En dat inderdaad. Constant is ze zoekende: waar ligt de grens? Gister lag ie hier, vandaag ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef As1981 het volgende:
Vergeet niet Pessie dat hij nu ook de leeftijd heeft van uitproberen en grenzen opzoeken. Yaro heeft dit nu zeer sterk. Niet eens als ik met Kyan bezig ben maar wel de rest van de tijd. Echt hij kan in zijn eentje met gemak vier volwassenen uitputten en gek maken. Hij gaat maar door en als hij moe is nog een tandje erger.
Het slaapgebrek is wel herkenbaar. Ik doe de laatste voeding waardoor ik er niet voor twaalf en soms voor een uur in lig. Dan heb ik nog de mazzel dat mijn man de nacht doet en om half zeven is het hier toch wel de max. Als ik zes uur slaap per nacht haal is het veel en dat gaat best opbreken. Helaas hier geen peuter meer die slaapt overdag.
En dit is precies het issue..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:59 schreef pessie het volgende:
Heej, ik heb een vraag je voor de moeders van meer kinderen. Nathan is eigenlijk gewoon ronduit stout op de momenten dat ik met Lauren bezig ben, zoals voeden. Hij houdt ervan om de lamp tegen de muur te gooien, op ons bed te springen, drinken uit de koelkast te pakken en dit door het huis te verspreiden... Maar goed, ik ben dus de helft van de tijd erg boos op hem, wat nou niet echt bevorderlijk werkt voor de sfeer hier in huis. Hoe kan ik hem beter begeleiden? Hij is echt blij met z'n zusje, maar is echt aan het donderen als ik MN handen vol heb. Ik weet niet goed meer wat ik kan doen maar hem elke dag meerdere keren in bed gooien is ook geen oplossing. Jullie nog ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr is trouwens nu een speciale peuter editie van de ouders van nu uit. Ik vond er best nuttige informatie instaan.*poef* nu is het weg
Ja daarna was het over en was hij weer lief , kreeg nog een kus van hem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef pessie het volgende:
Ohh bar! Dat is wel een heftige driftbui zeg! Ook hier werkt even laten stomen meestal wel.
Ow maar zijn schoenen gingen aan hoor, de driftbui begon doordat hij in zijn stoel gezet werd zodat ik zijn schoenen aan kon krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg dingen ook niet uitgelegd hoor in een driftbui. Lekker laten uitrazen, desnoods op een plek waar ze zichzelf geen pijn doen en niets stuk kunnen maken.
En als jij zegt schoenen aan, dan moet je ook doen wat je zegt. Anders helpt het dat hij driftig wordt. Je beloont dan slecht gedrag.
Vandaag wilde jen haar jas niet aan. Ze zat al bij de andere juf want uit de klas gezet. Toen kreeg ze de keuze zelf jas aan of de juf helpt je. Nee mama helpen, waarop de juf zei: die keuze werd niet genoemd. Klaar. Soms zijn dingen zoals ze zijn en daar hebben ze het maar mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |