he (de modellen die mijn jongens hebben iig wel).

Oehh luizen....mijn nachtmerrie...
Bij oudste waren er afgelopen half jaar wel drie keer luizen in de klas geloof ik. Gelukkig hier nog niet gekregen, maar jeuk kreeg ik al bij het idee.
Heb ik ook gedaan. Sowieso is dat wel handig. Ook al kan hij ze niet gelijk aan maakt dat niet zo veel uit.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:30:43 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124853551
Ik heb als kind een keer of 3 luizen gehad en mijn moeder benadrukte altijd dat luizen alleen van schoon haar hielden. Ik heb dus geen aversie tegen luizen, die keren had ik erg schoon haar :+ . En er zijn geweldige middeltjes tegenwoordig om ervan af te komen.

Nathan ligt zonder luier in bed. De buurvrouw had haar zoontje zindelijk en in het begin was z'n nacht luier ook droog en op een gegeven moment leek het alsof hij zich besefte dat hij dan wel een luier om had en dus alles lekker kon laten lopen, en dus elke ochtend een mega luier. Aangezien Nathan nu niet plast s nachts proberen we het gewoon, anders was ik wel weer, is toch mijn dagelijkse bezigheid momenteel :X .
  donderdag 4 april 2013 @ 09:18:30 #180
259886 pessie
pi_124866049
Geen bed verschoont *O* . Wel wilde hij om half 4 plassen, maar ik was toch al wakker ivm nacht voeding. Ik vind em stoer!
  donderdag 4 april 2013 @ 09:51:11 #181
258612 nytar
boys boys boys
pi_124866707
*O* grote jongen pessie!!
pi_124867029
Wat goed van hem Pessie *O*
pi_124867097
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:18 schreef pessie het volgende:
Geen bed verschoont *O* . Wel wilde hij om half 4 plassen, maar ik was toch al wakker ivm nacht voeding. Ik vind em stoer!
*O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_124873071
Wat goed Pessie!!

Hier gaat het wat dat betreft weer een stukje minder... Een paar weken geleden waren we allemaal hartstikke trots dat Lars bijna alle plasjes op een potje of wc deed, maar de laatste dagen is het net alsof het hem niet meer kan interesseren. Alleen als ik zeg dat ik naar de wc ga, dan is het "Ikke ook!". Luierbroekjes worden vrolijk volgeplast, en poep geeft ie al helemaal niet meer aan. Ook de nachtluier zit weer bomvol 's ochtends...
Misschien moet ik hem overdag toch een onderbroekje aandoen ipv een luierbroekje.. Al moet ik zeggen dat ik zelf niet echt de energie heb om zoveel te wassen en er zoveel aan te denken hem te herinneren dat ie een plas moet gaan doen... hmm..
pi_124874283
Goed zeg Pessie!

Hier lijken de nachtluiers steeds droger... maar nog niet genoeg om het zonder te proberen...
Ach, ze is overdag droog dat vind ik veel belangrijker ;).
Fake it till you make it...
pi_124874488
Pessie wow!
Lucas gaat in de juli oefenen (ik schreef eerst zomer, maar ja je weet het nooit of de zomer echt komt)
pi_124874545
Goed zo Pessie! Wat een goed idee om zo de posititeit weer terug te halen!

Hier nog helemaal niets met zindelijkheid. Ze wil niet op de wc/potje en ze is ook helemaal niet ontvankelijk voor beloningsstickers enzo. Ze heeft nu wel onderbroekjes aan in plaats van rompers dus als het warmer is dan laten we maar gewoon de luier uit denk ik.

Ze heeft wel een groot bed sinds 2 weken. Een halfhoogslaper. Ze vindt het fantastisch. Net op bed gelegd voor het middagdutje en toen hoorde ik heel veel gerommel. Tamboerijn, speelgoedstofzuiger, veel gelach, leek wel een feestje :') Uiteindelijk ging ik kijken. Had ze haar vestje uit gedaan, regenlaarzen aan en stond ze iets met een lint te doen bij het traphekje. Wilde hem zeker dichtbinden zodat ik niet meer boven kon komen :D :P
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat haar kamer nu een grote zooi is ;(
  donderdag 4 april 2013 @ 15:38:58 #188
259886 pessie
pi_124878291
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Cooki het volgende:
Pessie wow!
Lucas gaat in de juli oefenen (ik schreef eerst zomer, maar ja je weet het nooit of de zomer echt komt)
Haha, ik ga ervan uit dat de zomer komt!

Sola, wij hebben een boekje van de prenatal gebruikt. Nathan is dol op boekjes en stickers in een boekje plakken vond hij veel leuker dan op een papier. Mijn peuterplasboekje heet het volgens mij.

Nytar, hoogzwanger is het hier ook niet gelukt hoor, 2 keer een poging ondernomen maar ik trok het gewoon niet. En idd, wel de luier uit. Hij wil em niet eens meer aan, wat ook onhandig is omdat hij niet weet hoe hij moet poepen op het potje, ik verwacht dat dat nog een maand je duurt dus na het eten 's avonds moet hij toch 10 minuten een luier om. Of je vergeet het en staat alles uiuit te wassen ;( .

En bedankt iedereen O+ . ik verwacht wel een paar keer een nat bed hoorhoor, in 1 keer goed zou wel heel uitzonderlijk zijn, maar afgelopen nacht ging goed!
pi_124880536
Mart, 3 jaar inmiddels.
Kan heel goed op het potje plassen en poepen als hij in zijn nakie rond loopt.
Maar zodra hij een onderbroek aan heeft, plast hij erin.

Hij geeft er niets om en het intereseerd hem allemaal niets.
Soms denk ik echt, dat hij het niet gaat halen voor zijn 4de jaar.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:11:34 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_124905663
Wat goed Pessie!
Sola :D leuk he die ondernemende peuters ;)

Wij gaat zodra het wat beter weer word ook eens kijken/proberen of het lukt om Roy zindelijk te krijgen. Dit ook in samenwerking met de opvang zij gaan er daar dan mee aan de slag en wij ook. En dan kijken hoe Roy het oppakt.
Lijkt het echt te aan te slaan dan gaan we door.

Hier is er een "wonder"gebeurd lijkt het wel, het kleine groepje op de opvang werpt zijn vruchten af,Roy blijft vooruit gaan, op alle gebieden. *O* O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:56:53 #191
259886 pessie
pi_124906565
Bar dat is goed nieuws! *O*

YYmme, grote stapel onderbroekjes kopen en steeds een schone aandoen werkte hier goed. En als Nathan aan het plassen was zei ik " stop" en zette ik hem op het potje waar hij verder plaste. Er is hier veel gedweild :P
pi_124914192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is er een "wonder"gebeurd lijkt het wel, het kleine groepje op de opvang werpt zijn vruchten af,Roy blijft vooruit gaan, op alle gebieden. *O* O+
*O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_124919347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef _Bar_ het volgende:
Wat goed Pessie!
Sola :D leuk he die ondernemende peuters ;)

Wij gaat zodra het wat beter weer word ook eens kijken/proberen of het lukt om Roy zindelijk te krijgen. Dit ook in samenwerking met de opvang zij gaan er daar dan mee aan de slag en wij ook. En dan kijken hoe Roy het oppakt.
Lijkt het echt te aan te slaan dan gaan we door.

heerlijk om te lezen O+
pi_124919419
hier ook goed nieuws: ravi heeft vanochtend gegeten *O*

hattie al sinds maandag niet, ik vertrouwde het niet --> huisarts --> oorontsteking + keelontsteking + bovenste luchtweginfectie (oftewel: bronchitus) --> kuurtje

het wurm is de pisang -O- en morgen heeft hij eigenlijk gymuitvoering. wat hij echt helemaal geweldig vindt (met dansje op een k3 liedje) even afwachten, maar ik zie het donker in
pi_124920010
Bar, succes! Leuk om te lezen dat het kleine groepje zn vruchten afwerpt!!!

Ravi *O*

Ymme, wij dachten bij onze oudste dat het ook nooit zou komen, maar het kwam echt "vanzelf", net voor ze 4 werd... we hebben wel steeds gezegd dat wij dachten dat ze dat prima zou kunnen en dat kon ze ook, maar daar was ze zelf nog niet van overtuigd. ;).
Onze jongste kwam er ineens zelf mee, die was net 3 en vroeg of zus nog een luier aan had, toen we nee antwoorden was het: dan wil ik ook niet. En klaar was het.
Succes!
Fake it till you make it...
pi_124923333
Wat goed om te horwn bar!!!

En wat fijn simmu. Hopelijk kan hij toch naar de uitvoering

Hiet zijn we van de week begonnen met plassen op de wc. Hij had er een soort van angst voor. Dus beloningskaart gemaakt. Dat stimuleerde hem om te gaan en heeft hij zijn eerste sticker voor gekregen. Omdat het echt een drempel was. Hij vroeg ook "hou je me vast mama"

En vandaag heeft hij dan daadwerkelijk geplast. Helemaal trots ben ik. Oke en uur later was zijn broek zeiknat, maar daar hebben we het niet over.

En verder gaat het heerlijk hier. Hij is lekker aan het puberen en kan het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Maar elke dag liggen we in een deuk om wat hij zegt of doet.
Vandaag vroeg hij aan oma of hij mocht logeren. Dus zij antwoord dat hij dat ook aan opa moet vragen. Zet hij een zwaardere stem op en zegt: opa zegt, dat is goed. :D
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:06:52 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_124936287
Beterschap voor Ravi !

stoer As :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_124937622
Lars
Moet binnenkort geopereerd worden aan een liesbreuk. We waren woensdag bij se Anesthesist, en die vertelde wel over het kapje, maar verder heeft hij niks laten zien. Bij meike waren we destijds in een ander zkh, en toen hadden ze een map met foto's van wat er allemaal ging gebeuren, en hebben ze het kapje laten zien en mocht ze die opdoen bij een beer enzo. Nu was meike al wat ouder en begrijpt meer, maar ik las in de folder van het ziekenhuis dat je daar ook foto's kunt bekijken met je kind en een pedagogisch medewerker.... Ik vraag me af of ik dat nog zal doen met lars. Hij snapt er nu geen bal van, maar is wel een Relaxt kind verder, ik verwacht geen problemen verder. Maar wat zouden jullie doen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 6 april 2013 @ 00:30:35 #199
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_124940184
Ik zou wel met hem praten over wat er gaat gebeuren. Flip is 2 x onder het mes geweest en begreep meer dan ik eerst dacht.
Succes ermee... Heeft hij veel last van zijn breuk?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_124940414
Nee, hij heeft er helemaal geen last van. Maar t moet weg omdat het anders beklemd kan raken. We hebben het er wel met hem over, maar het enige wat boeit is dat hij dan een cadeautje krijgt haha. Ik vraag me af of ik het nog wat visueler moet maken voor hem. Hij weet dat hij dmv een kapje gaat slapen, maar heeft geen idee wat een kapje is bijvoorbeeld. Denk alleen dat de uitleg hem ook niks boeit. :')
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')