Leyla zit nu op de onderste lijn ook. Als ze daaronder zakt zit ze ook op ondergewicht. Ik ben benieuwd wat voor tips je gaat krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Kursor het volgende:
Wij zijn net bij 3 jaar (en een week) geweest. Over drie maanden op voor herkansing voor de ogentest en een verwijzing naar een diėtiste voor ondergewicht...
Sjaak kreeg vandaag een oproep voor 17 mei. Maar die werd eerder opgeroepen ivm slechte praten met 2 jr. En slechte ogen in de Fam. (3 jaar is ogentest). Dodelijke combi.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef becky27 het volgende:
ff een praktische zaak he... wanneer moeten ze weer naar het cb. Ik ben een eeuwigheid geleden geweest (bij 2 of zo geen idee) en zou een oproep krijgen. Ik dacht rond de 3 maar heb eigenlijk niets gehoord.
Wij scheppen zijn bord vol en spreiden het goed uit voor het bidden, als wij dan eindelijk ons bord gevuld hebben kan hij ook beginnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef As1981 het volgende:
Dat doen wij op zich ook zo Pessie. Ik weet dat hij dol is op sperziebonen en broccoli, dus dat eten we eigenlijk 1x per week wel. Ook lasagne en pasta gaat er over het algemeen goed in, dus 1x per week. Maar als meneer hier geen zin heeft hoeft hij die dingen ook niet.
Oh en hij eet vaak pas als wij klaar zijn, meneer blieft alleen koud eten
Echt een andere bouw ja. Jen is een stevige tante en leyla is gewoon iel. Bram is ook weer vrij stevig. Jen heeft flinke kuiten, laarsen is echt moeilijk zeg maar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef As1981 het volgende:
Lastig dan wel als ze slecht eten. Hier wordt er erg wisselend gegeten. Maar blijbaar scheelt dat dan toch redelijk wat op die leeftijd. Die ene cm of die ene kg.
Tico, hebben de dames dan zo'n andere bouw of was Jen ook licht en klein op die leeftijd?
Gelukkig. Herkenning.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Kursor het volgende:
Pessie, zo doen wij het ook hoor. We hebben de frequentie van pasta eten wat opgevoerd, eten vaker zelfgemaakte soep (courgette, tomaat, wortel) met wat pasta erin (verleiden), soms pannenkoeken. Maar aardappelen, rijst, couscous, risotto, groente, vlees (lukt heel soms wel) you name it... worden geweigerd. De deal bij het avondeten is dat ze aan tafel zit en dat er eten op haar bord moet (en dan bij het opscheppen boos worden dat d'r bord vies wordt).
Hier kruidvat.quote:
Ze eten zo slecht, ik denk dat het geen kwaad kan.quote:
Tips in dit topic? Lijkt mij ook zeer nuttig te weten hoe ik een peuter aan het eten krijg. Ik heb hem wel weer zover dat ie wortels eet...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Kursor het volgende:
Tico, ik zal nog wel laten weten hoe het bij de diėtiste is geweest. Kan even duren, want afspraak is maandagavond en ik moet toevallig een keer werken op m'n vrije dag. Gooi daar wat prille zwangerschapshormonen bij...dus geen idee hoe ik er 's avonds aan toe ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |