Haal dan alvast tee tree oil. Ofzo. Daar houden ze niet van en dan lopen ze ook niet over. Als kindjes in haar omgeving het hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef -Spring het volgende:
Tot het tegendeel is bewezen heeft mijn kind geen luizen!
Tuinen.quote:
Mijn stiefdochter zat er steeds onder. Was ze schoon echt een week later waren ze weer terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spring, R heeft al twee keer neten gehad (een jaar geleden en afgelopen herfst ergens) en ik heb met grof geweld behandeld en hij was beide keren met een dag of drie helemaal schoon, van alle neten. Naast middeltje en kammen heb ik het letterlijk met mijn nagels eruit gehaald. Hij heeft een meisje in de groep die maanden onder de neten zat en poas toen alle ouders een klacht gingen indienen, heeft het kdv stelling genomen. Schoon of thuisblijven. Ik vind het ook echt vreselijk! Ben er steeds een aantal weken paranoïde van gebleven.
Ja. Een luis verlaat zelden zijn gastheer. Zonder kunnen ze niet leven. Dus ze lopen over van hoofd naar hoofd.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
luizenzakken zijn toch ook achterhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |