quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben ook een wonder (of had ik dat al gepost?). Eerste stapjes los
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben ook een wonder (of had ik dat al gepost?). Eerste stapjes los
Het is ook engquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Ze vindt het vooral ook zelf heel gaaf.
En doodeng natuurlijk
Wandelwagen mee en haar desnoods daarin leggen als ze moe word. Zo doen wij dat in elk geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bar, wat klink je ontzettend blij met hoe het nu gaat. Het is vast heel fijn om te merken dat de stap naar het mkdv hem echt goed doet.![]()
Bij ons gaat het gewoon zijn gangetje. Niet veel te melden eigenlijk. Is ook wel eens fijn.
Morgen gaan we uit eten bij van der Valk. Daar heb je zo'n live cooking arrangement dus redelijk informeel allemaal. Sowieso vind ik van der valk altijd kindvriendelijk overkomen. Ik ga wel even een poging doen om haar een middagslaapje te laten doen, want anders trekt ze het denk niet. We beginnen wel al om 18:00 uur met eten, maar het probleem is alleen dat ze al een maand of 2 weigert te slapen 's middags en daardoor s ze om een uur of 19:00 doodop. Nouja, desnoods ga ik even samen met haar liggen, is nog gezellig ook.
Inclusief uitstekende armpjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:19 schreef Keshet het volgende:
voor Dottir!
Heeft ze ook zo'n cute zombieloopje?
Bar, wat klinkt het heerlijk allemaal! Hopelijk zet die positieve flow even door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |